Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

SAMUKA000 Creative Commons License 2006.10.24 0 0 56
VAN EGY NAGY KÉRDÉSEM, REMÉLEM TUDTOK VALAMI HASZNOSAT MONDANI! Van egy Fiat Paliom! Mostanában az a jelenség van hogy üresben fogja magát és felpörög a motor 4000-ig, de csak néhé-néha! Váltáskor a fordulat alkalmanként felfele kúszik, a motorféket helyenként nem érzem! Amúgy gyorsul meg minden! Tudtok segíteni???Szívesen fogadok minden tanácsot!!!Köszi!!...........
fcar16v Creative Commons License 2004.10.10 0 0 55

Sziasztok.

 

Ez rejtett hibának számit?

MosRobi Creative Commons License 2000.01.12 0 0 54
Milyen lada, mikori, állapota a motortól eltekintve?
És.
Mennyire gondoltál?
email: vr001@ural2.hszk.bme.hu

MR

Vazzeg Creative Commons License 2000.01.11 0 0 53
Az én ladám rejtett hibája az a meg nem történt motorfelujitás volt, amit az eladó belehazudott. megaza kis dugo a kartergáz visszavezetőben, amitől épp csak füstölt, de azt se nagyon. mostmeg beállt, meg hengerfej meg mittudomén. nem kell 1 lada occsóér? vizsga aug-ig.
minimál project, unkább alkatrész....
köszi
aaa1984@freemail.hu

Törölt nick Creative Commons License 2000.01.09 0 0 52
Üdv uraim (és hölgyeim, ha vannak),

amiről beszélni fogok, nem rejtett hiba, de azért megköszönném tanácsotok.

Ki ismeri közelebbről egy 93-as Favorit/Forman lelkivilágát?

Az enyémnek most bekapcsolt állapotban meghalt a világításkapcsolója.

1. Hol tudok újat vásárolni Bp-en és környékén? (Vasárnap is érvényes válaszok dupla pontértékűek :-))) )

2. Ki tud esetleg útmutatást adni a műszerfal szétszedése/összerakása tekintetében?

3. Az esettel egyidőben - de csak kikapcsolt gyújtásnál - berregést hallottam a biztosítéktábla felől. Itt - a gépkönyvben "e" jelű, a leírás szerint "üres" - relé húzott és dobott folyamatosan. Amikor ezt kivettem megszűnt a jelenség, és minden elektromos berendezés (világítás, ablaktörlő, stb.) - természetesen a halott kapcsoló kivételével kifogástalanul működött. Most akkor ez a relé tényleg nem működtet semmit? Akkor miért van ott?

Várom okos hozzászólásaitok.

Üdv

Macibb

Nick Grabowsky Creative Commons License 1999.12.30 0 0 51
Na jó, AUTÓSZERELŐ MŰHELY.
Nick Grabowsky Creative Commons License 1999.12.30 0 0 50
Alapjárat ügyben tipp az AUTÓSZERELÉS ... topicban!

Nick

Előzmény: hosszu (48)
hosszu Creative Commons License 1999.02.08 0 0 49
Termeszetesen Astma 1.4i (kohogos :) ) es a pedal nyomva tartasa nem segit allo helyzetben, indulaskor ledoglik.

hosszu@
Előzmény: hosszu (48)
hosszu Creative Commons License 1999.02.08 0 0 48
Na, szakerto Urak es Holgyek! Tibicsoki a megfejtonek.

1. Opel Astma 1.4 (60LE) alapjarati fordulatszam 800 es 1200 kozott.
2. Masik -||-, megy a motor, megall a gyanutlan ember pirosnal, gazt ad indulaskor es a motor leall. Na, innentol ki lehet tenni a veszvillogot, talan a kovetkezo zoldre elindul. Teker, csak nem indul. Fordulatszam labbal tartasa nem (magyarul pedal nyomva tartasa) allo helyzetben szokott segiteni. A kis redva el tudja jatszani 1 km-en belul akar 3-4-szer is, ha jo kedve van. Elotte meg 300km-t teker le gond nelkul.

hosszu@
stika Creative Commons License 1999.02.08 0 0 47
Rigoletta!
Teljesen mindegy, mert a modern autók automata szivatósak. Takarékosabb megoldás azonnal indulni, mert ugye az álló autónak nagyon nagy a km-enkénti fogyasztása.
Előzmény: Rigoletta (43)
tuddki Creative Commons License 1999.02.08 0 0 46
Sziasztok!
Egy éve járok Skoda Feliciával (ez még mono-motronic-os) és ősszel "meglepett". Indítás után kb. 5-600 m megtételéig alapjáraton leállt. Utána semmi baj nem volt vele, de addig minden lámpánál játszogatni kellett vele. Ez egy hónapig tartott és megszünt, mire beálltak a mínuszok. Lehet, hogy a benzin nem volt jó?
Mi a véleményetek?
MaCS Creative Commons License 1999.02.08 0 0 45
Halihó!
Gondoltam, előrángatom, hátha van még rá kereslet.

Üdv: MaCS
Gorcsev Creative Commons License 1998.12.09 0 0 44
Minden autóval ajánlott rögtön elindulni. (Kivéve a Skodát. Azzal nem lehet :-D )
Hamarabb felmelegszik, mint üresjáratban.
Rigoletta Creative Commons License 1998.12.09 0 0 43
Lehet, hogy ez off topic, de már rég szerettem volna megkérdezni egy autó gurutól, hogy injektoros autóval indítás után ajánlatos rögtön elindulni, persze kiméletesen amíg nem melegszik be a motor, vagy ezt is hagyni kell egy kicsit alapjáraton pöfögtetni. Mind a kétféle tanáccsal találkoztam már.
Bölény Creative Commons License 1998.12.09 0 0 42
Kicsit elaludt ez a topik, bár nem hiszem, hogy mindenkinek olyen jó lenne a gépe, hogy ne lenne miről írni.

Kedvenc Trabim egy másik poénját osztanám meg veletek ezúttal. Még ifjúkorában tette meg velem, hogy a két olajnyomásmérő gomba közül az egyik átszakadt és ott nyomta ki az olajat. Persze mivel a gomba nem működött, nem is jelezte, hogy ne lenne nyomás. Csak azért nem sült be a motor, mert más okból kifolyólag felnyitottam a motorháztetőt és a nem sokkal korábban lecsutakolt blokkon feltűnt az olajfolyás.

Trebitsch Creative Commons License 1998.12.04 0 0 41
Gorcsev,

belehibáztam, van ilyen... :)
Amúgy: nem rejtvény, de egyszer Miskolctól Gödöllőig szidtam a felújított féltengelyt, hogy egyre jobban zörög, meg rázza az autót, mint a dög... Aztán ott lerobbant a fél futófelület a Semperitről, ami addig csak lifegett; úgy már megtaláltam... Kiálltak az acélszálak, mint egy drótkeféből. Teccett; Gödöllőtől hazáig már a sógorokat dicsértem. :)

Robzon,

szerintem nem árt, ha hozzáírod a listához a motort és a kasztnit összekötö test-átkötést.
Az szokott elkorrodálni, illetve annak a kötései, aztán huncutkodik... :)

Robzon Creative Commons License 1998.12.04 0 0 40
Köszi a tanácsokat! Kigyüjtöm, és oda adom az egyetlen általam ismert eggyetlen jó szerelőnek. Én sajnos nem bírok hozzányúlni. {Megtaláltok az autószerelők madárhatározójában Pali Madár avagy a Legnagyobb Veréb címszó alatt.}
Gorcsev Creative Commons License 1998.12.04 0 0 39
Trebics: így lenne lottó5ösöm...
A bécsi Huma parkolójában, 1 m tolatás után szét is esett. Netuggyátokmeg, mennyit kért a tréleres :-(((
ZöPö Creative Commons License 1998.12.04 0 0 38
Gorcsev: Trebi kilőtte a féltengelyt, így én a (1) toronycsapágyat ill. a (2) lengéscsillapítót tippelem.
Trebitsch Creative Commons License 1998.12.04 0 0 37
Gorcsev kartács,

féltengely...?

EsPé,

Az Opelekben elég krumpli gyújtótrafót használnak, az szokott ilyen tréfákat űzni, hogy indul/nem indul, mégis bunda a bunda...
Sajnos sehogy máshogy nem lehet rájönni, mint hogy belepróbálsz egy tuti hibátlant.

SPS Creative Commons License 1998.12.04 0 0 36
Leesett a hó, nekem meg még a nyári 195/55 -ös Pirelli P6000 -es gumik vannak fennt :-(. Tudom, én vagyok a hülye, a hóesés beállta elött 1 órával beszéltem meg kerékcserére a jövö hetet ...

Üdv,

eSPé

mechand Creative Commons License 1998.12.04 0 0 35
jozsó

Tegnap vett a faterom gázhuzalt.Tényleg nem kell a kocsi alatt szerelni.Én azthittem bonyolultabb lesz kicserélni,de csak ki kell huzni a regit és visszadugni az ujat.

Gorcsev

Csak nem tojás van a kerékben? :)

Jozsó Creative Commons License 1998.12.04 0 0 34
mechand!

Nekem néhány hónapja szakadt el a gázbowden, de nem volt autó alatt mászkálás. A gázpedálról lecsavaroztuk a régit, a motornál kihúztuk, azután szépen óvatosan a motor felől bedugdostuk az újat. Szépen előjött a gázpedál mellett, csak vissza kellett csavarozni.
A hűtővíz csöpögésre meg annyit, hogy lehet kapni a bármelyik kútnál olyan anyagot, hogy beöntöd a vízbe az meg eltömíti neked a lyukakat, belülről. Nekem tavaly működött.

Jozsó

GanXstaZolee Creative Commons License 1998.12.03 0 0 33
Sziasztok!

vince: igazad van, többször tapasztaltam, hogy a sok benzin se jó a járó hideg motornak, de ha meleg akkor se mindig. Hidegen ha nagyon kihúzom a szivatót, szokott a motor a fater szakzsargonja :) alapján "tarakírozni" ami annyit tesz, hogy már túlságosan is megszívja magát benzolal, és le is áll. (a kipufogónál hátul meg frankón benzinszag is van) Ez alól kivétel az, ha visszatolom a szivatót és egy tartós fordulatot biztosítok a motornak. Ez kb. 1500-on egy kis ideig. A másik pedig, hogy a LADÁN a szivatót én csak akkor használom, ha gyorsítok, vagy ha álló helyzetben vagyok és hideg a motor. (Ez így azért valamivel takarékosabb megoldás, mintha addig közlekednék vele amíg be nem melegszik rendesen.)

Bye!

Gorcsev Creative Commons License 1998.12.03 0 0 32
Erröl jut eszembe (nehogy unatkozzatok :)): fronthajtású autó menet közben elkezdi ütemesen (sebességfüggöen) emelgetni a bal elejét. Hol jobban, hol kevésbé, néha elmúlik -néhány km-en belül-. Kívülröl látható ok nincs. Várom a tippeket :-D (Megfejtés holnap ilyenkor - bár félig már meg is adtam :)))
Gorcsev Creative Commons License 1998.12.03 0 0 31
MaCS: az a kattogás -a kispolszkiban- milyen volt? Menet közben, sebességfüggöen? Vagy kormányzásnál? Vagy ki/berugózásnál?
Gorcsev Creative Commons License 1998.12.03 0 0 30
vince: persze azért még megpróbálhatod a szívatós leállítást. Ha nem fullad le, 1-2 mp köhécselés után állítsd le, és kész. (Mi van az MZ-n, dekompresszor vagy slusszkulcs?)
Gorcsev Creative Commons License 1998.12.03 0 0 29
vince: nem véletlenül írtam a Wartburgot (ill. Barkasnál is jó, term.).
A másik dolog viszont konkrétan a Skodára vonatkozott (ha 1re gondolunk). A Jikov porlasztók átmeneti keverékképzése vhogy nem igazán sikerült...
vince Creative Commons License 1998.12.03 0 0 28
Bezzeg az én ETZ 150 esem ha épp van benne aksi harmadik rugásra indul. A szivató ugyan nem marad a helyén, de nyugodtan húzhatod szivatóval együtt a gázt nem áll le. Csak füstöl mind a disznó :)
A szivatós gázadós megállapítással nem teljesen értek egyet. A pillangó szelep teljes nyitva adása mellett ha még rajta van a szivató képes plussz naftát bejuttatni. Akár ez is lehet a gond. A túl sok anyag is kioltja a tüzet nem csak a túl kevés.
mechand Creative Commons License 1998.12.03 0 0 27
Faterom Opel Kadett 1.6D-je meg az istennek sem akart indulni reggel.
Alig teker az indítómotor,lemerül az akkumulátor.Ok.Biztos rossz az akkumulátor.
Irány a Cora.Új Bosch akkumulátor.
Na talán most már jó lesz.
De nem.Alig teker ,nem indul,lemerül az akkumulátor.
Na most mi van?Az akkumulátor nem lehet rossz,vadi új.Akkor nézzük mi lehet a gond.Rossz az egyik izzítógyertya.Kicseréljuk.MÉg mindíg nem indul.bazzz...Na jó.Porlasztócsúcsok?Kicseréljük.
Hát még mindíg nem indul.Mi a fasz van ezzel?
Nézzük tovább.kompresszió?Beméretjük.Teljesen jó(nemrég lett felújítva).
indítózás.Nem teker rendesen.Akkumulátor jó,már csak az indítómotor maradt.Elvisszük szerelőhöz és láss csodát a bolygóműház kettétört, leszakadt két szénkefe.Még jó hogy nem megy rendesen.Megcsinálták és most már teker mint állat nincs semmi gond a reggeli indításnál.Simán indul.
Ennyi a történet.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!