Keresés

Részletes keresés

Sánta Kutya (SK) Creative Commons License 2019.05.04 0 0 63773

Köszi. Egyszer meg kéne néznem ezeket a helyeket, csak átellenesen lakom a város másik végén, onnan másfél órányira.

Előzmény: BJani (63772)
BJani Creative Commons License 2019.05.04 0 0 63772

Az egy régi kerítés, már nincs szerepe, megkerülhető. Ne foglalkozz vele.

Előzmény: Sánta Kutya (SK) (63771)
Sánta Kutya (SK) Creative Commons License 2019.05.04 0 0 63771

Köszi, de a kerítést nem értem.

Előzmény: BJani (63770)
BJani Creative Commons License 2019.05.04 0 0 63770
Előzmény: Sánta Kutya (SK) (63769)
Sánta Kutya (SK) Creative Commons License 2019.05.04 0 0 63769

Tényleg. És azt jól látom, hogy ezek már valami külső kerítésen belül rajonganak? Oda hogy lehet jutni?

Előzmény: BJani (63767)
Sánta Kutya (SK) Creative Commons License 2019.05.04 0 0 63768
BJani Creative Commons License 2019.05.04 0 0 63767

4:48-tól van a sok rajongó

 

A kisebb gépek nem a pályán gurulnak T2-ra, mert úgy túl sokáig blokkolnák azt. Mennek szépen a gurulóúton körbe.

 

Ez a hosszú gurulás nem csak unalmas, hanem igencsak költséges is, mind üzemanyagban, mind időben. Ahogy az egész egypályás üzem is. Persze a BA Zrt-t ez nem érdekli, neki így a legolcsóbb...

Előzmény: Sánta Kutya (SK) (63765)
BJani Creative Commons License 2019.05.04 0 0 63766

Ezeket a nagy gépeket mindig oda a torony mellé rakják, ott van elég hely nekik.

Előzmény: DAttis (63764)
Sánta Kutya (SK) Creative Commons License 2019.05.04 0 0 63765

Ez nagyon tetszik, köszi! Bár nem tudom, hogy kéne látni rajta azt a sok rajongót, és miért nem tudják rendesen leírni, hogy Dmitrij.

Ez a sok sípolás mindig van? Rossz lehet a pilótáknak.

 

Nekem az a legmeglepőbb az egészben, hogy ezzel a nagy géppel a nagy pályán milyen vánszorgásnak tűnik a gurulás. Most minden gépet így vezetnek át a 31L-ről a kettes terminálhoz? Igencsak unalmas lehet a pilótáknak és az utasoknak is.

 

Amikor bemondja oroszul, hogy magasság háromszáz, az lábban vagy méterben van? Tudom, hogy az oroszok sok mindenben eltérnek a nemzetközi protokolltól.

Előzmény: DAttis (63764)
DAttis Creative Commons License 2019.05.04 -1 0 63764

https://airportal.hu/leszallas-ferihegyen-ahogy-az-an-124-ruslan-pilotai-lattak/?fbclid=IwAR0ysp3cifXTntjrIo6kzY0yq8ysOOTWHuI06IKktlnpNzWNjT4cc03t0nM

Valaki tudja miért ide parkolt le a Ruslan és nem a T1 közelében a "cargo bázisnál"??

Tudni lehet mit hozott?

BJani Creative Commons License 2019.05.03 0 1 63763

Biztos volt egy kis szembeszele.

Előzmény: DAttis (63760)
DAttis Creative Commons License 2019.05.03 -1 0 63762

OK
Néztem a radaron egy darabig és csodálkoztam, de egy ilyen vasnak többre becsültem a sebességét, úgy 500 km/ó körül az utazója(csak, hogy nekem földön közlekedőnek egyszerűbb legyen viszonyítani) :P 

Előzmény: Sánta Kutya (SK) (63761)
Sánta Kutya (SK) Creative Commons License 2019.05.03 0 0 63761

Amivel tud repülni, az nem lehet kevés, mert ha kevés a sebesség, akkor leesik a gép.

Előzmény: DAttis (63760)
DAttis Creative Commons License 2019.05.03 -2 0 63760

Üdv !

19.000 lábon kb  400 km/ó (210 kts) az nem kevés sebességnek egy An-26-ostól?

Dunántúl felett tart dél, délkeletnek Pozsonyból

Sánta Kutya (SK) Creative Commons License 2019.04.30 0 0 63759
Sánta Kutya (SK) Creative Commons License 2019.04.29 0 0 63758
Kenny___ Creative Commons License 2019.03.27 0 0 63757
Előzmény: altset (63756)
altset Creative Commons License 2019.03.27 0 0 63756

Az A321neo ACF már 240 utast is szállíthat. Ehhez a szárnyaknál négy vészkijáratot alakítottak ki a korábbi változat két teljes méretű ajtaja helyett (ezek a szárnyak előtt voltak/vannak). Ezen kívül a vékonyabb támlájú új ülések és a gép hátuljában található konyha és mosdó átalakításával nyertek még 10 ülést. Tehát a széktávolság nem lett kisebb, az más kérdés, hogy ez eleve egy fapados (igény) szerinti elrendezés.

Előzmény: trizs77 (63752)
trizs77 Creative Commons License 2019.03.25 0 0 63755
trizs77 Creative Commons License 2019.03.25 0 1 63754
Sánta Kutya (SK) Creative Commons License 2019.03.19 0 0 63753

Így utólag az is élménnyé válik, hogy nemrég felszálltam Addisz-Abebából az etiópokkal, és Airbust dobott a gép...

trizs77 Creative Commons License 2019.03.08 0 0 63752

https://autopro.hu/szolgaltatok/Megkapta-uj-Airbusat-a-Wizz-Air/29631/

 

239 utas egy A-321-n ?

 

Igencsak zsúfolt lehet.

 

Mennyi ott az ülőhely távolság ?

 - 750 mm mint a 7-es buszon ?

 

 

DAttis Creative Commons License 2019.03.03 0 0 63751

Na ez a topic is süllyedőben

catebox Creative Commons License 2019.01.14 0 0 63750
trizs77 Creative Commons License 2019.01.10 0 0 63749
Hamster Creative Commons License 2018.10.14 0 0 63748

Na igen, tulajdonképpen én is csak azért voltam itt, mert a szliácsi "fuvarom" lemondta :)

Előzmény: Nighthawk9 (63747)
Nighthawk9 Creative Commons License 2018.10.14 0 0 63747

Remélem, lesz 2019-ben is ez a rendezvény. És nem fog ütközni az időpontja a közeli cseh-, szlovák-, osztrák repülőnapokkal.

 

 

31 Aug / 01 Sep - Slovak International Air Fest 2019 - Sliac

06-07 Sep - AirPower 19 - Zeltweg

21-22 Sep - NATO Days & Czech Air Force Days 2019 - Ostrava

 

 

Esetleg lehetne ősz helyett tavasszal, áprilisban.

Előzmény: Hamster (63746)
Hamster Creative Commons License 2018.10.14 0 1 63746
trizs77 Creative Commons License 2018.10.05 0 0 63745

Gyűjtők ?

 

Eladó :

 

 World Airways Guide 1997 márciusi száma.

Ez 2 db, egyenként kb. 600-600 oldalas könyv, benne a világ valamennyi - akkori - közforgalmú repülőjáratával.

Igen részletes. Desztinációk, időpontok, típusok, stb.

Egyben = 3000 Ft.-

 

 

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

 

 

 

Eladók a JP Airlines fleets international évkönyvek :

 - 1987-es,

 - 1991-es,

 - 1994-es,

 - 2000-es,

 - 2005-ös

 - 2008-as,

példányai.

 

Darabja 2000 Ft.-

 

Elérhetőség = 06-30/435-4448

 

 

 

Sánta Kutya (SK) Creative Commons License 2018.09.22 0 0 63744

Kincset találtam!

Egy MALÉV-pilóta átlagos napja

 

Készítette: Esztergomi Városi Televízió, 1997.05.11 Kraszlán Gábor - CPT, Lőrinczy Zsuzsa - Vezető légiutaskísérő, Schlaffer László - légiutaskísérő

 

Malév és sok retró.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!