Keresés

Részletes keresés

teddybear79 Creative Commons License 2009.02.19 0 0 90
nahát, Demszkyt már Pozsonyban is tojással dobálják!!!
http://www.parameter.sk/rovat/belfold/2009/02/19/tojassal-akartak-megdobni-demszky-gabort-pozsonyban
zebUlon Creative Commons License 2001.02.08 0 0 88
Tyű ez már megint egy Demszkijj topic. Ez a pali vagy túl népszerű , vagy a Torgyán Babérjaira pályázik. :-)))

ZebUlon

coeurace Creative Commons License 1998.12.09 0 0 86
reichjd,

Bocsi, de talan elfelejtettem megemliteni, hogy a jovo evi koltsegvetesben az elozetesen odaitelt cimzett tamogatasokbol (a metro is ilyen lett volna) vagy 23 milliard Ft-ot elvontak. Ezt ugy csinaltak, hogy nehany onkormanyzatnak ujabb forrasokat iteltek oda, mig mas onkormanyzatoktol elvettek elozoleg odaitelt penzeket.

Figyelembe veve, hogy az elozo kormany nem tudhatta az onkormanyzati valasztasok kimenetelet a penzek odaitelesekor, eleg erdekes, hogy a lenyegesen rosszabbul jaro 10 onkormanyzatbol (onkormanyzat, ill megyei onkormanyzat) 8 a jelenlegi ellenzek vezetese alatt all. Ezt mivel magyarazod? (Koltoi kerdes, nem varok ra valaszt, mert biztos van valami logikus, nyilvanvalo ok, nem pedig OVI utalatos folytsuk meg az ellenseget taktikajarol van szo.)

Farriss,

Eloszor is, bocsanatot kerek a lehulyezesert, egy kicsit elragadtattam magam.
A lenyeg azonban szerintem az, hogy a 4-es metrot az uj villamospalyak nem tudnak kivaltani, mert a mostaninal surubben akkor se tudnanak kozlekedni a villamosok, ugyanis az altalam emlitett szuk keresztmetszetben (korter/Gellert ter) mar igy is egymasra varnak a megallok elott. Ami a buszokat illeti, ugyanez a helyzet, a 4-es metro vonalan kozlekedo 7-es busz mar most is korszeru, igy ott nincs min javitani.
Egyebkent amit irtal az igaz, csak nem valasz a metro kerdesre. (Mellesleg ha a 4-es metro megepul, akkor a 7-es busz vonalan fel-ala rohangaszo buszparkot, vagy annak egy reszet at lehetne tenni mashova, igy a te kerdesedet is megoldana a metro.)

Ace

faithful Creative Commons License 1998.12.09 0 0 85
Kedves EMBerek,

Most miért lenne baj, ha ez a 4. metro volna egész ejurópa legeslegdrágább metróvonala?

Legalább büszkék lehetnénk valamire.
Ha már nem lehetünk büszkék a kormányra, a Fradira, az életszínvonalra, az adóterhekre, a kulturáltságunkra, a toleranciára....stb....

"Nekünk van ejurópa legdrágább metrója, oeah jee..."

by
faithful

Farriss Creative Commons License 1998.12.09 0 0 84
Ace!
Azért mert más véleményem van mint neked ebben a vitában, azért még nem kell lehülyézni. Azt hittem, hogy ennél intelligensebb vagy. A felszini fejlesztést arra értettem, amit leirtam. Új villamos pályák kellenek, hogy egy-két helyen ne csiga lassúsággal menjenek, kényelmesebb, csendesebb, környezetkimélőbb buszok kellenének, és nem csak a belvárosban.
Vajk Creative Commons License 1998.12.09 0 0 82
Piszkos Fred,
es en meg azt hittem (Apeh kommando topic), hogy Te egy vergozos kormanyparti vagy:))

pedro Creative Commons License 1998.12.09 0 0 81
Összefoglalva:
1. Az ''A '' csoport szerint ez a Metró a kontinens legdrágább metrója lenne, mert máshol ez kijön 11 M-ból /km, ez 33 M/km lenne. Aztán, hogy összefonódások vannak a kivitelezők, a megrendelők és még a reklámozók között is. Meg, hogy nem volt egyeztetve a kerületekkel, és nem elég érett a tervezés.
2. A ''B'' csoport szerint OV büntet...

Most akkor melyik alapul több tényen???

SEGÍTSÉG!!!

Pedro

Piszkos_Fred Creative Commons License 1998.12.09 0 0 79
Ja, még valami:

Hogy Demszky óriási összegeket sikkaszt? Lehet, bár én nem hiszem. De figyuzzatok ide:

TUDJÁTOK, HOGY A KEDVES DRÁGALÁTOS KORMÁNY MILYEN NAGY STÍLBEN SIKKASZT????

Plusz minden rokont benyomnak vezetô - és jól fizetô - pozíciókba, bár Torgyinál ez egy kicsit mellé ment...

Piszkos_Fred Creative Commons License 1998.12.09 0 0 78
Mi a bibi, ámberek?
Nem látjátok, hogy hülyeség az egész vita a 4-es metró miatt? A nagy próféta szól belôlem: Amíg OVI a min. eln., addig a büdös életben nem lesz új metró. Sôt. Másra sem lesz pénz.

Hogy miért? Még ti kérdezitek? Hát ti vagytok a hibásak, kedves választópolgárok, akik tényleg komolyan vették a "demokata" szócskát a FIDESZ nevében.

Hát nem ti választottátok meg Demszkyt polgármesternek? Jó, sokkal kompetensebb volt mint az a FIDESZ-es pali, de mit számít az? Most aztán nézhettek a semmibe... A kis OVIs megsértôdött és addig fogja b@sztatni a fôvárost, amig Demszky hivatalban van (bár én szívesebben látnám a kormányt megbukni mint a fôpolgármestert...)

dzsekk Creative Commons License 1998.12.09 0 0 77
Miért nem építenek HÁJVÉJeket?
MadroC Creative Commons License 1998.12.09 0 0 76
farriss
gondolod, hogy más beruházásokból nem szakítanak óriási összegeket?.
Aszondod, hogy inkább a felszinen építkezzenek. Arra még nem gondoltál, hogy ha a felszinen nincs hely, akkor sokkal hatásosabb a föld alatt építkezni?
Cecil Creative Commons License 1998.12.09 0 0 75
off*

couerace;

So far the BEST!:-)
Dobd be a megfelelo(bb)helyre is..;-)
off*off

Szobakerult az, hogy kinek mennyit lehet leszakitani a metroepitesbol. En csak azt szeretnem tudni, hogy akkor vajon mennyi hasznot huzott akar Demszky, akar a felujitast vegzo vallalkozok csoportja a Nagykorut, a Kisfoldalatti,ill.egyeb(eleg sok) munkalatok elvegzesebol.Nem hiszem, hogy tul sokan a szivukhoz kapnanak, nem beszelve arrol a nem mellekes tenyrol, hogy minden munkalat a megigert hataridot betartva, be lett fejezve,es tenyleges javulasokat hoztak Budapest szamara.Valoszinuleg az ilyen "aprocska"dolgok miatt tartjak a fovarosiak partallastol fuggetlenul meg mindig a legalkalmasabb polgarmesternek Demszkyt...
A metroepitest illetoen: tudtommal a kormanynak cca. 3 milliarddal kellett volna beszallni.Ha ezt osszevetjuk azzal, hogy milleniumi unnepsegsorozatra 25 milliardot szandekoznak kolteni, akkor ne akarja nekem senki se eloadni azt, hogy a metroepitest nem birja el a koltsegvetes.Nem beszelve a nyilvanvalo gondokrol, ami a felszini kozlekedest illeti. A metroepites korul zajlo vitakban a kormany reszerol tobbszor elhangzik az, hogy a videk mennyire orul a dontesnek,mert ugye minek az orszag lakossaganak csak egyotodet kitevo budapestieknek ilyesmi...Ezzel csak a videk es Budapest kozotti ellentetet szitanak.Ez enyhen szolva izlestelen trukk.
Amikor a Nemzeti uj helyre valo tervezeserol olvastam, meg orultem is; nem az uj hely miatt, hanem azert, mert szerintem varosepiteszeti szempontbol rossz otlet volt az Erzsebet teren egy ekkora komplexumot elhelyezni. Ugyanilyen indokobol razott ki a hideg,amikor viszont az ugyanoda tervezett melygarazs epiteserol olvastam. Ha lehetne vagy szabadna otletet adni a kormanynak: mi van akkor, ha lesz metro, es a melygarazsok ill. sokkal olcsobb 'mezei"parkolohelyek a belvarostol minel messzebb, egyik-masik metromegallo kozeleben lennenek telepitve?Persze, a kerdes annyiban is folosleges, hogy egy varos igazgatasa folott ne a kormany probaljon babaskodni, meg akkor se, ha azt veletlenul jol tennek.Van egy kulon, erre a celra megvalasztott ember,aki ezidaig relytelyes (valoszinuleg szoc-lib konspiracionak koszonheto;)modon mindeddig megfelelt a budapesti polgaroknak.

Hogy egy kis kutyaszart is kenjek a dologhoz:Teny, hogy van mit javitani, elsosorban a kutyatartok viselkedesen.Viszont Budapest tenyleg nem tartozik ezugyben a leglepattantabb nagyvarosok koze.Persze nem a legrosszabbhoz, hanem a legjobbakhoz kellene magunkat merni, de meg igy is ...

reichjd Creative Commons License 1998.12.09 0 0 74
Hagyjuk mara kutyaszart, amiben egyebkent teljesen igaza van mindenkinek. Vegyetek kezetekbe a 4-es metro beruhazasahoz keszitett, fovarosi kozgyules altal megtargyal dokumentaciot, s mindjart latni fogjatok, hogy rohadtul elokeszitetlen, gazdasagilag megalapozatlan, s ehhez meg varosepitesznek, vagy kozgazdasznak sem kell lennetek. Ezzel szemben a kampanyra (elsosorban a kormanyellenesre) kb. nyolcvanmillio forintot koltott Demszky es csapata ugyanannal a reklamcegnel, amelyik az o fopolgarmesteri kampanyat csinalta. A "szakertoi" anyag vegen olvashato a Horn-kormany miniszterelnoki hivatala allamtitkaranak, jelenleg ugyvedi minosegeben irt, "elfogulatlan" jogi allasfoglalasa. Az egesz egy rohej jogi szempontbol is. Fiuk, ne vicceljunk egymassal. Egy szar keruleti telekbeepitest jobban elo kell kesziteni. Nem beszelve arrol, hogy minden tenderkiirassal elmaradt a fovaros mar az uj kormany megalakulasa elott. Az lehet, hogy Mo. a vilag egyik legkorruptabb allama, de ez az info ugye nem jelenti azt, hogy ennek igy is kell maradnia, s bele kene nyugodnunk. Megis jo lenne, ha Demszky ur vegre szamitasokkal ala tudna tamasztani, hogy miert kerulne a bp.-i metro epitese majdnem 3x annyiba (nemzeti banki kozeparfolyamon atszamitva), mint a munchenie. Nem biztos, hogy a kormany a gonosz, naci, diktatorikus mocsok allat, amikor nem akarja az adokbol ezt a beruhazast ebben a formaban finanszirozni. Es azt sem gondolnam, hogy O. V. szamara Demszky lenne a mindig es azonnal fogadando egyik legfontosabb partner. Vannak mas jellegu kotelezettsegei, mint fopolgarmesterekkel vitatkozni elokeszitetlen ugyekrol. Lehet, Demszky hozzaszokott, hogy Hornhoz barmikor bemehetett, bar ezt erosen ketlem, de megis ugy erzem, eljott az ideje, hogy Gaborunk eszre vegye magat, hogy nem lehet a kormany ellenpontja, ha megfeszul sem. Es igen is kap a varos tamogatast a kormanytol, csak eppen cimkezve, konkret es elokeszitett fejlesztesekre, direkt a keruletekhez juttatva, megkerulve igy azt a fovarosi jo szokast, hogy a fejlesztesi tamogatasok majdnem teljes merteket sajat maganak tartja fenn, mikozben a forrasmegosztaskor 23 kerulet csak ahitozhat fejlesztesi penzekre. Igen, a vizfeju, agyonduzzasztott fovarosi onkormanyzat forrashiannyal fog kuzdeni a kovetkezo negy evben, koszonhetoen Demszky es Tsai. altal bevezetett eddigi, keruleteket semmibe vevo gyakorlatnak, a mohosaguknak es a pazarlo, atgondolatlan gazdalkodasnak. Lehet, ez nagy bun Demszkyvel szemben, de talan mi, adofizetok meg jol is jarhatunk. Egyebkent a koltsegvetes targyalasakor hallhattatok, hogy az onkormanyzatok az SZJA 40%-at kapjak meg, ami igen nagy elorelepes az elozo evek gyakorlatahoz kepest, bar meg mindig nem eri el az 1990-1991-es 50%-os szintet. Megis a kozponti redisztribucio csokkenese iranyaba mutat, minden ellenkezo hiresztelessel szemben.
szodaviz Creative Commons License 1998.12.08 0 0 73
farriss 98-12-07 11:02 adatok | e-mail
2Egyetértek JT-vel. Egy jó pár ember fog iszonyú nagyot szakitani a metróépitésekből. Demszky Gábor sem maradhat ki abból ami ma az országban a húsosfazék közelében folyik. "
pajtás, amúgy hol élsz?!?!?!?
mutass nekem egy közpénzből megvalósult beruházást ahol nem így van. nemrég valamelyik külföldi gazdasági lap /ne kérdezd melyik/ az egyik legkorruptabb országnak kiáltotta ki kis hazánkat. gondolom tudjátok mi az a 10%?
vagy nézz mást. pl. közbeszerzés. volt alkalmam találkozni vele. a kijelölt cégek kb. 1,5x-ös áron árulják a dolgokat, mint ahogy én meg tudom venni máshol. szerinted nem voltak hálásak?:)
tisztelettel: szódavíz, az EgO
woland Creative Commons License 1998.12.08 0 0 72
Mondjuk nem kell túlzottan megerőltetnem a memóriámat, ha olyan k-európai városokat szeretnék fölidézni, amelyek lényegesebben tisztábbak szülővárosomnál, Budapestnél.
Ilyen Brünn, Prága, Bécs, Pozsony (!), Varsó, Krakkó, Zágráb, Ljubljana, vagy Graz, hogy csak a legközeliebbeket emlitsem.
Hogy ne tegyük ki nagyon messzire a lábunkat.

woland Creative Commons License 1998.12.08 0 0 71
Courace: a kedvedért összeszámoltam: 22 országban jártam az elmúlt húsz évben, köztük olyan helyeken, mint az Egyesült Államok, Izrael, Románia, Szlovákia, Kis-Jugoszlávia, vagy Görögország, de sehol annyi kutyaszart nem láttam, mint közvetlen környezetemben, az Andrássy úti mellékutcákban.
Romániában sem, Szerbiában sem, pedig utóbbi kettő kőkeményen redves balkáni ország.
Úgyhogy tévedsz, hülyeséget irtál.
A főpolgármesternek igenis kötelessége lett volna az elmúlt nyolc évben a köztisztaság terén csinálnia valamit.
Sz..-t rá.
coeurace Creative Commons License 1998.12.08 0 0 70
Woland!

Intellektualis megnyilvanulasodbol egyertelmuen vilagossa valt, hogy az orszagbol meg az eletben ki nem tetted a labad, ugyanis akkor tudnad, hogy Bp. meg aranylag a legtisztabb nagyvarosok kozott van. Amugy a kutyaszar ugyben en javasolni tudom az amerikai (USA) modszert, ahol mindenki koteles a piszkos ebe utan feltakaritani a szart, vagy ha nem, akkor csekely 40000Ft-nak megfelelo osszegre lehet birsagolni. Szerintem ez hatna. Vagy be lehetne vezetni mondjuk az ebadot, es abbol a penzbol kutyaszareltakarito brigadokat mukodtetni.

Ace

u.i.: Remelem, az kiderult, hogy a kutyagumi elleni fellepessel egyetertek, csak a masik megallapitast tartom eltulzottnak.

woland Creative Commons License 1998.12.08 0 0 69
A kutyaszarral kéne Demszkynek foglalkoznia.
Nincs még egy ilyen dzsuvás város Európában.
Korovjov Creative Commons License 1998.12.07 0 0 68
Sanchi,
üsd-vágd a Barbiet. :-)))
Korovjov Creative Commons License 1998.12.07 0 0 66
Bajkon úr,
pontosan, minden kocségvetéssel lehet kekeckedni, az állami kocsségvetéssel is. A színházkocségvetéssel csak az volt a baj, hogy nagy vót a kocség. Hatmilliárdbul lett 2O. Milliárd. Egyébként csinibaba egy szinház lett vóna. De a Gábor majd ugyis megcsinálja, ismerjük. Építotáborba, azt, na.
coeurace Creative Commons License 1998.12.07 0 0 65

OFF


Cecil kedves, itt van az ahitott husszin, csak hat tudod, nagyon csunyan neztek ram az allando szinezes miatt. :-)))

ON


Farriss,

Bocs a kerdesert, de te tenyleg ilyen huje vagy, vagy valaki segit?

Ebben a topicban mar kismillioszor elhangzott, hogy a felszini kozlekedest nincs hova fejleszteni. A 7-es buszt te is kenyelmesnek tartod, de sajnos tobbet mar nem lehet egyszerre kozlekedtetni azon az utvonalon. Ami meg az olcsobbat erinti, valaki mondja mar meg hogyan??? (inflacio, miegyebek, egyebket amig itt OVI a min eln. addig nem lesz metro, abban biztosak lehettek.)

Egyebkent minden nagyberuhazason jol jar valaki, ha mas nem , akkor a ceg, aki a nagy megrendelest kapja, de kisse felemas, hogy itt nehanyan olyan dorzsoltnek hiszik az elozo kormanyt, hogy szerintuk azok szetosztogattak egy csomo penzt metro megrendeles formajaban a barataiknak, azt viszont mar nem nezik ki beloluk, hogy SZERZODESt is kotottek volna, mely esetben akkor is fizetni kell, ha az orszag elall a metroepitestol. Tok jo lesz, most kifizetni a szerzodesfelbontast, majd nehany ev mulva ujra megterveztetni az egesz rohadt metrot, mindent elolrol kezdve... Ez aztan a takarekossag, mondhatom!

Ace


coeurace Creative Commons License 1998.12.07 0 0 64

OFF


Cecil, kedves itt van az ahitott husszin, csak hat tudod, nagyon csunyan neztek ram az allando szinezes miatt. :-)))

ON


Farriss,

Bocs a kerdesert, de te tenyleg ilyen huje vagy, vagy valaki segit?

Ebben a topicban mar kismillioszor elhangzott, hogy a felszini kozlekedest nincs hova fejleszteni. A &-es buszt te is kenyelmesnek tartod, de sajnos tobbet mar nem lehet egyszerre kozlekedtetni azon az utvonalon. Ami meg az olcsobbat erinti, valaki mondja mar meg hogyan??? (inflacio, miegyebek, egyebket amig itt OVI a min eln. addig nem lesz metro, abban biztosak lehettek.)

Egyebkent minden nagyberuhazason jol jar valaki, ha mas nem , akkor a ceg, aki a nagy megrendelest kapja, de kisse felemas, hogy itt nehanyan olyan dorzsoltnek hiszik az elozo kormanyt, hogy szerintuk azok szetosztogattak egy csomo penzt metro megrendeles formajaban a barataiknak, azt viszont mar nem nezik ki beloluk, hogy SZERZODESt is kotottek volna, mely esetben akkor is fizetni kell, ha az orszag elall a metroepitestol. Tok jo lesz, most kifizetni a szerzodesfelbontast, majd nehany ev mulva ujra megterveztetni az egesz rohadt metrot, mindent elolrol kezdve... Ez aztan a takarekossag, mondhatom!

Ace


Farriss Creative Commons License 1998.12.07 0 0 63
Egyetértek JT-vel. Egy jó pár ember fog iszonyú nagyot szakitani a metróépitésekből. Demszky Gábor sem maradhat ki abból ami ma az országban a húsosfazék közelében folyik. Minden esetre a metrót olcsóbban, ésszerübben kellene megoldani, a felszini közlekedés fejlesztésével együtt. Ha nem megy olcsóbban, akkor nem kell a metró. Kényelmesebb, csöndesebb buszok kellenének (mint pl. a 7-es busz), a villamos parkot is teljesen le kellene cserélni, a pályákat teljesen felújitani. mrcashman rulez!
Farriss Creative Commons License 1998.12.07 0 0 62
Egyetértek JT-vel. Egy jó pár ember fog iszonyú nagyot szakitani a metróépitésekből. Demszky Gábor sem maradhat ki abból ami ma az országban a húsosfazék közelében folyik. Minden esetre a metrót olcsóbban, ésszerübben kellene megoldani, a felszini közlekedés fejlesztésével együtt. Ha nem megy olcsóbban, akkor nem kell a metró. Kényelmesebb, csöndesebb buszok kellenének (mint pl. a 7-es busz), a villamos parkot is teljesen le kellene cserélni, a pályákat teljesen felújitani. mrcashman rulez!
originalqszi Creative Commons License 1998.12.07 0 0 61
Demszky felkészült a télre, mert 4 kerékmeghajtású turbó terepjáróval és a letollseprűzött Városmajor utcában közlekedik:DDDDDDD
bajkon úr Creative Commons License 1998.12.07 0 0 60
Speaker !

Te tényleg ilyen rövidlátó vagy?
Idézlek: "Pedig csak azt kellene megkérdezni: miért nem volt jó az oroszok adósságtörlesztô metróépítése?"
Hát te nem használod az orosz metrót? Ha ők építették volna, maximum az alagutat bíznám rájuk, de a szerelvényeket és a biztonsági berendezéseket nem. Egyébként ha ők építették volna, állítom, hogy Te lennél az első, aki nyálasan fröcsögve teli szájjal szidnád !

"Hogyan lehet, hogy a híres szürkeállomány színházépítésének nem volt a máskor oly vehemensen követelt szigorú költségvetése, csak színház nélküli direktora?"
Volt költségvetés, de minden költségvetésben lehet hibát találni, ha kekeckedni akarsz. De az előző kormány elfogadta! Most kekeckedni könnyű ! Egyébként igazgató ügyben lásd angol "nemzeti" példa !
"Miért kellene metró oda is, ahol senki sem jár?" Mi az hogy senki nem jár Kelenföldön, a pályaudvaron, Fehérvári úton ? Te hol élsz? Minek firkálsz ilyen hülyeségeket az Internetre?

Miért jó az, ha a nemzet színháza három metróvonal találkozásánál épül. (Jutalékos netán a rezgésgátlók beszerzése?)
Azért, hogy el is lehessen menni oda, képzeld van, akinek ez fontos ! A Dózsa egybként sokkal nehezebben lesz megközelíthető !
Látszik, hogy ritkán jársz színházba. Egyébként tudod mi az hogy SZÍNHÁZ?
" Miért nem volt jó a fôvárosnak a világkiállítás, s miért tragédia az, ha kicsit késôbb s olcsóbban kap metrót? "
Miért lett volna jó a VK? Utólag mindenki belátta (rajtad kívül), hogy csak pénzt szórtunk volna ki az ablakon.A duna parti telkeket a mai napig nem tudták értékesíteni ! Ha beépült volna, most üresen állna !
Metrót most semmivel sem lehet olcsóbban építeni !

"Végül miért gondolja egy fôpolgármester azt, hogy ô minden budapestit képvisel?"
Mert megválasztották. Többséggel.
Vagy ezt csak OV képzelheti?

No egyelőre ennyit Speaker objektivitásáról.

zöldász Creative Commons License 1998.12.06 0 0 59
A hóesésért nem Demszky a felelős, a dugókért az autósok a felelősek (ezt maga Demszky mondta)

Azt viszont állítom, hogy majd ha elolvad a hó, ill. az autók szétnyomják-tapossák, Demszky lesz az első aki kiáll és veri a mellét, hogy már megint sikerült neki rendbetenni valamit.
Szerencsétlen...

Korovjov Creative Commons License 1998.12.06 0 0 58
Vajk,
nem mondom, hogy Demszky a hibás a hó miatt, errol máris túl sokat beszéltünk.
Surányi és Orbán megjegyzései nem mondanak ellent egymásnak. Egyébként Surányi még azt is mondta, hogy még az autópályaépítési terveket is át kellene gondolni, mert kímélni kell az adófizetok pénzét a következo évekre.
Amit a jegybankelnök és a pénzügyminiszter mondott, viszont teljes ellentétben ál Demszky szövegével, aki teleharsogja vele a sajtót, hogy politikai támadásról és a budapestiek megbüntetésérol van szó.
Ha a gazdasági szakértok azt mondják, hogy ez baromság, akkor vajon kinek higgyünk?
Vajk Creative Commons License 1998.12.06 0 0 57
Korovjov,
Bar vegigjaccottam a Simcity 2000-et, nem allitom, hogy ertek a varosiranyitashoz, de azt nem szabad figyelmen kivul hagyni, hogy a hoeses nem Demszky hibaja. Es az sem, hogy a penteki csucsforgalomban esett a ho. Es az sem, hogy nem tudnak fuggolegesen kozlekedni a domperek, hogy kikeruljek a csucsot( Nem a LacatJ. A tobbit lehet az o hibajanak velni.
Egyebkent Suranyi a mervado, aki azt mondta, nem kell MOST metro, vagy Orban, aki azt mondta, 10 eves autopalyaepitesi terv miatt nem lesz metro.?
Lehet, a 4-es metro nem oldotta volna meg a hoeses kozta panikot. De azt nagy baromsag mondani, hogy az autozok kozul nem nagyon ulnenek at a metroba, ha lenne. Olcsobb, gyorsabb es a kertben nem torik fel az autot, sot meg parkolasi dijat sem kell fizetni.
Vajk Creative Commons License 1998.12.06 0 0 56
Speaker,
Logikus es elfogadhato erveles, hogy azert utalod Demszkyt, mert elvittek az autodat. Utald Orbant, mert o nem tiltotta meg az autozastJ))

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!