Keresés

Részletes keresés

BTKmániás Creative Commons License 2013.02.22 0 0 1467

Egy hét eltelt. Hol tart az ügy a fővárosi tesztelésben?

Előzmény: Credo EN 9,5 (1465)
Közlekedésguru Creative Commons License 2013.02.20 0 0 1466

Minden inf megtalálható róla: http://bkv.hu/hu/korabbi_jarmutesztek/byd_k9b

Előzmény: Dzsakmatasu (1452)
Credo EN 9,5 Creative Commons License 2013.02.15 0 0 1465

->>> Jön Budapest <<<-

 

Credo Econell City 12

 

HAMAROSAN Budapesten!

 

http://magyarbusz.info/hirfolyam/2013-02-13/A_kovetkezo_megallo_Budapest_-_forgalomban_a_Credo_Econell_City3

RIKA424 Creative Commons License 2013.02.07 0 0 1464

a "rizses könyveket" előtte azért nézd át az interneten.

 

 

Előzmény: gaboy30 (1463)
gaboy30 Creative Commons License 2013.02.07 0 0 1463

Sziasztok !

 

Valaki nem tudja véletlenül hogy milyen vizsgálatok vannak a NKH wgészségügyi alkalmasságin ? (MILFAV járművezető lennék majd...)

 

Köszi és Üdv.

 

IK.395R Creative Commons License 2013.02.01 0 0 1462

köszi a választ . gondolom hülyeség lenne megtankolni akkor mikor beáll a portánál ....

KápCity Creative Commons License 2013.01.31 0 0 1461

Azért, hogy tudják melyiket kell még tankolni.

Előzmény: IK.395R (1460)
IK.395R Creative Commons License 2013.01.31 0 0 1460

Hali!

Valaki mondja már meg hogy mi értelme annak hogy a kelenföldi üzemnél jó pár Ikarusnál esténként villog az elakadásjelző? miért kell azt működtetni ? hadd merüljön le az akksi mi ? 

Votom Creative Commons License 2012.12.11 0 0 1459

Ikarus 280-t valaki?

Itt a busz! Creative Commons License 2012.08.30 0 0 1458

Ha el szeretnéd olvasni merre megy a busz, inkább itt próbálkozz:

 

http://ittabusz.hu/

 

Ha jól látom, a kép ebben a megállóban készült:

http://www.ittabusz.hu/timetable.html?routeId=BKK_0975&stopId=BKK_008021

 

:)

Előzmény: volvo1988 (1455)
Itt a busz! Creative Commons License 2012.08.30 0 0 1457

A 9:48-as elvileg 9:48-kor indul, tehát Pomázon 4 perc van átszállásra.

Előzmény: perempe (1450)
Flacika Creative Commons License 2012.08.25 0 0 1456

Biztos melege volt...

Előzmény: volvo1988 (1455)
volvo1988 Creative Commons License 2012.08.25 0 0 1455

A Volvo 7700 vizuális utastájékoztatója. Mai kép 2012.08.25

 

sk1999 Creative Commons License 2012.07.12 0 0 1454
Valkit érdekel BKV tábla?
KápCity Creative Commons License 2012.07.03 0 0 1453

Kínai.

Előzmény: Dzsakmatasu (1452)
Dzsakmatasu Creative Commons License 2012.07.02 0 0 1452

Ez milyen tipusú busz? 

barsyba Creative Commons License 2012.04.12 0 0 1451

Emberek! Senkinek nem csípi a szemét az, hogy a megépített szép új KÖKI Metrohoz vezetó része és maga a metro peron is kb. úgy néz ki takarítás szempontjából mint az átépítés előtt. Koszos padló, szemetes átjáró, vizeletszag a fenti liftajtó kőrnyékén. Tegnap megkérdeztem a metróbejáratnál lévő útonálló ellenőrt a takaritás mikéntjéről. Szerinte naponta takarítanak. (Elnézve az úriembert, igen csak hasonult megjelenésével a környezete állapotához. Gyűrütt, szedet vedett öltözet, borostás arc, hiányos fogazat, ápolatlan megjelenés). Nem régen egy idős férfi ismerősöm panaszkodott, hogy a liftből kilépve hajléktalanokba botlott és igen csak féltette a két bőröndjét, amivel nem akart lépcsőzni - szerencsére a vigyorgáson kívűl más atrocitás nem érte. Van valakinek valamilyen ötlete, hogy kit kellene megszólítani ezügyben? Kihez lehetne fodulni a megoldás reményében?

Barsyba

perempe Creative Commons License 2012.04.07 0 0 1450

a 9:48-as szentendrei HÉV mikor szokott indulni valójában a Batthányiról? a 10:25-ös pilisszentkereszti busz akarom elérni Pomázon. (előtte még Budapestre is fel kell érnem.)

Törölt nick Creative Commons License 2012.03.22 0 0 1449

Három jó várost hoztál fel!!Mindenhol 3x annyi az átlagkereset.

Ha nálunk átszállsz a metrórol máris lyukaszthatod az új jegyet ..ha meg külföldi létedre elnézted az állomást már nem mehesz vissza a jeggyel.

Mindenképpen árarányos időreszóló jegyeket kelle árúsítani!

 

 

Előzmény: Flacika (1448)
Flacika Creative Commons License 2012.03.21 0 0 1448

Talán azért, mert ott (már) nincsenek lyukasztós jegykezelők... A jeggyel meg a 3-as metrót is végig lehet utazni, mind a 16 kilométert, míg az átlag a 4 km-t sem éri el. Azért érdekes, hogy mindig csak az egyik felét látjátok a dolognak, de arról senki sem beszél, hogy 60 perc Amszterdamban 760 Ft-ba,Koppenhágában 940 Ft-ba, 75 perc Stokholmban 1190 Ft-ba kerül, ha átszámítjuk... Ez utóbbi azért is érdekes, mert nálunk nem sokkal többért, 1550 Ft-ért 24 órán át utazhatsz.

Előzmény: Törölt nick (1446)
zsitvica Creative Commons License 2012.03.21 0 0 1447

Amúgy kíváncsi vagyok, hogy mikor valaki elkezd ilyesmikről nyilatkozgatni, akkor vannak előtte valamiféle konkrét számítások költségekről, kapacitásról, várható kihasználtságról, menetidőkról, időjárásfüggőségről stb., vagy csak jár a pofikája, hogy ne hallgasson?

 

----------------

 

Nincsenek.

 

 

Előzmény: troglodita (1442)
Törölt nick Creative Commons License 2012.03.21 0 0 1446

Itt biztosan nagy kasza lenne csak a  vonaljegy mivel 2-3 megálló után ha jármüvet cerélsz elő az új jeggyel......ha esetleg 3x cserélsz máris egy ezres.

Nem is tudom más nemnormális európai nagyvárosban miért is engedik,hogy az 1-1.2 euros jeggyel 1-1.5 orát utazz bármennyi jármücserével...skandallum!!!

Előzmény: Flacika (1434)
andrás1969 Creative Commons License 2012.03.15 0 0 1445

Sziasztok! 

Van valakinek tesztmester program, amit át tudna kűldeni email en ? Előre is köszi.

Edward.hun Creative Commons License 2012.02.16 0 0 1444

Kitűnően beleszaladtam ma egy leállásba, aztán ahogy láttam más is. Én akartam ide leírni, de akkor ha mást nem, akkor linkelem. Nekem is már tele a hócipőm!!!!!!!!!!!!
Ide kattintva olvasható.

troglodita Creative Commons License 2012.01.13 0 0 1442

Komolyra fordítva a szót: persze jó lenne az ilyesmi, de úgy, hogy a vízpartról max. fél perc alatt elérhetők legyenek más tömegközlekedési eszközök. Ez jellemzően nem nagyon van meg még a belvárosi szakaszon sem, hát még a külvárosokban! Ha én Csepelről elindulok az óbudai munkahelyemre, akkor szárnyalhat akármilyen szárnyashajó a vízen, ha a csatlakozásokkal és a vízi közlekedés óhatatlanul magas megállási időivel együtt az egész móka másfél órát tart majd. Amúgy kíváncsi vagyok, hogy mikor valaki elkezd ilyesmikről nyilatkozgatni, akkor vannak előtte valamiféle konkrét számítások költségekről, kapacitásról, várható kihasználtságról, menetidőkról, időjárásfüggőségről stb., vagy csak jár a pofikája, hogy ne hallgasson?

Előzmény: troglodita (1441)
troglodita Creative Commons License 2012.01.13 0 0 1441

"Az uniós támogatáshoz kapcsolódó fejlesztések másik eleme a Budafok és Csepel központjának összeköttetését megvalósító személyszállító hajójárat elindítása a személy- és kerékpáros forgalom számára – itt azonban még több vízügyi problémát is meg kell még oldani Reményi szerint."

Például azt, hogy Csepel központja majdnem másfél kilométerre fekszik a vízparttól ;-)))

Forrás: Helyi Téma - ez mondjuk sokat elárul a dolog komolyságáról. Ahogy az egyik kommentelő írja: a hajók a Szent Imre tér szökőkútjából indulnak majd...

Előzmény: mexxpert (1435)
kobalszki Creative Commons License 2012.01.09 0 0 1440

valaki, aki olyan tanokat hirdet, amikről tudja, hogy hamisak, olyan embereknek, akikről tudja, hogy idióták

 

ennyit erről

Előzmény: Flacika (1433)
kobalszki Creative Commons License 2012.01.09 0 0 1439

Arról  meg már nem is akarok beszélni.

 

Büdös van

Ell kell viselni a beszolásokat

Ellenöri kedvességeket

Várakozásokat

Hideget meleget

stb stb

 

Na ez kocsival teljesen más!!!És lehet meg is éri???

Előzmény: kobalszki (1438)
kobalszki Creative Commons License 2012.01.09 0 0 1438

Ha én 4 magammal megveszem a teljes áru bérletet már megyek jövök kocsival a munkába nap mint nap!!!

 

Előzmény: Flacika (1434)
kobalszki Creative Commons License 2012.01.09 0 0 1437

Akkkor pedig, amikor egy villamoson 5-10 ember utazik (pl. hétvégén egyes időszakokban), akkkor ha mindenki vonaljegyes, akkor is veszteséget termel.

 

Persze amikor tömegeket visznek nap mint nap a busz az mi az is veszteség

Amikor fel se férnek a villamosra az mi.Gondolkozz már okos gyerek!!

 

na figyelj okos volvo busz ára 50milla+ pár év garanciális müködés ha ezt nem lehet kitermelni 5 év alatt  ilyen terheltség melett???Na ezt megkérdőjelezem!!

 

Ha kocsival 3 emberrel megyek már megérte !!!!!!

 

 

Amikor egy jegy 400ft akkor erősen kétlem hogy veszteséges a müködés.Ezzel vidéken megyek 25km utat!!!

 

 

 

De ha most elkezdeném leirni neked matematikával alátámasztható lenne az állitásom tudod bevétel kiadás stb.

 

 

 

 

Az meg megint más kérdés hogy egy vizfejű adosághalmokkal gyötört cégről van szó ahol a veszteség maga a milliárdos tartozásoknak a kamatai és sehol egy felelős.

 

 

Előzmény: Flacika (1434)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!