Még 2 kérdés:
ha az első fékbetéteket cserélem, kell valamire vigyázni, vagy csak simán toljam vissza a munkahengert alaphelyzetbe?
Ki tud esetleg egy olyaqn TECH müszerrel rendelkező helyet, ahol nem vágják át a kedves jóhiszemű vásárlót?????????
Sajnos megerősödni látszik eddigi tapasztalatom, hogy igen-igen nehéz eladni egy omegát. Még az is megeshet, hogy megmarad második autónak. Nagyon sajnálnám elkótyavetyélni.
Ebben az esetben viszont szükségem lesz némi támogatásotokra lakatosok/fényezők/műhelyek ügyében.
Holnaptól néhány hét szabadságra megyek. Addig is mindenkinek jó omegázást/munkát/nyaralást/pihenést! Netközelben sem leszek, remélem lesz mit visszaolvasnom!:)
Sam
Göri: akkor bocsi! De nekem úgy rémlik (100%:) hogy én a kormány felől vettem ki. De mindegy, az a lényeg, hogy kész vagy és régi fényében pompázik a fűtáéskapcsolód!
Jelentem a világítás kész. Egy kábelköteg nem engedte a panelt kihúzni, de egy erős rántás és már kint is volt. Sam a lámpa jobbról volt :-)
Világít mint a karácsonyfa.
Aewin
Az enyém 92-es, az Eurotax alapján a vételi 750.000, az eladási 900.000 Ft körül van.
jómagam 5 éve nyúzok egy Omega A-t és eljött az ideje, hogy megváljak tőle. Ezzel kapcsolatban lennének kérdéseim hozzátok:
A paraméterek: 91-es (az újabb kasztnis), metálszürke CD, klíma, 2 literes benzines. A kasztnin sajnos itt-ott már látható korrózió (ajtók alja), hátsó kerékívek, küszöbléc alól kikandikál (gondolom alatta jobban). Egyébiránt egyben van. Bp-Zala 7 literes fogyasztás.
Kb. mennyi amit reálisan lehet kapni érte? Érdemes a korróziókat kijavíttatni? Érdemes a neten hirdetni?
Van egy csavar a műszerfal burkolatnál is, ki kell pattintani a fűtésszabályzó feletti kapcsolók(vagy kapcsoló vakdugók) közül a bal oldalit és alatta van egy csavar. Egyébként pedig 3 db bovden megy a fűtésszabályzóról a fűtésházra.
>Egyáltalán hány izzó van benne ?
Egyetlen egy. Az is felül a tekerenytűforgantyúventillátorbizbaszkapcsoló alatt. Onnan plexisávok viszik a ragyogást a lenti régiókba.
Sajnos ez csak akkor jön ki ha kitépem. Vagy pedig lebontom az egész burkolatot, de ehhez semmi kedevem :-( Egyáltalán hány izzó van benne ?
1. ventillátor tekerentyűnél lehetne 2,
2. hideg, meleg beállítónál 2
3. a lenti és fenti befúvók szabályzóinál lévő ikonok mögött 1-1.
Az a bibi, hogy amikor ezt csináltam nem emiatt szedtem szét. Zárlatra vadásztam (meglett:) a motorházban:( ) és lebontottam a műszerfalat a világításkapcsolótól a kézifékig. És közben belebotlottam az izzóba. Nálam a felső fülek kiakasztása után minha kintebb csusszant volna. És az égőt a bal oldalról tudod +közelíteni, mert jobbról zártabb a kütyü. Ha csak 1-2 centit kintebb húzod már hozzáférsz. Az égő feje ha kibukkan a likból lóg annyi vezeték, hogy kihúzd kivülre.
Megpróbálkoztam az izzó csrékkel de felsültem. A hamutartót kiszedi még gyerekjáték volt.
De a fűtésszabályzó tábla nem ment. :-(A szivargyujtó burkolatát lepatintottam, három csavar ki, alján kihúz tetején két pöcök nagy nehezen kiakad. De az istenért se jön ki egy centit se, már majnem szétvertem, de hát ez még is csak egy Omega, úgyhogy abbahagytam a buherálást.
Valami nem engedi kijjebb jönni, pedig egy-két bowdent is leakasztottam hátulról.
Az AC-t szerintem Te is letudod ellenőrizni.Valakit kérjél meg, hogy tegye rá a gyujtást Te pedig hallgatozzál az üzemanyagtank körül mert a pumpa az bele van épitve.Csak az izzitás ideje alatt fog müködni és aránylag halkan zug.
SZIASZTOK
Nekem az indítási probléma azonkívül hogy melegen köszörülni kell, még tetézi azzal, hogy az önindító csak kattog de nem teker. A sztori:
-melegen szinte mindig....(ez nagyon meleget jelent, tehát hajtás után leállítom (a turbót lehűtöm) és mondju azonnal tovább kell menni akkor csak kattog de nem indul.
Hidegen első izzitás után szintén ezt csinálja, ezért a második izzítás közben szoktam beindítani.
Most volt felújjítva 6 hónapja a FER-VILL nél 35+sarcért persze a gari lejárt. Akkor is ezzel a hibával szenvedtem.
Kinek van ötlete?
Egy kis érdekesség:
Ma Bp-Hévíz-Bp 400km 80-140 km/h sebességgel klímával 6.5 l/100km. Az az ócska BMW... ja meg a kocsi velem és a csomagokkal és tele tankal vagy 1900kg. Hi Hi....