A szerepüket játsszák (csetlő-botló, első generációs robot/android), és egyúttal marhulnak is egy jót. Még a közönség is nyomkodhatott... Tényleg jó nézni, ott lettem volna az első sorban. :)
Depeche Mode: Useless 12" B, pontosabban AA oldal második dala is olyan, hogy mind 33 1/3-os, mind 45-ös fordulaton lejátszható. Hogy ebben az esetben a CD-re melyik került fel, nem tudom, emlékeim szerint a 45-ös.
Lopok a wikipédiáról: "sounds wholly or predominantly characterised by the emission of a succession of repetitive beats." (John Major '94-es salátatörvényéből, a Criminal Justice and Public Order Actből)
Valamelyik akkori elektronikus formáció meg is trollkodta a miniszterelnök urat azzal, hogy sample-nek használta a "new age travellers" elleni tirádáját, de csak nem akar eszembe jutni, melyik...
Félig viccvót, szerintem mindenki így beszélt akkoriban. :)
Az egy '83-as Bódy-film (szégyenszemre elírtam a nevét tegnap), jó sok VHK- meg egyéb koncertjelenettel, amiben többé-kevésbé önmagát alakítja. (Illetve van benne egy VHK-interjú is, amit a helyszínből ítélve vagy itt, vagy valami hasonló szocreál művházban vettek fel. :)
Olyan tíz éve elmentem még egy előadására is a Vigadóba (ha jól emlékszem). Azért asszem, ő rosszabbul járt, mint Jim bácsi, aki még tud váltogatni Iggy Pop és James Osterberg között...
Az Autobahn és a Radioactivity alatt beledumál a közönségből egy (a Grandpierre Attiláéra hasonlító) hang, rögtön eszembe is jutott, hogy biztos a Die Sonne, Der Mond, Die Sterne vokáljából merített ihletet két évvel később az Éji kutya dala egyik jelenetéhez ("Attila! Attila! Gyere vissza!") :))