Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

kenguru Creative Commons License 1999.06.24 0 0 129
Egyébként szerintem a 156-os alfa sem rossz ajánlat, megérne egy próbát!
Előzmény: mdj (123)
Stronci Creative Commons License 1999.06.23 0 0 128
Hello!Olvastam v.ki erdelodott a Peugeot 205 utan. Nos, en most koptatom a 2.-at, mindegyik dizel. A regebbi motorral az 1,8-as (XUD7).Remek kis gep, szerintem egyedul a futomuvet kisse alulmereteztek ehhez a motorhoz.
Ha v.ki esetleg turbot szeretne akkor viszont az ujabb motor az 1,9-es vegye, az 1,8-as nem lett jo ahogy hallottam!
Adeptus Creative Commons License 1999.06.22 0 0 127
csn ! icy_bro !
Köszi a tanácsot !
(bocs hogy csak most,de eddig nem jutottam index-hez)
gabriel Creative Commons License 1999.06.22 0 0 126
Jo kerdes ez az autos kerdes...
En most egy Ford Granada-t hajtok, 17 eveset. Vettem 200e-ert, raktam bele par cuccot, hifivel egyutt kb. 400e-nel jarok.
Volna persze javitanivalo a kocsin, de 100% megbizhato.
A V6-os 2.0-s motor is eleg jo bele, bar mentem mar 2.8i-vel az valami allat...
Es keves hasonlo komfortu autoval talalkoztam meg, a 4-5millio alatti kategoriabol. Es szerintem nem is erne meg sokkal dragabb autot szetzuzni a jo pesti utakon. Amugy elotte 300D-s W123-as Mercit szerettem volna, de ezt sem bantam meg.
Szoval szerintem regi nagy vasak ruleznak.
icy_bro Creative Commons License 1999.06.22 0 0 125
Most a Mitsubishi Carisma 1.6 GLX Cool is 3.9 milla körül van ha van még akciós.

Elég jó autónak tűnik. Egyébként Hollandiában szerelik össze, csak a motor jön Japánból.

Szerintetek hitelre vagy kp. érdemes kocsit venni.

Előzmény: mdj (123)
Zak Creative Commons License 1999.06.22 0 0 124
Tud nekem valaki részletesebb információval esetleg gyakorlati tapasztalattal szolgálni a Daewoo Leganza típusról? Adatait ismerem, az érdekelne, hogy milyen a hétköznapi használatban. Azért tetszik, mert jóval több hely lehet benne, mint a Brava-ban és elég jól felszereltnek tűnik...
mdj Creative Commons License 1999.06.22 0 0 123
Körüljártam ma a Hondákat, hát ledöbbentem. a 183 cm termetemmel lényegesen kényelmesebbnek éreztem a hátsó ülést a Civic ben, mint az új Accordban. érthetetlen, hogy egy átlagos testalkatú vezető mögött miért kell az utasoknak hátus kényelmetlenül szoronganiuk. Azt hiszem, ha Honda, akkor 1.6 VTi lesz a dologból. Nincs nekem semmi bajom a Toyotákkal, bár néhány napja épp lemerült az aksim, mert mosóban a kodlámpa relé vizet kapott és leszivta az áramot, de már 7. éve Toyotát vezetek, most úgy érzem, váltanom kell. munkámhoz használom az autót, igy 2 évente cserélem, amig garancia van az autón. Mindjárt utána nézek a Mitsubishi 1.8 GDi-nek, még az is szóba jöhet, meg amit most kilóra adnak, a Nissan Primera 1.6 full extrával 3.990 e Ft-ért.
csillag Creative Commons License 1999.06.22 0 0 122
Láttam már olyat, hogy az egy éves Toyota Carina (az abszolút megbízhatósági bajnok!) generáror felfüggesztő csavarja eltört véletlenül, ugy hogy NINCS garancia a hibamentes működésre a japánoknál sem. Az más kérdés, hogy ugyanolyan teljesítményt, és felszereltséget az európaiak drágábban adják. A fentebb említett Toyota annak idején szintén ár/felszereltség alapján került megvételre. Ha figyelembe vesszük, hogy még általában büntetővámot is kell fizetni, mert nem európaiak, akkor azt kell mondani, hogy tényleg jók a japán autók. Csak a fenntartási kötségek... Persze ha nekem lenne pénzem egy új Honda Accord-ra akkor a fenntartás már nem lenne gond. Ez csak annak lényeges szerintem, aki 1.5 milliónál kevesebbet tud autóra szánni.
Előzmény: mdj (112)
csillag Creative Commons License 1999.06.22 0 0 121
Lejjebb már írtam, hogy szerintem a kevésbé megbízható európai autók is vannak olyan jók (a kb. 15 évnél fiatalabb konstrukciók), hogy ne legyen rizikó elindulni egy hosszabb útra és ezen a megbízhatósági szinten már az elkopó alkatrészek cseréje teszi ki a költségek nagyobb részét. Érdemes megnézni a Használtautó katalógushoz hasonló kiadványokat, ahol típusra, generációra lebontva elemzik a jellemző hibalehetőségeket. Nagyon jelentős eltérések lehetnek abban, hogy melyik típusnak mennyi km-t bír ki átlagos vezetési stílus mellett a féktárcsája, fékbetétei, ékszíja, stb.
Ezek alapján könnyebb kiválasztani a saját vérmérsékletének megfelelő autót. Pl. nekem olyan felel meg, amelyiknek tartós a kuplungja, mert viszonylag sokat megyek városban, ugyanakkor kevésbé fontos hogy a fék tartós legyen, mert általában úgy vezetek, hogy ne kelljen hirtelen, erősen fékezni.
Előzmény: Törölt nick (119)
Lesliev Creative Commons License 1999.06.22 0 0 120
mdj !
Ha nem akarsz midenáron másik autót venni, és nem vagy lóerőmániás, tartsd meg az Avensist ! még évekig nem lesz vele semmi gondod .
Bye, Lesliev
Törölt nick Creative Commons License 1999.06.22 0 0 119
japán autókról (konkrétan mazdáról) mi a véleményetek?
igaz az, hogy drágábbak az alkatrészek hozzá?
igaz az, hogy nem romlik el olyan sokszor, mint más típus?
mdj Creative Commons License 1999.06.22 0 0 118
Fec, Kenguru, kösz az ötleteket.
még egszer körbejárom ezeket a gépeket, beülök mindenhová, előre, hátra, ha lehet, próbaútra megyek. hajlok a VTi-re, de még alszom egy párat a döntés előtt.
azért ez ay S2000 egy új csodamasina, szivesen kipróbálnám én is. /de előtte talán tényleg a VTi1.6 volt a csúcstartó, mindenesetre igy is Honda motor a csúcs/
Fec Creative Commons License 1999.06.22 0 0 117
csatlakozom :)
Előzmény: kenguru (116)
kenguru Creative Commons License 1999.06.22 0 0 116
Én biztosan a Civicet venném, mert az már nem választom akkor, mikor hátulra két gyerekülést kell beszuszakolni! :-)
Így hát addig sportolj, amíg lehet!
Előzmény: mdj (114)
Fec Creative Commons License 1999.06.21 0 0 115
Valoszinu azert, mivel a nagyobb kaszni miatt mas stilusu motort tettek bele. Vagyis a nyomatekon noveltek a loero karara. + a VTi -s Civic-ben VTEC-es motor van, az 1.6 -os Accord-ban meg csak egy sima. Ezt nyilvan koltsegtakarekossagbol csinaltak, vegul is ez az "entry" modell. Egyebkent az Accord-hoz szerintem leginkabb a 2.0-as de legalabb az 1.8-as motor valo. Valszeg nem veletlen hogy a nyugati orszagokban nem is lehet kapni az 1.6-os verziot.
A LE/literben tevedtel. A Honda S2000 120 LE/litert csinal 2 literes motorral. Es persze turbo nelkul :)
Előzmény: mdj (114)
mdj Creative Commons License 1999.06.21 0 0 114
Kenguru! a Civicet vezettem, király a motorja, kegyetlen ereje van.
Az Accordban csak a szalonban óltem, nem vezettem még.
Nem értem, hogy az Accord miért nem kaphatta meg a 160 LE 1.6-os motort, amely talán a legjobb LE/liter teljesitménnyel bir a világon /szériaautók között/
Előzmény: kenguru (113)
kenguru Creative Commons License 1999.06.21 0 0 113
Nem tudom vezetted-e már mindkettőt: Mármint az Accordot és a Civicet. Mert szerintem, ha elviszed őket egy körre (ha komoly vagy, biztosan lehetséges 20-30 km), akkor egyértelműen ki fog derülni, melyik tetszik jobban. Lehet, hogy nem azonnal, de katalógusból nme lehet autót venni. Szerintem.
Előzmény: mdj (112)
mdj Creative Commons License 1999.06.21 0 0 112
Látom, más is nagy gondban van, akár én, nem tudok dönteni: Honda Accord 1.6 vagy Civic 1.6 VTi, esetleg maradjak a jelenlegi Toyota Avensisnél. A Civic 160Le, az Accord csak 115, de kényelmesebb, igaz, 400 e Ft-tal többe kerül. Az Avensisben lassan 60e km lesz, 16 hónapos, most talán kedvező feltételekkel tudnám lecserélni, de teljesen tanácstalan vagyok. évi 40-50 e km-t megyek, igy nekem az autó megbizhatósága nagyon fontos, szerintem ezek a japán márkák a megbizhatóság szobrai /bár már Angliában készülnek/. 2-3 éves korukban, ha jó kezekben volt az autó, használtan is megéri venni, igaz, a jó kezekben volt kitétel minden tipusra igaz.
Fec Creative Commons License 1999.06.21 0 0 111
Hi MrCashman!

...es a Corsa nem kerult szoba? Igaz hogy maga az auto egy nagy kaki, de piszkosul birja a koccanasokat meg a padkazast. Tipikus noi auto... :) [es meg szeretni is szoktak]

Előzmény: mrcashman (96)
Zak Creative Commons License 1999.06.21 0 0 110
ja igen, a Tipo és Tempra ára közötti eltérés ugyanaz, mint amit manapság próbál elsütni a Fiat a Brava és a Marea sorozatok közti árkülönséggel. A Brava/Bravo fut mondjuk az Astra-osztályban, a Mareat pedig a Vectra-osztályban próbálják futtatni, pedig a négyajtós Astra a megfelelôje. Csupán ezért bô százezrekkel hosszabb a Marea mint a Brava.
Zak Creative Commons License 1999.06.21 0 0 109
na én azért írtam azt, hogy "esetleg" mert esetleg. :-) A '94-es Tipo 1.6-ot (riasztó, rádió, tolótetô) vettem '97-ben 1.050.000 -ért keresekedôtôl, tavaly májusban, amikor lecseréltem a Brava 1.6-ra, akkor ippenhogy 900e felett tudtam eladni, pedig a világon semmi baja nem volt. [nem is tudom, mi a francért adtam el] Elismerem, hogy becslés volt az elôbbi, de szerintem milka alatt egy '92-'93 -as Tempra TD nem irreális, fôleg, hogy a jó ég tudja miért, a használt Fiatok ára iszonyatosan alacsony, fôleg a Tipo/Tempra zuhant hatalmasat azóta, amióta megjelent a Brava sorozat. A Tipo 1.6-om ugye '94-es volt (gyártásvégi, kiforrott darab), mondjuk 1 milka körüli piaci áron, a mostani Brava 1.6-om '95-ös (elsô sorozat), 1.6-1.7 milka körül. Gömbölyű a kisebb kasznija és van benne egy légzsák meg 16 szelepes a motor. Ennyi.

A méretrôl meg annyit, hogy a Tempra belsô méretei hajszálra megegyeznek a Tipoéval; egészen a csomagtartó kezdetéig.

Acosh Creative Commons License 1999.06.21 0 0 108
"talán még gyanúsan alacsony ár is": na igen, azt nem írtam, hogy teljesen extrátlan (egy gagyi rádiósmagnót leszámítva), tehát a riasztót, centrált, stb-t még hozzá kell kalkulálnom...
Előzmény: csillag (106)
csillag Creative Commons License 1999.06.21 0 0 107
A temprával én is szemeztem (99február), akkor a legjobb ajánlati ár 1050eFt volt egy 92-s jó állapotú Temprára 1.4-es motorral, kereskedőnél. A többi drágább, vagy rosszabb állapotú volt. Ugyanennyiért ugyanilyen idős Opel Vectrát lehet kapni, ami nem biztos, hogy jobb, viszont biztos, hogy magasabb a presztizse. Szóval a Fiat tulajdonosok szerintem túl sokra tartják az autójukat. Másik oldalról: a rokonság ellenére a Tempra egyel nagyobb méret (és ár-) kategóriájú autó, mint a Tipo, Ford Escort, stb. alsó középkategóriások.
Előzmény: Zak (101)
csillag Creative Commons License 1999.06.21 0 0 106
Nálunk év elején hasonló keret volt autóvásárlásra, akkor az Opel Kadet, Renault19, Fiat Tipo 1.4 benzines nézett ki úgy, hogy 91-es évjáratút tudunk ennyiért kapni (A Citroen BX nem tetszett a feleségemnek, pedig az olcsóbb), de gyakorlatilag csak az Opelt és a Renault-t lehetett megtalálni úgy, hogy választék is volt. Az a bizonyos Ford - ha hibátlan a karosszériája és 15000Km/év alatti a futásteljesítménye - talán még gyanúsan alacsony ár is. Az ilyenket a piacon 920ezerért kinálják (ez februári tapasztalatom). Szervízben meg kell nézetni, mintha vizsgára készülne és ha a becsült javítási költség 50ezer alatt van, akkor hajrá. (Márkaszervizben természetesen kb. a dupláját kell behelyettesíteni én az általam ismert, bejáratott Autószervízt vettem számításba.)
Nálunk végül az R19-re esett a választás, annak is a Chamade (4ajtós Sedan) változatára. Az ismerkedés egy hónapja után stabilan 7.5 ±0.3l a városi fogyasztása tisztán városban. Egy vidéki úton(200km autópálya kb.130-al, 320 országút, kb 90-el, ahol lehet, plusz 160km városi menet) teljes családdal 5.9l/100 volt a fogyasztás. Egy másik úton, ahol csak 140 km volt az országúti rész: 6.6l.
Előzmény: Acosh (100)
hosszu Creative Commons License 1999.06.21 0 0 105
'92-'94-es Tempra TD 900-ert???? Ha tudsz, azonnal szolj! A tobbi hasonlo koru ilyen kategotias mind boven milla felett van. Megjegyeznem, en meg egy tenyleg jo allapoyu '90-es TD-t sem adnek szivesen 800 alatt.
Előzmény: Zak (101)
Ducky Creative Commons License 1999.06.21 0 0 104
Csatlakozom Zak szavaihoz, próbáld ki a Fiatot. Én nyúzok egy Tipo 19TD-t már 5 éve, és kevés baj van vele. Nem tökéletes, mert időnként ezt azt ki kell rajta cserélni, de olcsó az alkatrész, és úgy megy, mint a golyó. 5 személlyel jártam Olaszba, 1500 km-es utakra elég sűrűn, és kényelmes volt. A kisebb motoros Tipo/Tempra nem ilyen kényelmes. A fogyasztás még öt személlyel sem ment 7 lityi fölé, persze klímával! Imádnivaló a nyomatéka, és vicces, hogy autópályán 3000-es ford.számnál 130-ról a gázpedál pöccentésével hagyod le a mi autónkat, és az összes 1.6-ost.
Acosh Creative Commons License 1999.06.21 0 0 103
Megnéztem az autoinfo-n, de ott a Temprák 900e és 1,4Mio között vannak inkább :-(
Acosh Creative Commons License 1999.06.21 0 0 102
Hmmm, majd megnézem, hátha látok ilyeneket is. Esetleg van személyes tapasztalatod is?
A másik örök dilemma: benzines, vagy dízel? Garázsom nincsen, tehát benzines? De pénzem sincs túl sok, tehát dízel? :-)
Előzmény: Zak (101)
Zak Creative Commons License 1999.06.21 0 0 101
na biztosan le leszek ugatva, hogy szokásom szerint a Fiattal jövök, de nyugodt lélekkel merem javasolni a Temprát vagy a Tempra kombit (a Tiponak relativ kicsi a csomagtere egy kombihoz képest). Ennyiért egy '92-'94 körülit megkapsz, 1.4i, 1.6i esetleg 1.9TD motorral is, ami minden tulajdonságában (kivéve max. fordulatszám) veri az 1.6 benzineseket, és ezek mind jobban felszereltek az átlagnál. Egy baj van: akinek van, az nem nagyon adja el... :-)
Előzmény: Acosh (100)
Acosh Creative Commons License 1999.06.21 0 0 100
Na, most jól megrémisztettetek. Ugyanis én is autóvásárlás előtt állok, és 2 hete szemezek egy Ford Escort kombival, 1.3-as benzines motorral, '91-es évjárat. Most vegyem, vagy se (860e az ára)?
Amúgy 8-900e HUF körül, max. 90-es évjárattal mit vennétek? Nekem a szempontjaim:
- elviselhető fogyasztás (max. 8-10 liter)
- nagy csomagtartó (kombi rulez)
- jó szervízellátottság.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!