Keresés

Részletes keresés

attoparsec Creative Commons License 2000.06.18 0 0 52
hello!
sehol sem talalok startcraft-ot!
tudtok-e egy uzletet ahol meg lehet kapni?
kosz, ap.

WernerZsolt2 Creative Commons License 1998.11.17 0 0 51
Ma jacottam egy 'csunya' azaz csupan marinekkel operalo jatekot az uj Green Valley-s en 6 zerg ellen... 1.03 etc... nem kerultem sose szarba - szal lehet hogy meg sem annyira eros? neha hatalmasakat szivok meg 1v4 gep jatekban is (anno regen az 1.03 elott meg 1v7 gep-ben sem kaptam ki soha ha odaat nem volt terran)... szal lehet targytalan amit montam az uj AI-rol az 1.03-ban - mindneesetre meg lejaccom par 1v6, 1v7 meccset a gep ellen aztan tudositok a fejlemenyekrol. Persze melee.
Amugy most sem csinaltam semmit a 3/3-as marine-hegyeken kivul (4 barrack), amikor osszejott 60 marine szepen legyalultam sorban minden bazist. Akkor meg alig volt guardian-ja szal szinte szart se tudott csinalni (marine-eknek se a hydrak, se a mutak nem ellenfelei).

Amugy nem rosszabb a terran mint a zerg vagy a protoss - ha extenzivel jaccol vele ugyanojan jo - persze mas hatulutokkel. Pl igazan JO spellcaster nincs terrannal (az EMP nem sokat er zerg ellen, a protoss shield, amibol max. 500-at leszed, meg ugyis sokkal kisebb erteku, mint amit egy plague el tudna intezni), viszont a tankoknak es a marineknek (normal lovedek, ebbol a szempontbol jobbak, mint a hydrak!) nincs parjuk.

robroy Creative Commons License 1998.11.17 0 0 50
Bárkit bármit akkor is a terran a kedvencem. Lehet pont azért mert a többiek erősebbek. Bár ebben nem vagyok biztos. Viszont még mindig nem jöttem rá, hogy lehet nem meele hanem map default-ot játszani úgy, hogy ne írja ki, hogy nincs kiválasztva ellenfél.

Segítsééég!!

ui. A Starcraft page rulez, már töltöm is le a netes kieg. progikat.

WernerZsolt2 Creative Commons License 1998.11.17 0 0 49
Tiobben felvetettek, hogy a battle.net-en altalaban terrannel / zerggel van a nep,

nos, ez nem igazan igaz. Szinte minden nagyon jo jatekos protoss; a terran ellenben sokak szerint rossz, kulonosen szigetes palyan.

Erdemes meggondolni, miert.

A protoss legiero (csak scout!) szigetes palyan, VIZ FOLOTT verhetetlen - zergnek eselye nincs a mutaival es terrannek sem a wraith-eivel, ha azok nem cloak-oltak. BC-knek meg plane nem...

Nem szigetes palyan persze valtozik a helyzet - ott inkabb a zerg a nyero, kulonosen BC-kkel jovo terran ellen, ha tele van hydraval es dark swarm-mal. Protoss ellen ez altalaban nem jon be, mert protossek nem szigetes palyan foleg zealotra (ami meg tudja tamadni a dark swarm alatt levu hydrakat is), es ha az ellenfelnek foleg foldi ereje van, reavereket (amik szinten sebzik a dark swarm alatti eroket) vet be. Ja es persze a psi storm is sebez...
Tehat - bnem szigetes palyan - a protoss kezdeti folenye miatt is - lasd bivalyeros zealotok - protoss ellen CSAK protosst, esetleg terrant hasznaljatok.

A Brood Wars-beli uj Protoss spell-ek es anti-muta explosive lovedekek miatt allat eros lesz a protoss, mig a zergnek egy normalis plusz egysege lesz csak, az is inkabb csak a BC-k ellen lesz jo - szerintem mindenki protossra ter at a b.neten a brood wars utan. A terran medic qrva jo lesz - eddig sem voltak semmik a marinek, hat meg ezutan... kulonosen 2v2 vagy team melee-ben, ha pl. le tudjak nyomni akar a BC-ket is, ha bebujnak egy dark swarm ala...

Az a Protoss taktika, amik Carrier ruish-bol allnak, a leheto legrosszabbak. Erdemes atolvasni a cikkeim - human carrier rusher ellen mar nyertem 2 db nyomorult wraith-tel es 1 db sci vessellel... (nagyon le voltam nyomva - 2v2-t jacottunk es az elejen lerusholtak - igy csak ennyire tellett - megis megnyertem!). Mindennemu legioero ellen (kivetel a mutak - de normalis zerg carrierek ellen legierokent ugyis csak scourge-ket hasznal) szar a carrier, zerg foldi egysegek ellen meg plane (plague + drak swarm + hydra-hegyek, ill. terran oldalon bunker-hegyek).

WernerZsolt2 Creative Commons License 1998.11.17 0 0 48
Piszkos Fred,

az 1.03 patch elott valoban nem okozott gondot a terrannel valo jatek csak zerg/ csak protoss/ protoss-zerg keverek ellen olyan palyakon, ahol max. 1 choke point van (pl Green Valleys)a bejaratnal - ilyenkor a kezdeti, 2-3 SCV-vel folyamatosan javitott bunkerek megallitottak a kezdeti rushokat, utana pedig mar csak arra kell figyelni, hogy terjeszkedj mint allat (2 bunker es par turret eleg midnehova vedelemnek) es szepen sorban tamadj le mindenkit tankokkal + marinekkel + wraithekkel. BC csak zerg ellen ajanlott, plague-t alig hasznal a gep. Ja ez persze melee-re ertendo, az FFA piskota.
Az 1.03-ban (melee) szerencsere erosen felfejlesztettek az AI-t. Meg NEM tudtam lenyomni a Green Valleys-en 1v7-ben a gepet annyira jo - allat jatekokat vivok altalaban 1v4 gep ellen, az ugy kb. egal. Erdemes kiprobalni.
Blood bath-en a 1v3 gep meg allat. Terran ellen tankokat nem erdemes fejleszteni, mert neki ugyis tobb tankja lesz (imadom a tank war-okat, de ilyen tulero ellen nekem sincs eselyem) - erdekes modon wraith-ekkel viszont le lehet nyomni a kezdeti es kozepjatekban a gepet (azokkal szinte kizarolag a tamado tankokat tamadd, a gyalogsagot a bunkerekben levo eroid elintezik). Amikor megszunik vagy akadozni kezd a gep nyersanyag utanpotlasa, erdemes letamadni ot mar tankokkal is. De addig CSAK wraith-eket es marine-ket erdemes gyartani. BC-ket termeszetesen protoss ellen nem szabad bevetni.

Udv, Zsolt.

Piszkos Fred Creative Commons License 1998.11.17 0 0 47
Tetszett.
Kérdés? Írod , hogy nem szokott gondot
okozni a 7 gépi játékos elleni meele.
Mik itt a paraméterek? Azt ne mond, hogy a
7 gép egy force-ban van, és maxra van állítva a stratégiai képessége, mert azt nem hiszem el és kész. Akkor 7szeres túlerővel lerohan az első 5 percben.
Még ha meg vannak osztva is kínos a dolog.
De ha mázlid van, akkor nem mindenki rögtön téged akar kinyírni.
WernerZsolt2 Creative Commons License 1998.11.16 0 0 46
No minden starcraftos,
olvassatok el ezt es velemenyezzetek :
http://www.hszk.bme.hu/~werner

A legjobb magyar SC taktika/strategia/unit page!

aranytoll Creative Commons License 1998.11.15 0 0 45
Kűdjetekmán olanleonardós atógramot!
aranytoll Creative Commons License 1998.11.14 0 0 44
Miazhogy stacraft?Ebben aszintenetoban is van holliwood?Adtok nekem egy atógrammot leonardótó(tuggyátokő jatccott abban a tittanikban nem)?Olyan jó fiu nem?
robroy Creative Commons License 1998.11.13 0 0 43
Amint megvan a Brood Wars már fel is tettem.

Van ám még kérdésem. Mondtátok, hogy használjam a map settinget, hogy ne legyen gyenge a gép, de akkor azt írja, hogy nincs kijelölt ellenfél, illetve nem is tudok kijelölni. Lehet, hogy single playernél nem működik?

DESTROYER Creative Commons License 1998.11.13 0 0 42
Támogatom Tier véleményét,robroy!
Tier Creative Commons License 1998.11.12 0 0 41
robroy:
Micsoda kérdés! Hát a Brood Wars expansion setet tedd fel oda!
:)))))
Tier Creative Commons License 1998.11.12 0 0 40
DESTROYER
bár ezzel nem lepek meg senkit, karácsonyra ígérik a dolgot...mindenki magkapja a fa alá :)
a Mac. verziót meg 1999 elejére
Kíváncsi vagyok, tudják-e majd tartani...
valószínűleg igyekezni fognak...az !offtopic Tiberium Sunnal offftopci! eléggé kiüthetik egymást
DESTROYER Creative Commons License 1998.11.12 0 0 39
Nem tudja valaki mikor jelenik meg a Starcraft:Brood wars?
robroy Creative Commons License 1998.11.11 0 0 38
Hello!

Nos, ezt nem hittem volna. Már mindenkit végigpróbáltam csak őket nem.

Köszi.

ui. Lesz a honlapomhoz linkelve úgy 300Mb szabad hely. Goyo után szabadon mit szeretnétek ott látni? Ezt már kérdeztem másik topicban is, csak nem kaptam még választ.

DESTROYER Creative Commons License 1998.11.11 0 0 37
Other question?
DESTROYER Creative Commons License 1998.11.11 0 0 36
A neve:DRONE
Tier Creative Commons License 1998.11.11 0 0 35
robroy:
én is úgy emlékszem, ahogy Piszkos Fred mondta, az a sima kis zigóta (ami csak teherhordásra jó)
Piszkos Fred Creative Commons License 1998.11.11 0 0 34
A legközönségesebb sima bányászlénnyel. (Most nem jut eszembe mi a fene a neve.)
Igaz, én csak akkor próbáltam, amikor már ellenséges csapat garantáltan nem volt a pályán, lehet hogy előtte nem veszi fel semmi.
robroy Creative Commons License 1998.11.11 0 0 33
T. Piszkos Fred!

Köszi, este kipróbálom a Map defaultot. Úgyis régen csináltam pályát.

Viszont a Zerg 3-as pályán nem tudom átvinni a Young Crisalist vagy kit, mert az istennek sem mozdítja meg semmi. Mi a fenével lehet átvinni a célterületre?

Üdv

kismalac Creative Commons License 1998.11.10 0 0 32
Tegyetek valamit Ragika ellen, lécci! Molectál a leveleivel!
DESTROYER Creative Commons License 1998.11.10 0 0 31
bracs
én a 10.pályát úgy csináltam meg,hogy leszartam a bázisom védelmét,csak a légierőt fejlesztettem.Persze azért hátrahagytam néhány goliathot,siege tankot és firebatot(nomeg science vesselt kémelhárításra),de a vadászaimba öltem az összes pénzem.Ezen a pályán létfontosságú a gyorsaság,úgyhogy megéri az elején 10 SCV-t leépíteni.Nem hiányozhat a yamato upgrade-es battlecruiser csapat(kb.5db)sem.Az ellenfél bázisait kihagytam a támadásaimból,csak az ÉNY-i ionágyú érdekelt.Az őrtornyokat leszedtem a yamato gunokkal,aztán jöttek a wraithek(cloak),aztán csá.Na jó,ennyire laza azért nem leszek,hiszen ezalatt a bázisom 80%-a elpusztult.Na de sebaj,így is lehet nyerni,ráadásul nagyon gyorsan.(TIPP:science vessel azért kell,mert amikor azt az üzenetet kapod,hogy:"Nuclear launch detected",akkor gyorsan körülnézel vele és megkeresed azt a kémet,aki lokalizálta az atombombát és ha kinyírod,meglásd:a bumm elmarad.Nagy tapsot a kettőspontoknak::::::::::::!!!!!!
Piszkos Fred Creative Commons License 1998.11.10 0 0 30
A kedvenc pályám az volt, amikor sikerült 1-et úgy legyártanom, hogy kezdetben tök gyenge voltam, de volt rengeteg nyersanyagom, és elég jól el voltam szigetelve a többiektől.
A többiek viszont egymást is ütötték. (Jó nagy túlerővel indultak hozzám képpest.) Sikerült úgy kihangolni, hogy legyen elég időm felfejlődni, mielőtt az egyik force sikeresen leverné a másik kettőt. :-)
Persze ajánlott az elején nem belekezdeni nagy felderítésekbe, hanem bujkálni kell. :-)
Piszkos Fred Creative Commons License 1998.11.10 0 0 29
robroy:
Triggereket kell beállítani, ott tudod megadni az ellenfeled AI stratégiáját. Defaultba csak áll, és nem csináll semmit, talán bányászni elkezd, de semmi más. (Így egyszerű nyerni :-) )
Ha pedig az épületeid amiket beraktál sem jelennek meg, meg az egységek sem, akkor a játékot ne meele- üzemmódban indítsd, hanem map-default -al. Akkor meglesznek a definiált egységeid, épületeid is.
(meeleben nem veszi figyelembe mit hová raktál, csak a starting pontra rak egy alap bázist + 3 scv-t.)
robroy Creative Commons License 1998.11.10 0 0 28
Hello!

Nos előkerült legnagyobb problémám, a pályaszerkesztő. Egyszerűen nem tudok működő küldetést készíteni. Kirakok épületeket, egységeket, indul a játék, jó esetben nem írja ki azonnal hogy nyertem viszont csak pár egységet rak ásványközelbe. Beállítom a Force-okat rá se bagózik, meg még sorolhatnám. Tud valaki tippet adni. Előre is köszönöm.

Üdv

Piszkos Fred Creative Commons License 1998.11.10 0 0 27
robroy: Azért ki lehet próbálni mindent. Nézd meg a pályaszerkesztőt, elég inteligens AI stratégiákat lehet álítani a géphez. Persze ha végigjátszod a pályákat úgy, hogy a gép stratégiáját a "kicsit buta, nem épitkezik, néha picit támad"-ról átállítod "Optimalis, legerőssebb ellenfél"-re, akkor én nem fogok kiállni ellened. :-)
fczigony Creative Commons License 1998.11.09 0 0 26
Köszi,robroy!
Tier Creative Commons License 1998.11.09 0 0 25
Robroy, Piszkos Fred
abban tökéletesen igazatok van hogy jobb minél előbb elfoglalni a lelőhelyeket...sőt volt olyan pálya (bár nem a terranoknál) hogy csak úgy mentem végig rajta hogy rögtön terjeszkedni kezdtem, illetve katonákat küldtem a védelemre...én nem is tudom miért nem néztem körül már az elején a tízesen...
robroy Creative Commons License 1998.11.09 0 0 24
Hali Tier, és mindenki!

A 10-es pályát újra végigjátszottam (kell egy kis nosztalgia), de a taktikánk kicsit eltérő volt. Szinte csak repülőket építettem, és ghostokat atombombával. Az elején kicsit jöttek de a tank semmit sem ér a repülő ellen. Ráadásul nagyon hamar elfoglaltam az álltalad említett magaslatot az ásványokkal, így mindig volt elég alapanyag. Ha a gép egy épületét lebombázod nem építi újra, csak javítja amig áll. Ez elég gyökér megoldás, mert 6 Battlecruiser egy atomcsapás után szinte kiirtotta az egyik ellenfelet (+10 repülő), majd miután megjavítottam őket (ha 200 alá esik az ereje már hozom is vissza javítani) jött a másik ellenfél. Kb 1.5 óra volt a pálya.

Ebből 70 perc a hajók építése, utána 20 perc harc és kész. Megjegyzés, ha a gép újjáépítené az épületeit, és terjeszkedne semmi eséjünk sem lenne, hiszen kész bázissal indul, mi meg csak pár katonával.

Üdv

robroy Creative Commons License 1998.11.09 0 0 23
Hello Jozsó!

Én minimum három bunkert teszek egymás mellé, mögöttük kettő tank + 1 ghost, nameg légvédelem. Megnézném mi kajálja ezt meg. :)

Az alappájákon úgy mentem végig, ezzel a taktikával, hogy épületet soha nem veszítettem csak embereket.

Persze ahány ember annyi taktika, de érdekes lenne kipróbálni és az alappáják sem nehezek.

Szívesen veszek minden kihívást! :)

Üdv

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!