évek óta írtam a topicba,csak a mostani nicknév megtoldva pár karakterrel és nem tudom,h mi neked az idehányás,két feldúlt jelzőn kívűl nem látok kivetnivalót,az meg hogy nem bírod felfogni a mondanivalómat az nem az én korlátaimat határolja be
az meg teljesen normális,hogy 5 reakcióból az egyik lebunkóz,a másik etikusan a nickkel élcelődik, azaz lebutáz,valóban igazad van
Eddig különösebb gondom nem volt az ebay-es motyókkal, a helyükön kezeltem őket. Ezért például, még sosem csábultam el kínai, karbon alkatrészek nézegetése közben. A biztonságom fontosabb.
Vettem már stoplit harmadáron, és legalább fele annyit bírt, mint az eredeti. Az - számomra - ár-érték arányban rendben van. Ez, hetedáron, nem volt jó vétel.
Második megszólalásodra idehánysz valamit, totál értelmezhetetlen, borzalmas stílusban. Normálisan szóltak hozzád, normális válaszra képtelen vagy. Ha tényleg érdekelne a topik, akkor olvasgatás közben rájöhettél volna, hogy itt, nem ez a divat.
Mindentől függetlenül bírom az ügyeletes önkénteseket, pl. amikor a sétáló család miatt nem a kerékpárúton mész mondjuk 30-cal, de az úton ráddudál a tökéletes állapotban lévő tgk, aminek a lámpája pislákol, illetve olyan fekete füstöt húz maga után, hogy biztos csont nélkül átment a műszakin...
Az a helyzet, hogy a kínai vackok nem véletlenül annyival olcsóbbak. Nem féláron, hanem mondjuk 70%-on kéne árulni az utánzatokat, de tényleg megfelelő minőségben. Nekem nyeregnél volt, karbonpálcás, tényleg elég kényelmes speci utánzat, és egyszercsak egy kereszteződésnél egy autós meglökött oldalról. Éppen elemeltem a hátsómat a nyeregről, ami így a combom közé került, és ettől a kicsi lökéstől el is pattant a pálcája. Na ha ez egy esésnél tört volna így el, és mondjuk a combomba áll... Többet ilyen utánzatot nem veszek.
Köszi, hasonló tapasztalatokat olvastam, arra lettem volna kíváncsi, hogy a Gepida +15k-ért is produkál-e ilyeneket, vagy valamivel jobban össze van azért rakva.
te erkölcsök csősze a tagtársaidat miért nem bunkóztad le,ők is sértik a szabályokat:"
"Ma megúsztam egy büntit,Ezek miatt tereltem magam át a tiltott 200 m-re és ott soha nem volt semmi bajom." vagy " Viszont ha valahol úgy érzem, hogy biztonságosabb a szabálytalan, akkor az esetleges bírságra (még soha nem kaptam be) költségként, biztosítási díjként tekintek."
álszent,pökhendi banda, megnézném az orcátok amikor ilyenkor baj ér titeket és a képetekbe vágnák,hogy b+ miért szabálytalankodtál,megérdemled a sorsod,megjegyzem senkit nem jogosít fel arra,hogy a szabálytalankodót el lehet takarítani büntetlenül,na mind1 egy kedvenc topikkal kevesebb és nem én voltam és leszek az utolsó akit legyalultatok
asszonynak landrider sok éve(5-6-7 nem tudom pontosan) van, már az első hónapban szétesett a pedál, adtak másikat ingyen
lehetett fél éves a krómozott kormánya alól kezdett kimászni a rozsda, (ebből nem adtak másikat) le lett cserélve kb egy évesen mert akkor már nagyon csúnya lett(anyám 40+éves kormánya szebb volt)
az ülés kb 3 évet bírt ekkorra szétfoszlott a külső része(apámnak a 12 éves budapesten még a gyári van)
kb 5 évesen lett egy racsni-lánc csere középcsapágy is nyekergett az is lett új és kicseréltem a bowdeneket is mert kezdtek szorulni
most gondolt egyet és letört a hátsó lámpabúra, álló helyben, nem tudom mi lelte
fékbetét markolatgumi is volt cserélve de azt nem tudom mikor
ami fura hogy a festék elég gyorsan kifakult, persze volt napon sokat, de akkor is......
összegészben megérte, mi még valami 35-40 ezer felé vettük
Üdv! Teljesen laikusként a véleményetekre lennék kíváncsi, hogy megér-e a Gepida 15 ezerrel többet.
Vidéken, ahol élek ez a Csepel Landrider 65k-ért kapható, míg ez a Gepida Alboin 100 80k-ért.
Sok rosszat olvastam a Csepelekről, de azt is, hogy ebben a kategóriában a kettő kb. ugyanaz, a Gepidánál is csak a drágább modellek vannak jól összerakva.
Ettől többet nem áldoznék rá, mert csak hobby bringának kellene, heti 1-2 használat rövidebb távra, ritkán 1-1 nagyobb kirándulás esetleg. Használt nem játszik, vidéken vagyok, nem tudok elmenni megnézni, ha az ország másik végében találnék is esetleg szimpatikusat... Bár azt sem tudom, mit kellene rajta néznem egyáltalán:)
Vagy felejtsem el mindkettőt és inkább erre a Neuzerre nevezzek be?
azt meg kell hagyni, hogy a schwalbe defektvédelme kitűnő. fél évente át szoktam nézni a külsőt és rengeteg üvegszilánkot, fémdarabot szedek ki belőle, defekt viszont kb. soha nincs.
Igen, de ha már elkezdted jobbra tolni a testsúlyodat, mert annak a hamis képzetnek a tudatában cselekszel, hogy könnyedén kilépsz a pedálból, akkor onnan nincs visszaút.
Margit-hídnál, kerékpárúton, piros lámpánál megpróbáltam kilépni a pedálból, de a stopli (SPD-SL) darabokra törött, és a maradék beragadt, így finoman, jobbra ledőltem az aszfaltra, kerékpárral együtt.
Ne vegyetek nagyon olcsó, kínai stoplit, Ebayről, mert túl merev, és törik.
megfigyeltem, hogy itt a budapesti elit hegyi szakaszokon a terepjárókban 70-80%-ban hölgyek a sofőrök. és többnyire ugyanúgy 70-el tapossák neki, mint az urak, tehát egyenjogúság van. :)
szilánk bizony volt dögivel, mondjuk én múltkor (mikor találkoztunk) a gát oldalfalon gurulgattam, nagyszerűen tapadt a dh elsőgumi. :D a japán turistáknak tetszett, hogy nem tekerek, csak hopp már fent is vagyok a falon az elektromossal. :)
Ettől a márkától sajnos számomra ez a megszokott az utóbbi években. Mivel egy idő után ki is türemkedett oldalt, inkább más márkákkal próbálkozom. Gondolhatnák, hogy valami simlis úton került a magyar piacra a selejt/hamisítvány, de amazon.com-on is olvastam hasonló panaszokat, és hogy a gyártó szerint "jó ez így".
Ma közelről nézhettem végig egy szerencsés kimenetelű borulást.
Egy országútis srác mögött haladtam úgy 20m-re Békás É-i végén, ahol a Királyok útja cikk-cakkol egyet a Barát-patak előtt.
Egy szemből jövő autó vezetője már az esti programon törhette a fejét, mert olyan szűken vette cakkot, hogy a bringásnak már csak az aszfalt mellett jutott hely és a kaszálatlan, magas fűbe borult. Talán a fűnek köszönhető, hogy nem történt sérülés.
Az autó félreállt, és kiszállt belőle egy max. 50 kilós hölgyemény. Aggódva kérdezte, hogy megsérült-e a biciklis. Megnyugodott (talán), mikor az áldozat indulatosan közölte, hogy nincs baj.
Én meg azt nem értem, hogy mi a fenének egy ilyen apró hölgynek egy ekkora dromedár autó. Egy könnyű városi bringa sokkal inkább való lenne neki. (Lehet minuszolni!)