Az MHU-732 járművezetőjének érdemes volna elmagyarázni az MM és az MM+M típusú megállóhelyek közötti különbséget. (MM-ben nem nyitunk ajtót harmadiknak...)
Ezután az MM+M pontos használatát kellene neki elmagyarázni. (ha harmadiknak nyitottunk ajtót, akkor legelöl is újra megállunk és kinyitjuk)
Majd végül a Thököly - Rákóczi tengelyen kellene megtanultatni vele, hogy melyik megállóhely milyen típusú.
Bár a felfestés alapján a Keleti pályaudvar (befelé irány) megengedné az MM+M-et, azonban jelenleg még nem az. Nem éppen kellemes dolog a hétfő hajnali csúcsban, amikor az első két buszra nem fér fel az ember, a harmadik pedig jól otthagyja, mert cseng, csuk, majd széles kormánymozdulattal behúz a belsőbb sávba, előregurul, majd megáll a piros lámpánál...
"MCX-188: Istenem, hogy ki lett ez végezve. Az egész hátsó ajtó környéke egy trágyadomb, összefirkálva minden ülés, ablak, stb.... :/"
Ez sajnos a legtöbb Aabenraa-ra, Localo-ra, MAN-re, igaz. Citarok mellett ahogy észre vettem azokra már nem jut idő, bár a Citarok is kezdenek egyre elhanyagoltabbak lenni...
Nem kellett akkor túl messzire vinniük. Ha csak javítanák, gondolom, már rég visszakapták volna, de szerintem alaposan utána akarnak járni, mi okozta a hibát.
A megégett kocsi helyett kapott a VT valami csereautót, vagy bármit? Azért gondolom okoz némi fejtörést a -1 bevethető jármű. Megoldódott már egyébként a probléma?
5-ösön van baj a FUTÁRRAL. sokszor E. királynét mutatja végállomásnak, utána beszél, de a monitorokon csak a BKK logó díszeleg. Ilyen pl. az MHU-725. Kéretik valamit kezdeni vele. Köszi!