Adodott egy kerdes unnepek alkalmabol. Adott egy Yamaha Reface Cp (zongora) Ha kulso midi billentyuzettel csatlakozom hozza, a sajat hangszoroin megszolaltatva (vonal kimenetet nem probaltam, de talan mindegy is) hangosabban szol, mint a sajat billentyuzetevel. Van ilyesminek konkret oka? Van egy orgonam is, azon nem tapasztalom ezt a jelenseget. Koszonom, ha adodik valami tanacs.
HOHNER GP 93 vagy gp 98 , már midis! /esetleg egyéb hasonló tudású/ régi, retro 2 manuálos, HORDOZHATÓ! Orgonát k e r e s e k, csak szép, működő állapotban. Lehetőleg pedálsorral, hangerőpedállal, de anélkül is érdekel. A lófogas -on volt fent egy 16 (!) ezerért, de lemaradtam :( :)
Kedves MIDI kedvelők! Amatőr házi felhasználó vagyok, de türelmes tevékenységem folytán eljutottam odáig, hogy a yamaha psr-s670 szintimen megpróbáltam sítust szerkeszteni. Nekem ez nagyon keserves. Főleg a ritmus szekció felvitele billentyűről!? Létezik esetleg szoftveres megoldás a stílus szerkesztéshez? Ha valakinek van ötlete kérem ossza meg velem! Vagy esteleg MIDI fájlokból lehet stílust kivenni? Köszönöm, hogy elolvastad! Már sok segítséget kaptam a fórum olvasóitól!
szuper, valószínűleg az is megoldható vele, hogy egyszerre több app használja a bejövő midit az ipadon belül, szóval egymás mellett menjen a flowkey, meg a garageband, v. amiket djuice javasolt
Kedves kollega. A Midiflow app megoldotta! Bár nem vagyok biztos benne hogy értem amit csináltam Benne :). Mindenesetre hálás köszönet. Szuperül megy a rendszer.
Djuce - próbáltam a Flowkey mellett futtatni a Garagebandet hogy az megszólaltassa a zongorát de nem ment a kettő egyszerre. Lehet még megpróbálom az általad javasolt appokat is.
Az iPad is és a Pianobox is usb bemenet. A Studiologic csak Midi kimenetet tud. Szóval most egy olyan kábelem van ami Midi - Usb.
Ha jól értem amit írsz akkor kellene még egy midi usb kábel meg egy sima midi kábel is. És akkor a Studiologicbol midi-midi menne a Splitterbe. A Splitterből meg két midi-usb menne az iPadbe meg a Pianoboxba. ?
Sziasztok! Van egy kb 15 éves Studiologic billentyűzetem, aminek nincs saját hangja. rá van kötve egy Miditech Pianobox Minire. A gyerekeknek megvettem a Flowkey nevű appot az iPadre. Jó lenne a billentyűzetet bekötni az iPadbe hogy a Flowkey érzékelje pontosan mikor milyen hangot ütnek le. De ha bekötöm, akkor ki kell húznom a Pianoboxból és így nincs hangja mert a Flowkey nem generál.
Hogy tudnám sorba kötni ezt a három dolgot? Hogy a Studiologicból a Pianoboxba és az iPadbe is menjen a jel?
Azért pakolás közben könnyű odakoppintani akár még dobozostól is valaminek vagy eldől stb. és megsérül, kitörik egy poti meg egyebek... Utána a kutya nem ellenőrzi szerintem sehol.
Viszont egyértelmű, hogy a tulajdonosnak a kicsomagolás pillanatában lenne kötelező végigvizsgálni és akkor jelezni a problémát, s nem feltétlen az eladót okolni.
Kedves Luigi106! Akik ismernek bennünket, és már régóta nálunk vásárolnak, tudják rólunk, hogy inkább lebeszéljük a vevőinket, ha nem vagyunk biztosak a dolgunkban, vagyis abban, hogy az adott hangszer, berendezés nem felel meg valamilyen vásárlói igénynek. Az említett hangszer, bár "B-stock"-os volt, ez csak annyit jelentett, hogy az említett hangszerbemutató miatt már egyszer visszacsomagoltuk, de semmi külsérelmi nyomot vagy egyebet nem találtunk rajta, direkt megkérdeztem azokat a kollégáimat is, akik most a küldés előtt elcsomagolták. Az persze lehet, hogy az alján levő bordából valóban hiányzott egy darabka, de akkor már gyárilag így kaptuk, és mivel az alját nem nagyon nézegettük, nem tűnt fel. Kínosan vigyázunk a nálunk levő árukra, ezért mi sem értjük, hogy ez miként keletkezhetett, de az biztos, hogy nem nálunk. Azért remélem, hogy a hangszer ezektől eltekintve tetszik, és ahogy látom, a WK USB midi illesztése is megoldódott.
Örömmel tudatom veled, hogy hála a segítségednek, sikerült amit szerettem volna elérni.
Bár eléggé szkeptikus voltam először, hogy a wk110-nek csak egy USB-B kimenete van, de lesz ami lesz alapon vettem egy miditech USB host nevű kütyüt. Ma végre megjött és rögtön ki is próbáltam.
Gyorsan összedugtam mindent, és megtörtént az első nagy pofára esés. Mert ugyan létrejött az összeköttetés a két szinti között, de a wk110 hangja szólt az MX hangszórójából. Hát ennyi, gondoltam elsőre, mivel a wk110-en semmit nem lehet állítani midiben, mert nincs is menüje. Viszont az MX-nek van midis menüje és ott átállítottam a gyári C portot A-ra, és csoda történt. Az MX hangmintáit használom a wk-ról. Tudom hogy ez sokaknak triviális, de nekem így 62 évesen sikerélmény, és tetszik.
Mégegyszer köszönöm, hogy időt szántál rám és segítettél eligazodni ebben az útvesztőiben.
Nem gondoltam, hogy ebben a fórumban találkozok valakivel aki a syncopát képviseli. Én csak leírtam a nyűgömet ide. Abban igazad van, hogy nem éltem a 14 napos elállási jogommal, persze az már más kérdés, hogy mindezt miért nem tettem. Sajnos nem volt rá lehetőségem, hogy alaposan átvizsgáljam, de ez az én problémám. Miután alkalmam volt alaposabban is kipróbálni, szemrevételezni a hangszert, vettem észre ezeket a zörgő billentyűket. Nem vagyok zenész, bár gyerek koromban azért Kodályék belém plántálták a zene szeretetét. Így mindig kiéltem a kisérletező kedvem amennyire a lehetőségeim engedték. Most is van még egy vagy 10 éves Casio WK110, tök csendes a billentyűje.
De visszatérve a most vásárolt Casio MZ-X300 -as szintire, az eléggé marketing duma, hogy épp hogy csak ki lett próbálva. Nem tudom, hogy ti hogy szállítjátok, tároljátok a hangszereket, de most hogy alaposabban volt alkalmam szemrevételezni, felfedeztem, hogy az alján egy merevítő bordából is le van törve egy ötforintos nagyságú darabka. Ezek alapján jogom van feltételezni, hogy érdekes előélete lehetett ennek a “makulátlan” darabnak. Na de mindegy, én már túlléptem ezeken a dolgokon, ami a lényeg, hogy sokkal jobban tetszik a hangja, mint a WK 110 nek.
Kedves Lugi106! Most olvastam, hogy a tőlünk vásárolt Casio szintivel volt gond. Nos, ez egy általunk a boltban kirakott hangszer volt, és egyszer kint volt egy bemutatónkon, ebből nem is csináltunk titkot. Viszont kevesen próbálgatták, összesen ha 1-1,5 órát nyomkodták a billentyűket, sokat mondok. Ebbe a hangszerbe és a hasonló Casio modellekbe egy ilyen klaviatúrát rakott a gyártó, mint ahogyan sokan szidják a Yamaha, Korg, Roland, stb. olcsóbb keyboardjait is. A használat során bizonyos mechanikai zaj jön belőlük. Szerencsére ez nem jelentős, a vásárlókat álatálában nem zavarja, és az évek során nem erősödik, ha nem csépelik kőkeményen a hangszert. Amúgy élhetett volna a 14 napos elállási jogával, ha nem volt elégedett a vásárlással. Másrészt ha jelezte volna nekünk a problémát, szívesen segítettünk volna a midi keyboard illesztés ügyben is. Persze, ha van még ezzel kapcsolatos kérdése, a lehetőség a részünkről továbbra is fennáll.
Köszi a választ, most már kezd tisztább lenni a kép.
Most belefutottam egy másfajta problémakörbe, és csak sejtéseim vannak, de az kevés.
Szóval van a Casio MZ-X 300 ami rendelkezik Split és layer funkcióval is. Ha mondjuk beállítom ezeket a Casio-n akkor a masterkeyboardon elég püfölnöm a billentyűket, és automatikusan élnek a Casio-n beállított dolgok (layer,Split)? Ez a kérdés azért merült fel bennem, mert nézelődtem a thomann.de-n és találtam két számomra ígéretes billentyűt. Az egyik a Nektar impact LX88, a másik pedig a Swissonic Controlkey 88. A Nektar-on nincs aftertouch, de van Split és layer. A controlkey-en viszont van aftertouch, de nincs Split és layer. Bár a Swissonic azt hiszem úgyis kivan lőve, mert azt nagy valószínűség szerint úgysem tudom itthon kipróbálni, anélkül pedig nem veszek billentyűt. Elég volt egyszer elkövetni ezt a hibát. A nektárra van esély hogy ki tudom majd próbálni vétel előtt.