Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

NoFeArnolD Creative Commons License 2019.03.05 0 0 222099

Ha ugy jön szét mint a sportülés (ránézésre igen) akkor erőn kívül másra nem lesz szükség.

https://www.youtube.com/watch?v=VrdwCoTy1i0&t=416s 9:40-nél kapja le a bácsi a mechanikát.

Előzmény: PS_102 (222098)
PS_102 Creative Commons License 2019.03.04 0 0 222098

Előzmény: PS_102 (222097)
PS_102 Creative Commons License 2019.03.04 0 0 222097

Sziasztok,

 

Ha valaki tudja, hogy hogyan lehet leszedni a képen látható háttámla állító bizgentyűt, kérem, segítsen ki egy hogyantovábbal.

 

A zéger gyűrűt már leszedtem, de sehol további csavar, vagy nyom, hogy hogyan tudnám eltávolítani...

Előzmény: PS_102 (222065)
robertodinero Creative Commons License 2019.02.26 0 0 222096

ha valaki kipufogót keres M40B16ra, ezt ne vegye :)

 

https://wab.hu/termekek/termek/bmw-e30-316i-sedan-toruing-1-6-1-8-hatso-kipufogo-dob-1988-tol-1995-ig

 

olcsó húsnak híg a leve

 

fel lehet(ne) rakni, csak beleér mindenbe és a középső dobot is feszíti

 

 

Tzl Creative Commons License 2019.02.11 0 0 222095

Helló,

megvan minden. Kínomban már mindent átmértem többször, és nem egyszer kisípoltattam ezt az eret az ECU csatijában. Sőt, rádugva még az ECU belsejében lévő védődióda is kimérhető. És ha lehúzott csati mellett ezt a pin-jét letestelem akkor világít a visszajelző, szóval csak az ECU vacakolhat.

Annyit sikerült utánaolvasnom, hogy nekem az 1.1-es motorvezérlő van, ami automatikusan, kérés nélkül kivillogja a hibáját gyújtás után 3mp-cel, még csak kérni sem kell a gázpedál pumpálásával, mint az 1.3-asnál, szóval csak az lehet, hogy korábban megölték ezt a kimenetét az ECU-nak.

Belenéztem az ECU-ba, hátha látom azt a tranyót, ami ezt a kimenet vezérli, de ez a 15-s lábnak a vezetékei a NYÁK belső oldalán megy, a két NYÁK között, és ennél jobban nem mertem megbolygatni egy 30 éves elektronikát.

Majd egyszer lehet... :)

Előzmény: e30nick (222093)
Zsland Creative Commons License 2019.02.10 0 0 222094

Köszönöm! Még nem volt alkalmam megmérni, hogy pontosan mennyi is kell, de nem lesz olcsó mulatság, 15 ezer métere.

Előzmény: petrolhead (222090)
e30nick Creative Commons License 2019.02.10 0 0 222093

Aha, nekem is erre a labra van bekotve. Viszont a kabelezes megvan vegig a motorvezerloig? Huzd le az ecu-rol a csatlakozot es nezzel bele, hogy van-e egyaltalan tuske a 15-os pozicioban! Nekem nem volt benne gyarilag.

Előzmény: Tzl (222092)
Tzl Creative Commons License 2019.02.08 0 0 222092

Kivágva a megfelelő rész:

Ez a kis másfél wattos izzó sem fogyaszt sokkal többet, mint egy led, ráadásul a 80-as években nem úgy volt még, hogy a fiókból előkaptam egy ledet kivillogtatni a hibát, szóval én biztos vagyok benne, hogy el kell, hogy bírja az égőt neked is.

Előzmény: e30nick (222091)
e30nick Creative Commons License 2019.02.08 0 0 222091

Muti azt a rajzot! Nekem 4 hengeres van, amiben sosem volt ilyen lampa, de egy ledet kotve a megfelelo labakra teljesen jol mukodik. Azt viszont nehezen tudom elkepzelni, hogy onnan meg tud hajtani egy rendes izzot, ezert lennek kivancsi a rajzra.

Előzmény: Tzl (222089)
petrolhead Creative Commons License 2019.02.07 0 0 222090

Előzmény: Zsland (222080)
Tzl Creative Commons License 2019.02.05 0 0 222089

Sziasztok!

Bekötöttem a 325-ömben a check engine lámpát, de nem világít. Mindent a villamos rajz szerint csináltam, de a motorvezérlő nem adja ki a minuszt a lámpának.

Zöld matricás Bosch van benne, talán 153 végű.

Létezik, hogy a motorvezérlő nem tudja ezt a funkciót? Vagy egyéb hibája lehet?

Van erről bármi tapasztalatotok?

Köszi.

Zsland Creative Commons License 2019.02.01 0 0 222088

Arra gondoltam, hogy első körben lemérem, hogy a motortérbe pontosan mennyi kell, ezeket mindenképpen kicserélem gyári újra. A tank környékieket meg majd meglátom milyen állapotban vannak. 2 éve vettem énis Gatest, de csak a benzinszűrőhez tartozóakat cseréltem. Ezek szerint érdemes lesz azokat is kicserélni, ha ilyen szar a minősége.

Előzmény: cezet_IS (222087)
cezet_IS Creative Commons License 2019.02.01 0 0 222087

Ősszel volt szerencsém megint a kocsi alatt hemperegni és, ha már ott voltam zsinórral lemértem.

Volt is itt téma korábban, hogy mivel horror áron van és csak egész méterben rendelhető, így tudni akartam, pontosan mennyi. Az iS-en ez beleértve a motortéri össze szakaszt is picivel több, mint 3m-re jött ki.

A cikkszáma: 16121180409, ca. 11eft/m.

Én 2016-ban lecseréltem a kissé repedezett gyáriakat, mert kint volt a futómű, lent a tank, akkor már az is legyen új.

Most már tudom, hogy hiba volt. :-/ Hihetetlen mennyire nem tudnak ma már gumit gyártani.

A jónak gondolt Gates csövek két év után szarabbul néztek ki, mint az huszonx év után az eredeti.

Előzmény: Zsland (222084)
e30nick Creative Commons License 2019.02.01 0 0 222086

Mas a 134-nek a toltocsonkja. Letezik atalakito, de azt nem tudod feltenni, mert a gepteto nyitokanak a hataroloja nem fer el tole. Ket lehetoseged van. Kicsereled az erintett csovet R134-es verziora (mashol van rajta a toltocsonk) vagy hagyod a francba az egeszet es keresdel egy zugklimast, akinek van olyan mokolt csove, amivel 134-et tud bekuldeni a 12-hoz valo toltocsonkon. (biztos, hogy mindegyiknek van)

Aztan mas az olaj is, de ha atraksz egy klimat ugyis atmosod es uj olajat teszel bele, az uj olaj meg jo lesz mindkettohoz.

Előzmény: petrolhead (222083)
-Minarik- Creative Commons License 2019.01.31 0 2 222085
Zsland Creative Commons License 2019.01.30 0 0 222084

Köszönöm a válaszokat! Tudjátok esetleg, hogy kb hány méter cső kellhet?

petrolhead Creative Commons License 2019.01.30 0 0 222083

ahogy irod, mindenkepp elobb egyeztess a beszerelovel, es csak az o aldasaval vedd meg a kinezett kosaras cuccot. ha jol tudom cabrional '90 vegen volt a valtas nagylampasra, kerdes, hogy addig milyen futesboxszal szeretlek, mert az biztosan elter, coupe/sedan akkor mar nagylampas volt.
eredeti vin alapjan tudsz nyomozni, hogy mi kerult bele. de az is lehet, hogy egy az egyben bemegy a nagylampas klima is a kislampasba es akkor ezt nem is kell nezni. de pl a vezetekeles biztosan elter akkor is. a motorblokk pedig a kompresszor felfogatasat hatarozza meg, sztem M20-nal ez mind egyforma. kelleni fognak a boxhoz az uj szivacstomitesek, es uj klimahuto a 30eves helyett es uj szaritoszuro javasolt. meg egy dolog: az E30 gyartsakor R12 gazt hasznaltak, manapsag pedig mar csak R134a gazt forgalmaznak, ezert az expanzios szelep biztosan ujabb fajta kell, de nem tudom, hogy ezen kivul mas valtozast hoz-e a gaz fajtaja.

Előzmény: Krapulax5000 (222079)
petrolhead Creative Commons License 2019.01.30 0 1 222082

en a helyedben nem cserelnem ki elore, hanem elvinnem az utakra. ez nem foglal nagy helyet es konnyu kicserelni az ut szelen is. olyat ugysem kapsz, mint a gyari.
benzincsonel mindegy, hogy melyik szekcio cikkszamabol indulsz ki, a "meteraru"-nal fogsz kilyukadni, arra hivatkozik mindegyik, egyforman 9x13mm keresztmetszet.

 

Előzmény: Zsland (222080)
e30nick Creative Commons License 2019.01.29 0 0 222081

ko-csi kft, ha meg letezik.

Előzmény: Zsland (222080)
Zsland Creative Commons License 2019.01.29 0 0 222080

Üdv mindenkinek!

 

Üzemanyag szivattyút szeretnék cserélni a 20i-mben, mivel tudomásom szerint még a gyári van benne. Jelenleg hibátlanul működik, de tervezek vele hosszabb utakra menni és szeretném megelőzni a bajt.

 

Nézegettem a gyárit, de elég húzós áron 120-130 ezerért kapható. Tudtok javasolni valami minőségi alternativát?

 

Valamint egyúttal az összes benzincsövet is kicserélném, valahol olvastam, hogy lehet kapni gyárit, méterre. Ehhez valami cikkszám?

 

Nagylámpás üdvözlettel: Zsolt

Krapulax5000 Creative Commons License 2019.01.23 0 0 222079

Sziasztok!

90-es kislámpás kabrióba (320i) szeretnék utólag klímát beépíttetni. Az újra elég meredek árakat mondtak (600e), ezért bontottban gondolkodom, amiket úgy láttam alkalomszerűen 200-250e körül meg lehet venni. Tudtok olyam műhelyt mondani, ahol megbízhatóan beszerelik, illetve feltehetem a kérdéseimet mielőtt megveszem?

T.

NoFeArnolD Creative Commons License 2019.01.19 0 0 222078

Ez tiszta. Én az átalakito vs pvc cső toldó miatt írtam amit. Az átalakítóra pedig kár volna 50eur-t áldozni fele annyiból megvan a pár, haszonnal.

Cezet! Ha nem akarod a gyári mostanra már vagy 15e/oldal fekhutoket szetvágni akkor a kepeken lathato lemezek is opciok lehetnek. Ebayes találat 75eur volt a pár de már nincs fent. Viszont nem lehetetlen a legyártása sem.

Előzmény: Andriska318is (222074)
NoFeArnolD Creative Commons License 2019.01.19 0 0 222077

Előzmény: cezet_IS (222076)
cezet_IS Creative Commons License 2019.01.18 0 0 222076

Ha csinálok vmit, akkor az így fog kezdődni a csövezéssel folytatva, ahogy az Andris írja.

Csak kérdés, hogy van-e értelme, ha marad a gyári porvédő és csak a lejjebb is linkelt 3 kis kivágáson át kapja a tárcsa...?

Ilyet gyanítom még senki nem csinált, mert ahogy az Andris is írta: félmegoldás nincs. :-/

Majd meglátom, messze még a tavasz. :)

Előzmény: NoFeArnolD (222069)
cezet_IS Creative Commons License 2019.01.18 0 0 222075

Ne röhögj, ennyit ír a gyártó! :D

Te meg gondolom nem utcai 300km után cseréled... :)

 

Előzmény: Steam (222070)
Andriska318is Creative Commons License 2019.01.18 0 1 222074

Kb 50 eur az átalakitó amit a gyári fékhűtő huzol rá. Onnan 75mm es flexicsővel lehet menni a fékhűtőre ahol bilincsel felfogatod. Ezek a csövek erős szövet anyagból vannak olajállók stb belül egy drót merevíti. kb 30 tól 300mm ig rendelhetők. 

 

Ha a ködlámpa nem kell akkor van a ködlámpa és a fékhűtő helyére bepattintható beömlő a már említett 75mm es kör kimenettel.

Előzmény: NoFeArnolD (222072)
R100 Creative Commons License 2019.01.17 0 1 222073

Szép kirándulós idő volt ma!

Sajnos a fényezésnek ilyen ragyogó napsütésben már jól áll a távolság...

NoFeArnolD Creative Commons License 2019.01.17 0 0 222072

Ha találsz olyat ami rámegy a gyári légbeömlőre akár. Azt viszont kizárom hogy a 3"-os szabványhoz kapható ilyen toldó elbírjon min. 50mm kerületre pluszban. Ugyanis a 3"-os cső kerülete és a légbeömlő kerülete között ennyi van. Ez "-ban kb fél" amilyen csövet tudtommal sehol nem gyártanak. És itt még valami szuper rugalmas anyagról van szó mindig, ami kb 90 fokban kanyarodik és felveszi a négyzet formát. Ilyen meg ugye csak a mesében létezik. Tehát a gyakorlatban nagyobb átmérő kell. Amik a piacon vannak szilikon turbo stb csövek is jellemzően 76-ról szűkítenek, tehát 3"-ról, de biztos létezik nagyobb is. Csakhogy a standard 3"-ról szűkítő csövek is átalában darabáron annyik, mint amennyibe ebből 1 pár kerül. :) Ezen felül még mindig kört kell erőltetni négyzetre, sziloplaszt, aba bilincs, és társai.. De ha valaki erre vágyik akkor nem szóltam :)

Előzmény: e30nick (222071)
e30nick Creative Commons License 2019.01.15 0 1 222071

Ez ugy nez ki, mint ahogy regen toldattak a muanyag lefolyocsovet es szerintem pont ugy meg is valosithato.

Előzmény: NoFeArnolD (222069)
Steam Creative Commons License 2019.01.15 0 0 222070

2e km brake in????

Nálam 300 km után csere :-D

Előzmény: cezet_IS (222061)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!