Sajnos évekig állt az autó szabad ég alatt nyitott ajtókkal,tehát a belsejét is megette a fene.Mostmár garázsban áll,de már mindegy.Mivel másik autó nincs és elfér a garázsban ezért egyenlőre így marad.Amíg nem kell a helye addíg ott marad mint emlék,de ha egyszer lesz egy másik autó aminek kell a hely akkor semmi sem menti meg szegény trabit a pusztulástól:(
A haverom apja szerint meg van szorulva az áttétel.Meg akartuk nézni ezért felemeltük(kb.10-edszerre sikerült mert mindíg benyomta a szétrohadt alvázat az emelő)Megemeltük,alábakoltuk szabályosan és beültem,azért,hogy elindítom beteszem sebességbe és meglátjuk,hogy mi lesz.Amikor egyszer csak óriási robajjal FÉLBETÖRT az autó.
A tető nagyon meghajlott,a törés határán van,az ajtókat nem lehet becsukni,megszorult teljesen a kormány.
Visszaengedtük.Majdnemcsak úgy néz ki mindha karambolos lenne.A közepén meg van rogyva.
Túl sokat kéne rákölteni.Nem lesz a felújításból semmi:(
Az ajtók oldala is lyukasra van rohadva.Ígértem képeket,de sajnos nagyon sötét volt a féltetős alatt.Kitolni egyenlőre nem akartuk.Hétvégente járok a sráchoz,így hétvégente lesznek csak fejlemények.
A haverom apja karosszérialakatos,és van egy csomó alkatrészünk is.Az előző tulaj szétbontott hozzá alkatrésznek egy 1989-es kék kombit.Megvan belőle az összes duroplast elem és a karosszéria is,de az sajnos hátulról karambolos.
Úhhh, vazze, ez tényleg nagyon gáz. Homlokfal alja, lengéscsillapító tornyok lerohadva. Írtad az alja is lyukas, stb. Nézd meg a hattyúnyakat, küszöböket, doblemez íveket, csomitartó széleit, hátsó lengőkar bekötési pontjait, magát a h. lengőkart is. Ha ezek problémásak, inkább nézzetek bontóban egy jobb kasznit! Drága a lakatosmunka, nem biztos hogy érdemes ezzel foglalkozni.
Bocs' de sehogyan sem tudom ide feltölteni a kapcsolási rajzokat. Jó az a rajz ami neked van. A vékony vonallal jelölt feszültségmérő és a próbalámpa nem kell. Ami nincs a rajzon, hogy a gyújtótekercs 15-ös pontjára menő fekete vezetéken keresztül kapja a gyújtáskapcsolótól a tápfeszültséget.
Üdv! "a generátor csak az akksit tölti, alapból minden az akksiról működik az autón." Vezettél már olyan járművet, amin beépített feszültség- és/vagy áramerősség mérő van? Melyik mit mutat álló motornál, bekapcsolt fogyasztókkal, és mit ha jár a motor, működik a töltés?
Üdvöletem! A mellékelt képen az elektronikus gyújtás ellenőrzéséhez/beállításához szükséges kapcsolást látod. Nem szerepel rajta sem az akkumulátor, sem a generátor. Az "A" val jelölt készülék egy feszültségmérő.
Sajnos nem mert a műszerfala is az újabbik Trabanté sajnos.Az alján 10cm-es lyuk tátong a sárvádőívnél,a küszöbök végig lyukasra rohadva.Az összes Duroplaszt elem sérült(repedt,törött)rajta.Az ülések szétszaggatva,és a motorháztető is alatt káosz van.
Hátulról a bal oldalon teljes egészében hiányzik egy Duroplaszt karosszéria elem.
Egyedül a krómkilincsek és a króm hátsó márkajelzés(És a prizmák)jelzi,hogy egy régebbi szériával van dolgom.
Hétvégére mindent szépen lefotózok(Pénteken megyek hozzájuk).
Új vagyok itt.A haveromnak van egy 601-es trabantja.El szeretnénk indítani 20év állás után,de a gyújtásában az összes vezeték szét van szabdalva.Szeretnék kérni egy egyszerű kapcsolási rajzot hozzá(12v) Én erre gondoltam:
Az lenne a kérdésem,hogy az "A"-val jelölt ponton az a generátor vagy az akksi?
Az önindítót és a behúzómágnest külön hajtjuk egy akksiról.
Az enyém 4év alatt készült el.Itthon már szinte semmit nem kapsz hozzá.Néha felbukkan ez az,de mindenki meggazdagodni akar,horror áron árulnak alkatrészeket.Trabantwelt.de oldalon van minden,de csak egy példa a sokból:Az összes kéder,tömitö gumi,plusz emblémák kilincsek alátét gumija,szélvédökéderek egyben kb 250euró.Enélkül pedig ugye nem lehet szépet csinálni.Az eredeti kiszárad kireped,50éves ugye.Aki ilyet akar az kb ötszáz db ezrest tegyen félre a felújításra.Akkor ennyi,ha a kocsi már megvan.(vételár???kitudja mennyi...)Persze ha szépet akar.Le lehet fújni a garázsban is trináttal... :)
Üdv!A napokban vizsgázott a Trabim.Tiszta kipufogóval,normális olajjal,beállított karburátorral és gyújtással simán teljesítette az előírt 2000ppm-et.Ha jól tudom az a határérték,amit utólag kitaláltak a zsenik.Szerintem teljesíthető ha odafigyelünk.Katalizátor nem kell,határértéket kell tudni tartani.Rossz olajjal,túl olajos keverékkel,eltömődött kipufogóval nem sikerül.