Sziasztok! Egy kis segítséget szeretnék kérni. Húgommal régóta gondolkodunk egy régi mondókán/versikén gyerekkorunkból, de egyezerűen sehogy sem jut az eszünkbe. Remélem itt valaki tud segíteni! :) Sajnos az internetes kereséssel nem jártam sikerrel, mivel túl kevés részletre emlékszünk róla. Az utolsó sora: Becsukom a kiskaput(valahogy így: Becsukom a kis-ka-put!),. Csendirály játék előtt szoktuk mondani.
Végzős hallgató vagyok az ELTE TÓK óvodapedagógus szakán, és most írom a szakdolgozatomat az óvodás korú gyermekek mesehallgatási és mesenézési szokásairól. Olyan kérésem lenne, hogy akinek óvodás korú gyermeke van, és akad néhány szabad perce, kitöltené a kérdőívemet a szakdolgozatomhoz? Nagy segítség lenne!
Hatodikos kislány vagyok, Betti a nevem, kis szívemben fellángolt a diák szerelem, megtanultam utálni a matematikát és tiszta szívből szeretni a tanár úr fiát!
Egyszer aztán iskola után, a fiú várt ráma kis utca sarkán...,
csendesen és szépen elbeszélgettünk, másnap aztán mind a ketten tökre feleltünk.
Számtanórán megkérdezte tőlem a tanár, - Mondd kislányom egy csók után mennyi kamat jár? De én erre nem tudtam, hogg mi a fejtörés, és azt mondtam nézze meg a kisfia szemét!
Elloptad az első csókot, te büdös kölyök, azt hitted, hogy egy csók után zavarba jövök, de én ezt a csókot a sárba taposom, bolond aki téged szeret édes angyalom!
Megkértem õt, szép kedvesem Jöjjön velem, sétáljon velem Vár ránk a part, hív a nagy folyó Csobban a víz, hív az Ohio
Megmondtam én, enyém leszel És többé már senki nem ölel Vár ránk a part, hív a nagy folyó Csobban a víz, hív az Ohio
És amint ott átöleltem A késemet nekiszegeztem Felkiáltott, kérlek ne ölj meg A halálba ne küldj engem el
Éjfél után mentem haza Jajj mit tettem, ó, én ostoba Megöltem õt, akit szerettem Mert nem kellett neki szerelmem
Egy elfelejtett lány