Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Ruppy Creative Commons License 1999.03.16 0 0 23
Szerinted nagy macera átépíteni a 325i -t 325 iX -re. Persze bontóbol.
Előzmény: Piri (22)
Piri Creative Commons License 1999.03.15 0 0 22
Ausztriában csinálták a tuningot még az előző tulaj nem tudom hol de a kipufogó gyári volt az biztos
0-100 ra kb 7-8 mp a vége 240 de én azt szerettem a legjobban hogy télen VERHETETLEN volt eccer egy teli Zsuk teherautót kihúztam kb 50 hóban egy garázsból kb 15% emelkedőn
Előzmény: Ruppy (16)
Eclipseboy Creative Commons License 1999.03.15 0 0 21
Dehogynem! Csak az a baj, hogy én nem vagyok illetékes az ügyben, persze azért érdekel, mi sül ki ebből a topicból.
Előzmény: Ruppy (20)
Ruppy Creative Commons License 1999.03.15 0 0 20
Na mi van?

Senkit sem érdekel?

Ruppy Creative Commons License 1999.03.12 0 0 19
Kösz jól ismerem az oldalt. Valami olyasfélét kéne itt is csinálni.
Előzmény: Eclipseboy (17)
Ruppy Creative Commons License 1999.03.12 0 0 18
E30 ///M3
4 henger 16v, 2302 ccm,
Ha Európai modell 1988 ig 200 Ps 1989 töl 215 Ps
Csúcs seb~230 Km/h
0-100=6.8sec
1990 töl EVO3 238 Ps

Előzmény: Csiga-Biga (13)
Eclipseboy Creative Commons License 1999.03.12 0 0 17
Csekdiszaut:
http://www.bmwe30.net/
Ruppy Creative Commons License 1999.03.12 0 0 16
Tényleg szuper az IX es 25-ös.(irtó dili mikor még kettesben 100 nál jól húz a motor)
Nekem a 25i haldoklik télen, már nem a motorja hanem irtó nehezen lehet vele elindulni. A Moszkvatéren kb 5 cm es hóban "szuper nyári gumival" póker arcal autóztam egy helyben míg a többiek elhúztak. Ezekután vettem rendes lamellás téliket és egész jó lett a helyzet. Nem volt gond az elindulás és szárazon ha szereplés van a nyári kb 8-10 méter után tapad meg mig a téli 2m urán. A Hungaroringen is téli lamellással sokkal nagyobbakat lehet indulni a gumiszonyegrol.

Szerintem a 318 as sorozatból az "IS" a hiydraliku szelepemelos 16 szelepes is elég jó. ~150 ló

Neked , hogy csináltak a 171 lóból chiptuningal 205 öt? Biztos volt még rajta más dopping is. Csak chipel nem lehet ursiklót csinálni a 25 ösök bol.

Gyorsulás 0-100=?
végre=? Km/ó

Előzmény: Piri (15)
Piri Creative Commons License 1999.03.12 0 0 15
Nekem volt egy 325iX négykerékhajtású
1988 évjárat chip-tuningos kb 205 lóerő volt nagggyon ment és nem is zabált sokat Osztyapenko szobor- Siófok tábla 23 perc! nagyon szerettem mert
télen mindennél jobb volt de csak téli gumival bárkinek ttudom ajánlani de az E30 közül csak 2 motorváltozat az igazán jó a 318i M40 motorral és a 325i/ IX a 2,5 literes 6 hengeres motorral. a 2 literes változat gyenge és sokat eszik
Csiga-Biga Creative Commons License 1999.03.11 0 0 14
Ruppy!
Érdekelne egy-két adat az E30-as M3-asról. A '88 utáni változatról. Te szakértőnek tűnsz a témában, a menetteljesítmények és a használt árak érdekelnének.
Előre is köszönöm!
Csiga-Biga Creative Commons License 1999.03.11 0 0 13
Ruppy!
Érdekelne egy-két adat az E30-as M3-asról. A '88 utáni változatról. Te szakértőnek tűnsz a témában, a menetteljesítmények és a használt árak érdekelnének.
Előre is köszönöm!
SPS Creative Commons License 1999.03.11 0 0 12
Jóvanna, csak mondtam ... ;-) eSpé
Előzmény: Ruppy (4)
Ruppy Creative Commons License 1999.03.11 0 0 11
Az a helyzet, hogy inkább E30 bontókat ismerek. De mindig ha valamit keresek elöször az Expessz ujságot nézem végig.
A cápa BMW hez általában olcsobbak a dolgok mind E30 hoz de elég nehéz találni hozzá alkatrészeket.
Előzmény: Sziget (10)
Sziget Creative Commons License 1999.03.11 0 0 10
Ruppy,

kösz a tanácsot. Apropó, voltál tudsz valami jó bontót valahol, szökségem lenne néhány apróságra...

Sziget

Előzmény: Ruppy (8)
Ruppy Creative Commons License 1999.03.11 0 0 9
popping=dopping
Ruppy Creative Commons License 1999.03.11 0 0 8
Ha generálozod majd érdemes a 320 as fotengelyével+hajtókar felujítani. Ablokk ugyan az mindkettonél.
Egy kis popping.
Előzmény: Sziget (7)
Sziget Creative Commons License 1999.03.11 0 0 7
Kösz,

"sajnos" nekem egy cápám van, 318i öreg de imádnivaló !

De azért érdekel a topic.

Előzmény: Ruppy (6)
Ruppy Creative Commons License 1999.03.11 0 0 6
A "cápa 3 sorozat" után következo széria
316i->325i +///M

Öreg de azért elég pofás.

Előzmény: Sziget (5)
Sziget Creative Commons License 1999.03.11 0 0 5
Szasztok,

én is nagy bömös rajongó vagyok, de most hirtelen nincs elottem Eharmincas képe. Van valakinek egy képe amit be lehetne linkelni ide ?
kösz
Sziget

Előzmény: Ruppy (4)
Ruppy Creative Commons License 1999.03.11 0 0 4
Szerintem is az AUTO TUNING topic
szuper, de gondoltam hogy egy E30 topic is kéne.
Gondoltam ,hogy elég sokan vannak akik vettek egy öreg E30 ast.Egy apróbb hibával szervízbe vinni anyagi katasztrófa lenne. Itt ezen a topicon tudnánk egymáson segíteni tanácsokkal,tapasztalat megosztásáva.
+ az elmardhatatlan orület.
Előzmény: SPS (3)
SPS Creative Commons License 1999.03.11 0 0 3
Hali,

van egy AUTO TUNING címü topick, hátha érdekel ... :-((

Üdv,

eSPé

Ruppy Creative Commons License 1999.03.11 0 0 2
Motor dopping, elektronika,váltó, difi,... mindenféle tuning érdekel.
Ruppy Creative Commons License 1999.03.11 0 0 1
0-ás de nagyon elszánt
originalqszi Creative Commons License 1999.03.11 0 0 0
Jé egy 0-ás!!!!
Ruppy Creative Commons License 1999.03.11 0 0 topiknyitó
E 30 Board computer 3.4 es rol kéne egy kis info a bekötésrol .

Melyik kipufival jobb a 325i , az eredetivel vagy a 325e vel

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!