Maksa mesélte még tavlay mikor a koli napokon itt volt Kecsón a kolinkban. Állítólag egy rendőrtől halotta először. Akkoribna mikor megérkeztek az első lézeres traffik akkor az az őrs is kapott egyet két rendőpr mindjárt ki is ment vele méregetni. Tetszett nekik, jól el is szórakoztak vele, született is pár órányi videófelvétel a gyorshajtókról. Vége lett a szolgálatnak, leadták a felvételt meg a mérőt és hazamentek. Másnap a felvételt elemző rohan a rendőrfőnökhöz, h szeretne beszélni a két jómadárral, aki tegnap kezelte a gépet. Be is mentek hozzá, ő meg csak annyit mondott, h jöjjenek nézzék már meg mit is vettek fel. Elindítja a felvételt, amin órákon keresztül lehet teljes képernyőn csodálni egy bal szemet.
Szerintetek?
Megeshet, h kitaláció, elvégre azért nehéz összetéveszteni egy felvevő elejét a végével. Ennek ellentmond, h láttam már olyat, aki a digitális géppel fordítva akart fényképezni.
Akkor nézd meg! Sajnos nem megy a direktlink, mer sajnos javascript utasítás jelenik meg a link helyett. De a weboldalt be tudom linkelni. http://www.mfor.hu/cikk.php?article=24609
Mókás gyerek vagy, tényleg nagy poén volt. Ha olvasni tudnál - nemcsak írni - akkor láthatnád, ez egy bemásolt hozzászólás (by: hmsoft), Az viszont nem derül ki, hogy legalább 5-6 éve született...
Ezúton szeretnék köszönetet mondani mindazoknak, akik a tavalyi évben megörvendeztettek számtalan körlevéllel és küldd tovább típusú e- maillel.
Sokat változtattak az életemen!
- Nem iszom Colát, mióta megtudtam, hogy wc tisztításra is alkalmas. - Nem járok többé moziba, nehogy véletlenül beleüljek egy AIDS-el fertözött tübe. - Azóta sem használok izzadásgátlót, mivel rákot okoz. - Nem parkolok többé zárt parkolóban, nehogy elraboljanak. - A gyerekeimet egyetlen másodpercre sem tévesztem szem elöl, nehogy pedofilok áldozataivá váljanak. - Az összes megtakarított pénzem Amy Bruce-nak ajándékoztam, annak a szegény gyermeknek, aki már legalább a 7000. szervének átültetésére vár.(Ami igazán érdekes, hogy sose ez a kislány nem öregszik, 1995 óta még mindig 7 éves!) - Nem kaptam meg az igért Nokia csodatelefonomat,ahogy a Disneylandba szóló belépöket sem! - Én is feliratkoztam amellé a 3000 ember mellé,akik a mozambiki törpemókus megmentésén fáradoznak. - 170-szer is megtudtam, hogy a www.freemail.hu azonnali hatállyal törli az összes mailemet,és az iwiw is megszünteti a tagságomat,ami azóta se történt meg. - Hála nektek, már én is tudom hogy kell megfelelö partnert találni. - Legalább 5000 szerencsétlenség kellett volna hogy érjen, emellett minimum 100-szor kellett volna meghalnom!
- Szóval nagyon köszönöm ..........!!!
UI: Ha nem küldöd tovább ezt a levelet 10 másodpercen belül legalább 850000 embernek, akkor holnap kapsz a postán egy két hónapos roma csecsemöt,és ha du.2-ig nem veszed át,másnap postázzák az egész családot!
A vasutas topikokon többször előjött a kérdés, és íme a megoldás (by: hmsoft)
A "cár ujja", vagyis a Verebjei Kerülő a Szentpétervár-Moszkva vonal 190. km nevű megállója után kezdődött, Okszocsi megálló (206. km) mögött ért véget. Ezen a területen jellegzetes, szélesen elterülő, lapos domb állja a vasút útját, középen a vasútra közel merőleges, mély árokkal. Építésekor a dombot átszelte a vonal, vagyis a "cár ujja" eredetileg nem létezett. A 16 ezrelékes emelkedő egyre komolyabb problémát okozott a növekvő tömegű tehervonatok számára, ezért megszületett a kerülő. (Hogy mikor, azt most modemes internettel nem kezdem el böngészni...) Abból a szempontból előnyösnek bizonyult, hogy néhány falut pluszban fel tudott fűzni a vonalra, viszont kissugarú íveivel az utóbbi időben a nagysebességű közlekedés miatt okozott gondot. A régi-új nyomvonalat 2001.10.26-án adták át, ekkortól tehát megint a dombon keresztül vezet a vasút. Az emelkedőt mindkét végéről csökkentették, 1 millió köbméter talajt termeltek ki a két mély bevágás létesítése érdekében. A vonal hossza 4,9 km-rel csökkent, a sebességkorlátozás megszűnt (igaz, a 190. km. előtti Mszta-híd továbbra is csak 140-es maradt). A kerülő felépítményét elbontották, Verebje állomást megszüntették. A vasúti közlekedésből kikapcsolt falvak lakossága nem számottevő, az ő esetükben 2001. óta (mikro)buszos ráhordást alkalmaznak.
no utánakérdeztem, valóban "28 if" tehát annyi lenne ha. A mókás, hogy késöbb McCartney kiadott egy koncertlemezt, a borítón ugyanott ugyanazon a zebrán a kutyájával bohóckodik, és a háttérben ott a VW, és a rendszáma 51 IS re végződik (t.i. hogy akkor annyi idős)
Ezen viszont látszik, hogy LMW 281F, azaz "Linda McCartney weeps, 28 if..."
Persze akkor még csak 27 lett volna, de ezt úgy magyarázták asszem, hogy a fiúk buddhisták voltak, tehát az élet kezdetét a fogantatástól számítják, vagy ilyesmi.
Az Abbey Road c. lemez borítóján (Mennek át a zebrán a srácok) a háttérben áll egy VW bogár, annak a rendszáma is valami ilyesmi. Nincs meg valakinek? A neten csak kisfelbontású képet találtam.
Ezzel kapcsolatban Paul McCartney is nyilatkozott, összefoglalva: ő nem tartja túl valószínűnek, hogy igaz. Pedig a jeleket ő is láthatja. Ez az örök szkepticizmus....
Hehe, ráadásul mennyi mindent összehordtak az eset holdudvarába, pl. hogy az egyik "daluk" szövege, a "Number 9" megfordítva lejátszva úgy hangzik, hogy "Turn me on dead man." :oD Egyesek már '66-nál korábbra datálták a halálesetet, és ezzel magyarázták, hogy a Hard day's night udvaron rohangálós jelenetében Paul helyett valami statiszta futkorászott, pedig valójában csak másnapos volt.
Mit szóltok ahhoz az urban legend-hez, hogy Paul McCartney 1966-ban meghalt autóbalesetben és a helyét egy hasonmás, egy volt rendőr vette át. Erre a későbbi albumokon több módon is utalnak a tagok. Mondjuk egy számítógépes programmal kb egy perc két arcképet összehasonlítani, még a legjobban hasonlító embereket is meg lehet ily módon különböztetni.
Tuti, ők azt mondják,h jó ez így, de gondolom senki sem járt még arra, aki ezt oda megálmodta. Elvileg az átadáskor mondták,h fél évig így marad aztán majd meglátjuk. Most meg azt pletykálják,h mégis lesz körforgalom, hát mit ne mondjak kéne.
Elvileg a dobozi úton is lesz kicsit feljebb, hát legyen, bár oda nem kéne igazság szerint, az belátható, ennek ellenére ott is szálltak már el egy páran. Főleg régebben mikor még semmi nem volt csak egy stop tábla. Azóta oda is tettek lassítókat, meg táblaerdőket, meg villogó sárga fényt.
Félig már megépült, de abban sincs köszönet. Tavaly októberben adták át a 2. ütemét az elkerülőnek, de azóta csak a baj van vele. A régi 47-es utat elvitték berény felé, a békési út 470-es lett, és ahol az új elkerülő keresztezi az egy rémálom. A kereszteződés egy kanyar előtt van, egy nagy gödörben, és a korlátok és a fák miatt teljesen beláthatatlan. Csak a szerencsének köszönhető,h nem történt még ott komolyabb baleset, a koccanásos balesetek mindennaposak. És se lámpa se körforgalom, azt mondják nem indokolt, mellesleg a rendőrség sem járult hozzá az átadáshoz pont az említettek miatt. Az átadás után nem is kellett sokat várni az első balesetre, kb. másfél óra múlva már megtörtént utána egész nap rendőrök irányították a forgalmat.
itt azért nincs semmi fejlődés, azért nem épül szinte semmi, amire adnának támogatást, mert mikor odafent kiterítik a térképet, h hol mit kéne tenni, akkor mivel a jobb sarokban van Békés megyére teszik a kávéscsészét. Miért nem tudunk mi balkezes politikusokat választani?
Nono!!!
El a csészékkel Győr-Moson-Sopron és Vas megyétől!