Viszont azzal, hogy nem lyukasztasz jegyet - nem a BKV-nak okozol kárt, hanem saját magadnak. Mert továbbra sem lesz olyan tiszta a jármű, amellyel utazol. S továbbra sem fog sűrűbben jönni, stb.
Kúlturáltabb szolgáltatás,csökkentett jegyárak!
Sokan (én is) azért nem váltanak jegyet mert pofátlanul drága.
1991 telén a Horvátországi Ezsék határában volt a front. A katonákon kívül (nekik ingyenes volt) mindenki kezelt jegyet.Nem volt 1 szál ellenőr sem.Ők úgy vélték ezzel is hozzájárulunk a győzelemhez.Ja és a villamos (háborúban!) példásan tiszta volt!
Ha lenne 1 értelmes jegyár és normális BKV (tisztaság járatsürüség ellenőrők)én úgy fognám föl hogy kezelnék jegyet a közlekedés fenmmaradásáért.Persze bliccelő mindig lenne,de ők lennének kevesebben....
A BKV ellenesseg a pesti folklor resze (lasd BETaCS).
Az arakkal szerintem semmi baj nincsen. Egy havi diakberlet ara most 4-5 korso sor, Londonban 7 pint sor ara egy hetijegy. A gaz a szolgaltatassal van. Mocskosak a buszok, nem eleg tisztelettudo az ellenor, kesnek a jaratok valamint nyaron sokszor le kell szallnom a buszrol egy budos ember miatt (ha nem berlettel utaznek ez nagy luxus lenne).
Van meg ket lehetoseg: autoba ulni (lassu, nem lehet parkolni, dragabb, kornyezetszennyezo); bicaj. Lehet valogatni, vagy berletet venni es akkor nem fog annyira emelkedni a jegyar.
Kulonben nekem boven meger egy havi ezrest, hogy ne kelljen modortalan es iskolazatlan tuskokkal (gy.k.:ellenor) vitatkoznom.
Eddig is logtunk eztán is ezt tesszük :-))
Ha én BKV-vá változnék, lecsökkenteném a jegy árát mondjuk 10 forintra, de a büntetést felnyomnám 50.000-re. Aszt hiszem kevesebben lognánk..... és a BKV bevétele is none.......
De hát én nem vagyok BKV........
Néhány adat:
1995-től számítva az infláció 65 százalék volt.
A BéKáVé ez idő alatt 103 százalékot emelt.
S most + húsz.
Vajon meddig "húsz"hatjuk még?
Ragika sztrájk-ötlete meggondolandó.
Vajon attól csökkenne a dugó a főváros útjain?
A 4-es metró talán mégis meglesz.
+20 százalékos szakaszjegyekkel, mert Demszky a saját uzsonnapénzéből is bele fog szállni a költségekbe az első két évben - mondják.
Lásd még a 4-es Metró topicot,
és lásd még a BKV vezérigazgatójának széles mosolyát.