Keresés

Részletes keresés

BX_thomas Creative Commons License 2002.07.14 0 0 424
egész jól felfejlődtetek! :-)))
Ha végre eccer összefutunk valamellikőtökkel akkor adok irodalmat.. mindig ezzel hitegetlek benneteket.. :-)))
Most kaptam megint valami opelesetz, még meg sem néztem mijaz.. :-))
uhuhu Creative Commons License 2002.07.14 0 0 423
te csaK ne bántsad a Skoda S100-ast!!

nagyon jó kis autocska!!!

Előzmény: Nagymolnar (421)
Lozsa Creative Commons License 2002.07.14 0 0 422
Szeretném a segítségeteket kérni abban a kérdésben, hogy nem-e tudja valaki, hogy a vezetőoldali ajtóban lévő központi zár motornál melyik szál a nyitóvezérlés ill. melyi a záró???

Szóval vettem egy riasztót, bekötöttem, megy... Viszont még rá kéne kötni a központi zárra is, amihez kijön két szál a riasztóból és a leírás szerint egyiket a nyitóvezérlésnek a másikat pedig a zárónak kell kötni. Namost ez kétvezetékes központizár motornál nem is jelent gondot, hisz egyiket ide a másikat meg a másikra (max. meg kell cserélni ha fordítva működik).
De az Omegának (A) asszem 4 vagy 5 madzagos a Jobb első ajtóban a motor. Na ilyenkor melyikre kell kötni? Vagy hogy próbálhatom/mérhetem/találhatom ki?
Esetleg a színeket meg tudnátok adni?

Előzmény: Nagymolnar (421)
Nagymolnar Creative Commons License 2002.07.14 0 0 421
Sziasztok!

Segítségeteket kérném a következő kérdésben. 94-es 2.5TD automata Omegám van, most már másfél éve. Mostanában olyan hibát produkál, hogy melegszik, városban 95-100 fok. Tudom ki kell tisztítani a hűtőt, de eddig a 90 volt a max. Szóval amikor 90 fok fölé megy akkor a motor lomhává vállik. Tehát álló helyzetben padló gázzal is úgy indul mint egy skoda 100-as, amig el nem éri a 2000-es fordulatot, onnan megindul (turbo dolgozik)és utánna nem tapasztalok hibát... Kérdés mi okozhatja? Amit tudni kell direkt légszűrő van a kocsin és ventivel nyomom be a levegőt rá, most 170.000.km van az autóban. Kell e az automatában olajat cserélnem és a porlasztócsucsokat kell e ellenőriztetnem??? Fogyasztása 12 város(klímával) és 7 l vidék (120 körül) 10 l (180 körül)
Köszönöm előre is a segítségeteket....
A chip tuning segíthet a bajomon? Tud valaki jó szakit ajánlani????

Sziasztok
István

MagyarOpelMantaClub Creative Commons License 2002.07.12 0 0 420
Nekem a '93-as Travel-embe be van kábelezve. Az órát kihúztam és alatta ott volt a gyárilag leszigetelt sárga csati. A jeladók viszont nincsenek benne. Ha ezügyben valaki tud segíteni, akkor azt megköszönném. Pl.: milyen jeladók kellenek, megvan-e a helyük, stb.

Üdv. Tom

_latsam Creative Commons License 2002.07.12 0 0 419
Akkor szerintem a scorpio bordja az A omegáéhoz áll közelebb. A B omegáé kicsit már okosabb és ezexerint a checkcontrol funkciót is beleintegrálták. A drótozás szerintem nem a felszereltségtől függ. Az enyém '88as A omega szerintem jól felszerelt (4xelabl,aut,klíma,LCD műszerfal stb.....) és nyoma sincs a bordmadzagnak :( ami azt jelenti, hogy a motronic kábelkötegében sem lesz benne szvsz az a drót ami kellene. Ezek persze nem +oldhatatlan problémák, de mennyivel 1xűbb lenne csak bedugni az óra helyére a bontóban vett bordot!:) (+nyomógomb a váltó mellé oszt csá!:)
Előzmény: djh2 (418)
djh2 Creative Commons License 2002.07.12 0 0 418
_latsam

Bowden is van meg jeladó is!Gondolom a jeladó a BC-hez kell!Amúgy az ebbe való BC nem egy nagy szám mert csak 3 funkciós...
Kössz a segítséget majd még érdeklődöm!

Előzmény: _latsam (416)
peppino5 Creative Commons License 2002.07.12 0 0 417
Amikor elkezdtem az Omegá-ba BC-t építeni, akkor szembesültem vele, hogy a kábel a régi típusú BC-hez jó (1x26pin és 1x12pin) csatikkal rendelkezik.
Szerintem ha az enyém be volt kábelezve ('94 GL) ennél alapabb autót nem nagyon csináltak.
Szóval a BC amit szereztem újabb típusba való volt 32 pines csatival.
Gyártottam hozzá egy átalakítót, és akkor elkezdett nagyjából működni.
A pillanatnyi fogyasztás nem ment, ehhez hosszas keresgélés után az kellett, hogy a műszerfal rendszercsatijából áthúzzak egy kábelt ami a fordulatszám jelét átvitte.
Utána jött az, hogy az autóból az összes jeladó hiányzott, és a lámpa check-control egység is.
Ehhez másik hűtővizkiegyenlítő tartály stb kellett volna, amikben benne vannak a jeladók.
Ezeket a pineket földre kötöttem, így most nincs hibajelzés, és nem világít a check control sem.
Egyedüli hiba még azóta, hogy a megtehető km távot nem jól jelzi ki, ezt Tech 2-vel kellene korrigálni, majd egyszer elviszem.
A rádióm nem gyári, ilyenkor az RDS infók nem kerülnek kijelzésre és az a rész a kijelzőn üres marad. Ezt is lehet Tech2-vel állítani, nekem most a dátumot írja ki.
Ha vkinek kell Tech műszeres ember, tudok egyet aki 2000 huf környékén dolgozik és TECH 1 -2 műszere is van.

Kb ennyi.

Szóval én szívtam a BC-vel de megérte, ha bárkit érdekel az ügy szívesen segítek.

Királllly a tempomat!!!!!!!!!!!!!

_latsam Creative Commons License 2002.07.12 0 0 416
Nemt udhatod, hogy benne vannak-e. Nekem (omega) nincs bedrótozva a bord. Opelben külön szenzorok szerintem nincsenek, a motronic ad fogyasztási adatot a bordnak. Scorpionak amúgy sem bowdenes a sebességmérője->útimpulzus adott. Űzemanyagszint szintén. Más kell még egy bordnak?
Előzmény: djh2 (415)
djh2 Creative Commons License 2002.07.11 0 0 415
Nem Opel hanem egy Ford Scorpio,csak hátha tudja valaki hogy a kábelek,meg a szenzorok benne vannak-e gyárilag?
Előzmény: peppino5 (414)
peppino5 Creative Commons License 2002.07.11 0 0 414
Hála Balázsnak, beszerelésre került a tempomat.
És működik!!!

Milyen autóba szeretnél BC-t?

B Omegában tudok segíteni.

djh2 Creative Commons License 2002.07.10 0 0 413
Sziasztok!

Nem tudom,hogy ebbe a topicba volt-e szó boardcomp. utólagos beépítéséről?

MagyarOpelMantaClub Creative Commons License 2002.07.09 0 0 412
:: THE HUNGARIAN OPEL-TUNING MAGAZIN ::

peppino5 Creative Commons License 2002.07.08 0 0 411
Köszönöm a felajánlásokat, de tényleg nem jó a B Caravanhoz az A Omega ülés alkatrészei.
Ráadásul a Sedan támlája is másképpen van megtámasztva.

Azért köszönöm.

Ha esetleg egy hasonszőrű autóval rendelkező ember kölcsönadná, akkor ígérem, hogy 1 nap alatt legyártatom.

Ittse Creative Commons License 2002.07.04 0 0 410
'napot!

Eladó Omega-2: 3,0V6, Irmscher motor+kasztni + Kamei, fólia, sportauspuff, sportfutómű, antracit metál, szürke bőr, automata, légkondi, napfénytető, motoros minden.

Ha valakit érdekel, dobjon meg egy méllel és egküldöm az eladó telszámát.

i

kelemenb Creative Commons License 2002.07.02 0 0 409
_latsam

De az Sedan, peppino5-é meg kombi(és de-vel nem kezdünk mondatot).

kelemenb

Előzmény: _latsam (406)
Zeuss Creative Commons License 2002.07.02 0 0 408
...mármint peppino5-nek. :o)
Előzmény: Zeuss (407)
Zeuss Creative Commons License 2002.07.02 0 0 407
_latsam,
nekem a Senatoron ilyen van. Ha kell kölcsön tudom adni.
Zeuss
u.i.:Hülye kérdés: Bontóba próbáltad?
Előzmény: _latsam (406)
_latsam Creative Commons License 2002.07.02 0 0 406
kelemenb: sőt ha nagyon hűek akarunk lenni az igazsághoz inkább 40%-20%-40% mivel középen va a bazi széles könyöktámasz és mögötte a nyitható ajtó hátra (sízsák zsák nélkül:)
Előzmény: kelemenb (405)
kelemenb Creative Commons License 2002.07.02 0 0 405
peppino5

Neked kombi B Omegad van nem? Ahhoz az A Omega pántja nem jó. Egyik 50-50% a másik 40-60% és a formája is teljesen más.

kelemenb

ui: megvan a tempomat

Előzmény: peppino5 (403)
_latsam Creative Commons License 2002.07.02 0 0 404
Nekem 4ajtós A omegám van amit most összefelé rakok mert jön a műszaki. De utána ha nem nagyon bonyi kiszedni, és ugyanaz az alkatrész akkor lemérhetjük.
Előzmény: peppino5 (403)
peppino5 Creative Commons License 2002.07.02 0 0 403
Az a baj, hogy fáj a szívem kiadni 15.000-et egy szaros vasdarabkáért...
Viszont, ha kölcsönadnád a tiedet 1 napra, akkor legyártatnám. :-))))
_latsam Creative Commons License 2002.07.02 0 0 402
Még mindig nem találtál? Inkább kiszedem az enyémből és nekedadom!:)
De ez nem igaz!:)
Sam
Előzmény: peppino5 (401)
peppino5 Creative Commons License 2002.07.02 0 0 401
Keresek B Omegához osztott hátsó üléshez, háttámla csuklópántot.
Ez az a bizbasz ami a két háttámlarészt összefogja.
tuff Creative Commons License 2002.07.01 0 0 400
sziasztok!

most vettem csak észre, hogy van külön Omega topic is :)
van egy 11 éves A Omegám, 2.0.
sikerült 2 hete az elejét picit összeszuttyantani és keresek hozzá bontott, vagy utángyártott lökháritót.
a gond az, hogy nem találok.
ez az Omegák 2. generációja, amin végig fut oldalt a krómozott diszcsik és szinre van fújva a lökháritó egy része.
ködlámpa is van benne.
ilyesmit keresek, valaki segitssen ! :))
külön krómcsik is érdekel !

köszi !!!

_latsam Creative Commons License 2002.07.01 0 0 399
Halihó! Következő kérdés: klíma leírás valakinek van-é? Most indul a klímajavítás második menete:ereszti a gázt a kicsike (nagyon lassan kb 1év alatt engedte el annyira, hogy már csekély a hűtés). Legutóbb megfestettük a gázt és hétvégén kilámpáztam, hogy a kompresszor összeillesztésénél engedi el (O-gyűrűk 800HUF/db munkadíj 8kHUF:). Namármost ha lenne valakinek a kompresszorról (HARRISON márkájú) valami leírása vagy robbantott/röntgen/bármilyen rajza az nagyban segítene abban, hogy szétgányoljam a klímámat. Ha ez is összejön házilag istenuccse beruházok egy töltőaparátba is:)
Sam
Yellopages Creative Commons License 2002.07.01 0 0 398
"""Na most akkor ez A vagy B omega?"""

Sracok! Gozom sincs az opelekrol! :) csak felmerult ez a problema... De ez nem gombolyu, akkor meg a regebbi.
azt sem tudom hany lampa vilagit, de raadom a gyujtast, kigyullad minden, mint 1 karacsonyfa. legalabb 15 lampa. De engem nem erdekelt, beinditottam, akkor minden elalszik. O meg nem tudja mik azok....
Ma este mindent megmondok!

koszi

Előzmény: _latsam (394)
zimurgy Creative Commons License 2002.06.28 0 0 397
kelemenb

Írd össze, hogy milyen hosszúságú, színű, és keresztmetszetű vezetékek kellenének. Az Opelnél alkalmazott keresztmetszetek: 0,35 0,5 0,75 1,0 1,5 2,5 4,0 6,0 mm2. Méterben nem sok féle vezetékem van, méretre vágott, de be mégsem épített vezetékekhez tudtam egy időben hozzájutni. Csatlakozóházak: nem tudom, hogy Te milyen szintű rajzokkal rendelkezel; ha csak szervizcélra készített kapcsolási rajzzal, akkor az -tudtommal- nem tartalmazza a csatlakozók pontos beazonosítását. Ebben az esetben próbáld körülírni, hogy miről van szó. Ha viszont -például- azt írod, hogy ZPF 5-1 ,arról tudom, hogy az a fényszóró-csatlakozó. Már egyszer írtam Neked: a lehetőségeim erősen korlátozottak, ennek ellenére néhány topictagnak már sikerült a kért -egyszerűbb- kábeleket legyártanom.

latsam

Szivaccsal olyan helyeken bandázsolunk, ahol fennáll a veszélye annak, hogy a kábelköteg a karosszériához érve zörögne, + a műszerfalkötegben sok helyen.

üdv.: zimurgy

Előzmény: kelemenb (387)
Lozsa Creative Commons License 2002.06.28 0 0 396
A fekete füst 99% hogy túl dús a keverék (túl sok benzint kap).
Lehetséges okok:
- vízhőfokmérő hidegebbet mér a valósnál.
- Légtömegmérő el lett állítva, vagy csal
- Injektor rendszernyomás túl nagy
- Lambda szonda halott

stb...

AMúgy ha rádugjátok egy hordozható CO mérőre akkor egyből kiderül a turpisság... Esetleg motorfékpadon kell mérni a gázemissziót.

Előzmény: _latsam (394)
kelemenb Creative Commons License 2002.06.28 0 0 395
_latsam

A check controll-os onnan ismerszik meg, hogy gyújtáskor a lámpasor legeslegjobb oldalán világít sok lámpa(talán a szélső nyolc tartozik oda). Az A Omega műszerfalán a fed. computer egy műanyag darabbal el van választva a műszerfaltol, a B-nél közvetlenül a műszerek mellett van a kijelző(még a plexi alatt) és maszk nélküli.

kelemenb

Előzmény: _latsam (394)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!