A Piaggio régebbi kínai motorjainál a szívó 0,1 és a kipufogó 0,15, az újabbaknál 0,1 és 0,1. A Minarellinél a szívó 0,1 - 0,16, a kipufogó 0,18 - 0,24, bár erről tudjuk, hogy a 0,1 és 0,15 az igazi. A Hondánál a szívó 0,07-0,13, a kipufogó 0,16-0,22.
Szóval ez az ötvenes négyüteműek 0,05-ös szelephézaggal működnek, ez erős általánosítás.
Tavalyelőtt ugye nem jutottam semmire a 100-asított LX-szel, így tavaly megpróbáltam eladni - nyilván fel sem hívtak miatta, úgyhogy idénre azt találtam ki hogy visszarakom bele az 50-es főtengelyét, így 80 cm3-sként már hátha fog indulni önindítóval is. Szépen össze is raktam, majd amikor lehúztam a henger-hengerfej csavarokat, azt tapasztaltam, hogy a felső holtponton felkoppan a főtengely. A hengerfejet leszedve így néz ki:
1. Hogy a f@szba lehetséges hogy a rövidebb löketű főtengellyel jobban "kiáll" a dugattyú?
2. Mi a k.rva anyját csináljak vele hogy működjön?
Lámpával vagy multiméterrel meg le kellene ellenőrizni hogy a gyújtáskapcsolóig elmegy-e az áram, illetve onnan lejön-e ha ráadod a gyújtást.
Valószínű gyújtáskapcsoló hibás, vagy az oda menő,vagy az onnan induló vezeték szakadt, + a csatlakozókat leellenőrizni. A másik, a testvezeték lehet még hibás (szakadt, nem érintkezik, oxidált)
Van egy Kymco Movie Xl125ccm robogóm. Olyan probléma lenne vele, hogy kulcsal ráadom a gyújtást és se kép se hang! Műszerfalon a mutatok megse mozdulnak.
Akummulátor jó!
Üvegbiztositékokat leellenőriztem és jók.
Van valakinek valami ötlete, hogy mi lehet a probléma?
Bocsánat! Esetleg valaki cserélt már Piaggio 2T 50-esben hátsó teleszkóp szilentblokkot? Két bolt is ugyan azt küldte, robbantott ábra szerint is oda megy, de valahogy nem stimmel a méret. Hosszúságra kb fél centi hiányzik. Középre bepréseltem a fém stiftet, vastagságra talán, de ugye keskenyebb mint maga a stift és ahová be kellene rakni. Vagy ez ilyen?
Másik kérdés, hogy ha a bal fékkar lötyög, akkor mit szoktatok csinálni? Alátét? Vagy összébb lehet nyomni? (Vagy öntvény és eltörne?)
Ha jól látom (nem biztos), a lámpához egy fekete és egy piros vezeték megy. Általában a fekete az akku mínusz csatlakozójához van kötve, a piros, kapcsolón keresztül a pozitívhoz.
Sziasztok rendeltem a robogóra fényszóró lámpát kapcsolóval együtt! Segitseg kellenne hogy mit hova kell kötni a müködéséhez!? Nem vagyok jártas a villamosságiban
Köszi a választ! Végülis az újraéledt Malaguti, ez az FB Mondial és a Benelli is olasz márkanév és talán tervezés és mellé kínai gyártás. A külföldi videókban mondjuk a Benellit egész megbízhatónak tartják. Keeway-em (néztem most az új X-Light-ot is, az is jól néz ki szerintem, főleg az áráért), meg régebbi, de már kínai Benellim már volt, alkatrész volt hozzájuk, de volt velük ez-az, az igaz.
Szerintem nincs ember, aki ilyet vett volna. A blokk ránézésre lehet Piaggio, node hogy amúgy milyen az alkatrészellátás, az megint jó kérdés. A Benelli full kínai.
Üdv, szerintetek megérheti F.B Mondial 125-ös motort venni újonnan? Eladtam a 125-ös Marauderem, és vennék valami új 125-ös motort, 1.3 M körül. Elég stílusosnak és megfizethetőnek tűnik az F.B Mondial Spartan. Állítólag a Piaggio gyártatja a motort Kínában. Jók ezek a léghűtéses 125-ös motorjaik? Van ezekhez egyéb alkatrész vajon? Vagy inkább érdemes Benelli Leoncinot venni, ahhoz tuti van alkatrész?
Sziasztok! Lenne néhány kérdésem, esetleg tudnátok segíteni? Adott egy Piaggio Fly 2T50. Új gumikat kapott, és most látom, ahogy poros lett a futó felület, hogy a hátsó gumi kopása nem közepén van (kicsit balra). Gondolom nem lehet ezen állítani.
Másik kérdés pedig, hogy amikor leszedtük a kipufogót, eléggé zörgött. Gondolom a katalizátor csörög. Amúgy jól megy, lehet baj a kipufogó miatt?
Üdv, köszi a választ, igazából a szintetikus olajjal való tapasztalat érdekel, amit te írtál, nem a saját gondolatok, (tév)eszmék :) ez egy 8000 km-t futott jármű, nem szeretném elbaltázni
érdekes módon ők is a jaso ma ma2-t ajánlották bele, nehéz volt őket meggyőzni, hogy a száraz kuplungosba nem az kell, erre rá is van írva hogy dry type clutch
belepontozol a letört csonk közepébe, belefúrsz kisméretű majd egyre nagyobb fúróval és kiszedővel kitekered. Ez a kevésbé esélyes.
Fogsz egy anyát, ami lehetőleg nem horganyzott és a belsejénél ráhegeszted a csonk tetejére. Ez felizzítja a csonkot és így nagy valószínűség szerint ki tudod tekerni az anyával.
Sziasztok! Segítség kellene! Yamaha aeroxon megrepedt a kipufogó csonk ,ma vettem hozzá újat! Régi leszedésénél beszakadt au egyik csavar a hengerfejbe,nem birtam kiszedni! Vízhűtéses a motor,mi a teendő ezután??