Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

sapirico Creative Commons License 2007.10.27 0 0 108
Kedves TIK .
Megjelent itt a totalcar egyik almenüpontjaként a Ritka Lengyel Autók Klubja ( = R.I.L.A.K. ) topicja . Kész őrültek , mit a Pedálos Moszkvics , Citroen Kacsa , Mini , tizenkétnégyzetméteres autók stb. Kéretik írni bele .
f. s. sapirico
Lancerati Creative Commons License 2006.12.19 0 0 107
Üdv

15 év feletti japán járgány mint rekord?
Nekem egy 1982-es Mitsubishi Lancer Turbo-m van....gyári állapotában 170 Le-teljesitménnyel és 245 Nm nyomatékkal.

Új korához képest persze már kicsit megerősödött, de köszöni szépen jól van....

Előzmény: fuh (91)
Falusi kovács Creative Commons License 2006.12.18 0 0 106

 1979 zsiguli 1200 papiron.De amugy ültetet kaszni keményitve

tuningolt A-s motor 155le  60-as rendszer egy dobbal.

spec válto/2,3,4 kuplung nélkül/ sper difi 14colos lancia

könyüfém karikával. Mitmogyak 27-évesen az M3-son

202km/o-val mértek be,végeredmény 1 év jogsi nélkül

50fotintra megvágtak

 

Vaskalap kartárs Creative Commons License 2000.12.22 0 0 105
Vauxhall Viva HB 1970-es, friss műszakival.
Eladni?
S O H A !!!
Benton Creative Commons License 2000.12.22 0 0 104
Trabant 601, 1966
Kell ennél több???
Tonx Creative Commons License 2000.12.21 0 0 103
Ford Taunus 12M 1967-es 1,2 V4-es motorral:)))))) Metallkek. Nagypapame, elso tulaj:))). Majdnem az enyem lett, csak telre nem akartam elkerni tole. Talan majd tavasszal:))))
GuMiSZu Creative Commons License 2000.12.15 0 0 102
1977-es 1.3-as Ford Fiest RULEZ :) KÉK metál :)
tom sawyer Creative Commons License 2000.12.14 0 0 101
83-as Wartburg RULEZ!A trabit is csípem volt is egy 86-os de sajnos totál lett.De egyszer tutira veszek még eggyet.Most egy 79-es MAZ billencset vettem 200.000-ért.Ha minden igaz szombaton hazajön.Ma lett beindítva,2 év után pöccre.
gabek Creative Commons License 1999.04.27 0 0 100
Vw bogár, 13O3 S, 1973 - fiatal darab

Figyelem BOGARAS MÁRKATÁRSAIM!!!

w3.swi.hu/vwinfo - Szenzációs csapat...

Szerelők, bontók, bogarasok, őrültek, találkozók. Minden, ami a témával kapcsolatos!!! Ha bármi külön kívánság van, tessék nekem emilezn és válaszolok.

GABEK

gabek Creative Commons License 1999.04.27 0 0 99
Vw bogár, 13O3 S, 1973 - fiatal darab

Figyelem BOGARAS MÁRKATÁRSAIM!!!

w3.swi.hu/vwinfo - Szenzációs csapat...

Szerelők, bontók, bogarasok, őrültek, találkozók. Minden, ami a témával kapcsolatos!!! Ha bármi külön kívánság van, tessék nekem emilezn és válaszolok.

GABEK

gabek Creative Commons License 1999.04.27 0 0 98
Vw bogár, 13O3 S, 1973 - fiatal darab

Figyelem BOGARAS MÁRKATÁRSAIM!!!

w3.swi.hu/vwinfo - Szenzációs csapat...

Szerelők, bontók, bogarasok, őrültek, találkozók. Minden, ami a témával kapcsolatos!!! Ha bármi külön kívánság van, tessék nekem emilezn és válaszolok.

GABEK

BenkoG Creative Commons License 1999.04.26 0 0 97
És még valami! A szomszédban kiváló Trabi-topic működik!
BenkoG
BenkoG Creative Commons License 1999.04.26 0 0 96
T. Bölény!
A helyzet az, hogy anno a 601 Trabi után is fejlesztették tovább, sőt készült bele két garnitúra _négyütemű_ motor és egy kupac új kaszni, még a 70 évek végéig tartott ez a legendás időszak. Hogy miért nem lett belőle sorozatgyártású termék? Honecker et. szerint a nyugati métely....
Az információim valahonnét származnak, vmi nagyon okos autós újságból. Bocsika, felejtek is...
BenkoG
Előzmény: Bölény (76)
Gabika Creative Commons License 1998.09.15 0 0 95
Vackor1

fogadd őszinte részvétem!A rokonnak is van
PEUGEOT 305 most tart a 4iknél.A vicc az,hogy
mind a 4 megvan neki.Ennyiből már talán ösz-
sze tud rakni 1et ami megy is....

...Ettől függetlenül a PEUGEOT-ok jók csak a
305 nem a legszerencsésebb+sikeresebb konstrukció.

Gabika

szomszed Creative Commons License 1998.09.14 0 0 94
Bocsanat!
Gabika Creative Commons License 1998.09.14 0 0 93
Bocsánat de megzavarom a Trabant fórumot egy
percre. Egyébként a Daihatsu-k meglepően jól
mennek. A "régi" kocsik között a PEUGEOT
205 GTI vagy MAZDA 323 3ajtós kupé 91 es
évjárattól felfelé ami rulez.

Gabika

fuh Creative Commons License 1998.09.13 0 0 92
93+6=?
A magas fogyasztást nem említettem:
városban
Cuore-800ccm - 6l/100
Charade-1300ccm - 7lit
Hijet-1000ccm - 10 - 12 lit / ez furgon /

Fuh...

fuh Creative Commons License 1998.09.13 0 0 91
Azok is írjanak akiknek 15 év feletti jap gépük van, mert az is rekord.
Én itt tartok:
Daihatsu Cuore 1983
Daihatsu Charade 1992
+1 ismeretlen korú Dacia Tlx / bontó
Daihatsu Hijet 1993
+ 1 ism.korú IZS / totál
A fentiek közül mára mind hulladék állapotban van. Jellemző hibák: hengerfej, gyújtáskábel, rozsda az ablakok körül, kuplung-bowden, bendix, ajtózárak.
Az akku viszont 6 évig jó volt mindben.

Fuh...

Gorcsev Creative Commons License 1998.09.13 0 0 90
Árpi: mélységesen egyetértek!
Most is vannak ám ilyenek: pl. a Kawa VN 15. Az az igazi..
Árpi Creative Commons License 1998.09.13 0 0 89
Pillanat!
Én nem a 4 ütem, hanem az elkorcsosult Trabi ellen szóltam! Ha már itt tartunk, imádom(nám) azokat a régi jó hosszúlöketű négyütemű motorbicikliket, amik csak minden második sarkon pöffennek egyet, ott is csak illemből.
META TOM Creative Commons License 1998.09.12 0 0 88
Nemt tudjátok, mennyibe kerül egy 4ü Trabi manapság? Ha valaki írna, adja meg a város (falu) nevét, ahol az ár érvényes volt!
Köszike!
Bölény Creative Commons License 1998.09.09 0 0 87
A 4ü Trabi hangját úgy is elő lehet csalogatni, hogy lecseréled az első dobot jóféle utángyártott hazaira. Mást nem kaptam, azért fanyalodtam rá, de a régi lyukassal csendesebb volt...

Amúgy a normál hangja is szép a 4ü-nek. Amikor mész az utcán és elsurrog egy melletted...

Bölény töprengett.

Gorcsev Creative Commons License 1998.09.09 0 0 86
Árpi
Ha durrog, akkor már nincs is elögyújtás (ill. negatív). Nagy egy-nál is csöröghet, az igaz, de nem az a tipikus (merugye a normál használatban a jól beállított egy. a kopások miatt csökken).
Árpi Creative Commons License 1998.09.08 0 0 85
Gorcsev!
Szerintem attól inkább durrogni fog. Nem? Ha viszont extrém mértékben nagy előgyújtást állítasz, akkor inkább csörög (kopog).
Gorcsev Creative Commons License 1998.09.08 0 0 84
Árpi: dehogynem. Állítsd el a gyújtást egy 4ütemün -kisebb elögyújtásra-, oszt' hallgasd :))
Árpi Creative Commons License 1998.09.07 0 0 83
LUCzI FERencz!
A csörgésnek (azt hiszem) nem a gyújtás az oka, hanem az, hogy abban az üzemállapotban úgy tűnik elszegényedik a benzin-levegő keverék. (Ezt gyógyíthatja a szívató). Egyébként én úgy emlékszem, hogy kb. 14~14.5 évvel ezelőtt jöttek ki a 12V-os Trabik. A gyújtásom megszakítós.
McAl!
A füstről meg annyit, hogy létezikjól működő katalizátor Trabira is! Nem sül be, nem öli meg a motort. Ki van próbálva, mit csinál akkor, amikor más katalizátor meghal. Trabi egy hengerrel megy az úton. Láttatok már olyat? Szerintem csak szemből, mert hátulról a Trabi olyankor nem látszik... Szóval az előző Trabimban ott egy ilyen katalizátor. Amikor elment a gyújtás az egyik hengeren, mentem még vele kb. öt km-t. Mit mondjak. A tükörben nem lehetett látni semmi füstöt. Nem is értettem, mitől gyenge. Amikor megálltam, világított a kipufogócső a dob után, de kibírta. A monolit hordozós kütyük ettől szoktak garantáltan elhalálozni.
Bölény Creative Commons License 1998.09.07 0 0 82
LUCzI FERencz!

Köszi az infót, sokminden eltört-elrepedt már rajta, de erre álmomban sem gondoltam volna. Amúgy a gyertyák is elég közel vannak, hmm, sugárhajtású Trabant...

Köszi a megnyugtatást, cascóm nekem is van, igaz 30% önrésszel.

LUCzI FERencz Creative Commons License 1998.09.07 0 0 81
Árpi!
Írod: 80 fölött padlógáznál csörög mint a veszett fene.
A járgány nem elektronikus gyújtású véletlenül? Már úgy értem,
utólag átalakítva, mert ismereteim szerint a 13 évesek még nem
voltak ilyennel felszerelve, annál is inkább, mert egy évvel később
lett a járgány 12 V-os. Bár a tied már vsz. olyan ( Rádiómagnó).
Ez arra jellemző. Mármint nem a rádiómagnóra, hanem az
elektronikus gyújtásúra. Az enyém is ilyen. Gyorsításkor is csörög,
mert az előgyújtás fix. Nincs röpsúly, ami a gyújtásszöget
álítani tudná.

Bölény!

A karburátor mögött felül van egy sokágú fehér ülepítőpohár
szerű képződmény, amibe egy néhány véknyabb-vastagabb
cső megy bele, ez a valami a rezonanciától, és mert szar anyag,
el szokott hajszálrepedni. A hajszálrepedésen a benzin kijön,
és egyenest az alatta levő indítómotor kommutátorába csöpög.
Innentől kezdve indítás = füst+láng, ami szerencsétlen esetben
továbbterjedhet.

A steakká válást illetően nyugodt lehecc. Nekem még arra is volt
időm, hogy a szolgálati URH adóvevőt, ami akkoriban többet ért,
mint a kocsi, kiszereljem, és a csomagtartóból az ott tartózkodó
két kanna benzint kivegyem és bevigyem a legközelebbi bokorba.

Utána leültem az árokparton és gyönyörködtem a tüzijátékban.
(Újérték biztosításom volt.)

Elnézést mindenkitől, nagyon hosszú voltam. Legközelebb
majd kifejtem, mik a fenntartásaim a négyütemű Trabival
kapcsolatban.

Törölt nick Creative Commons License 1998.09.07 0 0 80
Bölény,

Tudod a Trabi az mindig trabi marad. Az igaz, hogy én úgy tekintek a 4ü változatra mint az új Bogárra.
Kár volt érte. Bár az kétségtelen, hogy a 4ü trabi már nem füstöl annyira, de elmarad a Trabant érzés.
Nekem Bogaram van, mint lentebb olvashatod és állítom, hogy nincs szebb hang annál, mint ahogy egy ilyen járgyán pöfög alattad. A Trabinál detto ugyanez. A 2ü-nek megvan a szép, utánozhatatlan hangja.
Beülsz, berakod a kulcsot és elfordítod:
Saglaglaglaglaglaglag. Saglaglaglaglag, jimmmmm, jimmmmmm, jimmmmm (egyes) jiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiim (kettes) /kicsit mélyebben/ jiiiiiiiiiiiiimmm, és így tovább.

McAl

Bölény Creative Commons License 1998.09.06 0 0 79
Árpi és LUCzi!

Ne keféljetek már ki velem, halljátok-e! A zösszes kollégám cseszeget, hogy nem autóm van, hanem Trabantom, már meg is tanultam büszke lenni rá, erre jösztök Ti és kiközösítetek. Hogy nézek ezek után az emberek szemibe?! He?!

Fenntartom a véleményemet, amennyiben a fírtakter is Trabant, csak a korhoz igazítva (megtartva a min. 20éves lemaradást). Márcsak a karosszéria azonossága is engem igazol. Az endzsintől függetlenül a 4ü is életforma. (Amúgy a rothadó kapitalizmus is csinált 2ü járgányokat, asszem Goggomobilnak híjták azt, amelyik szintén legendás lett.)

Ha olyan nagy legények vagytok, akkor azt mondjátok meg, hogy honnan származik a 2ü Trabi motorja! Hallottam már bányacsörlőről, motorbicikliről, mi az igazság?

LUCzi, iziben áruld el, mi az a konstrukciós hiba, ami miatt leégett. Nem szeretnék sztékké változni. (Igaz, már többször elfolyott a hűtővíz, hátha az eloltja...)

Bölény töprengett.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!