Keresés

Részletes keresés

qwer1234 Creative Commons License 2002.10.03 0 0 675
1. kat. / Ki mit csinált már meg saját kezűleg az Omegáján ? / :
- vezérműszíj csere
- hengerfejtömítés csere
- differenciálmű csere
- komplett hátsó futómű szétszedés/összerakás csere

2. kat. / Ki mit csináltatott meg az Omegáján ? / :
- futóműbeállítás
- karosszéria munkák

3. kat. / Mi volt a legdrágább alkatrész amit vettél/vagy szerelő vett a kocsihoz ? / :
- differenciálmű : 40e HUF

Előzmény: qwer1234 (661)
Göri Creative Commons License 2002.10.03 0 0 674
Üdv.

1. Izzókat cseréltem a fűtéskapcsolóban :-)
2. Jobb első kutyacsont csere, vezérműszíj, olaj, hűtővíz csere.
3. Innmobiliser 30 E, 4 db Michelin Pilot Premacy gumó használtan 26 E.

Hál istennek nem nagyon rosszalkodik a kicsike :-)

Előzmény: qwer1234 (661)
Gyalogbéka Creative Commons License 2002.10.03 0 0 673
Hi,

Azt, hogy mit csináltattam, nehéz lenne felsorolni... :)

De a legdrágább alkatrészt meg tudom mondani:

főfékhenger, 67e Ft.

Az általam csinált dolgok listája viszont igen rövid lenne. Úgyhogy ez is kimarad.

Bye,
Béka

Előzmény: qwer1234 (661)
Törölt nick Creative Commons License 2002.10.02 0 0 672
Tudom, hogy nem a reklám helye, de:
Eladó 4db téligumi, Goodyear, használatlan, 175/80 R14 88Q M+S, hibátlan 5 lyukú acélfellnikkel. Ára 100.000Ft, érdeklődni mélben az adatokban megadottra.
kelemenb Creative Commons License 2002.09.30 0 0 671
_latsam

Én is voltam a hibával(hiba miatt) közlekedésbiztonsági vízsgálaton, mivel nem sikerült semmit találni, gondoltam majd a "szörözősök". Hát... felírták, hogy el van törve az első rendszámtábla keret, hogy fólia, hogy nincsen műbizonylat a felniről és nem világít az egyik rendszám megvilágító lámpa és ezek miatt tuti bukta. Ja hogy nem is emiatt mentem? Kit érdekel. Mi okoza amit érzek? Hát... nem tudja, ez az auto tökéletes, csak azok a hibák ne legyenek, mert akkor megbukik. Ezek után fizettem majd 6e Ft-ot és eljöttem ugyanolyan hülyén mint odafele(volt rázó-, fékpad-jobbra ill balra kitekert kerékkel és egyenes állással is-, kerékösszetartás vízsgálat). Remélem nálad gyorsabban megtalálják.

kelemenb

Előzmény: _latsam (670)
_latsam Creative Commons License 2002.09.30 0 0 670
Nekem pont a je kcs volt cserélve nemrég. A probléma azóta is +van. Lehet, hogy a balt is cserélem. Nemsokára megy a szervízbe futóműátnézésre.
Előzmény: Göri (669)
Göri Creative Commons License 2002.09.30 0 0 669
Üdv

Zeussal eltársalogtunk valami hasnló gondról úgy az 562 hozzászólás környékén.
Szal nekem a jobb első kutycsont okozott az általad leírt kellemetlenségeket. Csere után az auto úttartása, stabilitása megjavult.

Előzmény: _latsam (665)
kelemenb Creative Commons License 2002.09.30 0 0 668
_latsam

Ebben az esetben elég egyszerű dolgom volt, az auto amugy is darabokra let szedve(motor, hajtáslánc és futomű generál okán), lakatolás közben erre is sort kerítettünk(a nyulvány illesztései itt-ott egy kicsit rozsdásodtak), mivel ugyis fel let nyitva, megregedtuk az alkalmat és letudtuk egyben.

kelemenb

Előzmény: _latsam (667)
_latsam Creative Commons License 2002.09.30 0 0 667
Nálam is kopogással kezdődött, de már olyan mértékű az instabilitás (azért még bőven vezethető:), hogy a feleségem is észrevette a kormány "holtjátékot". Nagymamis vezetésnél nem is lifeg, csak ha valamerre terhelem.
És te, hogyan javítottad a leszakadt lemezt?
Előzmény: kelemenb (666)
kelemenb Creative Commons License 2002.09.30 0 0 666
_latsam

Hát..., csak ötlet: trapézkar vízszintes szilent, kormányöszekötő rögzítő bilincse(vagy maga a kormányösszekötő gömbfej) vagy -mint nálam- a bölcső hattyúnyakhoz rögzítő csavarjának az ellendarabja(egy négyzet alakú acéllap) le van szakadva a nyulványról(szögacélon belül van!!). Nekem pl kopogott az eleje, maj a vége felé már elkezdte azt is csinálni amiket te is írtál. Cseréltem mindent, X-szer átnéztem, de nem találtam semmit, majd most, amikor darabokra let szedve derűlt ki.

kelemenb

Előzmény: _latsam (665)
_latsam Creative Commons License 2002.09.30 0 0 665
Szakik ha már aktiválódtatok: futóműgondomra 5let?
Előzmény: kelemenb (664)
kelemenb Creative Commons License 2002.09.30 0 0 664
qwer1234

Mi van, magasztalni akarsz vagy beégetni? Nem hiszem, hogy bármelyik kategóriában is akadna "legyőzőm":-))))).

kelemenb

Előzmény: qwer1234 (661)
_latsam Creative Commons License 2002.09.30 0 0 663
Ha a cat1 a Kadettomra is vonatkozna, akkor röviden csak annyit mondanék, hogy mindent. Hosszabban: kiindultam egy fehér üzemképes kadettból aminek lejárt a műszakija, köztes állapot egy üres kadett kasztni a garázs közepén, a vége egy kpmnél műszakiztatott kadett kihegesztve, újrafestve (szép zöld volt), fék futómű minden eleme kicserélve stb...
Az omegán csak apróságokat. Minek bütykölni, hiszen tökéletes!:)
Előzmény: qwer1234 (661)
baal Creative Commons License 2002.09.29 0 0 662
köszi!!!:D
Előzmény: qwer1234 (660)
qwer1234 Creative Commons License 2002.09.29 0 0 661
Új verseny kiírás !
1. kategória : Ki mit csinált már meg saját kezűleg az Omegáján ?
2. kategória : Ki mit csináltatott meg az Omegáján ?
3. kategória : Mi volt a legdrágább alkatrész amit vettél/vagy szerelő vett a kocsihoz ?
qwer1234 Creative Commons License 2002.09.29 0 0 660
baal01:
Megnéztem a szelephézag előírását :
hidegen és melegen
Szívó : 0.20mm
Kipufogó : 0.30mm
Előzmény: baal (657)
evil1023 Creative Commons License 2002.09.21 0 0 659
Omega A:86-94
Senator B:86-93
Omega a Rekord E2-t váltotta le.
Előzmény: ID (658)
ID Creative Commons License 2002.09.21 0 0 658
bocs ha buta a kérdés :)
senatort és omegát egymás mellett is gyártottak, vagy az omega váltotta a senatort?

köszi

baal Creative Commons License 2002.09.20 0 0 657
kérdésem volna:
omega 2.3 td 88-as.
miilen szelephézag értékek vannak előirva
aki tudja és válazol megköszönném:)))
baal01
_latsam Creative Commons License 2002.09.19 0 0 656
Hellóka!
Egy jelenség az omegámban. Adott egy kanyar ami körív, tehát az elején eltekerem a kormányt x fokban és azzal végig tudok rajta menni. Ezt most csak a könnyebb érthetőség kedvéért. 80-90 kényelmes, 100 fölött már kapaszkodni kell. Belemegyek 80 körül, és elkezdem növelni a terhelést azzal, hogy gyorsítok. Egyszercsak billen a kasztni, és úgy érzem, mintha jobban befordítottam volna a kormányt. Nem vészes, mert attól messze van, hogy lemenjek az útról, de zavar. Melyik futómű alkatrész okozhat ilyet? Toronycsapágy, vagy valamelyik lengőkar? Kormánymű? Terhelten hamarabb jön a billenés, és egyenes úton ha nagyot gyorsítok akkor is érzem, hogy mászkál egy kicsit jobbra-balra. Megy hamar szervízbe, de érdekelne a véleményetek és hogy volt-e valakinek ilyen.
Sam
négyegykettes Creative Commons License 2002.09.19 0 0 655
Zeuss,

Kondis a Senatorod ?
Mert ha igen tuti nem jó a meglevő radiátor.
412

Előzmény: Zeuss (653)
BX_thomas Creative Commons License 2002.09.16 0 0 654
xm még soha nem tört ki. :( bármennyire tornáztam rajta..

Az elektromos hibák mind a nemtörődömségbő és a hanyag szerelés és dzsuva.. legalábbis nálam. de szerintem más autók is igy vannak ezzel. amig fiatal addig nem nagyon buherálják, de ahogy öregszik egyre többet kap!

Előzmény: kelemenb (650)
Zeuss Creative Commons License 2002.09.16 0 0 653
412,
köszi. Közben futottam egy kört, hogy javítható-e, de nem. Marad a bontott, vagy az új.
Zeuss
Előzmény: négyegykettes (616)
sysmaster Creative Commons License 2002.09.16 0 0 652
Kösz kelemenb, megpróbálom megkeresni őket.
Előzmény: kelemenb (636)
Göri Creative Commons License 2002.09.16 0 0 651
Köszönöm, már alig várom hogy hazaérjek :-) Remélem nem lesz nagyobb baja.
Előzmény: kelemenb (649)
kelemenb Creative Commons License 2002.09.16 0 0 650
BX_thomas

>mos mé baj hogy orrnehéz?...

Hátulra való "beavatkozószerv" híján nehéz korrigálni, amikor forszírozott helyzetben kitör.

>Ha meg te értesz a villamossághoz az mért baj?..

Nem baj, szívesen csinálom, ez mindíg felüdülés számomra. Egyébként igazad van, tök felesleges piszkálódás volt, nem az volt a cél. Csodák nincsenek, ilyen dzsuvás utakon meg minden telemegy szarral és általában az összes elektromos hiba ebből fakad.

kelemenb

Előzmény: BX_thomas (647)
kelemenb Creative Commons License 2002.09.16 0 0 649
Göri

Ez sajnos baj, mivel mindkettőnek mennie kell. A fényszóró karosszéria felöli végén(kívül) van egy 3(? ha minden igaz) vezetékes csati, az a motoros magasságállítás csatija(van egy kiálló műanyag dobozszerüség, azon van egy fekete műanyag kézi tekerentyű az alapbeállításhoz), lehet, hogy csak kontakthiba. Huzd ki WD-40-et neki, lehet, hogy utána már jó is lesz.

kelemenb

Előzmény: Göri (648)
Göri Creative Commons License 2002.09.16 0 0 648
Üdv.

Tökéletesnek hitt autóm megint produkálja magát. Én úgy tudom, hogy a magasságállításra mindkét fényszórónak kell reagálnia. Tegnap megnéztem és csak a bal oldali megy. Ez mondjuk még "lógikus" is lenne, de azért nem vagyok benne biztos hogy ez a gyári.
Segítenétek, hogy mi lehet a hiba ha hiba ?

BX_thomas Creative Commons License 2002.09.14 0 0 647
mos mé baj hogy orrnehéz? a V6-is az igen erősen! :-)))
Ha meg te értesz a villamossághoz az mért baj? semmivel sem bonyolultabb mint bármilyen más elektronika, ha tudod mit mire kell használni! :)0
Előzmény: kelemenb (646)
kelemenb Creative Commons License 2002.09.13 0 0 646
BX_thomas

És amellett, hogy pedálos, ráadásul még az első tárcsafékre hat vagy rosszul tudom? Amugy a Citro-k futóműve tényleg jó(már a hidroaktívos) csak egy TD példul igencsak orrnehéz(apósom testvérének ilyen van és szégyenszemre egy OPEL-es -én- javítja az elektromos hibáit:-))).

kelemenb

Előzmény: BX_thomas (645)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!