Keresés

Részletes keresés

segmentum solar Creative Commons License 2009.06.03 0 0 881
Sziasztok!

Tudna nekem valaki segíteni?

Nemrég megvettem a Baldurs Gate 4 in 1 Boxsetet, és egy ideig játszottam a játékkal ,de mostanában amint feltelepítem és elindítom a következő hibaüzenetet kapom:
"An Assertion failed in D:DevBaldurInfGame.cpp at line number 2315".
U.i: régen is XP-m volt és az alatt gond nélkül futott a játék.

seg
9D8 Creative Commons License 2004.01.02 0 0 880
A 6 CD-s változatom nem WinXP kompatíbilis, megveszem a DVD-st vagy a 3 CD-st.
Ha valaki nem XP júzer, annak eladnám egy ezresért: CD-k, doboz, kézikönyvek, térképek.
Killdoser Creative Commons License 2003.12.29 0 0 879
Csupó!
Nem igazán szeretem ezeket a modokat, plán hogy a 2-vel kezdeném (ha menne)... Úgyhogy a TotSC-t már +csináltam!
De azér kössz!
Kill
Előzmény: 9D8 (878)
9D8 Creative Commons License 2003.12.28 0 0 878
Ez az arc is dologozik egy BG modon:
http://mordans-keep.teambg.net/
Már több, mint fél éve figyelem, de nem nagyon halad.
Írtam neki, hogy kompatíbilis lesz-e a Dark Side-dal, megnyugtatott, hogy igen. Már csak kérdés, hogy befejezi-e valaha.
9D8 Creative Commons License 2003.12.28 0 0 877
:-)
http://www.dsotsc.com/
Csak patch-elt Tales-re telepíthető, Fileplanetről kell letölteni. Ha nem akarsz regisztrálni, átdobhatom ftp-n, 21 mega körül.
Előzmény: Killdoser (876)
Killdoser Creative Commons License 2003.12.28 0 0 876
Hogy mit??? Milyen mod vagy mi??? Amúgy joe neved wan, igazi ad&d! kirráJság jó nagyot tucc ütni a neveddel mi?9-72? az yo! egy csapással lekened xzart meg xant(a többiekbe min 2 kell be-be-be!!! :P) :
Kill
Előzmény: 9D8 (875)
9D8 Creative Commons License 2003.12.27 0 0 875
Próbálta vki a Dark Side modot?
Főkarakteremnek lett 1,7 millió xp-je a végére :-)
Killdoser Creative Commons License 2003.12.19 0 0 874
Igaz hogy jó mindenkibe belekötni, azt megtaposni, de ha ne,m is ezt a játékmodort követed, akkor se leszel alacsony XP tulajdonos.
Előzmény: m_balazs007 (873)
m_balazs007 Creative Commons License 2003.12.19 0 0 873
Miért? Max egy bejegyzés a naplóba h találkztam xy-al, és nem történt semmi. Így sokra megyek velük. Aztán meg megnézhetem magam alacsony Xp-szinttel!
Előzmény: Deashi Barai (872)
Deashi Barai Creative Commons License 2003.12.17 0 0 872
Na ez az igazi szerepjáték.
Előzmény: m_balazs007 (871)
m_balazs007 Creative Commons License 2003.12.17 0 0 871
Én jó karikkal is úgy irányítom a párbeszédeket h lecsapjak mindenkit az Xpért aki nem csökkenti a rep-et.:)
Jó igaz Drizztet nem csaptam le a szablyái miatt. MAx kipróbáltam h sikerül-e, de utána visszatöltöttem.
Előzmény: Killdoser (870)
Killdoser Creative Commons License 2003.12.17 0 0 870
Hi!
Én a "fő sztori lájnot" gonoszt csapattal vittem végig, CE főkarakterrel. Nem értem mér mindenki úgy fogja fel a gonosz csapat elvet hogy hentelés az egész játék... Ez nem igaz.
Előzmény: Willys (869)
Willys Creative Commons License 2003.12.16 0 0 869
Magas reputációval olcsóbb a vásárlás, alacsonnyal pedig drágább minden. De ha gonosz vagy, akkor úgyis lopsz a boltostól szóval a negatív dolog kiegyenlítődik. A fő story line super gonosz csapattal is végigvihető, de az már egy mészárlás...
Előzmény: m_balazs007 (865)
ToAd Creative Commons License 2003.12.16 0 0 868
Hali!
Killdoser, asszem hibádzik a mágus-specializációs kiütős táblázatod... van olyan ami nem csak egy osztály üt... úgy tom hogy az envoker az üti még az illuziot is. az illuzionista meg vagy 3at is üt... ugyhogy ez igy nem igazán teljes. úgy próbáld ki hogy ki mit üt, hogy inditasz uj karit, berakod spec mágusnak, és a várzslatkiválasztásnál (kezdő varázslatok) megnézed hogy milyen fajta varázslatokat nem tanulhat meg. vagy ajánlok egy ad&d 2nd edition kézikönyvet :)
Killdoser Creative Commons License 2003.12.15 0 0 867
Ügyi vagy! :) A repultation az a hírnév, vagyis téged dicsőítenek, mint a nagy hős, vagy -épp ellenkezőleg- minta az őrült mészárló... A mellékfeledatokkal csak akkor bíznak meg, ha jó a hírneved.Ha rooszz a hírneved a jók hagynak el, ha pedig jó, akkor a gonoszok.
Igen kicsapja az XP korlátot, nem csak 89 000 ig fejlődhetnek (én pl a a BG-t 140-160 000 xp /kariként végeztem ki, a TotSC-t pedig 240-270 xp/karik...) Amúgy meg le lennél szorítva 89 000 re, a kieg.ben pedig 160 000-re... :(
A Mage azét ío mert mindent tud.. de abból keveset. :) Itt van h. mi mit üt ki:
Abjurer-Alteration
Conjurer-Diviner
Enchanter-Invoker (Evocation)
Illusionist-Necromancer
Transmutter-Necromancer
Remélem segített. (az evocation és az alteration a legjoobb, szóval a enchantert és az abjurert nem ajánlom)
Sok sikert
Kill
Előzmény: m_balazs007 (866)
m_balazs007 Creative Commons License 2003.12.15 0 0 866
Még csak annyit h milyen xp patch-re gondolsz? Ami eltörli az Xp korlátot?
Inkább továbbvinnem a karit a bg2-be ahol magasabb az Xp korlát.
Előzmény: Killdoser (863)
m_balazs007 Creative Commons License 2003.12.15 0 0 865
Human, mage good lawful. Az IWD-t fighterrel nyomtam végig itt már mágust akartam.

Már azóta túl vagyok a 3., 4. chapteren. Szisztematikusan lenyomtam a pályákat. kicsit fura volt mondjuk, de a vége felé belejöttem.
Most az 5. chapternél járok. Most már megszüntek a kezdeti nehézségek (megvan a fix csapat)

Most épp azon töprengtem h egy spec. mágussal kellett volna nyomulnom(mondjuk envoker-el)
Csak nincs manualom nem tudom h miket nem lehet használnom. Én pedig jó sok fajta varázslatot szeretek használni:)

Apropó a reputation mire jó? Olcsóbb tőle a shopping v az a karizma?
Azt tudom h ha túl alacsony az nem jó. 6 alatt megtámadnak az őrök és elhagynak a karik.

Előzmény: Killdoser (863)
Luftwaffe Creative Commons License 2003.12.15 0 0 864
Igen, megszunt a Black Isle. Azaz inkabb az Interplay lapatra tette az egesz Black Isle-os fejlesztöcsapatot.
Előzmény: Killdoser (861)
Killdoser Creative Commons License 2003.12.13 0 0 863
Hali!
Ez benne a szép! Nagyjából azt csinálsz amit akarsz.m Persze van egy főtörténet amit követni kell, de hát... Mi vagy (faj, kaszt,hozzáállás)? Szerintem a főtörténetet csak lassan csináld, közben sok kisküldetést, és mindenképp menj ki a parti pájákra, ugyanis aki veszrettülm a fősztorit nyomja, az cloackwoodban sír, mer gyenkék a gyerkőcök. A végén már kötötebb (de mégsem sz), mert hiába mész akárhová, már csak egy helyre kell menni ... :)
Sok sikert e kiváló játékhoz...
(van xp patched? mert annélkülé a játék mit sem ér)
Kill
Előzmény: m_balazs007 (862)
m_balazs007 Creative Commons License 2003.12.12 0 0 862
Még az elején vagyok a játéknak. Chapter 3. Kicsit furcsa nekem h szinte bármerre lehet menni a térképen és nincs megkötve semmi és egy küldetés sem kényszerít sehová.

Állítolag a játék vége már egy kicsit kötöttebb.
Nekem csak az a támpontom h minél erősebbek legyenek a kariamim h ne legyen gond a későbbiekben.
Ti hogyan oldjátok meg? Menjek a fejem után?

Killdoser Creative Commons License 2003.12.10 0 0 861
Lufti! Mitakar jelenteni e csodás szólásod? RIP BI? Megszűnt vagy mi a szar?
VÁLASZOLJATOK az előző kérdésemre léccccccci
Kill
Előzmény: Luftwaffe (860)
Luftwaffe Creative Commons License 2003.12.10 0 0 860
R.I.P. Black Isle

HardWired

Interplay Forum

;-(

/Luftwaffe
---------------
baldur.hu

ToAd Creative Commons License 2003.12.10 0 0 859
Hali!
Végigolvastam amiket irtatok... montaron meg xzar két köcsög pöcs, én az elején egy killel szoktam őket jutalmazni... :) Iomen szerintem elég stabil kari, ő csak akkor lép le ha küldöd, meg persze, ha nekiállsz nagyon ártatlanokat gyilkolni mer neki jó a jelleme asszem... Jaheira meg Kahlid (a neveket emlékezetből nyomom...) is elég stabil karik ők se lépnek le csakúgy (nemcsoda hogy mind3 benne van a BG2-ben is...)
Az xp korlát ne zavarjon senkit, mer meg lehet buherálni, nekem van hozzá cuccosom, ha valaki kéri elküldöm szivesen, és előre mondom ez nem csít...
m_balazs007 Creative Commons License 2003.12.09 0 0 858
Köszönöm a válaszokat. Megnyugtatott. Az Xp-korlát eszembe se jutott, pedig hallottam már róla.
A fighter-t csak azért választottam, mert mint kezdő azzal úgy vagyok h nagy hibát nem véthetek.
Willys: az egyik gnoll erődítményben mindig újratermelődtek a gnollok, de azóta már túl vagyok rajta.
Mindenesetre ha tényleg 60+ ? óra a játékidő akkor valóban van idő a kifejlődésre. (Sőt megvan a kiegészitő is már:) )
Üdv
Killdoser Creative Commons License 2003.12.09 0 0 857
Hali megin!
Blöá! A TotWC végén wok, azt már az 1 végén is láttam, hogy a paklota pincéjében van egy big nagy kincs. A dobozt lockpickelem azt írja ki hogy nem lehet így, meg sima varázslatok ellen is védve van vagy micsoda... A földszinten is van egy ilyen szekrény. Az ilyenekhez ált kulcs kell, de nem találtam. A két herceg meg küld Sarevok után. Szóval hogy kell megszerezni a kincst????? A pincében lehenteltem az őröket hátha náluk van a kulcs de nem volt. Kár értük ;)
Segiccssség!!!!
Kill
Előzmény: Willys (856)
Willys Creative Commons License 2003.12.09 0 0 856
Baldurs Gate sorozatra jellemző, hogy mikor felveszel valakit, akkor van valami "nagyon fontos dolga".. ha ebben nem segítkezel időben, akkor lelépnek. Van azért pár olyan karakter, aki nem húz el, mert az ő célja téged kisérni (Jaheira, Khalid, Imoen), ill. vannak olyanok is, akiket pont végtelenül fontos küldetésük közben találhatsz meg és veheted be a csapatbe, majd fejezheted be a lökötségeit.. mind1

Csak 1 kis kieg. Killdoser irományához :-)

Előzmény: m_balazs007 (853)
Willys Creative Commons License 2003.12.09 0 0 855
Emlékeim szerint nincs "stabil karakter". Ill. csak a fő karakter stabil, akit kezdetben generálsz.
Amikor találkozol egy karakterrel, annak általában a csapatod átlagszintje -1 v. -2 szintje van.
Annyi XP-t lehet szerezni a játékban, hogy jóval Baldurs Gate-be érkezés előtt elérhetik a karakterek a szintkorlátot, szóval XP miatt nem kell aggódni.
Időnek ált. nincs semmi jelentősége. Esetleg a napszakoknak lehet, mivel vannak olyan területek, amiken 1es NPC-k csak éjjel/nappal találhatóak meg.
Szörnyújratermelődés: Nem vettem észre.. max 1-2 goblin. Esetleg az 'Encounter'-re gondolsz?
Ha pihensz, akkor a játék felhasználva az AD&D rendszerben igencsak elterjedt véletlen táblázatok egyikét mókás dolgokkal "jutalmaz".. mint pl. rajtaütés...
Ez teljesen normális a játékban.. sőt egyfajta soft cheat XP szerzéshez. Amúgy pihenj amennyit jólesik. Egyes mellék küldetések kötődhetnek ugyan időlimithez, de ez a Journal-ban olvasható.
Előzmény: m_balazs007 (853)
Killdoser Creative Commons License 2003.12.09 0 0 854
Hali!

Háááááát... Az én csapatom: 1 harcos, 2pap, 1 tolvaj, 2 mágus. Ez egy eléggé mágia-orientált party, elején gyenge, de végén nagyon tapos:).
Az a cikk, hogy én nem ismertem a bevehető karoket, így pl a thiefem Chaotic Good , míg mindeki más evil :( Hogy is momndtad? 2 fighter-ok (bár én inkább rangert tennék) 1pap-ok thief-ok szerintem az 1 magi kevés bár nemtudom. Ha te a bunyóban bízol OK, de meggyőződésem hogy 2 mágus a 2. felében már nagyon darál!:) Szerintem paladint csak akkor tegyél ha a főkari az, mert ajantis tulajdonságai szarok.
Az alvással csak csínnyán. Van olyan hogy xzarék mondják menjünk naskhelbe. előbb mentem FAI-be a két köcsögér, kicsit kalandoztam mire montaron+xzar otthagyott, hogy nekik naskhelbe kén elenni. Aztán előröl: azonnal naskhelbe, kicsit kalandozni, majd FAI-be. A két türelmetlen csávó eltüónt. De később hozzászoksz hogy hol mennyit lehet "időzni".
Ha olyan mindentelcipelős vagy akkor ez a egyik legszarabb része a játéknak... Igen mindenhol visszatermelődnek, kiszámíthatatlanul(főleg a pancserok:kobold, gibblering, pokok).Ez még nemmindetelcipelősnek (:) ) is idegesítő.
Kicsitt hosszu válasz lett, remélem segítettt.
És még egy tiok: Csitt! A Gonoszok a JÓK!!! Muhahahahahahha!!!!!
Kill

m_balazs007 Creative Commons License 2003.12.09 0 0 853
Hello!
Nemrég kezdtem el a BG1-et. Előtte játszottam sok hasonló rpg-t, ami a legjobban hasonlít rá az az Icewind Dale volt, amit lejátszottam.
Nyilván ebből a szemszögből nézem egyelőre a játékot.

Lenne néhány kérdésem:
1.
Roppant zavaró az NPC-k állandó cserélgetése.
Kb. megvan az elképzelésem a partira, de ezt állandóan felrúgják.
(2 fighter-1 varázsló-1 pap- 1 thief -1 tetszőleges, de inkább ütős jellegű(pl. ranger/paladin?))

Mondjuk megoldás lenne h otthagyom az NPC-t a küldi megoldásáig és utána ha befejezem visszamegyek érte. Mondjuk így egy ideig nem fejlődik, de hát ez van.
Ráadásul eddig mindig csak 1. szintűek voltak amit állandóan óvni kell. Ezenkívül állandóan sürgetnek és én mindig frászban vagyok pihenéskor h elhagy-e felébredéskor a lassan fejlődő karim.

Vannak bizonyos stabil karik akikr[l sejtem h nem fognak elhagyni soha ezeket próbálom őrizni. Imoen, Jahiera, Khalid stb.

Szóval ti ezt h oldjátok meg?

2.
Az időnek van jelentősége? Bármennyit pihenhetek? Emiatt is kérdezem h mikor akarnak elhagyni a karik.

3. Kicsit furcsa h mindig újragenerálódnak a szörnyek. Gondolom ez csak főbb pályákon van így nem?

A kezdeti gondoktól eltekintve nagyon jó kis játék ez.
Köszi
Hello!

Killdoser Creative Commons License 2003.12.06 0 0 852
Hi!
Ez mind szép, a nyamvatt hálátlan törpéknek is yol elkentem a szájjukat, de a Durlag's Pride még mindig nem tom mire yo... Na mind1!
Má +öltem ulgot's-ban Aec'Letec-et, érdekes bunyó volt, de beledöngöltem a betonba (a HOLD MONSTER A TITOK:))
A farkasemberek szigetén a hajólakókat már megetettem acéllal, most a békés falu jön :O!!!
Az ottani falufőnök hova fut amikor beszólok neki, mer ő elmegy, a lakliai meg yol nekem esnek (biztos megunták hogy ellenség nélkül már unatkoznak...) . Meg a másik szigetfélen láttam a parton egy fulltuti hajót de valami faházon lehet oda jutni ?! HOGYAN? Ott fog várni a vezér?
MORTON KORGO (én) IS DA BEST 'CE' PRIEST ON DA SWORD COAST!!! Mekkora poén már apám gyilkosának jelét hordozni mindenhova???!!! (BASSILUS'S HOLY SIMBOL)
Na kösz a segítséget
Kill

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!