Keresés

Részletes keresés

Göri Creative Commons License 2002.09.09 0 0 610
Üdv.

Egy kicsit felhozom, mielőtt még mélyebbre süllyed :-)

Szal ez itt egy hülye kérdés, de meg lehet-e csinálni és mennyiért az A Omegán, hogy a műszerfal olyan népautósan (kék, piros) világítson ?

qwer1234 Creative Commons License 2002.09.02 0 0 609
Ha valakit érdekel, van egy bontott külső AC pumpám omegához. C20NE motorhoz volt, de szerintem jó a többihez is. Jól működik. Irányár: 12e
Göri Creative Commons License 2002.09.02 0 0 608
Üdv.

Egy mérnöktől hallottam, hogy a 2,3 az Opel saját fejlesztésű dízelmotorja volt és igen nagy melléfogás volt. A mérnök úr nevében nem ajánlom. Egyébként szerintem itthon egyébként is csak annak éri meg a diesel aki legalább évi 30-40 ezer kilométert megyeget.

Szerintem vedd a 2.0i benzinest azzal biztos nem lesz bajod.

Előzmény: agizsolti (605)
négyegykettes Creative Commons License 2002.09.02 0 0 607
Hali,
nem nagyon tudok németül, de szerintem a mondat jelentése : "A hűtőfolyadék szintje a kiegyenlítő-tartályban alacsony"
Egyébként a Senatoromon régen volt ilyen jelzés, 2-3 szor utántöltöttem, utána megkerestem a hibát (a radiátorba bemenő cső nem volt megfelelően rögzítve)

Zeuss,
Még nem tudtam a srácot utolérni.

412

Előzmény: Törölt nick (606)
Törölt nick Creative Commons License 2002.09.01 0 0 606
Üdv,

Abban kérném segítségeteket, hogy a 89-es 2.0i omegámban néha indítás után 1-2 percig ég egy sárga hibajelző lámpa a műszerfalon, majd elalszik. A lámpa vizet ábrázol (gondolom a hűtővíz).
Az enyémhez német kézikönyv van, ott a következővel magyarázzák:
"der Kühlmittelstand im Ausgleichbehalter zu niedrig ist".
Mi baja lehet? Kevés a hűtővíz? Valakinek tapasztalata?

Kösz

agizsolti Creative Commons License 2002.09.01 0 0 605
Sziasztok!
Most szeretnék kintről hozni egy Omega A 2.3TD-t. Az lenne a kérdésem azoktól akik jobban értenek hozzá, hogy mire kell nagyon odafigyelnem a vásárlásnál és hogy egyáltalán érdemes-e ezt a típust venni?
Na meg hogy mit fogyaszt egy ilyen? A válaszokat előre is köszönöm.
Zeuss Creative Commons License 2002.08.30 0 0 604
Nem, csak kiszedtem és kipróbáltam. Valszeg csak megszorult.
A bontott érdekel mert az új 26ezer, és most per pillanat nem támogat a költségvetés ekkora kiadást. Előre is köszi.
Zeuss
Előzmény: négyegykettes (603)
négyegykettes Creative Commons License 2002.08.30 0 0 603
Zeuss
Szét is műtötted a benzinpumpát ?
Merthogy a teteje sajtolt az enyémnek, bár bontható.
A régi megvan esetleg én is belebarkácsolok, mert sokak szerint max elkoszolódási gondok lehetnek.
(Ez nyílván egyébként a nem rendszeres szűrőcsere...)

Bontott radiátor jó ? Esetleg körülnézek...

412

Előzmény: Zeuss (602)
Zeuss Creative Commons License 2002.08.30 0 0 602
Eddig nekem is csak a pumpamegállás volt a probléma(kiszerel, ellenőriz, visszaszerel, azóta frankó). Igaz most épp fütőradiátor után kajtatok...kilukadt.
A Haynes könyv az király, nekem is az a Bibliám.
Volt régen egy másik Senátorom, abban 335ezer volt, és csak a rohadás volt a baja.
Zeuss
Előzmény: négyegykettes (601)
négyegykettes Creative Commons License 2002.08.30 0 0 601
Zeuss,

OFF :
Az se rossz, de hitel nekem autóra nem kell, mert elég azt a házra intézni...
ON :
Tarcsiba se kell autó, Senatorom 238K km től volt nálam egyszer állt meg mert a benzin pumpa megállt (beállt) (persze sztrádán 130 és 140 közt előzéskor...). Ezzel együtt, továbbá zavaró tényezőként figyelembe nem véve a korábban említett ADAC statisztikát szerintem közel tökéletes konstrukció ez az Opel Omega A/Senator.
(Omega B-ről nem nyilatkozom, mert nem ismerem)
Természetesen ha minden ellenőrzést, ápolást megkap az autó a megfelelő időben.
Én általában tavasszal és ősszel rászánok egy-egy hétvégét a felhibázásra és javításra a Hayes könyv mentén.

412

Előzmény: Zeuss (600)
Zeuss Creative Commons License 2002.08.30 0 0 600
412,
én is hasonlók miatt döntöttem. De én inkább vettem asszonka nevére egy Kadettet, aminek az árát 1 év alatt megspórolom a benzinen. Ezáltal ha kell van egy "tartalék" autó. :o)

Zeuss

u.i.: Hitel rulez!

Előzmény: négyegykettes (599)
négyegykettes Creative Commons License 2002.08.30 0 0 599
Tegnap írtam választ, de nem ment át, ledobta az ékszíjat a proxy.

Nagyon szerettem a Senatort, de kényszer miatt kellett tőle megválnom. Trabi Combival kezdtem, majd lett VW Golf III meg Polo. A Trabi meg a VW közt is van különbség, de utána a Senator .... VVÁÁ! :::))))))

A másik érvcsoportot Lozsa feltárta. A súlyadó nem jelentős (katalizátor = félár), de a kötelező biztosítás most az Omegán kb 60%, a fogyasztás pedig 2-3 literrel lejjebb. A munkahelyem változott, így fizum lejjebb. Tavaly 8 hónap alatt 25K km-t mentem, tehát éves szinten ez kb 30K, ami benzinből forintosítva 600l = 138e Ft.
Ez a reality, show nélkül.
412

ps : A fűkaszám, a rotációs kapám, önjáró benzines fűnyíróm és a permetezőm együtt is befér a Combi Omegába üléslehajtás nélkül ::))))

Előzmény: Zeuss (596)
Törölt nick Creative Commons License 2002.08.29 0 0 598
89-es kéziváltós omegám néha nehezen veszi a tolatást vagy az 1-est, máskor meg teljesen jól. (úgy értem nem lehet kellő állásba tolni a váltót, vagy csak nagy erőfeszítéssel). Nektek volt már ilyen?
Lozsa Creative Commons License 2002.08.29 0 0 597
Én sejtem: csak nem a bazi sok fogyasztás ill. súlyadó meg a biztosítási tételek miatt?
Előzmény: Zeuss (596)
Zeuss Creative Commons License 2002.08.29 0 0 596
412,
miért adtad el?
Zeuss
Előzmény: négyegykettes (593)
négyegykettes Creative Commons License 2002.08.29 0 0 595
Kösz az infót, ezzel egyébként engem is bíztattak :)))
Előzmény: Lozsa (594)
Lozsa Creative Commons License 2002.08.28 0 0 594
Ja megoldottam hasonló összegbe volt...
Amúgy egy GT 409-es riasztót raktam beléje...
Nem egy komoly darab, de nekem főleg azért kellett, hogy gombnyomásra nyíljon az ajtó :)))
Ilyen autót úgysem lopnak :)))
Előzmény: négyegykettes (593)
négyegykettes Creative Commons License 2002.08.28 0 0 593
Helo Omegások,

Nekem kb 3/4 évig B Senatorom volt 3,0 12V, 165 paci majd május óta Omega A Combi C20NE motorral kézi váltóval.
Végigolvastam a teljes topicot, és a melegindítási hiba nálam is jelentkezik. Pici gázadással indítás közben gyorsabban elindul a gép.

Lozsa
Milyen típusú riasztót szereltél be ?
A horog problémát megoldottad? (Nekem 25,5K-ért műbizonylattal 3 hete tették fel)

412

Zeuss Creative Commons License 2002.08.28 0 0 592
Nagymolnár,
testelési hiba, én is már végigéltem ezt. Nálam ilyenkor égett a "3" és a "D" jelzés feletti pilács, és nem váltott az utcsó fokozatba.
Zeuss
Előzmény: Nagymolnar (589)
kelemenb Creative Commons License 2002.08.27 0 0 591
Radioactiv

Nyugodtan hívd fel őket(ott a szám is), teljesen korrektek, mindent meg fognak tenni, hogy segítsenek.

kelemenb

Előzmény: Radioactiv (559)
kelemenb Creative Commons License 2002.08.27 0 0 590
Nagymolnar

Azért a nagyobb varázslások előtt megnézném, hogy nincs véletlenül földelősaru, a karosszéria alján(esetleg tűzfalon) a váltó mellett lelazulva, ill elkoszolódva.

kelemenb

Előzmény: Nagymolnar (589)
Nagymolnar Creative Commons License 2002.08.27 0 0 589
Sziasztok!

Mindjárt meghalok, az autómmal együtt. Segítsetek az alábbi témában:

2.5TD Aut. B omega a fordulatszámmérő mutatója ugrál. A váltó letílt és lerakja magát vészfokozatba (csak 3-as fokozat van D-ben) Hibakód 39 és 41. Eddig váltóban most volt olaj és szűrő cserélve a fáy u-i automatásnál, jött az a qrva nagy víz és elkezdett ugrálni a fordulatszámmérő mutatója. Tech 1 és TECH2 vel kiolvasva eredmény a behajtási fordulatszám ugrál mint a nikkel bolha, a kihajtási stabil szabályos. Az eltérés okozza a 39-es hibakódot, ami a fordulatszám különbség a be és kihajtési oldalon. A 41-es az az, hogy a váltó megcsúszik, ami szintén visszavezethető a hibás ford. jelre, mivel a váltó nem csúszik. A motor fordulatszámmérő adó, lenn az önindító alatt cserélve lett, a hiba továbbra is fennáll. SAJNOS! Állítólag a 6 mágnes rajta van a lendkeréken és még a 4-es porlasztócsúcson is van egy jeladó.

Kérdés:
1.Tud e valakit ajánlani valakit-e témában, mert már unom.
2.Kellene egy vezetékelési rajz a motor fordulatszám képzéséről (hogy átvezetékeljem hátha a vezeték sérült) vagy egy ember aki a szkóp nagy szakértője és bevizsgálja a jelképzést bla...bla... blaaa

Még mindig keresek társakat chiptuning ügyben, úgy, hogy egyet veszünk és másoljuk.....

KÉRLEK SEGÍTSETEK HA TUDTOK

Köszi
Ender Wiggin

afuto Creative Commons License 2002.08.27 0 0 588
mindenesetre megnyugtató, hogy nem én leszek az első, aki nem autószerelőnek született. Csak mindenki azt mondja, hogy a váltóra nagyon kell vigyázni, én se szeretném, ha kiesne az aut váltó alólam, momentán nincs 4 kilóm rá...
Zeuss Creative Commons License 2002.08.27 0 0 587
Vagyis ide:
Előzmény: Zeuss (586)
Zeuss Creative Commons License 2002.08.27 0 0 586
Ide bújt a kicsike:
src="http://www.extra.hu/Zeuss/automata.jpg">
Zeuss
Előzmény: afuto (584)
_latsam Creative Commons License 2002.08.27 0 0 585
Azért ne keseregj! Én a mai napig nem tudom +nézni. Ismerem a fogásokat meg minden, de amikor kihúzom a nívót tiszta olaj az egész pálca. Pontosabban maszatos, olajfoltos, de nem látom olyan tisztán (mint a motorolajnál), hogy meddig lehet az olaj. Ha az a szint ahol a legmagasabban olajos akkor igencsak túl van töltve. Ha meg azt nézem, hogy hol teljesen olajos a pálca akkor meg jó. Működik és kész.
Előzmény: afuto (584)
afuto Creative Commons License 2002.08.27 0 0 584
>latsam, zeuss

Hát ha ezek után se tudom megnézni, akkor csak magamra vethetek! köszi mindenkinek!

_latsam Creative Commons License 2002.08.27 0 0 583
Egyszer én is!:) 20km-nyi kékes füstölés volt a jutalmam. Jobb voltam mint egy műrepülő!
ui.: az automatának van valami párologtatócsöve, mert ezen a hőfokon párolog belőle némi olaj. Az pont rávezeti a kipufogóra a kicsepegő olajat.
Előzmény: Zeuss (582)
Zeuss Creative Commons License 2002.08.27 0 0 582
Sajnos tényleg a váltónak be kell melegednie. Nekem min. 5km után lesz megfelelő.
Zeuss

u.i.:Én már töltöttem csurig! :o)

Előzmény: _latsam (581)
_latsam Creative Commons License 2002.08.27 0 0 581
>afuto
Külön van a motor és váltóolaj. A Váltónívó (A omega) a motor mögött van a szerelvényfal közepén, egy kék lehajtható zára van. A fokokkal ne törődj: hideg motor 20C-os váltó üzemmeleg motor 90C-os váltó (bár szerintem a váltó kicsit lassabban éri el az üzemi hőfokát mint a motor)
Előzmény: afuto (579)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!