Hát, én nem vagyok egy számítógépes mágus, de ha meg tudtam oldani, hogy a privát levelei egyből a kukában landolnak, feltehetőleg a hatalmas Index is meg tudná oldani, hogy itt ne jelenjenek meg a tünetei.
Ilyenkor nincs sok idő komoly kóstolásokra, de pár jó tétel mostanából: Somló kincse kézműves kispince - Gohér 2018 - mézes illat, ízben is visszaköszön, ásványossággal társulva. Nagyon szép bor, de sajnos elég drága. Gyukli Szuperhold OlaszR. 2016. nagyon szép savszerkezet, jó illat, szép, kerek korty. Kiemelkedik a többi bora közül. Szászi, Szt. György h. OlaszR 2018 - egy szép, régi vonalas Szászi olasz, nagyon sajnálom, hogy csak egy üveget hoztunk belőle. Közbenső időkben saját borokat fogyasztottunk, meg az új évj
Amit persze Bodri Orsolya kellemes stílusban pattintott le :D
Én a moderátorokat sajnálom, mert nem lehet szórakoztató minden napot azzal kezdeni, hogy törölnek pár nicket amit az ilyen szerencsétlenek csinálnak. Talán ezért is érett meg ez a fórum is a nyugdíjazásra, mert egy picsaegyszerű kétfaktoros azonosítással az ilyeneket simán ki lehet bekkelni.
... és akkor még nem is beszéltünk az tömeges adatgyűjtésre és folyamatos megfigyelésre alapozott online marketingről amitől konkrétan okádni lehet. Én próbálok alámerülni és kibekkelni a saját naív utópiámban ezt a fostengert. Én szeretném azt hinni, hogy a marketing a mi esetünkben tényleg arról szól, hogy eljuttatjuk a híreinket és a mondanivalónkat a fogyasztókhoz.
A marketing manapság legalja dolog többnyire, ez egy ideális megközelítés, hogy tiszta tekintetű lelkes vállalkozók az üzletük kommunikációjára használják, szerintem.
Először is lett és nem orosz :) Ezért arrafelé füstölt heringed dugnak a hátsódba.
Amúgy szerintem jó sztori, én bírom az ilyen vagabond arcokat. Ráadásul ők nem a szabványos szőlőt vettem, bort csinálok, ez a kereskedőm, vegyétek a boromat modellt csinálja hanem felesben vendéglátást nyomnak a Szent Görgy-hegyen. Arról nem is beszélve, hogy mivel toltak pár évet Indiában így vélhetőleg autentikus vegetáriánus konyhát is csinálnak.
Összességében szerintem nincs olyan pontja a sztorijuknak ammi ne lenne szimpatikus... és igem ők a saját munkájukból, saját pénzükből vannak ott. Ez ritkaság.
Van egy arc, aki járta a világot, majd valahol északon összeszedett egy helyes orosz nőt, és letelepedtek a Szent György-hegyen, majd piacra tették az első boraikat 4-6000 forintos áron.
Engem ez annyira még nem dob fel.
Bár kétségtelenül jobb, mint ha van egy arc, aki vállalati párttitkár volt, majd privatizálta a vállalatot, ebből lett zsetonja, és utána vett egy parcellát mondjuk a Csobáncon.
Fontos az előadás és a bele nem szürkülés képessége. Sokan csak az első néhány alkalommal érdekesek, majd "elfogynak". Nem könnyű és kell hozzá érzék. Nekem biztosan nem menne.
Hat legyen. Beleneztem 1-2 videojukba. Azert ez rem gyenge, es a ket ficko se emlitheto egy lapon Magyarosival. De a konkluzio akkor az, hogy van ma mo-on 10 ezer koruli ember, akit erdekelnek az orak. Mondjuk ez egy tematikus csatorna, mig Magyarosi visz egy utazos vonalat, zold vonalat, egy tech vonalat, ott a varosban blog ... szoval egy joval valtozatosabb es nagyobb erdeklodesi kort megcelzo csatorna az ove.
Ahogy loading is írta, mostanra csökkent a nézettség, de ha előre lapozol látszik, hogy az első 2 évadban csak 10 ezer fölötti, de sokszor 15-20ezres nézettséggel mentek. (A félperces beharangozó videók nézettsége nem releváns)
Szóval, de lehet 10ezer fölötti nézettséget hozni tartósan, ha megfelelő a content.