Lenne pár kérdésem hozzátok TDI fanokhoz mit ajánlatok nekem. Adott egy G3 1Z 1.9TDI-vel. Kellene egy pár jó tanács tuningolni kellene. Configokat kérnék szépen kinek mi vált be, mennyi fájt kb. mennyi macera beépíteni. A legeslegjobban annak örülnék, hogyha olyan emberek válaszolnának akik tényleg csináltak már ilyet! Kérlek titeket, hogy email címet dobjatok, és azon keresztül tárgyaljunk. Nagyon szépen köszönöm előre is mindenkinek várom az email címeket több emberrel is szeretnék ezzel kapcsolatban eszmecserét folytatni! Előre is köszönöm mindenkinek!
Nemrég vettem egy AFN kódos A4est. Lenne kb 100 kérdésem, ebből néhányat most feltennék, ha nem gond. Szóval belátható időn belül kell majd kettőstömegűt cserélnem, így természetesen kapni fog új kuplungot...stb. Azt olvastam, hogy a kettőstömegű egyik nagy ellensége a rossz befecskendező rendszer, így valószínűleg új porlasztó csúcsokat is fog kapni. Namárnost olvastam erről az 502es csúcsról. Ha jól tudom 520as a gyárija. Miben más az 502es? Apróbbak a lyukak rajta, jobban porlaszt? Érdemes betenni ezeket? Később tervben van némi ésszerű tuning. Mondták ezt a 1749VA turbót, hogy sokkal jobb, mint az eredeti, egy olyat fel akarok rá rakni valamikor, mármint ha tényleg érdemes. Ja igen, egyik kollégám mondta, hogy tudna szerezni, gyári audi tuning boxot. Azt mondta, hogy csak bele kell rakni és megjelennek a plusz lóerők. Azt mondta hogy nem gagyi, hanem eredeti gyári. Létezik ilyen?
meg szeretném lepni magam egy kis motorfrissítéssel ezügyben lenne pár kérdésem.. 1.9 afn Tdi B5/A4
ami bekerülne:
pdtdi 1.9 131le. Turbó 502/race 0.2-0.3 porlasztócsúcs csúcs, SDI vezérmű tengely és egy Kollár chip korrekció
a kérdésem az hogy milyen méretű csúcsot tegyek bele mert van jó pár fajta... fogyasztás nem szempont és valakinek van-e betéve sdi vez tengely vagy ez csak kacsa h az is dob rajta... azt írják többet nagyobbat nyit...
köszönöm előre is bármilyen jellegű segítségeteket infótokat!
Köszi a vállaszt! Azért mondom, mert most fel lesz rakva a gyári k14, hogy tudjak vele szaladgálni! Felraktam a netre a kocsit, még áron alul is, de még 1 telefonhívás és egy üzenet sem volt! azért jutottam arra, hogy ha nem viszik, akkor rakunk bele egy 1.9es motort. A váltó és az adagoló ideiglenes lenne, hogy csak mászkálni tudjak, folyamatosan, ahogy a péntárca engedné, kapná meg az asd váltót, épített adagolót, nagyobb turbót stb. Egyik ismerős is az 1.6 váltót tette fel 1z-re kuplungjával együtt, azért kérdezek itt is rá, dagoló illetve a váltó most a kulcs h megy-e vele?
Az 1.6-os kuplung nem lesz jó.A váltó túl rövid lesz.ASD váltó kell hozzá és az adagoló sem lesz jó hozzá.Ha belevágsz sok pénz kell hozzá.Ha pedig okosba próbálod megint hengerfejes lesz.
Adott egy 1997-es 1.9 TDI 90Le Golf 4. Szeretnék egy picivel több erőt kicsikarni belőle, mert nem találom elég dinamikusnak... Motorkódja AGR. Mit ajánlotok?
Sziasztok! Egy kis segítség kellene! adott egy 1.6TD golf amin egy 1749v turbo volt, de felrobbant, motor erős fehér füstöt nyomott és felpörgött, kb 2-3 percig pörgött még le nem fullasztottam, állítolag felkapta az olajat, ahogy pörgött a víz is felmelegedett! Van hozzá egy gyári turbóm nagy az esély rá, hogy hengerfejes is lett? víz nem olajos és forditva sem, meg beindul most is csak fehéren füstöl! Arra jutottam, hogyha hengerfejes, akkor már kap egy 1.9-es TDI-t 1z motor kódu, kérdes, hogy az 1.6 kuplung és vűltó, illetve az adagolo ( ideiglenesen) felmenne-e rá?
Olyan kérdésem lenne, hogy önmagában az intercooler áthelyezése bal oldalról középre (ködlámpa beépítése miatt) engedélyköteles? Rendőr nem szól érte? Mennyiben állhat meg egy ilyen művelet? Gondolom intercooler, csövezés, munkadíj, nem tudom hozzá kell-e csippelni. Méretet nem szeretnék növelni, esetleg minimálisan, mivel most egy négyzet alakú van és hosszú lapos kellene, ezért ki kell cserélni.
Most képbe jött, egy daihatsu sharad 1.0d turbója, de ahogy néztem, a melegági kerék ugyanakkora kb, mint a t15-é, csak a kompresszor oldali kerék, kb harmada a t15-höz képest, értelem szerűen ,ez nekem azt mutatja, hogy, kisebb levegőmennyiséget állít elő a daihatsu turbó, de ezek alapján logikusan, a t15 a nagyobb kompresszor lapáttal, talán hamarabb kezd tölteni?
Sziasztok! Aki csináltatott Katona Gáborral lengéscsillapítót, leírná nekem mennyi idő alatt készült el? Lassan 6 hete hogy nála vannak, telefonon 3 hete azt mondta "héten megoldja". Nem akarom baszogatni, ezért érdeklődöm ki mit tapasztalt. Köszönöm a válaszokat! Bocs, ha off voltam!
Valaki tudna nekem ajánlani vas megye környékén egy szerelőt, aki gatyába tudná rázni a b3-as 1.9 td malacom? Egyelőre hengerfejes és az adagoló sem tűnik teljesen jól működőnek, úgyhogy vannak gondok, és sajnos eddig nem sikerült találnom olyan szerelőt, aki elvállalná.
Itt már a logika keveredik a szürreális dolgokkal, így minden lehetségesnek tűnik számomra! A videon, amit linkeltem, egy garett gt1748v, geos turbót használ a fickó! ez a turbó is, nagy motorokhoz és nagy teljesítményekhez való leginkább ismereteim szerint. Így nekem logikusnak tűnik, hogy a t 15 is használható lenne, csak nem tölt be olyan hamar, mint egy geos. viszont, ezek mentén, lenne jó tudni, hogy a nagyobb lapátos, vagy a kisebb lapátos a célravezetőbb, a próbálkozáshoz. a képen a jobb, vagy a bal oldali életképeseb??
Sziasztok! "Kezdő" vagyok, rám fér a felhomályosítás. :D
Adott egy gyári 2.5 TDI (AKN) 150le Passat, és arra volnék kíváncsi, hogy miképp lehet belőle egy stabil 220-260le-t kihozni napi használat mellett. A tuning menete is érdekel (ha lehet részletesen), illetve nagyjából árakra is kíváncsi vagyok!
Turbot nem akarok cserélni nagyobbra max a gyári vnt20-ból szeretnék egy hibridet.
Ok! Értem, akkor mi alapján döntsem el, hogy mégis melyiket érdemes nagy munka árán beépíteni? Milyen info kell hozzá, hogy könyebben meg lehessen határozni, hogy melyiket érdemes? Adott 2 turbó, ami mindkettő ugyanaz, t15, csak anyi a különbség, ami látszik, hogy a melegoldali lapáthoz benézve, kb 2-3 mm-el nagyobb az egyiken a nyílás és értelem szerűen a lapát is ezálltal. Valószínűsítem, hogy a tengely ugyanaz lehet? Igazából arra lennék kíváncsi, hogy a nagyobb lapátos, vagy a kisebb, tölt be előbb, egy ugyanolyan motorra feltéve. Mert, akkor azzal érdemes foglalkoznom, leginkább, amelyik hamarabb betölt. Véleményed szerint, miért nem lenne jó egyik sem? Mivel írtad, hogy nem lesz jó egyik sem. Itt külföldi ficerék raktak fel turbót és talán hasonlót, mint amit én szeretnék? Tehát nem ördögtől való a dolog. Én azt szeretném, ha partnak csapatva, jobban húzna a gép , mert most feltartom a forgalmat erősen, ha ilyen szitu van.