Nem kellett akkor túl messzire vinniük. Ha csak javítanák, gondolom, már rég visszakapták volna, de szerintem alaposan utána akarnak járni, mi okozta a hibát.
A megégett kocsi helyett kapott a VT valami csereautót, vagy bármit? Azért gondolom okoz némi fejtörést a -1 bevethető jármű. Megoldódott már egyébként a probléma?
5-ösön van baj a FUTÁRRAL. sokszor E. királynét mutatja végállomásnak, utána beszél, de a monitorokon csak a BKK logó díszeleg. Ilyen pl. az MHU-725. Kéretik valamit kezdeni vele. Köszi!
Én valószínűleg már nem fogom kísérni a kocsit. Csütörtökön véletlenül futottam bele az Etele téren, akkor 150km volt a céltáv és lehetőleg hegyi vonalakon. 11-et nem tudom, hogy végül érintette-e a csütörtöki beosztott JV, de említette hogy megy oda is, a 250-es vonalát viszont érintette, bár a Tóth József utca helyett a Háros-Gádor-Kertész utcán keresztül. Az 53-as vonaláról azt mondta, hogy a Budaörsi úti kikanyarodásnál megmozdulnak a súlyok, úgyhogy azt nem erőltette.
Pénteken újabb budafoki kezdés után Campona, Ispiláng utca, Bfok. Vincellér utca, Budafoki út, Gellért rakpart, Ybl tér, Clark Ádám tér, Lánchíd, Széchenyi tér útvonalon mentünk át Pestre, de a délutáni útvonalát nem ismerem.
Milyen útvonalakon nyúzzátok egyébként? Csak Budán, vagy Pesten is? Meredekebb vonalakra is felmerészkedtek, vagy ott esélyes, hogy esetleg megcsúsznak a súlyok? 8, 11, 21, 22, 53, 250?