Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

mexi6 Creative Commons License 2019.11.18 0 0 122409

Sziasztok!

 

 T-jet gyújtógyertya kérdés: NGK (N1-ZKR7A-10Szikrafekvés (mm)5  -   4000 Ft/db vagy   NGK (N1-IKR9J8)   Szikrafekvés (mm)3   - 7600 Ft/db ?

Törölt nick Creative Commons License 2019.11.17 0 0 122408

"Nyugaton" rendelkezik valaki kiolvasóval/ törlővel???? (szervizt nulláznám ).sört vinnék pár dobozzal.

Törölt nick Creative Commons License 2019.11.17 0 0 122407

Majd lekapom inkább.De ahhoz a turb.hővédő lemezeit le kell vennem.

Az érzet "lehet" csak amiatt,hogy gyárilag a wg rudazat rugója elgyengűlt.Én erre akasztottam jóval erősebb visszahúzórugót.Jó lenne egy kamerát ilyenkor odatenni,mennyivel lassabban nyitja az eleresztő lapátját....kivàncsiságból.

Előzmény: ThePretorian (122405)
Törölt nick Creative Commons License 2019.11.17 0 0 122406

Én nyugat.Arra gondolom nem negyon j!ársz.Azért köszi.

Előzmény: ThePretorian (122404)
ThePretorian Creative Commons License 2019.11.16 0 0 122405

Erről írhatnál nekem egy kicsit részletesebben ha van kedved :)

Előzmény: Törölt nick (122400)
ThePretorian Creative Commons License 2019.11.16 0 0 122404

Nekem Van MES, és nálam nem kell fizetned :)

Pest megye, Veresegyház

Előzmény: Törölt nick (122403)
Törölt nick Creative Commons License 2019.11.16 0 0 122403

Ahhh.Akkor multiecuscanost kell keritenem.Fizetős lesz a művelet akkor :-(

Hol van a régi nyomógomb benyom ,gyujtás ráad technika..

Előzmény: grande645 (122402)
grande645 Creative Commons License 2019.11.16 0 0 122402

Ezt szeretnéd látni a menüben?:

 

Akkusaru levétel nem oldja meg,ki kell olvasni,és 30 ezerig kussol a villáskulcs:)

 

 

Előzmény: Törölt nick (122401)
Törölt nick Creative Commons License 2019.11.16 0 0 122401

 

 

Meg tudja mondani valaki hogy miért jelenik meg indításkor a kijelzőn  a -service coupon expired- és egy kis villáskulcs ikon ?

 

Ennek van e otthoni nullázási folyamatja,avagy mindenképp ki kell üttetnem.Lépéseket ha valaki csinált,megköszönném.

Belemegyek hogy service...onnantól mit látok?Akku levételre,ill ráhagyástól elmúlik?Olaj szeptemberi,nem cserélném.

Törölt nick Creative Commons License 2019.11.16 0 0 122400

Azt én is erősebb külső húzórugóval spékeltem meg.3.erősség lett a jó,ami emeli a turbónyomást,a megfelelő kereteken belül,ecu szabályzási határain belül működik.Vagy lassabban engedi el a nyomást.A lényeg ,utána "nagyobbat tol" érzetre.

Előzmény: ThePretorian (122399)
ThePretorian Creative Commons License 2019.11.15 0 0 122399

Úgy tűnik megoldódott a probléma :)

A wastegate rugója gyengült meg. A régi turbóról levettem, kicseréltem és azóta semmi gond. 

Előzmény: Törölt nick (122397)
Törölt nick Creative Commons License 2019.11.15 0 0 122398

Grandékba létezik e az üzemanyagszivattyuval egybeépitett durvaszűrőn kivül  finomszűrő beépitése.?Valaki tud róla?

Vagy csak az a "zsák" szűr mindent?

Törölt nick Creative Commons License 2019.11.14 0 0 122397

Még irhatnál,mit okoz ez az elpusztulások több darabnál is.Honnan veszed azt észre hogy nem működik?Lehet nem is "csak arra" kell gondolni.

 

Rudazatot rézpasztás zsirral kennd meg,az birja elvileg ott a hőt.(szemből a jobb fele).Bal felét ami bemegy a vákuumházba,meg wd40.Ez a wg rudazat is tud nyikorogva hangot adni,ami abban az állapotban már késlelve nyitja a lapátot.

Előzmény: ThePretorian (122396)
ThePretorian Creative Commons License 2019.11.14 0 0 122396

Nézd, nem akarok bele menni egy olaj vitába :)

nem lesz semmi baja. Azt tudod ugye hogy az abarth gyári olaja és viszkozitása is 10w50?

1.5 bar konstans töltesnél olyan hőmérséklet van odabent amihez már kevés az 5w40. 

Drasztikusan csökken az olajnyomás, és megszakadhat az olajfilm. 

A napokban készítettem egy evo8-ra kipufogót és 20w60-on kívül egyszer volt benne más, az is csak addig amíg a kereskedésből haza vitték. 

A Gajdán szeretné utól érni a Vályi Pista-speedzone és totalcar színvonalat, de szerintem szakmát tévesztett ☺

Visszatérve az eredeti problémára, elindulok a wastegate irányába a hibakereséssel

 

Előzmény: Törölt nick (122393)
nemtomika Creative Commons License 2019.11.13 0 0 122395

Sziasztok!

Vészesen közelítek a 400 000-hez, a km óra ügyében várnék segítséget,hogyan tovább?

 /Az autó még túl jó a roncstelepre :)/

Köszi!

 

 

 

Törölt nick Creative Commons License 2019.11.13 0 0 122394

Még annyi,volt ilyennel dolgom,hogy egy szerelő teljesen felcserélte a gumicsöveket.Okozott ez elég galibát,....ment mint a veszedelem,(turbónyomás megemelkedett ),de teljes gyorsitásnál vészüzemre vágta magát.Anno még hugoapival próbáltunk rájönni mitől lehet.Előzéseknél gondolhatod.

Nos itt egy kép a bekötésről,ellenőrizd nem e szivat téged esetleg egy harmadik variáció.

Törölt nick Creative Commons License 2019.11.13 0 0 122393

 ......."mintha olajsáros lenne az a csatlakozás".........

 

    Hát nem csodálom!! Atya ég! Mégis milyen megfontolásból rakod bele azt a 10w50et????

Azt gyorsan felejtsd el.Az már-már rally szintű,gyorsulásokra való olaj.Állandó használat mellett kinyirod a gépedet.Hiába van felhúzva,nagyobb turbó,a hétköznapokra nem belevaló.A gyári vizkozitás teljesen jó neki.

Egy 10w 16mp alatt tud körbekeringeni (Gajdán M. )a teljes rendszeren.Számolj meddig forog "szinte" kenés nélkül.5w..8mp...0w-4mp !

 

Pierburg jó márka azzal nem lehet gond.Viszont valami kiváltja a meghibásodást.Azt nem tudom hogy ezt mi vezérli,honnan kap jelet.

 

Gépre nem tudod feltenni,hátha dobott valami kódot?Esetleg azon okozóján el lehet indulni.

Előzmény: ThePretorian (122392)
ThePretorian Creative Commons License 2019.11.12 0 0 122392

A lecsapató pár éves gyári új, de ma észrevettem mintha olajsáros lenne az a csatlakozás ahol a turbó elé rácsatlakozik a szívócsőre....

Előzmény: Törölt nick (122390)
ThePretorian Creative Commons License 2019.11.12 0 0 122391

a wastegate szelepet meg fogom nézni holnap!

Csinálta már ezt másik turbóval is.

olajból jelenleg 10w50 van benne.

Lassan tényleg kezdek gondolkodni a nyomás szelep elektromos vezetékein....

Amúgy most pierburg van benne, de ez már a sokadik

Előzmény: Törölt nick (122390)
Törölt nick Creative Commons License 2019.11.12 0 0 122390

Wastegate szeleped mozog rendesen?minimális wd 40.mindkét végére nemárt.Hátha a szabályzó szelep emiatt fojton dolgozik.És milyeneket szoktál venni bele?Egyszer kell a gyáriból,hosszu ideig nem lehet gond.Aztán még lenne egy csomó minden...pl a gyári C3 acea olajat töltöd e bele..

A kartergáz egyik ága a csigakerék elé van visszavezetve.Ha trutyit nyomna,az megsinylené nagyon.Amit irsz jóval utána van.Ugyhogy kartergáz kilőve.Lecsapatód volt valaha pucolva?

Előzmény: ThePretorian (122388)
Énvagyok148V Creative Commons License 2019.11.12 0 0 122389

Kartergáz mindig van. Valamennyi. Ha az végzetes lenne a szelepre, akkor tettek volna ellene a gyáriak. Szerintem.

Előzmény: ThePretorian (122388)
ThePretorian Creative Commons License 2019.11.11 0 0 122388

Srácok, nincs valami tippetek hogy miért pusztulnak el mostmár havi szinten a turbómyomás szabályzó szelepeim? (t-jet)

Arra tippelek hogy az olaj fogyasztás miatt a kartergáz szellőztetőn keresztül belemegy mindig valami kosz.

 

Nektek valami ötlet? Tipp?

 

Bokort22 Creative Commons License 2019.10.29 0 1 122387

Szia!

 

Az, hogy akksi 640 A-es annyit jelent, hogy ha kell akkor 640 A-t tud felvenni az autó belőle. Ha a Punto csak 350 A-t tud felvenni, akkor nem fog nagyobb áram folyni a körben a nagyobb akkutól. Nyugodtan megveheted.

 

Üdv,

 

Előzmény: qrsta11 (122384)
Törölt nick Creative Commons License 2019.10.25 0 0 122386

Szia!

 

Nekem is 1.4 8V (2006) Grande van. 

Anno egy Fiat márkaszervizes ismerősöm javasolta, hogy lehetőleg a gyárihoz közeli kapacitásút válasszak. 

2016-ban erre cseréltem a gyárit: Exide Excell EB500 12V 50AH 450A jobb+

 

https://alkatreszek.hu/eb500_hr

 

Eddig tökéletes, hibátlan!!!

Előzmény: qrsta11 (122373)
qrsta11 Creative Commons License 2019.10.22 0 0 122385
Természetesen 64Ah 640A-t akartam írni! :D
Előzmény: qrsta11 (122384)
qrsta11 Creative Commons License 2019.10.22 0 0 122384
Az oké, de a gyárija 40Ah 350A !! Ahhoz képest a 53Ah 640A sok nem???
Előzmény: grande645 (122383)
grande645 Creative Commons License 2019.10.22 0 0 122383
Előzmény: grande645 (122382)
grande645 Creative Commons License 2019.10.22 0 0 122382

1.4 16V-ben van immáron 5 éve és köszöni jól van.Majd Ixi mindjárt megerősit:D

Előzmény: qrsta11 (122381)
qrsta11 Creative Commons License 2019.10.22 0 0 122381
Ez a 64Ah meg a 640a inditóáram nem sok a Grande Puntonak?
Előzmény: grande645 (122375)
Énvagyok148V Creative Commons License 2019.10.22 0 0 122380

A3/b4-es legyen, ahogy a könyvben is írva vagyon. C3-as olaj ban kevesebb a kén ez ugyan jó a katalizátornak, mert kevesebb hamu keletkezik, de nem jó pl a veztengelynek, mert a kén kitűnő kenőképeességű. Kis felületeken nagy nyomóerő pedig ezt igényli. Nem árt figyelni a meleg oldali viszkozitásra is. A selenia melegen se vékonyodik el, ezért forszírozott üzemhez jó. Még a 40-es kategórián belül is vannak különbségek. Nem nagyok de vannak. Egy ideje mannolt használok, de melegen nem valami jó. A következő a Shell Helix HX 8 lesz. Ajánlom csekkolásra!

Előzmény: qrsta11 (122372)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!