Visszaidézte a régi idők Légi parádéit, ahol kötelékben is elhúztak a A Duna felett a Delfinek, még a MiG-15-ösök is rémlenek (jól emlékszem a 70es évek végéről a korai 80as évekig gondolok)
A régi időkre emlékeztető szép parádét láthattunk ma Budapesten. Volt műrepülés több repülőgéppel és helikopterrel, és még az ernyősök is figuráztak. Az orral felfelé függőlegesen szálló helikopter nem volt gyenge.
Azt nem fényképezted, amikor Schwechaton az érkező repülőből kidobálják a csomagokat? (vagy a kiskocsira esik, vagy mellé e földre) Persze lehet, hogy ma már nem ez a gyakorlat, de 10 évvel ezelőtt többször is megfigyeltem. Valamint egy pulóverbe alaposan becsomagolt Calvadosom bánta... :-((
Egyik kedvenc "brúszvilisz" film, végre megtaláltam a benne szereplő repcsiket, guglizással az Esperanza-t szállító fura repcsit is, nem tudom minek kellet "sugárhajtányost" csinálni "holivúdban" abból (Fairchild C123 Provider?) a gépből.
Az is érdekes egy darab 737-es sincs a felvételeken, pedig 1990-ben elég gyakori jószág volt
Ez nincs mindenhol igy, pl az USA-ban a mai napig nem kottelezo igazolni a szemelyazonossagod. Barmelyik belfoldi jaraton lehet utazni, elotte a TSA nyilvan a torkodig felnyul a seggedben (kepletesen mondva), de nem kuldhetnek el. Az egyetlen eset, amikor nem utazhatsz az, ha a DHS ugynokei a te jaratodnal csinalnak veletlenszeru gate ID check-et, akkor ok nem fognak felengedni a gepre, de mehetsz a kovetkezo jarattal.
Urak, több helyen olvastam a következőt (ez itt most az IHO-ból): "az IATA legfontosabb célja, hogy elérje az egyszeri azonosítást. Ennek lényege, hogy az utasnak csak egyszer kellejen azonosítania magát a repülőtéren..."
Nem egészen értem, hogyan képzelik. Egyszer kell igazolni, amikor bejutsz a tranzitba. Ezt manapság összevonják a biztonsági ellenőrzéssel. Másodszor, amikor a tranzitból a repülőbe mész. Hogy lehet ezeket összevonni?