Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Rosep Creative Commons License 2009.12.07 0 0 12310
Valószínű trafó lesz...
Előzmény: bebazsi (12309)
bebazsi Creative Commons License 2009.12.07 0 0 12309
Sziasztok.
Most járok itt először ezen a fórumon, és segítségeteket szeretném kérni.
Nemrég vettem egy Octaviát 2002. 07. 1.4 16 szelepes. Kb 3hete van nálam és eddig nem volt semmi baj vele. Mai nap azonban kigyulladt az ’elektronikus motorvezérlés’ visszajelzője és menet közben sem alszik el, folyamatosan villog. Észre is vettem mintha máshogy is ketyegne a motor, vagy más hangja lenne a kipufogónak, olyan mintha kicsit fulladna… (régi swiftemnél volt ilyen mikor nem ment az egyik henger) Van esetleg valakinek ötlete?

Tudom, be kell vinni szervízbe, hogy ott megnézzék, az is lenne a második kérdésem, hogy Budapesten, vagy környékén (Törökbálint, Érd) tudna e valaki megbízható szervízt ajánlani, ahol becsületesek és nem húzzák le az embert?…
.
Köszi előre is.
cotag Creative Commons License 2009.12.07 0 0 12308
Van kettő pageres riasztó amit kinéztem az octavia II-be, az egyik egy thunder típusú és max 3km hatékonyságú ill még plussz funkcióként távolról elindítja az autót. A másik pedig egy spy lc112 típusú riasztó lenne, ez 5km max hatótávolságú és annyival tud kevesebbet , hogy a távinditást nem tudja. 25k ill 22.5k az áruk. Azt szeretném megtudni, hogy ezek a riasztók passzolnak-e az Octavia II-be? Valakinek esetleg van valamelyik?
drMinit Creative Commons License 2009.12.07 0 0 12307
Ha simán nyitva marad a jármű akkor 30 perc elteltével megy el nyugalmi állapotba.
Ha bezárod, akkor ez pár másodperc alatt megtörténik.
Leírásod szerint, neked bezárva 450mA. Ez tényleg sok, ne csodálkozz, hogy lemerül.
fél amper...









Előzmény: OK2 (12306)
OK2 Creative Commons License 2009.12.07 0 0 12306

Nem épp tescós, de mivel egyenáramot kell mérni, lényegében megteszi az is :)

 

Bezárt lekapcsolt,stb.. állapotban nekem pár másodperc alatt leesik 450-480mA-re, de a boardnetz fogalmam sincs mikor hajlandó végleg minimális fogyasztásra térni. De asszem már csak a kíváncsiság miatt is kimérem. (remélem nem 1 óra).

 

Szia Minit, az tuti hogy azonnal nem nulla.

Előzmény: drMinit (12305)
drMinit Creative Commons License 2009.12.07 0 0 12305
Ha a közponi zárat a gyári távirányítóval bezárod. -ezt az egyszerű tescos multiméter is kibírja, - akkor szinte másodpercek alatt lemegy a fogyasztás "0"-ra
Előzmény: Donibcsi (12304)
Donibcsi Creative Commons License 2009.12.06 0 0 12304
Ha egyszerű teszkós multid van, nehogy rákösd gyújtáson, mert lefüstöl. Kapcsolj le minden fogyasztót, zárd be az autót, és akkor kösd rá, majd figyeld az áramerősséget mikor esik le. Az alap fogyasztás kb 1A!!!
Így meglátod majd, hogy mennyire van beállítva a boardnetz.
Előzmény: OK2 (12301)
Rosep Creative Commons License 2009.12.06 0 0 12303
Hát itt nincs hogy fényezett, pláne nem hogy fehér lenne. Arról nem is beszélve hogy szerintem darabja 20.000 Ft...
Előzmény: Törölt nick (12295)
Jena307 Creative Commons License 2009.12.06 0 0 12302
Jó én elhiszem neked hogy jo a pd, de ha a legrosszabbakra készülök és belenyúlok egy elhanyagoltba, akkor a tdi a gazdaságosabb verzió, mert a komplett motor megfizethetö.
Előzmény: Törölt nick (12296)
OK2 Creative Commons License 2009.12.06 0 0 12301
Köszönöm a gyors választ!
Előzmény: Donibcsi (12300)
Donibcsi Creative Commons License 2009.12.06 0 0 12300
Beállításfüggő, mire a boardnetz lekapcsolja a hálózati feszültséget. 10 perctől lehet 60 percig állítani (nem tudom mennyi a Te autód beállított értéke) de ha lekapcsolt, akkor 0,04-0,07A között a normális. Feltéve, hogy nincs beépítve utólag vmi kütyü, ami miatt nagyobb.
Előzmény: OK2 (12286)
Donibcsi Creative Commons License 2009.12.06 0 0 12299
PR-kód magyarázó.
Előzmény: Rosep (12289)
ó-vodás5407070 Creative Commons License 2009.12.06 0 0 12298

szerintem már rég megválaszoltam,hogy a két kód egy és ugyanaz

 

candy fehér

Törölt nick Creative Commons License 2009.12.06 0 0 12297

http://www.kobetuning.hu/milotec/milotec_octavia2/69302.jpg

ezt még a feketére is feltenném.................

Előzmény: Rosep (12294)
Törölt nick Creative Commons License 2009.12.06 0 0 12296

Sem én, sem ismerőseim nem tudták kinyírni a PD-ket sem, pedig vannak már 500000 km felett is, de 300 felett sokan...

 

Az óravisszaállítástól lehet tartani, ez tény, de szerintem a hagyományos TDI-k - mivel régebbiek - nagy eséllyel még többet futottak, mint a PD-k....

 

A belenyúlás is elég esélyes mindkettőnél, bár ez minden használtautó, minden részére igaz lehet....

Előzmény: Jena307 (12293)
Törölt nick Creative Commons License 2009.12.06 0 0 12295
Előzmény: Rosep (12294)
Rosep Creative Commons License 2009.12.06 0 0 12294

Fehéret, vadi újat, bal-jobb :)

Ha mutatsz nekem színrefújva nem bontottat, akkor azt megköszönöm!

Előzmény: Törölt nick (12291)
Jena307 Creative Commons License 2009.12.06 0 0 12293
A tdi is agyonüthetetlen, ismerősök próbálják A6-ban de nem sikerül kicsinálni, és valahogy nekem biztosabb technikának tűnik, meg sajna kalkulálni kell a km visszatekeréssel így könnyen bele lehet nyúlni, még némi hozzáértéssel is.
Előzmény: Törölt nick (12288)
OK2 Creative Commons License 2009.12.06 0 0 12292
Értem. Nem volt rajta semmivel sem több fogyasztó, mint máskor. De amúgy az az érdekes, hogy az egyik szerelő az akkumulátoromat 2!! évesen cseréltetni szerette volna velem.
Előzmény: Törölt nick (12287)
Törölt nick Creative Commons License 2009.12.06 0 0 12291

Szia

Ha ügyes vagy 10-ért kapsz itthon is tükröt.

Pontosan milyen is keresel?(szin)

Előzmény: Rosep (12289)
Törölt nick Creative Commons License 2009.12.06 0 0 12290

A 2,0 PD-ből a BLB kódú kerülendő, a többi OK..

Az 1,9 PD-k amúgy jobbak, strapabíróbbak....

Előzmény: Törölt nick (12288)
Rosep Creative Commons License 2009.12.06 0 0 12289

Ott a link a 12261-es hsz.ben. Ha nekem nem hiszed nézd meg magad. :)

De tudod mit? Itt van mégegyszer: http://www.aukro.cz/item834083890_leve_elektricke_zrcatko_skoda_octavia_ii_2004_2009.html

Csak azért birizgálja a fantáziámat, mert itthon 20e egy ilyen tükör. Tavasszal ki kell cserélnem mindkettőt. A jobb nem is fűt rendesen és nagyon karcos, meg az alja törött, a bal meg karcos és a háza törött.

 

Ez igazán mi amit linkeltél?

Előzmény: Donibcsi (12281)
Törölt nick Creative Commons License 2009.12.06 0 0 12288

Részben értelek, részben nem...

 

Az, hogy minél nagyobb a nyomás, minél bonyolultabb stb. annál nagyobb az esély a meghibásodásra, DE: a kötelező szervizek betartásával a PD-k szinte agyonüthetetlenek!!!  PD elem csere??: csak mocsokgázolaj, szervizek kihagyásával, vagy rengeteg kilométerrel mehetnek tönkre....

 

Előzmény: Jena307 (12285)
Törölt nick Creative Commons License 2009.12.06 0 0 12287

Én a kérdésedre nem tudok válaszolni, de 4 éves akksi szerintem már "lemerülhet/tönkremehet"....

 

Nem volt esetleg valami fogyasztó rajt azalatt az 1 hét alatt???

Előzmény: OK2 (12286)
OK2 Creative Commons License 2009.12.06 0 0 12286
Üdv mindenkinek!

Segítségeteket szeretném kérni az autóm (2.0 TDi PD) készenléti áramfelvételének ellenőrzéséhez. A CAN rendszer miatt nem tudom pontosan (20 perc, fél óra, óra), mennyi ideig kellene az ampermérőt működtetnem, hogy a nyugalmi áramfelvételt meg tudjam állapítani.
Igazából ha valaki közzületek mért vagy méretett már ilyesmit, szívesen venném a tapasztalaitokat.

4 éves gyári (72Ah) akkumulátor, 1 hét pihi alatt lemerült:(
Jena307 Creative Commons License 2009.12.06 0 0 12285
Visszafele fejlesztek, a jelenlegi autóm CR dízel a lehető legkomplikáltabb példány, bár még nem volt baja, de gondolom ez csak a kevés km. miatt van, és egyszerűbb és olcsóbb üzemeltetésűt szeretnék amit magam is tudok javítani, tdi motort komplett 120ért mérik, kb 4PD elem kerül ennyibe, és egy chippel már tud annyit, turbó adagolóelem cooler cserével meg 150-160lovat füst nélkül, és még így is egy egyszerű megbízható marad.
Előzmény: Törölt nick (12280)
Karellone Creative Commons License 2009.12.06 0 0 12284
2* :)
Előzmény: Karellone (12283)
Karellone Creative Commons License 2009.12.06 0 0 12283
Hi.
Eladó gyári vw 15coll-os 5* 112-es lemezfelni (6j* 15h2 ET37) Kormorán 195/65r 91t téli gumival szerelve.(90% ) 35999Ft 16coll csere érdekel!!
Karell 06-20-4477532
Karellone Creative Commons License 2009.12.06 0 0 12282
Hi.
Eladó gyári vw 15coll-os 5* 112-es lemezfelni (6j* 15h2 ET37) Kormorán 195/65r 91t téli gumival szerelve.(90% ) 35999Ft 16coll csere érdekel!!
Karell 204477532
Donibcsi Creative Commons License 2009.12.06 0 0 12281
http://nininet.de/pr-nummern/index.php

Nem ismeri az általad leírtat.......elképzelhető, hogy rosszul nézted?
Előzmény: Rosep (12261)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!