A HNF-492, HNF-496 selejt, HNF-494 műszaki vizsga felkészítésre vár ami azt jelenti, ha sokat nem kell rá költeni kap még egy évet.(Eredetileg a 496 akarták megcsinálni, de műszakilag a 494 mellett döntöttek)
Tegnap Miskolcon szembe jött velem az LTG-547.Ez ugye ex Borsodos kocsi.Meglepő volt a digitális kijelző rajta.Tudom azt is,hogy Tiszaújvárosi az meg Debrecenhez tartozik.Bezzeg az LMP szériában itt nem működik. Mi ez az új négyszögletes papír viszonylat jelzés.Az LTG-543 -nak voltak normális táblái most amolyan vasutas stilusú lett.
497 is már mindenki szerint selejt volt, és na még Barcikára is átkerült. Örülök, hogy a 492 bejött. Egyébként h8pótláson videó alapján nézve rohadt jó állapotot lehetett róla levenni. Az, hogy mi van alul, mennyire rohad nem tudok beleszólni :)
Szurkoltam Neked, hogy igazad legyen a friss műszakival kapcsolatban, de ezek szerint nem jött be: a HNF-492 ideiglenesen kivonva.
Igazad van, nincs egyértelmű megfeleltetés a műszaki lejárata és a selejtezés között, valóban gyermekies vonás így listázni a járgányokat. De a HNF-492 sok volános dolgozó elmondása szerint is annyira sok sebből vérzett már, hogy komoly esélye volt a nyugdíjazásnak. Gondoltam legyen itt a fórumban nyoma az utolsó időpontoknak és ezért bátorkodtam bátorkodni.
Classic téma:
A nyáron kivonásra kerültek: HLD-893, JMN-943 (Ózd)
Műszaki nélkül állnak: LFV-167, HNF-494, HNF-496 (Barcika), HLD-894 (Tiszaújváros)
Nem baj, hogy nem tudsz valamit pontosan, de ilyen baromságokat ne írj. Az NHX-866 fordáján (amin hónapokig az NRL-905 volt, a TDE-319 jár. Tanszünetben a “régi” fordáját csinálja, vagyis reggel Miskolc-Hajdúszoboszló, délután Miskolc-Eger. Az NWX-325 az NTL-983 régi fordáját csinálja tanszünetben.