Keresés

Részletes keresés

Zeuss Creative Commons License 2002.08.26 0 0 565
Én is csak a gumikat vettem(2500.-/2db). Mindkét oldalon 1-1 csavar, majd gumi csere...csavar vissza.
Elötte le tudod ellenőrizni. Egy lapos csavarhúzot betolsz a stabgumi és a stabilizátor közé, majd óvatosan mozgatot. Ha szemmel láthatólag mozog akkor biztosan cserélni kell.
Zeuss
Előzmény: Göri (564)
Göri Creative Commons License 2002.08.26 0 0 564
Lehet házilag barkácsolni ? Úgy értem, gumicsere elég, vagy meg kell venni az egészet ?

Előzmény: Zeuss (563)
Zeuss Creative Commons License 2002.08.26 0 0 563
Göri,
a kotyogást a stabilizátor gumi okozza.
Olyan földes úton mintha ide-oda mozogna "kotyogna" az első futómű. Nekem azóta nem csinálja.

Zeuss

Előzmény: Göri (562)
Göri Creative Commons License 2002.08.26 0 0 562
Üdv.

Radioactiv

Az enyém is sétálgat mostanában. Ez ugyan A Omega de lehet hogy azonos a gond. Nálam a jobb első kutyacsont, szóval a lengéscsillapító mögötti függőleges stabilizátor tetején valami bizbasz kitört. Mehet közben is - főleg földúton -lehet hallani, hogy kotyog. Nálam szerintem ez lesz a probléma. A hozzáértőktől bocs, de nem tudom az egyes alkatrészek pontos nevét.

Afuto

Ez új, gyári magnó levehető előlappal ? Hogy kell az előlapot leoperálni ?

Radioactiv Creative Commons License 2002.08.25 0 0 561
Mitől "Sétál" az úton az autóm? (Omega B)
Esetleg ha tudna valaki erre ötletet írni...
Gömbfej nem lóg,azt már megnéztem. A trapéz első silentjei ki lettek cserélve... És mégis.
Radioactiv Creative Commons License 2002.08.25 0 0 560
Szia uhuhu!
Én is kérnék tőled 1 élő e-mail címet, mert írtam 2.5 TD motorral kapcsolatban, de nem jött rá válasz. Egyébként a melegen nehezen indul probléma a gondom. Előre is
THANX!!!
Előzmény: uhuhu (551)
Radioactiv Creative Commons License 2002.08.25 0 0 559
Szia kelemenb!
Meg tudnád írni, hogy a "B" omegámhoz esetleg lehetne kapni csak a műanyag búrát?
Az üllői úton kérdeztem, ott csak komplett lámpa van, az is optikás. Az enyém még nem az.
Előzmény: kelemenb (554)
Lozsa Creative Commons License 2002.08.25 0 0 558
Seicento ROTFL :)))
Előzmény: Tommor (557)
Tommor Creative Commons License 2002.08.25 0 0 557
Csövi!

uhu: Sajna az egész betétet kell cserélnem.... azért köszi!

Opi: Hát én nem vettem zsákbamacskát, ugyanis a volt barátnőmék Omegáját vettem meg.(apja vezette meglehetősen óvatosan) Nagyon megkímélt állapotban van a motorja, ami meg is látszik mind fogyasztásban, mind menet teljesítményben... (6,5 - 7,5 l/100km) a végét még nem mertem kipróbálni, majd ha vastagabb cipő lesz rajtam :) Viszont nagyon gyorsul...

Végül is én ezért vettem meg... eddig seicentom volt, mondanom sem kell milyen ebben átülni a nagyobbacska "díszdoboz" után... :)

Tom

Előzmény: uhuhu (551)
OPi Creative Commons License 2002.08.24 0 0 556
Elso tapasztalatok ?
Előzmény: Tommor (548)
afuto Creative Commons License 2002.08.23 0 0 555
köszönöm!!
Előzmény: kelemenb (554)
kelemenb Creative Commons License 2002.08.23 0 0 554
afuto

Lámpaügyben(komplett, vagy csak üveg):
Halogén lámpabolt:
tel: 3622535
1224 Budapest Dózsa György u. 104.
A hátsó díszléchez 4500 a javítóív darabja, kb 5e a lakatos és kb 10e a fényezés, bár elképzelhető, hogy oldalanként 15-ért beválalják már. Látható nyoma nem marad, főleg, ha időben megcsináltatod(nem rohad a díszcsík fölé).

kelemenb

Előzmény: afuto (553)
afuto Creative Commons License 2002.08.23 0 0 553
Sziasztok!

Nekem több mint egy éve van Omegám, gyakorlatilag véletlenül került hozzám, de egyáltalán nem bánom! Ugyanis nagyon meg vagyok vele elégedve.
Láttam, mindenki leírta, milyen a verda, íme az enyém: 1988-as kiadás, C20NE, aut, BC, el, fűth. tükör, napfénytető, ABS, gyári magnó levehető előlappal + 6 hangszóró, stb.

Ennyi jó után a rosszról: szeretnék kérdezni egy-két dolgot, mert azért nem tökéletes minden.
1. A hátsó kerék feletti műanyagléc levált, alatta eléggé hiányos az anyag. A kérdésem: kb. mennyibe van ennek a kijavítása és fog-e látszani utána vmi?
2. Jobb első fényszóró betört, ha tud vki olcsón ilyet, előre is köszönöm! (Nem lehet állítani a magasságát.)
Egyelőre ennyi, mert bár vannak még fehér foltok, de kell hagyni későbbre is.

Gyalogbéka Creative Commons License 2002.08.22 0 0 552
Bocs, OFF:

Uhuhu, légyszi írjál nekem ímélt olyan címről, amit olvasol is! Vagy mi van veled, költözködsz, lakást újítasz?

Béka

Előzmény: uhuhu (551)
uhuhu Creative Commons License 2002.08.21 0 0 551
a betétet, vagy a zárbetétet cserélnéd?? zárbetétem van itthon asszem.

Előzmény: Tommor (548)
uhuhu Creative Commons License 2002.08.21 0 0 550
a villogás a alacsony olajszintet, a folyamatos világitás meg az olaj tulhevülését jelenti.

Előzmény: qwer1234 (549)
qwer1234 Creative Commons License 2002.08.21 0 0 549
Nincs valakinek az Omegejához használati utasítás ? Arra lennék kiváncsi, hogy az egyik check.control lámpa jelzése pontosan mit jelent. Ez egy sárga lámpa, egy olajkanna van rajta, alatta hullámok. Ez néha szokott villogni, de olyan is van, hogy csak világít. Egyébként az olajszinttel van összefüggésben. Lehet hogy a villogó jelzés a túl sok olajat jelenti, a világítás pedig a túl kevés olajat.
Tommor Creative Commons License 2002.08.20 0 0 548
Szijjjasztok !

Most sikerült vásárolnom 1 1989-es, 2.3-as,TD Intercooler Omegát teljesen pipec, 1 dolgot kivéve; gyújtáskapcsolót kéne rajta cserélni.Tudna esetleg valaki segíteni (kapcsoló,bontó,ár, stb...) ?

Miket kéne rajta megnézetnem, ha azt szeretném, hogy ne hagyjon úton útfélen cserben???

Esetleg nincs valakinek: Leírása, prospektusa az autóról...

Előre is köszönök minden segítséget!

Tom

Lozsa Creative Commons License 2002.08.19 0 0 547
Ne tudjátok meg milyen érzés az amikor mész fel az emelkedőn az M3-ason 160-al és letol az útról egy trabant!!!! 180-ra kellett gyorsítani, hogy visszaszerezzem a pontszerző helyemet!
Előzmény: Lozsa (546)
Lozsa Creative Commons License 2002.08.11 0 0 546
Biztosan sokat, de miért?
Ott is gondolom csak a befeszkendező fúvóka lesz a gyenge láncszem.
Előzmény: OPi (545)
OPi Creative Commons License 2002.08.05 0 0 545
Kivancsi vagyok, hogy a legujabb 2.5D common rail BMW dizellel szerelt peldanyok, ahol 1500bar felett van a befecskendezesi nyomas, mennyit fognak majd futni.
Előzmény: djh2 (543)
peppino5 Creative Commons License 2002.08.05 0 0 544
A tempomatszerelésben nagyon szivesen segítek, 30/2414945 hívj fel, és megbeszéljük.
A direkt légszűrő előnyét nem vitatom, de csak akkor ha megfelelő légterelővel van beszerelve és nem meleg levegőt szív a motorról.

Levente

djh2 Creative Commons License 2002.08.04 0 0 543
Hali!

"A régi típusok szerintem 3-400.000 km-t röhögve kibírtak, akkor ez a típus miért nem?"

Bocs hogy beleszólok,de szerintem a régebbi kisebb nyomáson dolgozik ezért nem számított annál annyira a kopás,de itt az újnál a nagyobb nyomás miatt ugyanakkora kopásnál is "átereszti" a gázolajat!

üdv.

Előzmény: Radioactiv (542)
Radioactiv Creative Commons License 2002.08.03 0 0 542
Sziasztok újfent!!!
Híreim vannak a "MELEGEN NEHEZEN INDUL" problémáról:
több forrásból érdeklődtem és azt állítják adagolós körökben, hogy ha az adagoló magas nyomású része kopott, akkor - ha a gázolaj felmelegszik kb 70 fokra - nem tud nyomást produkálni . Ez akkor tud bekövetkezni, ha az autó áll pár percet és ez az idő elegendő ahhoz, hogy az adagolóban maradt gázolaj átmelegedjen(átvegye a motor hőjét).
Ezután indításkor a forró gázolajat nem tudja összesűríteni, befecskendezni. Ezért kell több fordulatot tennie, hogy meglegyen a megfelelő nyomás és a csúcsok tudjanak nyitni.
Már csak az érdekelne, hogy egy ilyen TDS adagoló el tud kopni kb. 250.000 km alatt?
A régi típusok szerintem 3-400.000 km-t röhögve kibírtak, akkor ez a típus miért nem?
Omegatd Creative Commons License 2002.08.03 0 0 541
Megoldottam. Tehát, ha mást is érdekel. Tekerőgombot lehúzni, alatta lévő két is fekete műanyag pöcköt kiakasztani, belső világítást (mindhármat egyben) kipattintani, alatta lévő két csavart kicsavarni, és már le is jött az egész.
Köszi a jótanácsokat.
Előzmény: Nagymolnar (537)
kelemenb Creative Commons License 2002.08.02 0 0 540
OPi

Szerintem a 2,5 TD-ben a turbo 1800-2000 környékén kezdhet el dolgozni, valószínüleg ez okozza a lanyhaságot. A fenti dolgon nem hiszem, hogy bármilyen chiptuning segíteni tudna, max a turbo cseréje kisebbre(hogy könnyebben felpörögjön), ekkor viszont magasabb fordulaton nem lesz elég levegőszállítása. Vagy változó geometriáju turbo, minden csak pénz kérdése:-((

kelemenb

Előzmény: OPi (538)
kelemenb Creative Commons License 2002.08.02 0 0 539
Hali!

Egy kis infó, ha valakit érdekel: full szilentezés A Omega Caravan-ra brutto 34000Ft, nem gyári! Elég szörnyű látványt nyújtottak szétszedés után, amíg nem láttam, nem is gondoltam volna, hogy ennyire sz@rrá mehet valami:-(((. Ha egyszer nekiáll az ember szétszedni a dolgokat, sok ujdonság bír kiderülni, diffi csapágyak, szimeringek kuka, hátsó kerékagycsapágy kuka, szilentek kuka, hardy tárcsák kuka. Mind szét- és elnyíródva. Jövő héten végre kész lesz talán az auto és akkor a különbségekről is beszámolok. Az auto egyébként 12 éves és kb 300-350e km-es(órában 205e volt). Szemre a szilentesek egyébként igen korrekt munkát végeztek, semmi könnyítés, szilentek számára rendelkezésre álló hely csurig kitöltve annyaggal, mellesleg Radó Rally Team hivatalos szilentezői(már ha ez számít valakinek).

kelemenb

OPi Creative Commons License 2002.08.02 0 0 538
Es a chiptuning megoldotta a 2000 alatti lanyhasagot ?
Előzmény: Nagymolnar (537)
Nagymolnar Creative Commons License 2002.08.02 0 0 537
Most van reggel, lassan lemegyek izzítani....

Délután már pontosan tudom, hogy kell leszedni.

Ok, TD???

Már láttam ezt az oldalt, kiru...

Egy ismerősöm most csináltatott csiptuningot, egy sufnituningosnál. A chipbe a netről leszedett programot tették bele, és azfaltszaggató lett a gép. Na én ezt nem szeretném, meg nekem jobb ha egy műhely csinálja és ráadásul 50 pénzt kért s sufnis is, tehát inkább 75+sarc és az áfát visszakapom, meg bejátszik költségként.

Na ennyi...(elvileg már 3 vagyunk)

Omegatd Creative Commons License 2002.08.01 0 0 536
Ezt láttad már?

http://www.atc.hu/Autotuning_Omega.htm

Előzmény: Nagymolnar (534)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!