Nem rég vettem egy szuper ford transit 9 személyes kisbuszt,és nem tudom be állitani az idöt az óráján.Ha valaki segítene és elmagyarázná illetve leirná hogy hogyan is kell nagyon megköszönném.
Én egy fiatal srácc vagyok tele ötlettel friss jogsival!!! :)
azt szeretném tőletek kérdezni hogy vennék egy Typ 3 mast 3ajtos frdehátut csak nincs benne motor eredetileg 1.6 os motorocska volt benne de már nincs meg!!!:(
ezuttal szeretném ha valaki tudna nekem segiteni motor ügyben h hol tudnék belevalo motort cserezni!!!
és alkatrészeket hozzá
ezalat értendő a kerékjárati ivek motorháztető stb.....
alapos fell ujítást szeretnék végezni rajta de nem restauálást!!!!!
vagy ha valaki csinált már olyat h nem eredeti motort rakot bele a kocsiba miként lehetett le műszakisztatni az autot h nem eredeti moci van benne???
köszönöm előre is válaszotokat!!!
üdv Temfi
mindenkinek erős hátszelet és olcso benzint !!!!!!!!!!!!!!!!!
Üdv!
Bugatti eb 112
Moszkvics 408
Donkevort
Austin Princess
Ford Transit MK1-MK2 (a csőrösök)!!!
Daf 200-400
Citroen DS
Kacsa
Saab 96
PT Cruiser
Púpos Wartburg
Rover 3500
Austin Metro
AMC Pacer
Talbot Matra Rancho
Nem ebben a sorrendben. Leírnám melyik miért, de hosszú lenne.
Hot Hatch: Ford Focus RS, Honda CTR
Sportautó: Ferrari 360 Challenge Sport
Szupersportautó: Porsche Carrera GT
Túraautó: McLaren-Mercedes SLR
Oldtimer: Porsche 356 Carrera B 2000
Versenyautó: B-csoportos raliautók
A nemes KGST-vérvonal, különösen a szovjet ipar remekei. Most az elérhetetlen gépcsodákat (ZIM, Zisz, Zil, Csajka, ill. amerikai cirkálók az 1940-es és 70-es évek között) elhagyva:
1 -Volga M21 / 24, a "Csodaszarvas"
2 -Tatra 603
3 -Pobjeda M20 / a komplett Warszava-széria
4 -Moszkvics 407, 403, 408, 421, és alváltozataik (kombi, kisáruszállító kivitelek + az IZS furgon)
Még sok keleti csoda megdobogtatja a szívem, de megemlíteném a régebbi Mercedeseket, így a "Fecske" W110 / 111-et, az "Állólámpás" W114 / 115-öt, ill. a közismert "Taxis Merga", "Cigány Merdzsó", vagy egyszerűen csak "Zöldséges" néven ismert W123-at. A Trabihoz / Wartburghoz szintén erős szálak kötnek.
Ezen kívül bejövősek a régi, kemény (katonai) terepjárók, főleg a Land Rover seria II, az UAZ, a Dodge Weapon (idehaza: Vippon :), és tsai, valamint a katonai teherautók.
A "civilizált", mostanában gyártott kocsik közül a Lancia teljes modellpalettája (főleg a pár éve leváltott Kappa), az ami igazán megfog, de napi használatra egy Ford Focust tudnék leginkább elképzelni.
poén
Fonokomnek kellene adatokat gyujteni a BMV M-5-rol... de a neten meg egy BMV oldalt sem talaltam, mashol meg nem talaltam rola semmi bovebb infot, jo ha a kepet megtalaltam rola...
Sajátos elképzeléseik vannak mostanában az autógyáraknak a terepjárókról és a terepjárásról, és ezáltal a reklámokra fogékony embereknek is.
Attól még nem lesz valami terepjáró, hogy át tudja magát küzdeni egy dombocskán, vagy ha mégis, akkor íme:
[A hivatkozott kép már nem található meg a tar.hu-n]
Ezen a képen én ugyanannyi terepjárót látok, mint a tieden (illetve egy picit többet is, mert belóg az UAZ segge), mert ezt a kunsztot a Wartburggal is megcsinálom.
De ha gondolod, tehetünk egy próbát mondjuk a Bakonyban, lehetőleg esős időben. Tartok tőle, hogy a Wartburggal nem sokkal fogok lemaradni, ha hozol egy Porsche Cayenne-t.
Nem tudom, láttál-e már közelről 70 centi mély sarat. Kölcsönvettem ezt a kis képecskét, a felirat ugyan nem neked készült, de megszívlelendő. :)
[A hivatkozott kép már nem található meg a tar.hu-n]
Riff Raff rossz képet szúrtál be. Nem egy 911 képét akartad berakni? :)
Ezen a képen kérlek szépen 1 db terepjárót látok aminek neve: PORSCHE CAYENNE Ez csak egy kép de van rengeteg avatás közbeni kép róla.
Van egy amikor kb. 70 centi sárban tépi magát előre miközben Te: bent ülsz egy öltönyben és hallgatod a DVD-t a fűtött/hűtött bőrfotelben.