Valaki mondja már meg hogy mi értelme annak hogy a kelenföldi üzemnél jó pár Ikarusnál esténként villog az elakadásjelző? miért kell azt működtetni ? hadd merüljön le az akksi mi ?
Emberek! Senkinek nem csípi a szemét az, hogy a megépített szép új KÖKI Metrohoz vezetó része és maga a metro peron is kb. úgy néz ki takarítás szempontjából mint az átépítés előtt. Koszos padló, szemetes átjáró, vizeletszag a fenti liftajtó kőrnyékén. Tegnap megkérdeztem a metróbejáratnál lévő útonálló ellenőrt a takaritás mikéntjéről. Szerinte naponta takarítanak. (Elnézve az úriembert, igen csak hasonult megjelenésével a környezete állapotához. Gyűrütt, szedet vedett öltözet, borostás arc, hiányos fogazat, ápolatlan megjelenés). Nem régen egy idős férfi ismerősöm panaszkodott, hogy a liftből kilépve hajléktalanokba botlott és igen csak féltette a két bőröndjét, amivel nem akart lépcsőzni - szerencsére a vigyorgáson kívűl más atrocitás nem érte. Van valakinek valamilyen ötlete, hogy kit kellene megszólítani ezügyben? Kihez lehetne fodulni a megoldás reményében?
a 9:48-as szentendrei HÉV mikor szokott indulni valójában a Batthányiról? a 10:25-ös pilisszentkereszti busz akarom elérni Pomázon. (előtte még Budapestre is fel kell érnem.)
Talán azért, mert ott (már) nincsenek lyukasztós jegykezelők... A jeggyel meg a 3-as metrót is végig lehet utazni, mind a 16 kilométert, míg az átlag a 4 km-t sem éri el. Azért érdekes, hogy mindig csak az egyik felét látjátok a dolognak, de arról senki sem beszél, hogy 60 perc Amszterdamban 760 Ft-ba,Koppenhágában 940 Ft-ba, 75 perc Stokholmban 1190 Ft-ba kerül, ha átszámítjuk... Ez utóbbi azért is érdekes, mert nálunk nem sokkal többért, 1550 Ft-ért 24 órán át utazhatsz.
Amúgy kíváncsi vagyok, hogy mikor valaki elkezd ilyesmikről nyilatkozgatni, akkor vannak előtte valamiféle konkrét számítások költségekről, kapacitásról, várható kihasználtságról, menetidőkról, időjárásfüggőségről stb., vagy csak jár a pofikája, hogy ne hallgasson?
Itt biztosan nagy kasza lenne csak a vonaljegy mivel 2-3 megálló után ha jármüvet cerélsz elő az új jeggyel......ha esetleg 3x cserélsz máris egy ezres.
Nem is tudom más nemnormális európai nagyvárosban miért is engedik,hogy az 1-1.2 euros jeggyel 1-1.5 orát utazz bármennyi jármücserével...skandallum!!!
Kitűnően beleszaladtam ma egy leállásba, aztán ahogy láttam más is. Én akartam ide leírni, de akkor ha mást nem, akkor linkelem. Nekem is már tele a hócipőm!!!!!!!!!!!! Ide kattintva olvasható.
Komolyra fordítva a szót: persze jó lenne az ilyesmi, de úgy, hogy a vízpartról max. fél perc alatt elérhetők legyenek más tömegközlekedési eszközök. Ez jellemzően nem nagyon van meg még a belvárosi szakaszon sem, hát még a külvárosokban! Ha én Csepelről elindulok az óbudai munkahelyemre, akkor szárnyalhat akármilyen szárnyashajó a vízen, ha a csatlakozásokkal és a vízi közlekedés óhatatlanul magas megállási időivel együtt az egész móka másfél órát tart majd. Amúgy kíváncsi vagyok, hogy mikor valaki elkezd ilyesmikről nyilatkozgatni, akkor vannak előtte valamiféle konkrét számítások költségekről, kapacitásról, várható kihasználtságról, menetidőkról, időjárásfüggőségről stb., vagy csak jár a pofikája, hogy ne hallgasson?
"Az uniós támogatáshoz kapcsolódó fejlesztések másik eleme a Budafok és Csepel központjának összeköttetését megvalósító személyszállító hajójárat elindítása a személy- és kerékpáros forgalom számára – itt azonban még több vízügyi problémát is meg kell még oldani Reményi szerint."
Például azt, hogy Csepel központja majdnem másfél kilométerre fekszik a vízparttól ;-)))
Forrás: Helyi Téma - ez mondjuk sokat elárul a dolog komolyságáról. Ahogy az egyik kommentelő írja: a hajók a Szent Imre tér szökőkútjából indulnak majd...
Akkkor pedig, amikor egy villamoson 5-10 ember utazik (pl. hétvégén egyes időszakokban), akkkor ha mindenki vonaljegyes, akkor is veszteséget termel.
Persze amikor tömegeket visznek nap mint nap a busz az mi az is veszteség
Amikor fel se férnek a villamosra az mi.Gondolkozz már okos gyerek!!
na figyelj okos volvo busz ára 50milla+ pár év garanciális müködés ha ezt nem lehet kitermelni 5 év alatt ilyen terheltség melett???Na ezt megkérdőjelezem!!
Ha kocsival 3 emberrel megyek már megérte !!!!!!
Amikor egy jegy 400ft akkor erősen kétlem hogy veszteséges a müködés.Ezzel vidéken megyek 25km utat!!!
De ha most elkezdeném leirni neked matematikával alátámasztható lenne az állitásom tudod bevétel kiadás stb.
Az meg megint más kérdés hogy egy vizfejű adosághalmokkal gyötört cégről van szó ahol a veszteség maga a milliárdos tartozásoknak a kamatai és sehol egy felelős.