Már meg ne haragudj, de akkora labdát dobtál fel, amire tényleg nehéz lett volna nem lecsapni. Nem hiszem, hogy bárki is sértő szándékkal tette, ez az internet és ez a fórum.
Ha valaki tud és akar is komolyan szakmai alapon segíteni, az megteszi. Ha előbb olvasom, biztos én is "úgy" reagálok. :-)
Ha deaktiválod a DPF figyelését/regenerációt, akkor a részecskeszűrőt (nem a katalizátort!) vagy egy csődarabbal vagy egy részecske szűröre hasonlító betéttel ki kell váltani, vagy át kell ütni (nem javalom, drasztikus megoldás). Ellenkező esetben a részecskeszűrő akár annyira eltömődhet korommal, hogy teljesen lefolytja a motort.
Ha jó van beállítva az EDC progam és mechanikusan is jó a motor, akkor részecskeszűrőt immitáló betéttel nem lesz gond a vizsgán.
Hello!!
Érdeklődnek hogy vki tud valamilyen infoval szolgálni nekem? Gondolkodók hogy 2005os Skoda Superb 2.5 160le-s kocsimat chipelnem. :) ár meg teljesítmény érdekelne!:) és tapasztalatok! Köszi szépen!!!:)
mar utanad neztem,cimet,hozzaszolasaidat koszonom,juli kozepen valoszinu jelentkezem :)
150 lovas H kombi astrat szeretnek,de kerdes hogy talalok e megfelelo allapotut hasznaltan,de lehet csak 120 lovas lesz...meg meglatom,de hozzatok viszem ha ugy dontok chippelem!
Nekem van az espacem ami nem akart menni, megoldódott úgy néz ki egr szelep, valami nyomás felőli szelep, légtömegmérő és valami geometrikusszelep átmosásával.