Keresés

Részletes keresés

9:3 Creative Commons License 1,5 órája 0 0 86808

én annyira amatőr vagyok, hogy azt sem tudom, mi a csillagkapa, ennek ellenére csináltam már felülvetést és kikelt. 

Előzmény: John1111 (86807)
John1111 Creative Commons License 3 órája 0 0 86807

Sziasztok!

Jol gondolom, hogy Vetés fűmagok csillagkapa bedolgozását, ki lehet váltani Gyepszellőztető gereblye ives felét áthuzom egyszer + lomb gereblye hátoldalát is egyszer áthizom?

Szerintem igy el fognak tűnni a magok nagyjából.

Majd utana hengereznem....

Nincs csillagkapam, ezert agyalok ezen :)

jooanita Creative Commons License 5 órája 0 0 86806

Köszönöm!

Előzmény: apci500 (86803)
siposl86 Creative Commons License 5 órája 0 0 86805

Szia! Nekem is volt ilyen vele. Kb 1.5 óra volt a gépben. Visszavittem és csapágyat cseréltek benne. Azóta semmi baja(3 éve) . Tavasszal és ősszel 400nm-en használom. 

Előzmény: gaaj (86804)
gaaj Creative Commons License 7 órája 0 0 86804

Sziasztok,

Tegnap szellőztettem késessel Al-ko combi care 38...majdnem kivágtam a ..c.sába, 100nm-n 10x kellett pihenni, mert gondolom túlmelegedés miatt leállt, aztán kb 10-15 perc múlva indulhattam újra :(. Na mindegy

Valaki tapasztalt ilyet ezzel a géppel?

Szóval alaposan megtéptem, mert Toscana-sításban vagyok. Elvetettem a Toscanat (3,5 kilót 100nm-re), bedolgoztam utána csillagkapával, ami megint megtépte alaposan a területet, de ezeket a kitépett csomókat már nem tudtam  fűnyíróval, mert a szomszédok nem örültek volna. Temészetesen megvolt a gombaölő is, reggel pedig megkezdtem a kelesztő öntözést.

Egy kérdés: 2 hete szórtam ki yarát (23-7-7), de gondolom, kevés a foszfor a vetésnek. Nagy gáz lenne, ha ezt most megszórnám valami starterrel? Okozhat problémát?

apci500 Creative Commons License 7 órája 0 0 86803