Van előnye, pont erre találták ki, kamionosoknak, tükörszárra! A "sima", befúrható antennákhoz kell az ellensúly, a min. 2-3m2 fémfelület, ami maga az autó.
(Bár elnézve némely mostani kamiont, buszt a műanyagból csinált áramvonalas dizájn-tükrökkel, a tükörszárra rögzítés nem egyszerű feladat...)
Az a baj ezekkel,hogy csak 9 akksi megy bele. Es 12 V kene neki. Elemekkel meg ok, akksikkal is,de ha csak felig merul le,akkor mar visszaesik a fesz 9-10 voltra, es pl.a hangero fuggvenyeben kovalyog a vett frekvencia,amitol csak valami vartyogas jon ki belole,es semmit se erteni belole.
Ha belemenne 10 akksi,(ami csak 1.2v,es nem masfel) akkor faca lenne.
Nekem is van egy ilyen radiom. Szinten bugyog, az a baj vele,hogy az ujratoltheto akksik tul alacsony feszultseget adnak neki, kene beloluk plusz 1 sorbakotve ahhoz,hogy a normal elemek feszultsegszintjet hozza.
Van egy Albrecht AE2990 AFS radiom,ami AM/FMben jo,de SSBben ado es vevo oldalon is erthetetlen,es az erzekenysege is mintha gyenge lenne.Neha SSBben ertheto veteli oldalon,neha viszont csak bugyogas.Fogalmam sincs mi lehet a problema,valaki esetleg tudna segiteni a javitasban?
Ha Rádiótaxis volt, akkor az alsó 36 és 37 (Rádiótaxi és Rádióteher) működik benne. Könnyen lehet, hogy épp én "butítottam" valaha, nekik többet is csináltam.
(A külső hangszóró csatlakozójába egy 1kiloohmos ellenállást tartalmazó 3,5mm-es jackdugót bedugva és a csatornaváltó alá egy kis mágnest téve és a rádiót így bekapcsolva "fullosan" mműködött.
Jo,az azert gondolom mas,ha egy puxival,ami ugye nem cebe, direkt ranyomkodsz a tetra kontrollcsatijara:)) de sztem egy normalisan kihangolt cb antennaval,es stalival nem fogsz ugy razizegni,mint az analog urhra egy tekercsre radugott hegesztopalcan keresztul a billencs tatra fulkebol :)) (lattam mar ilyet...)