Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

autochip Creative Commons License 2014.01.23 0 0 282

4 éve lehetett hallani róla először.

 

Igaz hogy azóta a google a legelső oldalon hozza a lap alján, de azóta is az olcsójános kategóriába tartozik.

Mint te is írtad "gyanúsan olcsó".

Az ár az esetek nagy részében összefüggésben van a minőséggel..

 

 

Néhány akkori bejegyzés erre vonatkozólag a Motronic Chiptuning fórumról:

 

A5 S5 2009.10.16 22:17:17 ©                120

Sziasztok!

Ismeri valaki a chip-tuner.hu-t? Ki ez a veréb? Az ilyeneken komolyan mondom,hogy ki tudok akadni! Hogy lehet valaki ennyire éhes? Vagy nem éhes csak pancser? Az ilyenek miatt mennek tönkre gazdaságok,vállalkozások! Szinte féláron dolgozik! Hogy őszinte legyek kíváncsi lennék hogyan. Beletesz a tuningba 3-6millát,és akkor 40-ért csinál edc15-öt,60-ért 17-et?????

Ha tud erről valaki valamilyen infót,megoszthatná velem.

Hálás köszi!

 

autochip 2009.10.19 22:47:44 ©                        122

Nem tudom ki ez a chip-tuner.hu , de elég komolytalannak tűnik - EDC17 60-ért???

A pár soros chiptuning leírását különböző helyekről ollózta össze, gondolom a tuning is hasonló kaliberű lehet nála. Lassan hozzászokhatunk, hogy minden hétre jut egy újabb veréb...

Előzmény: A5 S5 (120)

Előzmény: Dee*Jay (278)
KRK001 Creative Commons License 2014.01.21 0 0 281

Sziasztok!

 

Keresnék olyan szakit aki a bmw 320d 184Le 2011 évjárat ot OBD-n chippeli.

Sajnos rossz tapasztalatom van a szétszedem s jó lesz műsorral , főképp azért mert a google a legelső oldalon írja őket ,

pedig nekem nagyon trehány munkát adtak ki a kezükből.

Az OBD-n a chip tökéletesen működött , s ragaszkodnék hozzá.

 

 

robbob Creative Commons License 2014.01.19 0 0 280

Kedves Autochip!

 

Peugeot 406 3.0 V6 (ES9J4 motor) chipeltetésén gondolkodom, a cél egy kicsit több nyomaték lenne. A kérdésem az hogy megéri-e foglalkozni vele illetve van-e lehetőség teljesítménymérésre és az milyen felárat jelent a honlapon feltüntetett árakhoz képest.

 

Válaszát előre is köszönöm!

 

üdv.

mistermekkmester Creative Commons License 2014.01.18 0 0 279

Milyen autód van?

Előzmény: Dee*Jay (278)
Dee*Jay Creative Commons License 2014.01.16 0 0 278

Sziasztok

 

Erről a cégról tud nekem valaki mondtani jót, rosszat akármit: http://www.chip-tuner.hu/

 

Kevesebb mint a feléért vállalják a kocsim chiptuningját, de ez már gyanusan olcsó, és semmi infót nem találtam róluk, hogy valaki vitte már oda a kocsiját. Jó ha olcsóbban kapok meg valamid, de nem ha azzal jár hogy egy idő múlva a nem jól beállított tuning miatt tönkre megy valami.

qajakos Creative Commons License 2013.12.19 0 0 277

"Olyan vizsgálatokat egyik márkaszervizben sem tudnak csinálni."

Ezért hordom már 15 éve autóimat határon kívüli szervizekbe. Olcsóbb is, és a legkisebb osztrák falu márkaszervize hozzáértésben, felszereltségben, hozzáállásban, marketingben lealázza a legnagyobb magyar szervizeket. Erre véletlenül jöttem rá. 

Előzmény: pacsepa (276)
pacsepa Creative Commons License 2013.12.19 0 0 276

Nem csak reklám. Tapasztalatból mondom. Látatlanba ilyet ne írjál! Nekem mindkét kocsim átesett egy józan határon belüli tuningon. Az egyiket Autochip csinálta, a másikat az ATC.

Ha manipulációra gyanakszol, akkor először is javaslom az utóbbiak meglátogatását, csodát fogsz látni. Berendezéseik egy részét a BME is megirigyelné. Ha pedig még pénzt is szánsz rá, akkor méresd be a kocsidat náluk! Sok érdekes dolog kiderül róla. Nekem anno pl. egy garanciális hibára derült fény és a márkaszervizben csak pillogtak, amikor megmutattam nekik, hogy mi nem kóser, keressék csak a hibát! Még tippet is kaptak! Olyan vizsgálatokat egyik márkaszervizben sem tudnak csinálni.

Tudod akinek a kocsija átesik egy ilyen beavatkozáson, az különösen turbós motorok esetén látványos változást tapasztal. Abban igazad van, hogy ha ezt a változást ugyanilyen látványosan ki is élvezi, akkor az már a motor élettartamára lesz káros hatással. A normálisabbja azonban nem azért tuningoltatja a kocsit, hogy padlóig nyomott gázpedállal grasszáljon a budapesti Nagykörúton. Viszont kellemes érzés, hogy ha elindulsz, akkor nem remeg az erőlködéstől alacsony fordulaton a motor, vagy egy Budai emelkedőn nem 2-esben nyomom neki felfelé, hanem 3-asban simán felballag. A hangsúly ebben az esetben a rugalmasságon van. Többnyire a különbség a kigyorsításokkor észlelhető, ami a motor élettartamának töredék része.

A fogyasztáscsökkenés már tényleg vagy-vagy kategória. Én néhány decit észleltem, de túl sok minden befolyásolja... Egy laposabb, vagy más mintázatú, évszakú gumi pl. nagyobb hatással van a kocsi étvágyára. Az energiamegmaradás törvénye az ténykérdés, ha a motor hatékonysága javul, az szép dolog, csak nem akkora különbség ami miatt önmagában megérje hozzányúlni a gyári beállításokhoz.

Előzmény: qajakos (274)
autochip Creative Commons License 2013.12.19 0 0 275

1. Tényeket írtam le.

2. Benzines Hondákat (néhány kivételtől eltekintve) nem programozok.

3. Mesék nem érdekelnek.

qajakos Creative Commons License 2013.12.13 0 0 274

Ez csak reklám. Én egy manipulációmentes nyomatákgörbének hiszek előtte, és utánna. Pl. egy honda 1.4 iDSI-nél.  Ez egy ügyes motor, okos paraméterekkel. Mit tudsz ezen javítani? Mutass ilyet, és elmondom miről meséltem! 

Előzmény: autochip (273)
autochip Creative Commons License 2013.12.12 0 0 273

Minden munka "iszonyú" ha jól csinálják :-)
A chiptuning is már csak ilyen.
Lehet csinálni jól és rosszul is (egyre többet javítok kezdők után).


Éveken keresztül nyúztam, teszteltem motorokat különböző hőmérsékleti viszonyok között, különböző oktánszámú üzemanyagokkal.

A fejlesztésnek sosincs vége.

 

Az F1-es technológia és a sorozatgyártásban készült utcai autók technológiája 2 külön világ.
Egy F1-es autóban minden személyre, sőt pályára szabott.
Minden pálya más beállítást igényel, és minden autóban egyedi vezérlőprogram, chiptuning van az adott pályához és motorhoz, akár a versenyző vezetési stílusához is specifikusan beállítva.

 

 

A tartósság nem szempont, elég ha a motor az adott versenyt kibírja.
A motor a lehető legtöbbször van teljes terhelésen, és a box kiállást leszámítva egyszer sem állnak meg.

 

A sorozatgyártásra készült autók utcai használata nem a versenyzésről szól (bár vannak kivételek) a tartósság itt elsődleges szempont.

 

 

Megfigyelhető hogy egy típuson belül ugyanaz a hengerűrtalmú motor különböző teljesítményű változatokban is létezik.

Az esetek egy részében maga a motorblokk teljesen megegyezik, így gazdaságosabb a gyártás, mert nem kell külön gyártósor a gyengébb és az erősebb motorblokkokhoz.

 

Különbözhetnek az utólag felszerelt alkatrészek, injektorok, turbók, hengerfej, kipufogó,stb. méret és kialakítás, vagy csak a vezérlőprogram.

Könnyen belátható hogy a gyengébb verziókban egészen biztosan van még tartalék, hozzáteszem hogy az erősebbekben is hiszen átlagbeállításokat laptak.


Minden autóban hagynak gyárilag tartalékokat, amit egy jól módosított chiptuning programmal biztonságosan ki lehet használni, anélkül hogy az a tartósság rovására menne.

 

 

Egy utcai autó általában részterhelésen üzemel, továbbá nem tud folyamatosan haladni a közúton, meg kell állnia piros lámpánál, gyalogátkelőhelynél, indokolt forgalmi helyzetben, stb.
Ezek után általában el is kell indulni, ami nem probléma ha a gyári beállítással már "lent" is van nyomaték.


Ha gyári beállítás alsó fordulatszám tartományban nyomatékszegény, akkor a motort pörgetni kell (lendületes elinduláshoz) ami fogyasztásnövekedést eredményez.
A motorvezérlő program megfelelően végzett módosításával pozitív változásokat érhetünk el a motor karakterisztikájában, a gázpedál reakcióidejében és a fogyasztásban is, kellő tapasztalat birtokában egyéni kérések is megvalósíthatóak.

 

Részletes leírás itt http://www.autochip.hu/chiptuning  olvasható.

 

A chiptuning előnyeit azok élvezik igazán, akiknek egy jól megírt program van az autójukban. 


Sok ügyfelem a chiptuning óta eltelt néhány évben 100-200e. km-t megtett az autójával hibamentesen, hosszú távú visszajezések igazolják, hogy a tartósság is megmaradt.

 

 

Előzmény: qajakos (272)
qajakos Creative Commons License 2013.11.12 0 0 272

Iszonyú munka a motortervezés. Tudom. A fiam munkája Kölnben. Ezért aztán élvezem ezt a chiptuningot. Nagytudású, sokat tanult, igen nagy tapasztalattal rendelkező gépész, villamos, mechatronikus mérnökök éveken keresztül terveznek, fejlesztenek, technológizálnak, nyúznak, tesztelnek motorokat, majd kiválasztják azt, amiből széria lehet. ( Nézd meg egyszer az Audi mérőkonténerét a BME-en) Aztán jön egy két (vélhetően nagyobb tudású, tapasztalatú) magyar gyerek, és átírja a vezérlést. Érdemes átgondolni, vajon jobb lesz? A mechanikát egy adott terhelésre, nyomatékra méretezik, a cpu-t ennek megfelelő adott paraméterekre progizzák. Ha átírod, egyes paraméterek javulhatnak, de a motor valamelyik más tulajdonsága sokkal rosszabb lesz. Ha tapiztál már F1 gumit, alig keményebb mint a kétnapos rágógumi. Kiválóan tapad. 30-40 körre. Aztán cserélik. Az arra való. Nem cserélnéd el jó kis Barum  :) gumiddal, ugye? Így van ez a motorral is. Összességében csak rontassz rajta. 

Balázs Pál Sümegi Creative Commons License 2013.10.24 0 0 271

Tisztelt Autochip!

Érdeklődnék, hogy 1.8as Mitsubishi Lancer (143 LE) -t érdemes-e fogyasztáscsökkentés céljából chippeltetni? Valamint egy Fiesta 1.6 econetic (95 LE)-t dinamikusabbá tenni?

Köszönettel,

Balázs

Előzmény: autochip (269)
number2 Creative Commons License 2013.09.17 0 0 270

A Protechnic-eseknek most van egy játékuk a facebook oldalukon. Chiptuningot lehet nyerni. Van velük tapasztalat, jól dolgoznak, úgyhogy bátran merem ajánlani. Garanciát vállalnak a chiptuningra is.

autochip Creative Commons License 2013.08.28 0 0 269

A Fiat Grande Punto 1.3 multijet chiptuning +20% erőnövekedéssel biztonságosan megoldható, megbontás nélkül a gyári szervizcsatlakozón keresztül.

 

1500-as fordulatszámtól már érezhető nyomatéknövekedés lesz a teljes tartományban.

 

Részleteket ezen a telefonszámon tudunk egyeztetni: 06 70 333 884

 

 

www.autochip.hu

 

 

Előzmény: gyökerek (268)
gyökerek Creative Commons License 2013.08.23 0 0 268

tisztelt urak!

 

grande puntó 2007-es évjáratú 1,3 multijet 90 lovas, változó geos turboju.

na erre kéne nekem chip tuning árajánlat Bp. vonzáskörzetében.

a tuning célja elsősorban nem a csúcsteljesítmény megemelése, hanem a jó kis Euro4(5?) miatti tök buta 2200 alatti fordulat-tartomány autózhatóbbá tétele úgy, hogy lehetőleg ne tekerje fel magára a motor a vezérmű láncot. :-)

ven-e ebben valakinek már tapasztalata?

Vivaro1 Creative Commons License 2013.07.15 0 0 266

Autochip!

 

Új vagyok a fórumon, érdeklődni szeretnék.

Opel Astra H Caravan 1.4 90le, mit lehetne ebből kihozni? Az autó elég nehezen indul meg, de ha belendül jjól megy. Fogyasztáson jobb lenne lejjebb faragni, ha lehetne mostanéban 7,5l körül van klímával, de amúgy 6.5-7l körül. 

 

Ha lehetne írj már nekem erről!

 

Vivaro1

Előzmény: autochip (265)
autochip Creative Commons License 2013.07.15 0 0 265

A chiptuning LPG üzemmódban is megoldható.

A plusz forgatónyomatékkal a hegymenetet is könnyebben fogja vinni.

A részleteket egyeztessük telefonon!

 

Tel: 06 70 333 8844

http://www.autochip.hu/

 

 

Előzmény: Csaba067 (264)
Csaba067 Creative Commons License 2013.07.11 0 0 264

Sziasztok!

Van valakinek tapasztalata, hogy LPG üzemben a chip tuninggal lehet-e +NM-t varázsolni egy 1,4-es 16V-es mociban? (Renault Megane)

Benzines üzem már nem igen érdekel, mert az LPG nekem bevált, csak autópályán (vagy picike hegymenetben) telepakolva 4 személlyel benzinnel is, gázzal is gyengécske.

Törölt nick Creative Commons License 2013.07.11 0 0 263

magictuning.hu. Én náluk náluk csináltattam.

Előzmény: burgeszTDI (262)
burgeszTDI Creative Commons License 2013.07.02 0 0 262

Jóreggelt,sziasztok!

 

 Most léptem be a fórumozók közé.Segítségeteket szeretném kérni.Van egy B5 Passat 1.9 ATJ PDTDI 2000évj.a VAG-COM al belenéztünk,hibakódokat kitöröltük méréseket megnéztük.Aztán,mert nagyon okosnak hittük magunkat,az illesztést és az átkódolást is bolygattuk.Nem kellett volna,nagyon nem,mivel mindenféle hibajelenségeket tapasztaltam,aztán sikerült helyrehozni,viszont a turbó nem indul el csak 2500-3000 től.Mivelváltozógeós már 1700 körl mennie kellene,és ment is eddig.A kérés,szerintetek chipes ember meg tudja oldani,mert sajnos nem tudom mit állítotunk el pontosan. A másik kérdés,hogy tudtok valakit ajánlani,aki jó chipeket ír és elfogadható az ár is. üdv

UNICHIP Creative Commons License 2013.06.25 0 0 261

Érdeklődve olvastam a tapasztalataidról.

Elmondanád milyen autóról volt szó és mikor készült?

 

Kösz

T.L.

Előzmény: agria79 (196)
Vivaro1 Creative Commons License 2013.06.25 0 0 260

Autochip!

 

Új vagyok a fórumon, érdeklődni szeretnék.

Opel Astra H Caravan 1.4 90le, mit lehetne ebből kihozni? Az autó elég nehezen indul meg, de ha belendül jjól megy. Fogyasztáson jobb lenne lejjebb faragni, ha lehetne mostanéban 7,5l körül van klímával, de amúgy 6.5-7l körül. 

 

Ha lehetne írj már nekem erről!

 

Előre is köszi!

Előzmény: anodpotlo (231)
bipet Creative Commons License 2013.06.22 0 0 259

Szia

nem tudom hogy megcsináltattad e a mondeora az optimalizálást de érdekelne a végeredmény.

automata vagy kézi váltós

Előzmény: Törölt nick (237)
Törölt nick Creative Commons License 2013.06.10 0 0 258

a kor nem minden, ha az IQ-d nem ment utána.......:))Na de én sem offolok tovább.

Előzmény: huszon1 (257)
huszon1 Creative Commons License 2013.06.10 0 0 257

Állatlába mindig pesten kerülök ilyen szituba. A vidéken a X5 tulajok is normálisan vezetnek.  Elvágják a torkom. na persze. ha ha ha.

De itt abbahagyom elmúltam már 20 éves.

Törölt nick Creative Commons License 2013.06.10 0 0 256

szerintem meg kezdj el gondolkodni. Amikor 2,5 tonna előtt benyomod a satut nem biztos, hogy még kiszállsz abból az ipari hulladékból. Az 5 csillag nem a nagy tömegű ütközésekre van, lsd. BMW X5 vs. Punto. Amit művelsz úgy hívják, a közúti közlekedés vezélyeztetése, az ilyen seggfejek miatt van a kocsiban fedélzeti kamera.

A másik: nem tudom, hol laksz, de Pesten ha kiszállsz egy csillagkulccsal hőbörögni jó eséllyel lőnek mellbe, vagy vágják el a torkod. Én a mellbelövős fajta vagyok. Felvétel visszajátszása után ez csak önvédelem. Úgyhogy vegyél vissza, mert nem lesz jó vége.

Előzmény: huszon1 (255)
huszon1 Creative Commons License 2013.06.08 0 0 255

 

"""amikor letollak a francba""""

Csak vigyázz a fekete focus-oskkal. Nem egy gyerek emberesedett már velem de olyankor nyomok egy satut és az út közepén megkérdem mi a baj ?

Ilyenkor hebegnek haboknak.

A nagymenő kancigányoknak is addig volt nagy pofájuk a 10éves szar A8-ba még a pirosnál odasétáltam egy a kedvenc csillag-villás kulcsommal.

 

acsko01 Creative Commons License 2013.06.07 0 0 254

Sziasztok!

 

 

 

Valaki tudna nekem segíteni, hogy kell használni az ECM2001 programot TDI tuning esetén?

 

 

Köszönöm...

Törölt nick Creative Commons License 2013.06.07 0 0 253

amúgy meglepő, hogy pont te szólsz be. Ha viszapörgeted a topikot, akkor mindenre 30 LE és 70 Nm a válasz. Mindössze bátorkodtam megemlíteni, de igazad van, biztos a farkam mérete az, amivl megfogsz.......neked azért van az a szarod, mert óriási a pöcsöd. Spórolj az 1,6-al picim, és élvezd a gyönyörűségét mennyire nem megy így sem, amikor letollak a francba.....:)

Előzmény: huszon1 (251)
Törölt nick Creative Commons License 2013.06.07 0 0 252

na de az egóm....:)

 

Előzmény: huszon1 (251)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!