Eladó 1987-es évjáratú kispolski /74.000.- Ft; alkudni kötelező/.Műszakija 2005.09.-ig jó. Akit érdekel megnézheti a http://nagyorgy.freeweb.hu vagy látható személyesen ahol ki is próbálhatja /Budaörs/Tel:06 30 853-4617
Eladó egy Hogyan tovább? Polski Fiat 126 című könyv, benne részletes leírása az autónak,
karbantartások, kapcsolási rajz stb...
130 oldal, jó állapotban (1978-as)
Ára: 1000 Ft + postaköltség (700 Ft), illetve ha valaki Pécsett átveszi akkor nincs postaköltség
Tegnap vettem a nejemnek egy kis polskit. 90' évjárat. Elég jó állapotunak tűnik, de majd meglátjuk. Azonban egy elég feltünő hibája az, hogy nagy a kormány holtjátéka. És alapjárat hol van, hol nincs.
KISPOLSKI 1987-es, narancssárga színben, megkímélt kulturált állapotban eladó. Ködfényszórók, automata biztonsági övek, tolatólámpa, új gumiabroncsok, új kipufogó, felújított dinamó és új szabályzó, új ékszíj, új gyújtógyertyák. A kocsi 1994 óta van nálam és végig garázsban tartottam. Az utastér is megkímélt. 110,000 km van benne. A műszaki vizsga érvényessége: 2003,06,25
Ára: 80,000.-Ft.
Érdeklődni az alábbi e-mail címen lehet (telefonszámot küldök privátban):
90-100 -nál 4,5L
Felette viszont ugrásszerű a növekedés! 5,5-6L
Nincs valakinek kispolák könyve? Boltba 4500 újonnan, nekem viszont király lenne egy fénymásolat is! Sajna kevés a lé! :(
Az asszonynak van egy Polákja.Az a baja,hogy ha kis fordulatnál gázt adok akkor először megtorpan,utánna kezd el húzni.A szerelőnk nem tudta megcsinálni,majd én neki állok,ha tudom mit kell csinálni.A faszi szerint ez így jó,mert ez nem merci......Nagyobb fordulatnál nincs torpanás.
Vélemény?
A Tietek mennyit eszik?A mienket nem lehet 5.3 alá vinni,országúton .
Sziasztok:Tudom nem ide tartozik de segítsetek légyszives ha tudtok.
Üzemképtelen motor és váltóhibás Kis Polski érdekel érvényes műszakival, felújítás céljából.Max 15 E-ft-ért. (a belseje lehet szakadt hiányos, a külseje legyen elfogadható állapotban) SÜRGŐS !!! Nem vagyok kereskedő csak van egy nagyon jó kisfityóm(csak ki van vonva a forgalomból)amiből rendbe tudnám hozni azt amit most vennék. Emailra nem tudok válaszolni !
06-70-234-567-30
Nekem volt egy dinamos 76-osom, melyet az elektronikus fesz szabályozó helyre tett. Előtte mentünk Pécsre pestről és esett az eső, így együtt ment a világítás és az ablaktörlő. Mikor leértünk Pécsre már annyira lesita az aksit, hogy alapjáraton leállt a motor! Az elektromos szabályozó asszem 3400 ba volt és utána semmi hasonló problémám sem akadt.
ciasztok
az én nyolcvanötösöm most esett át egy nagy motor generálon 1000 km-ig bejératós volt de most 120 körül szaggat a kicsike
a dinamoval mindig szenvedek egy generátor kellene basszus
oroksegbol szarmazo polski fiat 126p 650 E(volution) elado, mar az emelt kompresszios motorral, krom lokharitokkal. vegig a csaladban volt, 38 ezer kilometer kerult bele. TM-es a rendszam, 1981 evjarat, 1984 ota nem volt kint kozuton. feszerben allt idaig, a tetejere ralogott egy helyen a ponyva, es felholyagosodott. egyebkent hibatlan, negy uj gumi van rajta. 180 at szeretnek igy kapni erte (uj rendszam, torzskonyv, eredetvizsgalat megcsinalva), ha atrugdosom a muszakin, es megcsinalom a tetejet, ugy 220-at.
emailcim: mint fent.
A Keleti Blokk egyik utolsó autós legendája, a nők örökös kedvence, mindannyiunk Kispolszkija a mai napon befejezte földi pályafutását, miután Lengyelországban az utolsó példány is elhagyta a futószalagot. A Fiat 126p így is túlélte minden vetélytársát, sőt, az utódait, a vízhűtéses 126bis-t és a Cinquecentot is. Afféle Nagy Öreget búcsúztatunk, bár korai lenne még szomorkodni, hiszen jellegzetes formája, és markáns hangja még sokáig köztünk él a használt példányok jóvoltából.
A kis kéthengeresből 1973 óta 3.318.674 darab készült a két lengyelországi FSM-gyárban, Tychyben, és Bielsko-Bialában. Az 1972-től 1980-ig Olaszországban is gyártott Fiat 126-os típusból így összesen 4.671.586 hagyta el a gyártósorokat, bár ezek csaknem felét Lengyelországban értékesítették. A Fiat 126p jelzésű modell hihetetlen hazai sikerét az is jelzi, hogy a Fiat lengyel eladásainak egytizedét még idén is ez a típus tette ki - ez a teljes piac mintegy 3%-át jelenti. A Fiat lengyelországi kínálatában a Seicento veszi át a Kispolszki helyét, a Bielsko-Bialai üzemet pedig a GM-Fiat együttműködés keretében kis dízelmotorok gyártására állítják át.
A 126-os eltűnése törvényszerű volt, hiszen nyakunkon az Euro 4-es károsanyag-kibocsátási norma, a mára csaknem klasszikussá nemesült kiskocsi léghűtéses motorja ezt az akadályt viszont már bizonyosan nem vette volna. Bár még néhány hónapig gyártásban maradhatott volna, hiszen így már nem érhette meg a harmadik évezredet…
1. Jelentem én vótam, aki találkozott az amerikánius, szilikonos kispolák gyújtáskábellel.
2. Most, hogy az VW bogaramat felújítjuk (a másikból meg nem bírom kilőni apámat) az egyik haverom fuvaroz. Kispolákkal. Szegény géppel már korábban is túléltünk ezt-azt, nade mostanában. Térdig érő szélben-hóban megy megállás nélkül össze-vissza a Dunántúlon és néha még meleg is van benne. Tegnap lemostuk róla hétfői dél-dunántúli havazás nyomait is. Csak úgy csillog-villog.
Na megalakultunk! Végre megszületett a Fiat 126 Club Hungary. Ha kiváncsi vagy ránk vagy szeretnél csatlakozni, akkor nézd meg oldalunkat a www.netcontact.hu/fiat126/index.html címen!