Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

autochip Creative Commons License 2016.11.03 0 0 468

A minőségi és az olcsó közötti különbség nem a hazafelé vezető úton, hanem hosszú távon fog kiderülni.

Nézzük a számokat! Az autód értékének 10%-át költötted chiptuningra. (Ez újabb autók esetében egyébként százalékosan kisebb összeg ahol nem féláron dolgoznak, de tekintsünk most ettől el!)  Néhány 10e. Ft-ot első lépésként nyilvánvalóan megspóroltál azzal, hogy egy olcsó helyet választottál. Mindenesetre kíváncsi lennék arra, vajon felmerült-e benned az a kérdés, hogy vajon miért vállalták szinte féláron az autódat? Az ár általában tükrözi a minőséget, igaz néha nem teljesen egyenes arányban. A féláron végzett munkának azonban vannak kockázatai. Ha egy rosszul megírt program miatt 1 éven belül több százezret kell költened az autódra (ami a te esetedben az autó értékének akár az 50%-át is jelenheti) akkor az első lépésként megspórolt néhány 10e. Ft már nem tűnik túlságosan gazdaságos megoldásnak. Csak néhány 10e. Ft-al került volna többe egy olyan hely és egy olyan program, amiben biztos lehettél volna hosszú távon sem lenne gond az autóddal. Ha csak rövid távra kell, akkor vedd úgy hogy meg sem szólaltam.

 

hupisom1 Creative Commons License 2016.11.03 0 0 467

Chiptuning tapasztalat , Citröen xsara 1.4 hdi :

Gondoltam a kis sárin :D kellene izmositani , mivel kb 400.000ft ot ér az autó ezért sokat nem szerettem volna rá költeni , gondolom érthető hogy 80-100e ft kizárva :) meg persze nem érdekelt hogy padon mennyit ad le a gép , gyári 68LE :D 

Elvittem a fórumban már emlitett , chiptuner "olcsó jános " kft -hez , mivel szabin volt az ürge ezért ki kellet gurulnom kb 30 km-t pestről , hát gondoltam eszik vagy 4.-4.5 liter 100-on , szóval nem nagy érvágás , elmentem a kolegája fogadott , aztán kiolvasta a szoftvert és elküldte a srácnak akivel előzőleg beszéltem .

Elmondtam hogy mi a legnagyobb bajom 1800ig úgy húz mint 1 trabant :D , és mivel üzemenyag spórolásra vettem ezért max 2.200 ig szoktam forgatni , emiatt 80% ban akkora turbólyukban vagyok mint a grand canyon . Megdumaltuk az élet nagy dolgait , filmek , internet , szolgáltatók , stb :D 

Aztán jött a módosított szoftver , vissza töltötte a srác utánna mondta menjek vele egy kicsit éreznem kell azonnal , de pár 10km után lesz az igazi , elmentem egy kb 1km körre alig nyomtam neki a gázt de éreztem hogy változott valami , vissza mentem fizettem , aztán mire bemelegedett a motor peste vissza felé akkor kipróbáltam hogy milyen .

Érzésre 1.6hdi amit már vezettem , alacson fordulatom jól húz , még annyira sem füstöl mint előtte , biztoságosabb előzni , és kikerültem a grand canyon-ból amikor spórolósan vezetek :) amúgy meg , megy mint a barom :D 

Ezért én 40.000ft ot fizettem edc16 , és teljesen elégedett vagyok mert a kis sári ennyit megért , többet viszont nem ! 

Ez a kis iromány nem a paddal rendelkező chipmesterek miatt készült , mielőtt valaki letámad , sokkal inkább az ilyen alacsony árú autó tulajok miatt mint én is vagyok aki nem tud nagy összegeket költeni ilyen fajta élvezetekre , mert kell a gyerekre családra vagy bármi másra :) Köszönöm hogy olvastad , biztonságos vezetést kívánok mindenkinek! 

 

 

autochip Creative Commons License 2016.09.04 0 0 466

Szia!

 

Minden általad leírt kérés megvalósitható, ezen a telefonszámon tudjuk egyeztetni a részleteket munkaidőben.

 

06 70  333 8844

https://autochip.hu/

Előzmény: LeCousin (465)
LeCousin Creative Commons License 2016.07.11 0 0 465

Sziasztok, szeretnék megcsippeltetni egy 2011es Superbet. 1.9 TDI DSG 103 KW. Ajánljatok kérlek egy megbízható céget, ahová bemegyek, megoldják és kölcsönös tisztelettel távozok. Nem füstöl az autó, nem melegszik a motor, nem nyírja a váltót és nem ugrál a nyomatékgörbe. Minden értékelhető ajánlatot köszönettel fogadok!

autochip Creative Commons License 2016.06.28 0 0 464

Részletes összehasonlítás a chiptuning és a tuningbox közötti különbségekről itt olvasható: https://autochip.hu/chiptuning-vs-tuningbox/

 

 

 

 

ecotuning Creative Commons License 2016.06.13 0 0 463

Teljesítménymérő padon mértünk sportlégszűrőket, benzin és dízel autón.

 

A teszt:

http://ecotuning.hu/teszteltuk-sportlegszuro-teszt/

 

Facebook: https://www.facebook.com/autoecotuning/

 

Egyéb tesztek, teljesítményméréssel, Tuningbox tesztek:

 

http://ecotuning.hu/

 

autochip Creative Commons License 2016.06.12 0 0 462

Ha a motor jó állapotban van akkor 35 LE és 70 Nm erőnövekedés megoldható a tartósság figyelembevételével. Adalék a témához itt olvasható: https://autochip.hu/chiptuning/blog/

 

A motoroptimalitálás ára 75e.Ft+áfa, jelenlegi akciónk alatt 67e.Ft+áfa.

 

Időpontot és a részleteket telefonon lehet egyeztetni:

 

Tel: 06 70 333 8844

 

https://autochip.hu/

 

 

Előzmény: nabubabu (460)
autochip Creative Commons License 2016.06.12 0 0 461

Ha már így konkrétan rákérdeztél:

 

Itt egy 2 évvel ezelőtti hozzászólásom csatolva más fórumozók hozzászólásával:

 

autochip 2014.01.23

 

4 éve lehetett hallani róla először.

 

Igaz hogy azóta a google a legelső oldalon hozza a lap alján, de azóta is az olcsójános kategóriába tartozik.

Mint te is írtad "gyanúsan olcsó".

Az ár az esetek nagy részében összefüggésben van a minőséggel..

 

 Néhány akkori bejegyzés erre vonatkozólag a Motronic Chiptuning fórumról:

 

A5 S5 2009.10.16 22:17:17 ©                120

Sziasztok!

Ismeri valaki a chip-tuner.hu-t? Ki ez a veréb? Az ilyeneken komolyan mondom,hogy ki tudok akadni! Hogy lehet valaki ennyire éhes? Vagy nem éhes csak pancser? Az ilyenek miatt mennek tönkre gazdaságok,vállalkozások! Szinte féláron dolgozik! Hogy őszinte legyek kíváncsi lennék hogyan. Beletesz a tuningba 3-6millát,és akkor 40-ért csinál edc15-öt,60-ért 17-et?????

Ha tud erről valaki valamilyen infót,megoszthatná velem.

Hálás köszi!

 

autochip 2009.10.19 22:47:44 ©                        122

Nem tudom ki ez a chip-tuner.hu , de elég komolytalannak tűnik - EDC17 60-ért???

A pár soros chiptuning leírását különböző helyekről ollózta össze, gondolom a tuning is hasonló kaliberű lehet nála. Lassan hozzászokhatunk, hogy minden hétre jut egy újabb veréb...

Előzmény: A5 S5 (120)

Előzmény: Dee*Jay (278)

Előzmény: Törölt nick (459)
nabubabu Creative Commons License 2016.06.09 0 0 460

Hali!

 

2000-es évjáratú Audi A3-omra szeretnék chiptuningot (1.8T 180LE).

Mit lehet kihozni belőle élettartam csökkentése nélkül, illetve mennyibe kerülne körülbelül?

Törölt nick Creative Commons License 2016.06.06 0 0 459

Őket ismeri valaki? http://www.chip-tuner.hu

Köszi

 

Crogab Creative Commons License 2016.05.01 0 1 458

Nézegetem hónapok óta, hogy lehetne érdemes tuningoltatnom. Mindenki más céget ajánl. Aztán rábukkantam az Autokorbel cégre és egyből feltűnt, hogy a legfrissebben facebookon posztolt munkájuk nem a legfényesebb szerintem:

 

1. A 2.0TSI turbós VW Scirocco motornál csak +13%-ot értek el úgy, hogy 3200-nál és 4500-nál is beesésesek vannak a teljesítménygörbén. https://www.facebook.com/Autokorbel.chiptuning/posts/1128948193814602

 

2. BMW F34GT itt is írtam, hogy 2600 és 3600-nál van beesés.
https://www.facebook.com/Autokorbel.chiptuning/posts/1129511080424980

 

Aztán néztem tovább a remek munkákat és mire bukkanok. Egy újabb hullám módosítás.
https://www.facebook.com/Autokorbel.chiptuning/posts/1036683056374450

 

Írtam is hozzá komentárt, hogy azért ezeket még lehetett volna állítgatni és fenn akadt a szemem, hogy

a 2.0TSI Scirocconál 13% az elért növekedés. Minden cég a világon minimum húsz százalékot hoz ki ezekből

a motorokból. De van aki 25-30-at is! http://www.superchips.co.uk/curves/VW%20Scirocco20TFSi.pdf

 

Aztán látom, hogy eltűntek a hozzászólásaim percek alatt. Viszont cserébe rámírt magától chaten Korbeles úr.
http://indafoto.hu/crogab/image/24032872-20ecbf0d/user
"Igen, akkor gyere és mutasd meg, mit tudsz, csinálj ebből az autóból többet! Látom, Neked bazi nagy gyakorlatod van benne! Ha el van kokszolódva a szívósor akkor inkább szétégeted a motort???!!! Te nagyokos!!!"

Válaszoltam is neki:
"

Sajnos miután két posztnál is, egyébként teljesen jogos kritikát mertem gyakorolni korbeles munkákon, perceken belül törölve lett a hozzászólásom, majd kedves korbeles úr magától rámírta alábbi szöveget:
„Igen, akkor gyere és mutasd meg, mit tudsz, csinálj ebből az autóból többet! Látom, Neked bazi nagy gyakorlatod van benne! Ha el van kokszolódva a szívósor akkor inkább szétégeted a motort???!!! Te nagyokos!!!”
Na most, kedves emberek! Ez egyrészt kedves, másrészt miért mennék oda? Én nem vagyok profi tuner, mint korbeles úr azt magáról állítja….
A Scirocco 2.0TSI pont annyit tudott gyári programmal, mint máshol is a kétszáz lovas 2.0TSI-k, konkrétan többet.
Viszont nem +13%-ot hoznak ki belőle, hanem 20-25%-ot. Mert talán nem csak előgyújtást és üzemanyagot állítanak rajta, hanem ismerik a töltőnyomást szabályzó programrészeket is…
Kérdés, ha el volt kokszolódva a szívósor, akkor kedves korbeles tuning úr, ahogy írja a posztban, akkor miért nem szólt az ügyfélnek, hogy ez el van kokszolódva, nem lehet tuningolni. Ha el volt kokszolódva, akkor miért tudott gyárilag is többet, szép görbével. A megoldás, mert természetesen nem volt elkokszolódva, csak mondani kell valamit. Vagy is nem kell, de korbel úr mondott…

Aztán kritikát mertem gyakorolni a BMW F34 GT tuningon is, mivel hullámos a módosított görbe. Ilyet egy magára valamit is adó cég nem, hogy kitesz de…. Ez is el lett tüntetve. Persze gondolom az ügyfelet nem hívta vissza, hogy legalább megpróbálja kijavítani a tuningot…."

Erre Korbel ezt írta:
"Én nem jogos kritikának, hanem egyértelműen lejárató szándékú hozzászólásnak nevezném, amit írt. Azt persze nem idézte, hát akkor én idézem: "Ezen még van mit szépíteni bőven. Gondolom elszegényedik a keverék. Ez így nem lesz túl tartós...." Ezek a hozzászólások nulla műszaki tartalommal alátámasztott sértő bejegyzések a munkánkra! Ilyeneket alapból nem is kívánok kommentálni! De látom, mindent megtesz hogy lejárasson, nagyon kedves, remélem, mindenki számára átlátható. Azt azért hozzáfűzném, hogy mi olyan tuningokat készítünk, amik az adott hardver konfigurációval teljesen egészséges és biztonságos normál használat mellett. Ezekből az autókból ez volt biztonságosan előhozható. Ne állítson olyat, ami nem igaz! Ugyanis az Ügyfelet tájékoztattuk a kokszosodásról és a lehetséges tsiztításáról, amit ha Ő úgy dönt, akkor el fog végeztetni. Az általunk végzett beállítással a motor kifogástalanul működik. A hullámosság mértéke is megegyezik a gyári mértékkel, ha a ugyanannyira van megfékezve a padon, de ezt hiába mondom kedves Gábornak, mert úgy sem érti, és csak kritizálni akar. Ha gondolja, nézze meg a más ilyen 200LE -s tsi motornál, mit értünk el megfelelő hardves átépítéssel és a lerakódott koksz kitakarítása után, 350LE -t! Nem egy autón! Ezzel meg is köszönöm a műszakilag megalapozatlan vádaskodásait!"

Mivel le lettem tiltva a Korbel FB-oldalról ide írom a választ, mivel ez egy népbutítás szerintem és a hozzá nem értés felső foka, amit ír. Egy nagymamának lehet el tudja adni ezt a szövetet, de nekem nem. Nyilván nem volt elkokszolódva a szívósora, mert mitől lenne egy benzines autónál, ami ráadásul újszerű? Ha el lett volna a gyári teljesítmény leadása is rossz lenne. Csak ez eleve nem dízel, itt nem kokszolódik a szívósor. Mondjuk a dízelnél is inkább esetleg a leömlő... Nyilván nem vette le sem a szívósort, de hát valamit mondani kell.

Szóval ennyit a Korbeles tapasztalatomról. Mindenki azt von le ebből, amit szeretne.

 

 

 

 

autochip Creative Commons License 2016.04.22 0 0 457

MMC Autochip since 1998

 

autochip Creative Commons License 2016.04.04 0 0 456

Egy master verziót azért megéri éltre kelteni...

autochip Creative Commons License 2016.04.03 0 0 455

Az a baj a CMD-vel, ha a felhasználó több mint egy éve nem fizette ki az éves frissítési díjat, akkor a CMD (olasz cég) újra a teljes összeget elkéri az eszköz élesítéséért, magyarul ugyanannyiba kerül mintha egy újat vásárolnánk.

 

Ez nem csak szerintem rablás, de ők így csinálják.

 

https://autochip.hu/

maryschka1 Creative Commons License 2016.03.30 0 0 454

Sziasztok!

 

Van egy eladó JOGTISZTA CMD eszköz. Sorozat száma 001235,ez alapján ellenőrízhető. Saját tulajdonom,nem lopott,nem klón! Új ára ha csak az OBD van élesítve rajta 1 év frissítéssel 4100 euro volt,vagy ha OBD és BDM is akkor 5700 volt az új ára.

Jelenleg a frissítés lejárt róla,így 1500 euroért eladó (gyári telepítő lemezzel,ki is próbálható),vagy megfrissítve csak OBD-re 3000.-ért.

 

mail:cmdcmdcmd

 

lacilanya@gmail.com

autochip Creative Commons License 2016.03.22 0 0 453

AMTS 2016 Budapest - Autó, motor és tuningshow 331 fotó itt megtekinthető:

 

AMTS 2016 Galéria

 

 

https://autochip.hu

ecotuning Creative Commons License 2016.03.20 0 0 452

A legtöbb esetben szét kell szedni, de ez a biztonságosabb módja. Úgy is megoldható, hogy nem veszik észre :-)

Elméleti adatok (mivel minden autó más és más a teljesítménymérő padon lemérve) :

http://ecotuning.hu/chiptuning/opel-insignia-2-0-cdti-130le/

 

Egy mérést csatoltam kb ezek az értékek hozhatók +/-

http://ecotuning.hu/

 

Előzmény: RCI-2970N2 (446)
autochip Creative Commons License 2016.03.13 0 0 451

Lehet hogy a BMW- ben még nem volt chiptuning:-)

 

Ezen mindenesetre lehet segíteni.

 

 

Előzmény: Donibcsi (450)
Donibcsi Creative Commons License 2016.03.13 0 0 450

Vicces, hogy a külső sávból "levillogja" a BMW-t :D

Előzmény: autochip (448)
Törölt nick Creative Commons License 2016.03.12 0 0 449

És mi az akció?

Az oldalon nem sok látszik belőle, hacsak nem a visszavonásig tartó.

Van teljesítmény mérés is hozzá? Vagy csak a programozás?

 

Előzmény: autochip (448)
autochip Creative Commons License 2016.03.12 0 0 448

Tavaszi chiptuning akció az MMC Autochip -nél!

1202 Budapest Nagykőrösi út 107

https://autochip.hu/

 

autochip Creative Commons License 2016.01.28 0 0 447

Nem nyírtátok ki a vezérlőt, de az új program feltöltése nem fogja megoldani ezt a problémát.

 

A porlasztócsúcsokat kell újrakódolni.

 

  Tel. 06 70 333 8844

 

Előzmény: Prada 2 (445)
RCI-2970N2 Creative Commons License 2016.01.19 0 0 446

2011-es Opel Insignia Ecoflex(2.0 cdti 130 lóerő) tuningolása megoldható a motorvezérlő megbontása nélkül?

Nem szeretném ha nyoma maradna.

 

Prada 2 Creative Commons License 2016.01.17 0 0 445

Sziasztok!

Adott egy Renault Megane 2 1.9 dCi ami chippelés alatt áll azonban van egy kis gond, az ecu memória letöltése után kigyulladt a service lámpa és 1500-as fordulatnál letilt, nem megy tovább. Még nem készült el az új program, szóval még semmit nem csináltunk csak lementettük az adatokat. Elképzelhető, hogy az új program feltöltése után észhez tér vagy kinyírta valami a vezérlőt? Nem sufni csinálja, sok sok autón túl van már a szaki de azt mondja még ilyennel nem találkozott és Ő is csak vakarózik. Reméljük a feltöltés után megoldódik a dolog de addig is van valakinek ilyen tapasztalata? 

autochip Creative Commons License 2016.01.13 0 0 444

E60 530 xd ugyanezzel a motorral tuning után 270 LE és 601 Nm.

https://autochip.hu/chiptuning-referencia/

Info és időpontegyeztetés:

Tel: 06 70 333 8844

Előzmény: bimmer86 (443)
bimmer86 Creative Commons License 2016.01.06 0 0 443

Sziasztok!

 

Van egy 2007-es bmw 330d ( 231 le, 500 nm ) manuális váltós, chiptuningolásán gondolkodok.

Milyen értékeket lehetne kihozzni ebből a típusú motorból ( természetesen úgy, hogy ez semminek a rovására nem menne ) ?

Chiptuningnak milyen hátrányai vannak valamint milyen alkatrészek hibásodhatnak meg elöbb, mire kell jobban odafigyelni?

Esetleg van valakinek ezzel a motorral valamilyen tapasztala?

 

Köszönöm!

 

autochip Creative Commons License 2016.01.03 0 0 442

Akik ki is próbálták ezt másképp gondolják :)

Előzmény: béci11. (441)
béci11. Creative Commons License 2015.12.28 0 0 441

Nálam ez akkor is pénzkidobás. 

 

Buék :)

Előzmény: autochip (438)
autochip Creative Commons License 2015.12.22 0 0 440

Chip tuning segítségével a nyomatékhiányon és a gázpedál érzéketlenségén is lehet javítani.

 

https://autochip.hu/chiptuning

 

Előzmény: anodpotlo (439)
anodpotlo Creative Commons License 2015.12.16 0 0 439

Céges legújabb 1,6 Astrák olyan betegek, hogy az hihetetlen. Az Euro6 miatti nyomatékhiányt és gázpedál érzéketlenséget is át lehet programozni? Plusz erő nem is kell, mert magasabb fordulaton valahogy még megy is, de ott, ahol az ember használná, ott nem.

Előzmény: autochip (438)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!