Szerintem a legjobb ár-érték aránya a Fiatoknak/Alfáknak van. A többiek egyszerűen nem annyival jobbak, mint amennyivel drágábbak. Picit persze szubjektív is vagyok, mert bukok a sportos kisugárzasra...:-)
A sógorom Daewoo Nexiát vezet nagy intenzitással (évi 50eKm) és meg van vele elégedve. A Nexia pedig a Lanos elődje azzal az előnnyel, hogy nagyobb csomagtartója van (500 liter 322 ellen). A hivatalos árlistán ugyan nincs rajta, de a kereskedők kívánságra beszerzik, ha kell.
Az autós szaklapok szerint a Lanos nem rosszabb, mint az elődje volt, de ha nekem kellene most új autó, akkor inkább a Nexiát választanám. Ha elég lenne a Lanos csomagtartó mérete is, akkor pedig inkább a Suzuki Swift Sedant választanám az ára, a fenntartási költségek és a megbízhatósága miatt.
Ha egy kicsivel több pénzem lenne autóra, akkor az alap Corolla Sedan 2.4 millió körül van, igaz hogy klíma nélkül. Egy alap Opel Astráért 3 milliónál többet elkérnek, akkor egy klimát hozzátéve a Corolla árához még mindig nyerő. Nekem legalább is a klíma az egyetlen értékelhető extra, amiért hajlandó lennék fizetni is.
A 156-os Alfa brutális, foleg a 2.0 twin spark amit kipróbálhattam. Nemcsak, hogy jól megy, de a belső tér hangulata is nagyon el van találva. Nekem egy gondom van, az elsőkerékhajtás, ezért nem nagyon lehet gyorsulni a géppel, mert csak elégeti az elso gumikat :o(
Mcc
A Barchetták elég jó minőségűek, és ahhoz képest, hogy elsőkerékhajtásúak, meglepően sportosan és jól vezethetőek. Ha megteheted, javasolni tudom. persze a vásárlást csak ésszel, nehogy belefuss valami törött vacakba.
Nekem eleg pici az auto, nem sok hely van benne. Vagy csak en vagyok tul magas (1.96)
Egyebkent 2 ismerosomnek is Barchettaja van, ok meg vannak vele elegedve - csak a muanyag hatso ablakot szidtak, ami miatt felhuzott tetovel nem lehet tolatni rendesen.
Azt szeretném kérdezni, hogy Fiat Barchettáról tud e valaki valamit? Nekem N_A_GY_O_N tetszik és olyan 3 millió körül már lehet is kanpni egy alig használtat.
Ha valaki tud róla valami infot (jót vagy rosszat) ne tartsa magában! :-)
Allitolag nem olyan rossz autok a Daewook... En mindenesetre tuti hogy nem vennek, mert meg nem nagyon lehet tudni, hogy mit varhat el az ember egy ilyentol. Szoval meg nem egy biztonsagos vetel szerintem. Talan ugy 5-10 ev mulva...
Hello!Olvastam v.ki erdelodott a Peugeot 205 utan. Nos, en most koptatom a 2.-at, mindegyik dizel. A regebbi motorral az 1,8-as (XUD7).Remek kis gep, szerintem egyedul a futomuvet kisse alulmereteztek ehhez a motorhoz.
Ha v.ki esetleg turbot szeretne akkor viszont az ujabb motor az 1,9-es vegye, az 1,8-as nem lett jo ahogy hallottam!
Jo kerdes ez az autos kerdes...
En most egy Ford Granada-t hajtok, 17 eveset. Vettem 200e-ert, raktam bele par cuccot, hifivel egyutt kb. 400e-nel jarok.
Volna persze javitanivalo a kocsin, de 100% megbizhato.
A V6-os 2.0-s motor is eleg jo bele, bar mentem mar 2.8i-vel az valami allat...
Es keves hasonlo komfortu autoval talalkoztam meg, a 4-5millio alatti kategoriabol. Es szerintem nem is erne meg sokkal dragabb autot szetzuzni a jo pesti utakon. Amugy elotte 300D-s W123-as Mercit szerettem volna, de ezt sem bantam meg.
Szoval szerintem regi nagy vasak ruleznak.
Tud nekem valaki részletesebb információval esetleg gyakorlati tapasztalattal szolgálni a Daewoo Leganza típusról? Adatait ismerem, az érdekelne, hogy milyen a hétköznapi használatban. Azért tetszik, mert jóval több hely lehet benne, mint a Brava-ban és elég jól felszereltnek tűnik...
Körüljártam ma a Hondákat, hát ledöbbentem. a 183 cm termetemmel lényegesen kényelmesebbnek éreztem a hátsó ülést a Civic ben, mint az új Accordban. érthetetlen, hogy egy átlagos testalkatú vezető mögött miért kell az utasoknak hátus kényelmetlenül szoronganiuk. Azt hiszem, ha Honda, akkor 1.6 VTi lesz a dologból. Nincs nekem semmi bajom a Toyotákkal, bár néhány napja épp lemerült az aksim, mert mosóban a kodlámpa relé vizet kapott és leszivta az áramot, de már 7. éve Toyotát vezetek, most úgy érzem, váltanom kell. munkámhoz használom az autót, igy 2 évente cserélem, amig garancia van az autón. Mindjárt utána nézek a Mitsubishi 1.8 GDi-nek, még az is szóba jöhet, meg amit most kilóra adnak, a Nissan Primera 1.6 full extrával 3.990 e Ft-ért.
Láttam már olyat, hogy az egy éves Toyota Carina (az abszolút megbízhatósági bajnok!) generáror felfüggesztő csavarja eltört véletlenül, ugy hogy NINCS garancia a hibamentes működésre a japánoknál sem. Az más kérdés, hogy ugyanolyan teljesítményt, és felszereltséget az európaiak drágábban adják. A fentebb említett Toyota annak idején szintén ár/felszereltség alapján került megvételre. Ha figyelembe vesszük, hogy még általában büntetővámot is kell fizetni, mert nem európaiak, akkor azt kell mondani, hogy tényleg jók a japán autók. Csak a fenntartási kötségek... Persze ha nekem lenne pénzem egy új Honda Accord-ra akkor a fenntartás már nem lenne gond. Ez csak annak lényeges szerintem, aki 1.5 milliónál kevesebbet tud autóra szánni.
Lejjebb már írtam, hogy szerintem a kevésbé megbízható európai autók is vannak olyan jók (a kb. 15 évnél fiatalabb konstrukciók), hogy ne legyen rizikó elindulni egy hosszabb útra és ezen a megbízhatósági szinten már az elkopó alkatrészek cseréje teszi ki a költségek nagyobb részét. Érdemes megnézni a Használtautó katalógushoz hasonló kiadványokat, ahol típusra, generációra lebontva elemzik a jellemző hibalehetőségeket. Nagyon jelentős eltérések lehetnek abban, hogy melyik típusnak mennyi km-t bír ki átlagos vezetési stílus mellett a féktárcsája, fékbetétei, ékszíja, stb.
Ezek alapján könnyebb kiválasztani a saját vérmérsékletének megfelelő autót. Pl. nekem olyan felel meg, amelyiknek tartós a kuplungja, mert viszonylag sokat megyek városban, ugyanakkor kevésbé fontos hogy a fék tartós legyen, mert általában úgy vezetek, hogy ne kelljen hirtelen, erősen fékezni.
mdj !
Ha nem akarsz midenáron másik autót venni, és nem vagy lóerőmániás, tartsd meg az Avensist ! még évekig nem lesz vele semmi gondod .
Bye, Lesliev
japán autókról (konkrétan mazdáról) mi a véleményetek?
igaz az, hogy drágábbak az alkatrészek hozzá?
igaz az, hogy nem romlik el olyan sokszor, mint más típus?
Fec, Kenguru, kösz az ötleteket.
még egszer körbejárom ezeket a gépeket, beülök mindenhová, előre, hátra, ha lehet, próbaútra megyek. hajlok a VTi-re, de még alszom egy párat a döntés előtt.
azért ez ay S2000 egy új csodamasina, szivesen kipróbálnám én is. /de előtte talán tényleg a VTi1.6 volt a csúcstartó, mindenesetre igy is Honda motor a csúcs/
Én biztosan a Civicet venném, mert az már nem választom akkor, mikor hátulra két gyerekülést kell beszuszakolni! :-)
Így hát addig sportolj, amíg lehet!
Valoszinu azert, mivel a nagyobb kaszni miatt mas stilusu motort tettek bele. Vagyis a nyomatekon noveltek a loero karara. + a VTi -s Civic-ben VTEC-es motor van, az 1.6 -os Accord-ban meg csak egy sima. Ezt nyilvan koltsegtakarekossagbol csinaltak, vegul is ez az "entry" modell. Egyebkent az Accord-hoz szerintem leginkabb a 2.0-as de legalabb az 1.8-as motor valo. Valszeg nem veletlen hogy a nyugati orszagokban nem is lehet kapni az 1.6-os verziot.
A LE/literben tevedtel. A Honda S2000 120 LE/litert csinal 2 literes motorral. Es persze turbo nelkul :)
Kenguru! a Civicet vezettem, király a motorja, kegyetlen ereje van.
Az Accordban csak a szalonban óltem, nem vezettem még.
Nem értem, hogy az Accord miért nem kaphatta meg a 160 LE 1.6-os motort, amely talán a legjobb LE/liter teljesitménnyel bir a világon /szériaautók között/