Úgy emlékszem, Pepino5-nek igaza van, a kézi kurbli helyén lévő takarót kell a csomagtér felé lehúzni és alatta csavarok vannak, aztán csak le kell pattintani (ha jól emlékszem) de holnap megnézem.
Más...
Pepino5!
Tudsz valami helyet ajánlani ahol megnéznék a kocsimat, hogy mi okozhatja a 2000 alatti lomhaságot. A chiptuningról nem érdemes vitázni mert mindenki mást mond. Én hajlok rá... Pl. direkt légszűrő, azt mondják minden szart átenged, de mérések szerint 98% hatással szűr, és a gyártók már a 96% megelégszenek. Amugy meg a volvokba itthon az egyik dealer sportlégszűrő betéttel adja el az autóit....
De szívesen beszélgetek róla.. :)))
Még mindig keresek társakat vagy ötleteket!!!!Mindenki alszik már egy hete??????
Szedted már szét, vagy csak gondolod? Mert én sem csavarokat nem látok, illetve egyet, de az a motort tartja. Én csak világítást akarnék cserélni.
Te szereltél tempomatot B Omegába? Tudnál segíteni, vagy valami leírás fellelhetőséget adni?
Még valami. A világításkapcsolóban lévő áramkörről van valahol fellelhető kapcsolási rajz?
Szvsz, a motorban rejlő tartalékok kiaknázásához kevés egy chip-tuning.
Ráadásul a vezérlés másképpen fog viselkedni, fogyasztás megnő, motorélettartam csökken.
Nem vitatkozni akarok, de a tervezőmérnökök ezt megtervezték már annak idején, és a motor normálisan kellett, hogy működjön egy ekkora autóban is.
Azt, hogy 2000 alatt nincs nyomatékod, nem hinném, hogy egy chip módosítani tudja.
Ennek valami más oka lehet, amit valszeg alkatrészcserével lehet orvosolni.
Nem vitatom, hogy nem hoz többlet-lóerőt egy chip tuning, de ezt nem az alapjárati tartományban fogja tenni. Ráadásul nem lesz érvényes rá egyetlen Tech 1-2 érték sem, csak a chipesek tudnak bármit is állítani majd horror pénzért.
Természetesen mindenkinek szíve-joga.
Amugy a chiptuning, ha ésszel van csinálva, nem tud ártani ezeknek a Bmw motoroknak szerintem, mivel minden motorban rengeteg a gyári tartalék stb... Csak nem szabad gagyi helyen csináltatni. Nekem most egy tuningcégnél van egy 75+sarcos ajánlatom ami nem ekinthető rossznak, mivel eddig csak 150 körül mondták még a gagyi bedugósat is (ami csak a bejövö ererdményeket hamisítja meg)
Mivel az enyém ugyan azt csinálja, de automata váltós (képzelheted, hogy tudom pörgetni mielőtt berakja magát 1-be :)))) )mikor meleg akkor a váltó hibáját kizárhatjuk. már csak a motor vagy az azt vezérlő számítógép okozhatja ezt. Egyébként miért van a számítógép a motortérben (qrva meleg van ott)Már gondoltam arra, hogy a klímahűtő előtti 2 elektromos ventillátort is az utastérből tudjam kapcsolni egy kis plusz hűtés érdekében. (basszus de ez nem egy skoda 120-as)
Valaki adjon nekünk tippet (vagy megoldást) plííízzzz!!!
A chip tuningra összeállunk? Ki szeretne még beszállni?
a helyzet az ma próbáltam a haverom 1995-ös Omega Sedan 2.5TDS gépét . Az autó chipes , valami brutális , el nem lehet mondani , kb úgy megy mint a nagy A6 2.5TDI 170le , a srác szerint kb 170Le az Omega , de elég megggyőző volt.az enyém amúgy egy kézi váltós 2.5tds , és olyat csinál hogy, 2000 alatt teljesen halott, csiga.
ha odalépek neki és 2000 fölött tartom meg olyan mint egy bika, akkor érződik az erő és nyomaték. példáúl klímával ha lent akarok mondjuk max 1500ford-attal indulni le is lehet fulladni.
amúgy az alapjáratom kb 650ford/min , nem tudom mi a gyári érték , lehet hogy ez a probléma?
Egy kicsivel lejjebb ugyanezt a problémát írtam le, de még most sem tudok rá magyarázatot. Neked is automata? Mikor cseréltél a váltóban olajat, mennyi van a váltóban és az olajban? Nekem olajcsere után kicsit megjavult, de nem az igazi. Ezért is gondolkodtam chip tuningon....
Mi van ha 3-4 összedobunk egy chiptuningra és másoljuk a chippeket? egymásnak????
Szerintem ez lenne az igazi segítség, mert a chiptuninggal lehetne igazi nyomatékot varázsolni 2000 alá...
sziasztok , nekem egy 96.09. Omega B Caravan 2.5TDS-em van . ugyanaz a helyzet , hidegen pöccre indul , melegen 3s, köszörülés.JA és még valami ,egyszerűen néha nem bírok vele elindulni amig el nem éri az 2000-es fordulatot , mintha halott lenne.Amúgy városban olyan 10körül fogyaszt , hosszú távon 130-150 között most mértem le 7,1liter volt. Végre is megy rendesen , ora szerint 210km/h ,csak 2000fordulatig van gond, addig olyan mint egy csiga . Mi a véleményetek?
Sziasztok!
Radioactiv!
Sajna nem tudom ide beilleszteni a linket de hátha segit itt valaki,hogy betudjál lépni az Opel topicba.Ott pedig Uhuhu néven irogat az illető.
Omegatd!
Feszitőgörgő ügyben fordulj a CSergőékhez.Én nem rég vettem náluk 2.5TD-hez a görgőhöz konzolt.
Lozsa!
Vonohorgot nézd meg az UNIX-ban (Ők viszont eladók.),vagy a XIII.Frangepan u.-ban az AUGUSZT-nál.Ők viszont a gyártók.Az első vonóhorgos vizsgához kell a műbizonylat.
eszgab
Hali!
Én jártam feszítő görgő ügyben a Dedeó fékműhelyben, ott amikor kerestük a 3 féle görgőből a nekem valót, akkor akadt meg a szemem az automata feszítő rajzán. A trükk az egészben, hogy nem létezik omega, vagy opel alatt, hanem BMW 525 TDS-hez kell keresni az adott dolgot.
"A" Omegára tud valaki olcsó vonóhorgot?
Nagyon fontos és sürgős lenne. A választ plíz nyojátok már el emilbe - lozsa@freemail.hu - (is) hogy mihamarabb megkapjam.
Amúgy hogy van? Kell, hogy legeyn róla műbizonylat hogyha eddig nem volt a kocsin és most azzal vizsgáztatom? Vagy ha gyári a horog akkor nemkell?
Azért fontos mert a héten vizsgázik a vas és akkor egy füst alatt beíratnám a horgot is...
Nem akar senki venni 17" alukat az Omegájára?
Ugye az 5*110-es ami nektek jó?
5 ágú, és 2 részes, szétszedhető=csavaros a pereme. Nem üt, nem padkázott teljesen rendben van.
RIAL F1 a típusa.
Megvannak a csavarok is hozzá, és a középső kupak.
Ára(nevetséges): 60.000Ft/4 db
Ha kell van hozzá gumi is 95%-os 235/40ZR17.
Ára: 90.000Ft/4db
Lenne egy kis alkatrész problémám. 95-ös 2.5 td Omegához lenne szükségem egy automata ékszíjfeszítőre (nem vezérműlánc), mert elfáradt és arra a csőre (fém), amely az olajhűtőbe vezeti be az olajat az olajszűrőből (a pontos nevét nem tudom), mert elrepedt. Itt, kisebb hazám környékén körülnéztem, de mindenki csak értetlenkedett. Ha van ötlet megköszönném!
"ha az első fékbetéteket cserélem, kell valamire vigyázni, vagy csak simán toljam vissza a munkahengert alaphelyzetbe?"
1. két stiftet kiütni kívülről befelé.
2. régi betétet kivenni.
3. új betétet berakni.
4. stiftetket visszaütni szintén kívülről befelé.
5. kereket felrakni.
6. fékpedált járó motornál jól megnyomkodni.
Az utolsót én egyszer megszívtam. Nem pumpáltam vissza a féket és csak az utcán vettem észre, hogy a fékhatás még nem az igazi.
3 hete már én is az vagyok! És nagyon meg vagyok elégedve vele, bár egy kicsit öregecske (1988), de qrva jó állapotban vettem a kicsikét: klasszikus eset, első tulaj, kevés kilóméter, végig szervizelt, stb.
Most mértem az első fogyasztást: 8,4 főleg városban (szerintem nem rossz)
Egyenlőre ennyi...