grande puntó 2007-es évjáratú 1,3 multijet 90 lovas, változó geos turboju.
na erre kéne nekem chip tuning árajánlat Bp. vonzáskörzetében.
a tuning célja elsősorban nem a csúcsteljesítmény megemelése, hanem a jó kis Euro4(5?) miatti tök buta 2200 alatti fordulat-tartomány autózhatóbbá tétele úgy, hogy lehetőleg ne tekerje fel magára a motor a vezérmű láncot. :-)
Opel Astra H Caravan 1.4 90le, mit lehetne ebből kihozni? Az autó elég nehezen indul meg, de ha belendül jjól megy. Fogyasztáson jobb lenne lejjebb faragni, ha lehetne mostanéban 7,5l körül van klímával, de amúgy 6.5-7l körül.
Van valakinek tapasztalata, hogy LPG üzemben a chip tuninggal lehet-e +NM-t varázsolni egy 1,4-es 16V-es mociban? (Renault Megane)
Benzines üzem már nem igen érdekel, mert az LPG nekem bevált, csak autópályán (vagy picike hegymenetben) telepakolva 4 személlyel benzinnel is, gázzal is gyengécske.
Most léptem be a fórumozók közé.Segítségeteket szeretném kérni.Van egy B5 Passat 1.9 ATJ PDTDI 2000évj.a VAG-COM al belenéztünk,hibakódokat kitöröltük méréseket megnéztük.Aztán,mert nagyon okosnak hittük magunkat,az illesztést és az átkódolást is bolygattuk.Nem kellett volna,nagyon nem,mivel mindenféle hibajelenségeket tapasztaltam,aztán sikerült helyrehozni,viszont a turbó nem indul el csak 2500-3000 től.Mivelváltozógeós már 1700 körl mennie kellene,és ment is eddig.A kérés,szerintetek chipes ember meg tudja oldani,mert sajnos nem tudom mit állítotunk el pontosan. A másik kérdés,hogy tudtok valakit ajánlani,aki jó chipeket ír és elfogadható az ár is. üdv
Opel Astra H Caravan 1.4 90le, mit lehetne ebből kihozni? Az autó elég nehezen indul meg, de ha belendül jjól megy. Fogyasztáson jobb lenne lejjebb faragni, ha lehetne mostanéban 7,5l körül van klímával, de amúgy 6.5-7l körül.
szerintem meg kezdj el gondolkodni. Amikor 2,5 tonna előtt benyomod a satut nem biztos, hogy még kiszállsz abból az ipari hulladékból. Az 5 csillag nem a nagy tömegű ütközésekre van, lsd. BMW X5 vs. Punto. Amit művelsz úgy hívják, a közúti közlekedés vezélyeztetése, az ilyen seggfejek miatt van a kocsiban fedélzeti kamera.
A másik: nem tudom, hol laksz, de Pesten ha kiszállsz egy csillagkulccsal hőbörögni jó eséllyel lőnek mellbe, vagy vágják el a torkod. Én a mellbelövős fajta vagyok. Felvétel visszajátszása után ez csak önvédelem. Úgyhogy vegyél vissza, mert nem lesz jó vége.
amúgy meglepő, hogy pont te szólsz be. Ha viszapörgeted a topikot, akkor mindenre 30 LE és 70 Nm a válasz. Mindössze bátorkodtam megemlíteni, de igazad van, biztos a farkam mérete az, amivl megfogsz.......neked azért van az a szarod, mert óriási a pöcsöd. Spórolj az 1,6-al picim, és élvezd a gyönyörűségét mennyire nem megy így sem, amikor letollak a francba.....:)
Régóta szemezek az oldalatokkal és a gondolattal, de nem tudom eldönteni, hogy érdemes-e chippelni egy kis 1,3 multijet grandepuntot? Gyárilag (kinti (Belgiumi) kocsi volt) 69Le, ami itthon 75Le. Nekem az üzemanyag takarékosság is a fő szempont, mivel elég sokat használom éves szinten az autót. Télen kb 4,8L/100km-rel, nyáron ha nem ütöm és normális gázolajat tankolok, 4,4-4,6 az átlagom. Joggal kérdezik meg sokan, hogy miért nem jó ez a fogyasztás nekem?... Mert maximalista vagyok és amit ki lehet honi valamiből azt ki is akarom.
Mostanában elég sokat megyek országúton, és egy-két személlyel nem ment rosszul az autó, ahhoz képest, hogy közel 1500kg-ot vitt a kis motor, de 3 személlyel + csomagokkal nem úgy ment ahogy szerettem volna (érthető módon).
Mit tudsz nekem javasolni? Mit lehet ebből a kis motorból kihozni, úgy hogy a legjobbat kapjuk? Mennyi idő alatt tudnád elvégezni a módosításokat és milyen árba lenne?
Már meg ne haragudj, de akkora labdát dobtál fel, amire tényleg nehéz lett volna nem lecsapni. Nem hiszem, hogy bárki is sértő szándékkal tette, ez az internet és ez a fórum.
Ha valaki tud és akar is komolyan szakmai alapon segíteni, az megteszi. Ha előbb olvasom, biztos én is "úgy" reagálok. :-)