Sziasztok! Peugeot 307 kormánykapcsolóban szeretnék irányjelző kart cserélni. Ha jól tudom, ez a COM2000 kapcsoló, az irányjelző kar végén szalagkábel van. Tudnátok segíteni a csere folyamatában? A légzsák kiszerelés megy, a kormány leszerelés is, a további teendőkről szeretnék információt kérni. Köszönöm! Üdv.
Sziasztok Az lenne a kérdésem hogy 2012 peugeot henger számozás honnan indul? Mert úgy hallottam hogy állítólag bizonyos évj után megforditották a számozás. Köszönöm
Sziasztok adott egy Peugeot 206 1.1 Benzines autó 98 évjáratú. Olyan problémám lenne vele hogy hidegen szépen jár mind a 4 henger de ahogy eléri a 70 fokot a viz akkor elkezd 3 hengerezni nem tudtunk rá jönni hogy mi lehet a gond szerelő már le mondott róla. Esetleg valaki járt már hasonló helyzetbe?? Mi lehet a gond ?
Szia! Elnézést de nem jártam itt rég óta. Meglett a hiba. Üzemanyag csőrendszer cserével kezdtem és utána mindent kicseréltem . Nagyon sokba fájt. Már ECU cserével is riogattak. Nem volt jó az autó. Elvittem Érdre. Megnézték, üzemanyag csőrendszer hiba! Van benne egy kis visszacsapó szelep az volt a bűnös. Filléres tétel de nem lehet külön kapni. Gyári hibás volt az újonnan vett alkatrész !!!!!
Sziasztok! Citroen C4 1.4 16V (2007-es) hidegindítás után alapjáraton rángat/fulladozik, kis gázadásra jól reagál, majd elindulás/felmelegedés után is jól jár. Mi lehet a gond? Korábban itt azt olvastam, hogy esetleg vmilyen szofverfrissítés segítene? Amúgy kevés km van benne, így nem hiszem/remélem, hogy a szokásos KFU betegség előjele lenne, meg amúgy sincs semmi hibaüzenet, vagy más furcsasága.
Sziasztok segítségre lenne szükségem.Adott egy Citroen C3 1.4HDi .Olyan problémát produkál hogy néha indul néha nem , ha olyan kedve van be indul ,aztán meg teker de nem indul. 1 Porlasztót cseréltünk benne de sajnos nem oldódott meg a hiba jelenség. Hiba kód P1197 és P1351 , szerelőnél már voltunk vele nem tudja mi baja .
Köszönöm a tanácsokat, valakit keresnem kell aki foglalkozik vele, mert nekem se szerszámom, se helyem nincs a komolyabb javításokhoz, a hozzá nem értés hiányáról nem is beszélve...
Meg kellene nézni, hogy olyankor, amikor nem indul, milyenek a gyertyák ?
Ha tacsakosak, talán megszívja magát, azért indul nehezen. (vagy másért, de nyilván valamivel el kell kezdeni a keresést)
Az üzemanyag nyomásszabályzó hibája tud olyat produkálni, hogy leállítás után még bejut benzin a szívócsőbe és hidegen ez nem gond, sőt, még előnyös is, de melegen nehezen indul az autó. Egy rossz (nem jól záródó) befecskendező fúvóka is tud hasonló tünetet okozni.
Látom nem pörög a topik, de hátha valaki tud adni valami jó tippet.
Citroën AX 1.1 1993. Melegen nehezen indul. Hidegen azonnal, leállítás után közvetlenül azonnal, de pár perc várakozás után addig, amíg a motor ki nem hül, csak hosszas indítózás után hajlandó elindulni. Szerelő nem foglalkozik vele, mondván, hogy bontóban a helye, de nekem jó szolgálatot tenne, ha tudnám még használni.
Köszönöm ha valaki ad valami használható tanácsot.
Sziasztok.A kürt problémához még hozzá tartozik hogy amikor 1 es és gyújtás álláson van vagy jár a motor és hiába nyomom a kürtöt nem szól,viszont ha nyomva tartom és közben leállítom s kocsit és tekerem a kulcsot majd a végén kihúzom akkor abban a pillanatban megszólal a kürt ahogy bekattan a kormányzár.Mi lehet a baj szerintetek,Test kábel vagy szalag kábel vagy bsi?Köszi a választ.
2007 es 1.4 benzines berlingón néha csak leállított motornál szól a kürt.Ez bsi hiba lehet.Volt valakinek ilyen hiba?Mi lett a megoldás?Köszönöm a segítséget.Sziasztok.
Bemérettem a porlasztókat is 3 db nem volt 100%-os ,1 igen. Az ember szerint nem emiatt van a probléma utána cserélgettem mindent a 3 porlasztót is, az eredmény változatlan. Profi kiolvasóval olvastattam semmi csak széttárta a kezét ( teszteltük is ha lehúztam valamelyik porlasztóról a csatit rögtön beírta) Csati fel indítás 2000-nél a P1197. De volt ugy is, hogy 2000-nél betorpant,a gázt tartva utána felengedte 3500-ig is amig el nem vettem forgott simán.
Többször tapasztaltam, hogy ha megmelegszik rendesen kitörlöm a hibát és nem írja vissza akárhogy rugdosom terheletlenül álló helyben, de ha elindulok vele és terhelem rögtön beírja a hibát ja és lehet fontos az is hogy hibakód után elkezd füstölni.
A BSM az a motortéri biztosítéktábla. (mint ami a képen is van) A rajta levő típusszám (L03) a legfontosabb, olyan kell bele. Esetleg nagyobb számú még jó lehet, mert elvileg lefele kompatibilisek, a nagyobb számúaknál több az elérhető szolgáltatás.
Ezt az egységet nem kell tanítani, csak simán csere és kész.
Amit tanítani kell az a BSI és az az utastérben van. Ahhoz passzolnak a kulcsok illetve immo chipek és a motorvezérlő azzal van párosítva. Ha "szettet" akarsz cserélni, akkor ahhoz a kulcsok kellenek, a motorvezérlő és a BSI. A BSM nem kell feltétlenül. Aztán a szett vásárlásánál még fontos elkérni hozzá az eredeti immo kódot is (azt az autóhoz adják amikor megveszi a vevő), mert ha az nincsen meg, később problémás lesz a beszerzése. Lekérdezni ugyanis csak az eredeti forgalmival a tulaj tudj a márkaszerviztől. Ennek hiányában a vezérlőből kell kiolvastatni szakértővel, egy kb. 3-szoros áron, mint a lekérdezés kerülne jobb helyeken. A kód a későbbi tanításokhoz kellhet.
A bontott BSI-ből is ugyanolyan típusszámú jó bele és a motorvezérlőnél is fontosak a számok. Más - nem PSA - típusoké nem szokott jó lenni, mert ott már mindegyikbe bele szokott nyúlni a saját gyártója, van, hogy tök más vezérlő van benne, de pl. Peugeot-hoz általában lehet találni Citroën megfelelőt és fordítva.
A bontottal még az szokott a gond lenni, hogyha nem pont ugyanolyan típusú és nem pont ugyanolyan felszereltségű autóból kerül ki a szett, akkor az "átültetés" után nem feltétlenül fog minden régi funkció működni. Jobb esetben ezeket fel lehet neki tanítani utólag.
A neten vett szűz vezérlőt fel kell tanítani diaggal az autóban maradt vezérlővel. (tehát ha pl. motorvezérlőt cserélsz, akkor a régi BSI-vel kell összetanítani)
Ehhez meg kelleni fog az adott autó (amibe beszerelésre kerül a szűz vezérlő) immo kódja.
Szia! Tudom te otthon vagy ebben a témában. Én nem, csak mechanikusan. De k..ra kivagyok tőle! Légyszives, hogy értsem. Ha veszek egy bontott vezérlőt BSM-el , immo gyűrűvel, kulcsokkal , akkor is tanítani kell vagy hajlandó felismerni magát és mükszik? Ráadásul ezeket mindenhova beépítették ! Kompaktibilisak vagy sem? Ford, Citro, Pug 1.4HDi ? Neten eu-ban van szűz ill törölt, de az honnan tudja a dolgát? Bocs a hülye kérdésekért. Ez van benne.
Ha vadi új vezérlőt kap, akkor elvileg az autó eredeti immo kódjával össze kell párosítani a BSI-vel és talán a kulcsokat is újra kell tanítani, de ez utóbbi nem 100%. Cserélni nem kell őket, ha gyáriak.
Bontott vezérlőt nem tudsz feltanítani Lexia-val, csak ha elviszed és törölteted előbb. Ezután olyan lesz, mintha gyári új lenne.