Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Diverper Creative Commons License 3 napja 0 0 37295

Sorry, erre ment az előző írás; #37287

Előzmény: Diverper (37287)
Diverper Creative Commons License 3 napja 0 0 37294

Nos, ha netán valaki hasonló választás elé kerül; effektív ugyanaz a kettő, az újabbnak (tehát a plus-nak) szélesebb az a rész amivel a zár-rész a kormányra kapcsolódik, r-go vastagabb kormányra is felszerelhető... 

Viszont ezáltal ha pl. váltófül / tempomat / rádióvezérlő van a kormány mögött, az útba lehet a plusnak, oda régebbi még pont felfér.

drMinit Creative Commons License 2019.12.02 0 0 37293

Riasztó?

Semmilyen!

Ma már nincs értelme a riasztóknak.

 

A hétvégén egy áruház parkolójában fél órán keresztül vonyított egy riasztó.

Én a kocsiban ültem 2 sorral odébb miközben telefonáltam, onnan szemléltem az esetet

Senki de senki nem ment oda, sőt rá sem hederítettek.

Előzmény: kormos* (37291)
pacsepa Creative Commons License 2019.11.05 0 0 37292

Mi az, hogy "kevés roncsolás"?

Ha Te látsz roncsolást, akkor a nálad sokkal jobban hozzáértő rosszarcú is látja. És ez nem cél normális helyeken.

A kocsi rendszerébe pár helyen csatlakozni kell, megszakítani. A lényeg, hogy hol és milyen igényességgel. Ezt nem kevés, vagy sok jelzővel mérik.

A legkevesebb "roncsolással" a hit védelme jár, amikor hiszel benne, hogy a Te autód nem viszik el, vagy már annyira lecsökkent az autólopások száma...

Előzmény: kormos* (37291)
kormos* Creative Commons License 2019.11.05 0 0 37291

És 2017 utáni Swifthez nem különösen veszélyes környék, milyen riasztó kellene, ami kevés roncsolással beszerelhető?

 

 

Előzmény: drMinit (37290)
drMinit Creative Commons License 2019.11.05 0 0 37290

Vitarához mit ajánlanátok?

 

 

 

Parkolási szokásaitól függ, de mondjuk egy RFID Immot a motortérbe, és az lezárván egy Motortérzárat..

Üdv:

Minit

Előzmény: Wohltemperiertes Klavier (37289)
Wohltemperiertes Klavier Creative Commons License 2019.11.04 0 0 37289

Tisztelt szakértő urak!

 

Vitarához mit ajánlanátok?

gépm Creative Commons License 2019.10.30 0 0 37288

Szia!

 

Kinél szereltetted be a RFID védelemet a kulcs nélküli bejutás/indítású autóhoz

Előzmény: newman_2018 (37253)
Diverper Creative Commons License 2019.10.15 0 0 37287

Üdv Mindenkinek!

Feleségem autója utcán fog állni napközben, forgalmas utca, és ha nagyon kell még a munkahelyéről is rálát az autóra, de mivel kulcs nélküli indítás van benne, ezért egy Autolok2000 kerülne bele, hogy legalább a kulcs jelét "lemásolva"/felerősítve ne az legyen hogy simán beül/elmegy vele valaki mintha a sajátja lenne. 

 

A kérdés hogy van valami lényeges difi a régi és a plus Autolok2000 közt ? Látom hogy pár dologban más, de érdemesebb bármiért a plus-t venni ? Vagy a célnak megfelel a régi is..?

 

köszönöm aki érdemben válaszol, üdv!

 

Bölcselő Creative Commons License 2019.10.01 0 0 37286

Köszönöm szépen a választ, nemcsak neked, mindenkiét.

Úgy látom, még sokat kell okosodnom. :)

Előzmény: drMinit (37285)
drMinit Creative Commons License 2019.09.30 0 0 37285

Bármennyire fura nem az a lényeg hogy az adott készüléknek mennyi tiltási pontja van hanem hogy az hogy van kialakítva!


Az ha a műszerfal alatt tiltja az önindítót, gyújtást illetve az üzemanyagot, nem egy hosszútávú biztonság.
Három pont esetén, tiltásonként max. 1 perccel lehet számolni ezek kiiktatására.

 

De ha a készülék a motortérbe van beépítve és a tiltási pont is itt van kialakítva, akkor ehhez a hozzáférés minimum negyed óra - húsz perc, arról nem is beszélve hogy a motortér le is van zárva...

Előzmény: Bölcselő (37282)
pacsepa Creative Commons License 2019.09.29 0 0 37284

Rablásgátlásnál nincs értelme n+1 helyen megszakítani. Annak csak annyi a szerepe, hogy ne tudják messzire vinni a kocsit, ha járó motornál szerzik meg.

Feltételezve, hogy a menekülés lenne a cél, a tolvaj nem fogja keresni a megoldást, ha leáll az autó, hanem igyekszik eltűnni és minél messzebb kerülni a kocsitól, amit vélhetően keresnek.

Előzmény: Bölcselő (37282)
Jahno Creative Commons License 2019.09.28 0 0 37283

Drágább cuccoknál mostanában már a katalizátor sem menő. Tolatóradar, kamera, ilyen-olyan szenzor. Egy bicskával kikapja és heló.

Előzmény: drMinit (37281)
Bölcselő Creative Commons License 2019.09.28 0 0 37282
Köszönöm a választ.
Rablásgátló terén vagyok még bizonytalan. Láttam, van ami 1, 2 illetve 3 ponton szakít. Utóbbi pl a Rhino. Viszont, van olyan magyar termék, ami egyik legfejlettebbnek hirdeti magát, de csak egy ponton szakít. De ehhez van mobil app is. Mi a jobb? Pl. Rhino (3 pont) vs magyar termék (1 pont)? A mobil app kevéssé izgat, kényelmileg biztos jobb, de a biztonság jobban izgat. Éjszaka a mobilom általában ki van kapcsolva, így kommunikálni úgysem nagyon tudna...
Ilyen eszköz esetén mi legyen az elsődleges szempont?
Előzmény: drMinit (37281)
drMinit Creative Commons License 2019.09.26 0 0 37281

Lehet az is cél hogy a jármű motorterét ne fosszák ki, de tudomásom ez szerint nem jellemző.
Inkább a katalizátortol szabadítják meg a járműveket de ez ellen meg nem tudsz mit csinálni.
A motortérzár célja inkább a motortérbe lévő védelmi eszközök védelme.
Irtad a váltózárat indításgátlót..
Az indításgátló ha motortérbe kerül és ott is blokkol akkor az mellett már hasznos a motortérzár és akkor lehet gondolkozni a váltózáron.
A sorrend nem megfordítható!

Előzmény: Bölcselő (37274)
Bölcselő Creative Commons License 2019.09.18 0 0 37274
Kia Rio 2019. Amire nekem kellene, hogy ne belezzék ki a kocsit éjszaka. Váltó áron és rablásgátlón, OBD tiltáson gondolkodom még. Riasztó nem, mert látom, hogy a kutyát nem érdekli, ha szól.
Előzmény: drMinit (37279)
drMinit Creative Commons License 2019.09.17 0 0 37279

Milyen autó?
Mit védenél a motortérzárral?

Én személy szerint nem szeretem azt a zárat ráadásul bizonyos autókba szinte be sem lehet szerelni vagy csak gányolással.

Előzmény: Bölcselő (37278)
Bölcselő Creative Commons License 2019.09.15 0 0 37278
Szeretnék érdeklődni, hogy Bear Lock motortérzárról mi a véleményetek? Illetve, ha motortérzár, mit javasoltok?
Dúrmoller2 Creative Commons License 2019.09.13 0 0 37275

Strandra és hasonlókra én azt találtam ki, hogy az autó mechanikus kulcsát viszem magammal. A kicsi, vízálló, épp úgy elfér a fürdőgatyában, mint 30 éve a Zsiguli kulcs.
Persze ez nem elegendő védelem, ezt még kombinálni kell valami tudás alapúval, mert az ember agya is vízálló. Sőt, akár több tudásalapúval, egy láthatóval, pl. PIN pad és egy titkos kapcsolóval.

Előzmény: [CSD] (37272)
drMinit Creative Commons License 2019.09.08 0 0 37274

Igen, a legegyszerűbb eltulajdonítani egy járművet a kulcsaival együtt. Erre megoldás lehet az értékmegőrző.
Viszont a kulcs nélkül sem egy megoldhatatlan feladat.
 A váltózár motortérzár kombó nem a leghatásosabb páros. :(
Tehát a (CSD) olvtárs által feltett kérdésre, miszerint érdemes e valami egyéb eszközt beépíteni, a válasz egyértelmű:

       IGEN!

Előzmény: sogormail (37273)
sogormail Creative Commons License 2019.08.13 0 0 37273

Tedd a valtozar es kocsi kulcsat kulon helyre. Kocsi kulcsat leginkabb a strand ertekmegorzojebe, manapsag azert mar van. A valtozar kulcsat meg vidd magaddal. 

Előzmény: [CSD] (37272)
[CSD] Creative Commons License 2019.08.13 0 0 37272

Sziasztok,

 

Adott egy új Swift, amiben már van váltózár (manuális váltó) és motortérzár. Lehet, hogy ez is több, mint ami a legtöbb hasonló autóban van, de a kulcs ellopása esetén (pl. strand) ez semmit nem ér, és talán a Casco se térít ilyenkor. Szerintetek van-e értelme mondjuk pinpad-es (vagy egyéb, tudáson alapuló) indításgátlót beszerelni? Ha igen, milyet, hol?

sogormail Creative Commons License 2019.07.24 0 0 37271

A Cobrat pedig megvette a Vodafone es resze lett a Vodafone Automotive portfolionak. Bar foleg flotta management.

Ugy tunik van mar itt is valasztek..

 

Előzmény: sogormail (37270)
sogormail Creative Commons License 2019.07.23 0 0 37270

Veletlenul elem kerult egy lopasi statisztika Nemetorszagban. 17e lopot auto per ev. Nyilvan ez semi a 80-100mio autobol, de ennek fenyeben eleg erdekesen hangzik a magyar eves par 100 darab..

Kivancsisagbol megneztem milyen eszkozok erhetoek el a nemet piacon. Pl. ez:

LINK

Nemetorszagban sok helyen van mar beszerelo partneruk. Orosz gyarto, Friss TUV, EC, Kraftfahrt-Bundesamt engedelyekkel. Komplett megoldasokat kinalnak alaptol egesz flottakovetesig. 2 iranyu (!) can-bus kommunikacioval. Az osszes szirszar engedelyuk megvan hozza, specifikus sw-ekkel.

 

Vagy egy masik cucc, nemet fejlesztes, szinten 2 iranyu can-busos kommunikacioval.

LINK

 

Az egesz akkora mint egy 20centes meretre, can-bus firewall-kent mukodik. Ezt el lehet rejteni akarhol az autoban. Es olcso, 150-300Eur alapmodell,beszerelessel. Nem kell szetboritani az autot hozza.

En mondjuk tovabbra sem biznek benne, de megvan a Kraftfahrt-Bundesamt engedely hozza, no meg a TUV is szettesztelte. 

 

Az egeszrol az jutott eszembe, hogy par eve meg semmi nem volt autovedelem teruleten Nemeto.-ban, szinte semmiu. Most mar jonnek az elelmes K-Europaiaik. De valahogy nem latok magyar cuccokat. (Volt itt nehany eve melldongetes A Technologiarol, ugye..:) ) Lengyel, cseh, orosz cuccok. Na meg nemet is mar.

sogormail Creative Commons License 2019.07.13 0 0 37269

Sziasztok,

 

VW Passat B8, automata. erdemes valtozarat beepiteni? 

Motorterbol tamadhato a dolog vagy okes lehet a valtozar?

Dúrmoller2 Creative Commons License 2019.06.05 0 0 37268

Olyat, amitől a járó motorú, haladó autó lelassul/megáll.

Azért, hogy rablásgátlásnak is jó legyen, ha a járó motorú autódból kiültetnek az aszfaltra, akkor egy idő után álljon meg.

De azért, ne is valami nagyon durvát csináljon, mert ha valami kommunikációs baj van, valami (pl. telefon) zavarja a 2,4Ghz-t, akkor ne álljon meg neked egy 10km-s alagút közepén. Valami olyan célszerű, amitől az autó/motor csökkentett teljesítményű, csökkentett vészüzemmódra vált.

 

Előzmény: kormos* (37262)
Zsolt_555 Creative Commons License 2019.06.05 0 0 37267

Igen többen ezért nem vàllalták, de szerintem lehetne ugy kötni, hogy csak a komunikácio hal meg. véleményem szerint az ember nem annyira hülye, hogy beadja a szervizbe és elfelejti hozzáadni a forditót. A lopásgátlóra szinte minden este gondol az ember amikor magára hagyja az autót a sötét a zord éjszakában :) Hanyan vagyunk ugy, hogy éjszaka amikor felkelünk kinézünk az autónkra és reméljük hogy még megvan. No ekkor is eszünkbe jut. 

Előzmény: pacsepa (37266)
pacsepa Creative Commons License 2019.06.05 0 0 37266

Aztán valaki valamit elfelejt és az x százezres diag elhalálozik a szervizben...

Szeretni fognak...

Nem kell kárt okozni, elég csak kommunikációt bénítani.

Előzmény: Zsolt_555 (37264)
lautnermark Creative Commons License 2019.06.05 0 0 37265

dr. Minit az embered

Előzmény: Zsolt_555 (37264)
Zsolt_555 Creative Commons License 2019.06.05 0 1 37264

Én olyat találtam ki amit senki nem vállalt, hogy megcsinálja :)

Az OBD csatalakozók kábeleinek felcserélése + egy ODB anya vezeték és apa visszafordító mini kábel.

Egy gond van, hogy a visszafordító kábelecskének mindig nálam kellene lenni, hiszen ha lerobban az autó akkor én sem tudom kiolvasni a hibát :)

Ha valaki vállal ilyet üzizzen.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!