Jó volt a műsor, a vezetőtök sokminden érdekesett mondott.
Jók voltak a hangok is :o)
Meg az a szaki is, aki elég érdekesen beszélt. Jót röhögtem rajta. "Kormánnyszervaó..." :o))))))
További sok ilyen jó riportot.
Teccett!
És mellesleg a pillantban, épp Ti voltatok a legérdekesebbek. a TV-ben nem ment semmi... (Bár ha lett volna is, akkor se azt néztem volna! :o)
Project!
Ha bármilyen akciód van a jövőhéten, szólj. Lehet, hogy hétközbe is megnézlek :o)
Gyere a 79-esre, és hozz ki egy 415-öst. Elkéne reggel :o)
Hétvége lehet, hogy nem jó (sajnos) és lehet, hogy a Solaris bemutatót is ki kell hagyjam, sajnos :o(
Ez 1 autós műsor, állandó BKV busz blokkal.
El szoktuk mondani Vp-vel előző heti buszvezetési élményeinket, véleményünket, meg időnként riport van mint pl. ez a mai. Ezt is hobbiból csináljuk, mint a buszt. Azért ebben a rádióban, mert itt senki nem tilt le, ha "túl sok" a busz.
Az nem lehet túl sok!!!:-)
Nem tudom milyen témák lesznek, sokat improvizálunk. A mai második fél órát az első alatt találtuk ki.
P. Steph: Bocs, nem akar összejönni ez a 415 project, a 7 végén nem vezetek. Lehet, hogy jövő 7 közben igen, végén pedig biztos. Ha van normális szám 415-re, azt kérek. Pl 21 biztos nem, már uncsi.
A ma esti "Autórádió" a Civil Rádióban (FM 98.0) kötelező minden buszrajogónak! 41Vp-vel a kelenföldi ü.e.-ben jártunk esti járművizsgálatkor. Hallgassátok!!!!
fél óra múlva, 7-kor kezdünk. Buszos anyag óra 10 körül kezdődik, kb. 20 perc az anyag+ stúdióbeszélgetés
Ez a busz (01-03) a Hofherr tanpályán van Kispesten (Nádasdy utca végén a Hofherr Albert utcánál, 194-essel a Garázs utcai megállónál kell leszálni).
Kivülről is jól le lehet fotózni, de be is tudsz simán menni mivel nincs a bejáratnál senki aki ellenőrizne,mert sok ember megfordul naponta.
Max furcsán néznek egy picit, hogy mit csinálsz az épület mögött. De a buszra nem tudsz felszálni, mert az ajtajai zárva vannak.
"A busz amiről meséltem itt az épület hátulján, 01-03-as volt anno, de rendszámtáblája már nincs, ez egy ráncajtós 260-as valószinüleg csak dísznek áll már ott."
Hol is? Be lehet oda menni fotózni? Milyen állapotban van 01-03?
(Tudniillik Ő ért meg 3 átrendszámozást is: GE-06-71 ->BU-06-71 ->BPO-103, és úgy tudom, Ő a múzeumi megőrzésre kijelölt 260 -as).
Ma egy másik buszt is láttam kispesten a Hoffher tanpályán (exBKV garázs) BP0-623 rendszámmal. Ennek miért maradt meg a normál rendszáma, ha ugyanúgy tanulójármű?
A busz amiről meséltem itt az épület hátulján, 01-03-as volt anno, de rendszámtáblája már nincs, ez egy ráncajtós 260-as valószinüleg csak dísznek áll már ott. Mellette áll egy másik Ikarus "busz" is, a típusa nem jut eszembe, ami a Margitszigeten és a BNV-n ment anno, oldala nyitott, 3 kocsiból áll, lassú.
17-66-os (IK280, 51-es busz) belül érdekes, mert csuklótól előre végig az oldalso takarópanel mindkét oldalon fehér és lyukacsos, elég furán néz ki a többi gyári világosbarna mellett, kicsit suffnis megoldás. Amúgy a hangja csodás, imádom, amióta kicserélték benne a motorját.
Ha jól emlékszem a 3-as buszon 92 tájékán még ráncajtósok voltak berakva, de mielőtt 435-ösre cserélték volna, javarészt már 1993-as évjáratú 280-asok mentek rajta, a 72-esen szintén. Miután váltás volt, Óbuda Kelenföldtől és Cinkotától megkapta '93-asok többségét (onnan tudom, hogy tőlünk is "elvitték").
Szvsz a Solárisnak talán azért ívelt elöl a szélvédője, mert ezzel a vezetőt segíti, hiszen sokkal jobban látja/érzi a jármű elülső szélét, és nem csak a tükörre kell hagyatkoznia.
Volt ma szerencsém a 01-44-hez a 76-oson. Hát aki azt fölújította, azt szintén föl kéne újítani:)
- Rozsdásodnak a lépcsők
- Kopnak a kapaszkodók
- Gányolt belül a felirat
- Rossz a rádió
A szag nem jelent semmit... :o)
Az új, Euro III -as, common -rail, katalizátoros dízelek is rettenetes büdösek tudnak lenni, mégsenem szennyeznek (annyira) :o)