Ausztriában csinálták a tuningot még az előző tulaj nem tudom hol de a kipufogó gyári volt az biztos
0-100 ra kb 7-8 mp a vége 240 de én azt szerettem a legjobban hogy télen VERHETETLEN volt eccer egy teli Zsuk teherautót kihúztam kb 50 hóban egy garázsból kb 15% emelkedőn
Tényleg szuper az IX es 25-ös.(irtó dili mikor még kettesben 100 nál jól húz a motor)
Nekem a 25i haldoklik télen, már nem a motorja hanem irtó nehezen lehet vele elindulni. A Moszkvatéren kb 5 cm es hóban "szuper nyári gumival" póker arcal autóztam egy helyben míg a többiek elhúztak. Ezekután vettem rendes lamellás téliket és egész jó lett a helyzet. Nem volt gond az elindulás és szárazon ha szereplés van a nyári kb 8-10 méter után tapad meg mig a téli 2m urán. A Hungaroringen is téli lamellással sokkal nagyobbakat lehet indulni a gumiszonyegrol.
Szerintem a 318 as sorozatból az "IS" a hiydraliku szelepemelos 16 szelepes is elég jó. ~150 ló
Neked , hogy csináltak a 171 lóból chiptuningal 205 öt? Biztos volt még rajta más dopping is. Csak chipel nem lehet ursiklót csinálni a 25 ösök bol.
Nekem volt egy 325iX négykerékhajtású
1988 évjárat chip-tuningos kb 205 lóerő volt nagggyon ment és nem is zabált sokat Osztyapenko szobor- Siófok tábla 23 perc! nagyon szerettem mert
télen mindennél jobb volt de csak téli gumival bárkinek ttudom ajánlani de az E30 közül csak 2 motorváltozat az igazán jó a 318i M40 motorral és a 325i/ IX a 2,5 literes 6 hengeres motorral. a 2 literes változat gyenge és sokat eszik
Ruppy!
Érdekelne egy-két adat az E30-as M3-asról. A '88 utáni változatról. Te szakértőnek tűnsz a témában, a menetteljesítmények és a használt árak érdekelnének.
Előre is köszönöm!
Ruppy!
Érdekelne egy-két adat az E30-as M3-asról. A '88 utáni változatról. Te szakértőnek tűnsz a témában, a menetteljesítmények és a használt árak érdekelnének.
Előre is köszönöm!
Az a helyzet, hogy inkább E30 bontókat ismerek. De mindig ha valamit keresek elöször az Expessz ujságot nézem végig.
A cápa BMW hez általában olcsobbak a dolgok mind E30 hoz de elég nehéz találni hozzá alkatrészeket.
Szerintem is az AUTO TUNING topic
szuper, de gondoltam hogy egy E30 topic is kéne.
Gondoltam ,hogy elég sokan vannak akik vettek egy öreg E30 ast.Egy apróbb hibával szervízbe vinni anyagi katasztrófa lenne. Itt ezen a topicon tudnánk egymáson segíteni tanácsokkal,tapasztalat megosztásáva.
+ az elmardhatatlan orület.