Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

1686 Creative Commons License 2023.02.19 0 0 157015

Sziasztok.A kürt problémához még hozzá tartozik hogy amikor 1 es és gyújtás álláson van vagy jár a motor  és hiába nyomom a kürtöt nem szól,viszont ha nyomva tartom és közben leállítom s kocsit és tekerem a kulcsot majd a végén kihúzom akkor abban a pillanatban megszólal a kürt ahogy bekattan a kormányzár.Mi lehet a baj szerintetek,Test kábel vagy szalag kábel vagy bsi?Köszi a választ.

1686 Creative Commons License 2023.02.18 0 0 157014

Sziasztok.

2007 es 1.4 benzines berlingón néha csak leállított motornál szól a kürt.Ez bsi hiba lehet.Volt valakinek ilyen hiba?Mi lett a megoldás?Köszönöm a segítséget.Sziasztok.

halo13 Creative Commons License 2023.02.02 0 0 157013

Bemérettem a porlasztókat is 3 db nem volt 100%-os ,1 igen. Az ember szerint nem emiatt van a probléma utána cserélgettem mindent a 3 porlasztót is, az eredmény változatlan. Profi kiolvasóval olvastattam semmi csak széttárta a kezét ( teszteltük is ha lehúztam valamelyik porlasztóról a csatit rögtön beírta) Csati fel indítás 2000-nél a P1197. De volt ugy is, hogy 2000-nél betorpant,a gázt tartva utána felengedte 3500-ig is amig el nem vettem forgott simán. 

Többször tapasztaltam, hogy ha megmelegszik rendesen kitörlöm a hibát és nem írja vissza akárhogy rugdosom terheletlenül álló helyben, de ha elindulok vele és terhelem rögtön beírja a hibát ja és lehet fontos az is hogy hibakód után elkezd füstölni.  

Előzmény: halo13 (157012)
halo13 Creative Commons License 2023.02.02 0 0 157012

Ügy kezdődött, hogy egyenlőtlen alapjárat, chek engin, depolution system fault, 2000 fordulat fölé nem engedte

forogni. Az 156998. bejegyzésben írtam róla. A helyzet azóta is változatlan a jelenség ugyan az.

Előzmény: FeZ_ (157011)
FeZ_ Creative Commons License 2023.02.01 0 0 157011

Szívesen.

Mi a baja az autónak amúgy ?

 

Előzmény: halo13 (157010)
halo13 Creative Commons License 2023.02.01 0 0 157010

Húúúúú! Köszönöm szépen a magyarázatot és a fáradtságodat, hogy hajlandó voltál ilyen sokat gépelni.

Na még elolvasom vagy 5x, hátha rögződik és utána újra átnézem, végig telefonálom  a lehetőségeket ki mit ad.

Köszi +1x

Előzmény: FeZ_ (157009)
FeZ_ Creative Commons License 2023.02.01 0 0 157009

A BSM az a motortéri biztosítéktábla. (mint ami a képen is van) A rajta levő típusszám (L03) a legfontosabb, olyan kell bele. Esetleg nagyobb számú még jó lehet, mert elvileg lefele kompatibilisek, a nagyobb számúaknál több az elérhető szolgáltatás. 

Ezt az egységet nem kell tanítani, csak simán csere és kész.

Amit tanítani kell az a BSI és az az utastérben van. Ahhoz passzolnak a kulcsok illetve immo chipek és a motorvezérlő azzal van párosítva. Ha "szettet" akarsz cserélni, akkor ahhoz a kulcsok kellenek, a motorvezérlő és a BSI. A BSM nem kell feltétlenül. Aztán a szett vásárlásánál még  fontos elkérni hozzá az eredeti immo kódot is (azt az autóhoz adják amikor megveszi a vevő), mert ha az nincsen meg, később problémás lesz a beszerzése. Lekérdezni ugyanis csak az eredeti forgalmival a tulaj tudj a márkaszerviztől. Ennek hiányában a vezérlőből kell kiolvastatni szakértővel, egy kb. 3-szoros áron, mint a lekérdezés kerülne jobb helyeken. A kód a későbbi tanításokhoz kellhet. 

A bontott BSI-ből is ugyanolyan típusszámú jó bele és a motorvezérlőnél is fontosak a számok. Más - nem PSA - típusoké nem szokott jó lenni, mert ott már mindegyikbe bele szokott nyúlni a saját gyártója, van, hogy tök más vezérlő van benne, de pl. Peugeot-hoz általában lehet találni Citroën megfelelőt és fordítva.

A bontottal még az szokott a gond lenni, hogyha nem pont ugyanolyan típusú és nem pont ugyanolyan felszereltségű autóból kerül ki a szett, akkor az "átültetés" után nem feltétlenül fog minden régi funkció működni. Jobb esetben ezeket fel lehet neki tanítani utólag. 

 

A neten vett szűz vezérlőt fel kell tanítani diaggal az autóban maradt vezérlővel. (tehát ha pl. motorvezérlőt cserélsz, akkor a régi BSI-vel kell összetanítani) 

Ehhez meg kelleni fog az adott autó (amibe beszerelésre kerül a szűz vezérlő) immo kódja.

 

Előzmény: halo13 (157008)
halo13 Creative Commons License 2023.01.31 0 0 157008

Szia! Tudom te otthon vagy ebben a témában. Én nem, csak mechanikusan. De k..ra kivagyok tőle! Légyszives, hogy értsem. Ha veszek egy bontott vezérlőt BSM-el , immo gyűrűvel, kulcsokkal , akkor is tanítani kell vagy hajlandó felismerni magát és mükszik? Ráadásul ezeket mindenhova beépítették ! Kompaktibilisak vagy sem? Ford, Citro, Pug 1.4HDi ? Neten eu-ban van szűz ill törölt, de az honnan tudja a dolgát? Bocs a hülye kérdésekért. Ez van benne.

Előzmény: FeZ_ (157006)
halo13 Creative Commons License 2023.01.31 0 0 157007

Köszönöm!

Előzmény: xmbela (157005)
FeZ_ Creative Commons License 2023.01.30 0 0 157006

Ha vadi új vezérlőt kap, akkor elvileg az autó eredeti immo kódjával össze kell párosítani a BSI-vel és talán a kulcsokat is újra kell tanítani, de ez utóbbi nem 100%. Cserélni nem kell őket, ha gyáriak.

Bontott vezérlőt nem tudsz feltanítani Lexia-val, csak ha elviszed és törölteted előbb. Ezután olyan lesz, mintha gyári új lenne.

 

Előzmény: halo13 (157001)
xmbela Creative Commons License 2023.01.30 0 0 157005

Nem tudom, kerülöm az ilyent, mert nem az én asztalom.

Előzmény: halo13 (157001)
raider Creative Commons License 2023.01.28 0 0 157004

Csak a Seduxen tart életben, és az a remény, hogy téged végre elvisz a VÁP a futkosóra.

Előzmény: senkisenormális (157002)
raider Creative Commons License 2023.01.28 0 0 157003

Csak egy ötlet: szerintem a riasztó lehet a gond, ha van az autóban.

Előzmény: lacika511 (157000)
senkisenormális Creative Commons License 2023.01.27 0 0 157002

Látom, páran még éltek. Van erre valami alapos indokotok? Amúgymeg hogyvagytok.

Előzmény: xmbela (156999)
halo13 Creative Commons License 2023.01.25 0 0 157001

Bef kábelköteget kimértem , nincs szakadás. Ha kap új vezérlőt- gondolom immot is kell cserélni kulcsokkal. 

Fel kell tanítani a rendszert utána?

Előzmény: xmbela (156999)
lacika511 Creative Commons License 2023.01.25 0 0 157000

Üdvözlet ! Van egy 1007 1,4 Trendy benzines aminek motorja, főleg hidegen, váratlanul leáll és a  hűtőventilátor elindul. Gyújtáskulcsot kivéve is tovább jár de a motort újra indítani nem tudom. Akku saru le, majd vissza és indul a motor-ventilátor áll-.

A kiolvasott és nem törölhető hibakód: P1327 FÁZISSZINKRONIZÁCIÓS HIBA

2. fokozatban néha fordulás közben-akár balra akár jobbra- felvillan az akku lámpa majd a motor öndiagnosztika sárga lámpa , megtorpan a kocsi de aztán megy tovább

Merre induljak hibát keresni ? 

Előre is köszönöm a segítséget.

 

 

xmbela Creative Commons License 2023.01.25 0 0 156999

Ez befecskendező áramköri hibakód. Ha a kicserélt injektor biztos, hogy jó, akkor marad  a kábelköteg és a motorvezérlő.

Előzmény: halo13 (156998)
halo13 Creative Commons License 2023.01.24 0 0 156998

Szia! Kérdeznék hátha neked vagy valakinek van valami ötlete! PUG 1007 1.4 HDI az asszony kocsija. Állandó hibakód P1197. 2000 fordulat felett leszabályoz elkezd füstölni. EGR szelepet , kat-ot kitakarítottam, kapott nagynyomású szivattyút, porlasztókat, nyomás érzékelőt, felső üz anyagcső rendszert, légtömeg mérőt.

Még mindíg nem jó! Lassan a guta megüt tőle! 

Előzmény: xmbela (156991)
lupnaza Creative Commons License 2022.11.22 0 0 156997

Sziasztok!

Van egy új Peugeot Partner em, amiben az elektromos kézifék visszajelzője a műszerfalon és a váltó mellett is folyamatosan világít miután kiszálltam a kocsiból! Bizonyára ugyanúgy működik mint egy személyautó esetében, így biztos tudja valaki mi lehet az oka!

Nem kellene legalább a műszerfalon kialudnia? Esetleg valami hibára utal?

Köszönöm!

xmbela Creative Commons License 2022.11.04 0 0 156996

Én nem látom a dörzsölődést, de előfordulhat, hogy összefügg az előző szíj szakadásával. Sanszos, hogy ez nem online lesz megoldva.

Előzmény: Szenilla00 (156995)
Szenilla00 Creative Commons License 2022.11.04 0 0 156995

Szia megnéztem a csati rendben van legalábbis ugy tünik 😁 de azt vettem észre h a frissen felrakott ékszíj ki van dörzsölve minimalisan olyan mint ha valamihez hozza dörzsölödne .. A villanyszerelönk rakta fel az uj szijat lehet hulye kérdés de fel lehet rosszul rakni ? Neten nézelődtem tegnap ota de egy képet sem talaltam h h kell rendesen felrakni 😁 

Előzmény: xmbela (156993)
Szenilla00 Creative Commons License 2022.11.03 0 0 156994

Köszönöm 🥰 remélem ott lesz a gond 

 

Előzmény: xmbela (156993)
xmbela Creative Commons License 2022.11.03 0 0 156993

Jobb oldali kerékjáratból, a főtengelyszíjtárcsára ha ránézel, akkor 7-8 óra tájékán megtalálod.

Előzmény: Szenilla00 (156992)
Szenilla00 Creative Commons License 2022.11.03 0 0 156992

Azt hol tudom megnézni ? Vagy ahoz szerelő kell ?

Előzmény: xmbela (156991)
xmbela Creative Commons License 2022.11.03 0 0 156991

A leszakadó szíj nem csapta le a főtengely fordulatszámjeladót, vagy a csatlakozóját?

Előzmény: Szenilla00 (156990)
Szenilla00 Creative Commons License 2022.11.03 0 0 156990

Sziasztok!

Segitséget szeretnék kérni adott egy Citroen c2 vtr 1.4 dízel auto automata ( úgynevezett buta automata 😁) hosszbordas szíj elszakadt ki lett cserélve de nem indul az auto csak teker 🥴 aksit fel töltöttük üzemanyagot hoztunk bele mert azt mondtak h esetleg az kevés benne de igy se 😐 hideginditoval sikerult kb 3-4 mp járt is a motor aztan le is allt 

tcaoe Creative Commons License 2022.10.07 0 0 156989

Ezen a területen meg lehet venni a befejezettet. Bár nem annyiba kerül.

Előzmény: TrOn (156988)
TrOn Creative Commons License 2022.10.07 0 0 156988

Köszi a visszajelzést, szomorú, hogy már ezen a területen is a végfelhasználónak kell befejezni a gyártást.

Előzmény: Xantomas86 (156986)
kiki71 Creative Commons License 2022.10.06 0 0 156987

Üdvözlök Mindenkit.

Van egy 1.2puretech Berlingom Start/Stopp-os. Start/Stop-ot csak érintőkijelzőről lehet vezérelni, nincs külön kapcsoló. Így elég macerás ki/bekapcsolni menetközben. Van valaki aki tudja, hogy működik és beválalna egy utólagos kapcsoló kiépítést? Szervíz nem válalja.

Xantomas86 Creative Commons License 2022.10.05 0 0 156986

Hátha érdekel egy visszajelzés. Nem csehektől jött, hanem német raktárból.

Leírással ellentétben, nem full chipes. Sőt, konkrétan bontott relék, kondik, meg optocsatolók vannak benne. Két relé nem is tudta azt a sebességet amit tudnia kell.

A mindegyik relé forrasztása legalább egy lábnál szar volt, csipesszel el lehetett emelni, leszedtem, elmostam, újra forrasztottam őket. Tantál kondikat inkább cseréltem. Ha az pukkan, az csúnya dolgokat képes csinálni. Az U4-U9 optók helyére tett alkatrészeket levettem és ment a helyére, ami kell.

 

Nekem, ennyiért megérte, de aki nem ért komolyabban az elektronikához, az inkább mellőzze.

 

Előzmény: TrOn (156974)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!