Ha a motor jó állapotban van akkor 35 LE és 70 Nm erőnövekedés megoldható a tartósság figyelembevételével. Adalék a témához itt olvasható: https://autochip.hu/chiptuning/blog/
A motoroptimalitálás ára 75e.Ft+áfa, jelenlegi akciónk alatt 67e.Ft+áfa.
Időpontot és a részleteket telefonon lehet egyeztetni:
Ismeri valaki a chip-tuner.hu-t? Ki ez a veréb? Az ilyeneken komolyan mondom,hogy ki tudok akadni! Hogy lehet valaki ennyire éhes? Vagy nem éhes csak pancser? Az ilyenek miatt mennek tönkre gazdaságok,vállalkozások! Szinte féláron dolgozik! Hogy őszinte legyek kíváncsi lennék hogyan. Beletesz a tuningba 3-6millát,és akkor 40-ért csinál edc15-öt,60-ért 17-et?????
Ha tud erről valaki valamilyen infót,megoszthatná velem.
Nem tudom ki ez a chip-tuner.hu , de elég komolytalannak tűnik - EDC17 60-ért???
A pár soros chiptuning leírását különböző helyekről ollózta össze, gondolom a tuning is hasonló kaliberű lehet nála. Lassan hozzászokhatunk, hogy minden hétre jut egy újabb veréb...
Nézegetem hónapok óta, hogy lehetne érdemes tuningoltatnom. Mindenki más céget ajánl. Aztán rábukkantam az Autokorbel cégre és egyből feltűnt, hogy a legfrissebben facebookon posztolt munkájuk nem a legfényesebb szerintem:
Aztán látom, hogy eltűntek a hozzászólásaim percek alatt. Viszont cserébe rámírt magától chaten Korbeles úr. http://indafoto.hu/crogab/image/24032872-20ecbf0d/user "Igen, akkor gyere és mutasd meg, mit tudsz, csinálj ebből az autóból többet! Látom, Neked bazi nagy gyakorlatod van benne! Ha el van kokszolódva a szívósor akkor inkább szétégeted a motort???!!! Te nagyokos!!!"
Válaszoltam is neki: "
Sajnos miután két posztnál is, egyébként teljesen jogos kritikát mertem gyakorolni korbeles munkákon, perceken belül törölve lett a hozzászólásom, majd kedves korbeles úr magától rámírta alábbi szöveget: Igen, akkor gyere és mutasd meg, mit tudsz, csinálj ebből az autóból többet! Látom, Neked bazi nagy gyakorlatod van benne! Ha el van kokszolódva a szívósor akkor inkább szétégeted a motort???!!! Te nagyokos!!! Na most, kedves emberek! Ez egyrészt kedves, másrészt miért mennék oda? Én nem vagyok profi tuner, mint korbeles úr azt magáról állítja . A Scirocco 2.0TSI pont annyit tudott gyári programmal, mint máshol is a kétszáz lovas 2.0TSI-k, konkrétan többet. Viszont nem +13%-ot hoznak ki belőle, hanem 20-25%-ot. Mert talán nem csak előgyújtást és üzemanyagot állítanak rajta, hanem ismerik a töltőnyomást szabályzó programrészeket is Kérdés, ha el volt kokszolódva a szívósor, akkor kedves korbeles tuning úr, ahogy írja a posztban, akkor miért nem szólt az ügyfélnek, hogy ez el van kokszolódva, nem lehet tuningolni. Ha el volt kokszolódva, akkor miért tudott gyárilag is többet, szép görbével. A megoldás, mert természetesen nem volt elkokszolódva, csak mondani kell valamit. Vagy is nem kell, de korbel úr mondott
Aztán kritikát mertem gyakorolni a BMW F34 GT tuningon is, mivel hullámos a módosított görbe. Ilyet egy magára valamit is adó cég nem, hogy kitesz de . Ez is el lett tüntetve. Persze gondolom az ügyfelet nem hívta vissza, hogy legalább megpróbálja kijavítani a tuningot ."
Erre Korbel ezt írta: "Én nem jogos kritikának, hanem egyértelműen lejárató szándékú hozzászólásnak nevezném, amit írt. Azt persze nem idézte, hát akkor én idézem: "Ezen még van mit szépíteni bőven. Gondolom elszegényedik a keverék. Ez így nem lesz túl tartós...." Ezek a hozzászólások nulla műszaki tartalommal alátámasztott sértő bejegyzések a munkánkra! Ilyeneket alapból nem is kívánok kommentálni! De látom, mindent megtesz hogy lejárasson, nagyon kedves, remélem, mindenki számára átlátható. Azt azért hozzáfűzném, hogy mi olyan tuningokat készítünk, amik az adott hardver konfigurációval teljesen egészséges és biztonságos normál használat mellett. Ezekből az autókból ez volt biztonságosan előhozható. Ne állítson olyat, ami nem igaz! Ugyanis az Ügyfelet tájékoztattuk a kokszosodásról és a lehetséges tsiztításáról, amit ha Ő úgy dönt, akkor el fog végeztetni. Az általunk végzett beállítással a motor kifogástalanul működik. A hullámosság mértéke is megegyezik a gyári mértékkel, ha a ugyanannyira van megfékezve a padon, de ezt hiába mondom kedves Gábornak, mert úgy sem érti, és csak kritizálni akar. Ha gondolja, nézze meg a más ilyen 200LE -s tsi motornál, mit értünk el megfelelő hardves átépítéssel és a lerakódott koksz kitakarítása után, 350LE -t! Nem egy autón! Ezzel meg is köszönöm a műszakilag megalapozatlan vádaskodásait!"
Mivel le lettem tiltva a Korbel FB-oldalról ide írom a választ, mivel ez egy népbutítás szerintem és a hozzá nem értés felső foka, amit ír. Egy nagymamának lehet el tudja adni ezt a szövetet, de nekem nem. Nyilván nem volt elkokszolódva a szívósora, mert mitől lenne egy benzines autónál, ami ráadásul újszerű? Ha el lett volna a gyári teljesítmény leadása is rossz lenne. Csak ez eleve nem dízel, itt nem kokszolódik a szívósor. Mondjuk a dízelnél is inkább esetleg a leömlő... Nyilván nem vette le sem a szívósort, de hát valamit mondani kell.
Szóval ennyit a Korbeles tapasztalatomról. Mindenki azt von le ebből, amit szeretne.
Az a baj a CMD-vel, ha a felhasználó több mint egy éve nem fizette ki az éves frissítési díjat, akkor a CMD (olasz cég) újra a teljes összeget elkéri az eszköz élesítéséért, magyarul ugyanannyiba kerül mintha egy újat vásárolnánk.
Ez nem csak szerintem rablás, de ők így csinálják.
Van egy eladó JOGTISZTA CMD eszköz. Sorozat száma 001235,ez alapján ellenőrízhető. Saját tulajdonom,nem lopott,nem klón! Új ára ha csak az OBD van élesítve rajta 1 év frissítéssel 4100 euro volt,vagy ha OBD és BDM is akkor 5700 volt az új ára.
Jelenleg a frissítés lejárt róla,így 1500 euroért eladó (gyári telepítő lemezzel,ki is próbálható),vagy megfrissítve csak OBD-re 3000.-ért.
Adott egy Renault Megane 2 1.9 dCi ami chippelés alatt áll azonban van egy kis gond, az ecu memória letöltése után kigyulladt a service lámpa és 1500-as fordulatnál letilt, nem megy tovább. Még nem készült el az új program, szóval még semmit nem csináltunk csak lementettük az adatokat. Elképzelhető, hogy az új program feltöltése után észhez tér vagy kinyírta valami a vezérlőt? Nem sufni csinálja, sok sok autón túl van már a szaki de azt mondja még ilyennel nem találkozott és Ő is csak vakarózik. Reméljük a feltöltés után megoldódik a dolog de addig is van valakinek ilyen tapasztalata?
Céges legújabb 1,6 Astrák olyan betegek, hogy az hihetetlen. Az Euro6 miatti nyomatékhiányt és gázpedál érzéketlenséget is át lehet programozni? Plusz erő nem is kell, mert magasabb fordulaton valahogy még megy is, de ott, ahol az ember használná, ott nem.
Lovaskocsi programozásában sajnos nem tudok segíteni :)
Maradjunk inkább a tényeknél:
Kétségtelen hogy egy turbós autó chiptuning nagyobb erőnövekedést eredményez, mint egy szívó benzines chiptuning, de érdemes a számokon túl az arányokat és más különbségeket is figyelembe venni.
Egy szívóbenzines autónak alapból kevesebb a nyomatéka mint egy turbósnak, így ennek megfelelően méretezik a váltó áttételét is az adott autóra.
15 Nm növekedés egy turbósnál valóban kevés lenne, de egy 1.6-os szívóbenzines autónál ez 10%-os növekedést jelent, ami abszolút érezhető változás.
Az is fontos szempont, hogy a nagyobb nyomaték már kis fordulatszámon is érezhető lesz.
Szerintem hagyd ahogy van, inkább ezt a pénzt költsd a családodra. :) Ha nincs turbó akkor kútba pénz a chipp. Semmivel nem lesz jobb mint most. Ebben biztos lehetsz.
Van egy 2004-es Renault Megane 1,6 16V (113 LE) gépkocsim. Az a bajom vele, hogy 3000 fordulat alatt elég erőtlen, a gázadásra kicsit késve reagál, kevés a nyomaték. Mennyire lehetne feljavítani és kb. mennyiért?