Szia! Nem, pedig bőven és elég agresszíven volt tegnap mindkettő tesztelve a (Groupama tréningpályán voltam), műkődtek is rendesen!!!!! Ki is kapcsoltam az esp-t egy időre, és szépen visszakapcsolt asszem 40 felett... Majd megpróbálom az akkusarut... hátha csak a kisördög bújt megint bele....
Srácok! Nem mintha hiányozna, de eddig ment, most meg nem, szóval egy kérdés:
Ma Mogyoródról hazafele jövet nem tudtam aktiválni a tempomatot. A visszajelző világított ahogy kell, de nem tudtam se gyorsítani, se sebessét tartani. Csak van valahol vmi mechanikája ami a gázbovdent húzza? Csak mert a rugótörés óta nem kellett használjam és mivel az esőcsatornak gumija is kiugrott a dörrenéstől, ezért gondoltam rá, hogy az is szétugorhatott...?
Szevasztok Urak.A képeken látható (biz-bazt) keresem valakinek esetleg elfekvőbe van-é vagy tudja valaki,hogy honnan tudom beszerezni.A tolóajtó felső ütközője.
Nem nem. Szerencsére nem jelentkezett azóta, és remélem így is marad.Mindent megpucoltam az agyak körül, még a szenzorokat is, de csak a bal oldalin volt mit, a jobb oldala makulátlan.
Egyébként van igaz abban amit írsz. tud érdekes dolgokat produkálni ha nem elég neki a feszültség.
A másik a hideg, na az is tud érdekes jelenségeket alkotni -25fok alatt :) :)
Szerencsére ilyen téren közülünk a többségnek szerencséje van .
Egy 2013-as Ulysse 2.2 jtd tulaja vagyok. Néhány hete az itt olvasottak alapján ledugózásra került a swirl szelep, ami meg is oldotta a problémákat (sárga tengeralattjáró, túlzott fogyasztás), de ezzel egy időben jelentkezett egy-két újabb gond is. Ha kinyomott kuplung mellett fékezek akkor a fordulatszám leesik kb. 500-600 ford/perc közé, fék azonnali felengedése és újabb fékezés után viszont beáll a normál alapjáratra. Emellett lassabban esik vissza a fordulatszám is váltásoknál. Ja a swirl kiiktatással egyidőben cserélve lett a kuplung munkahenger is. Összefüggés lehet-e az alkatrészek cseréje, babrálása és a jelenségek között, vagy valami más okozza?
Érdekesek ezek az autovásárlási szokások, én sem értem az összefüggéseket. Lehet én is lejjebb viszem az árát. Én mindjárt HD képekkel raktam fel, mert itt is írta valaki, hogy ha nem HD képekkkel van, akkor el sem olvassa a hirdetést, és sajnos sokan így gondolkoznak.
Úgy láttam Zolysys írta, hogy csak faceliftesbe jó, ami 2006-tól van, narancssárga műszerfalról lehet megismerni. Az évjárat alapján a tied még zöld. Az állítólagoknak szerintem kevésbé higgyél, mint Zolysys-nek, ugyanis ő az aki ezeket a legjobban vágja, ha megoldást szeretnél, ő az akinek mindenre IS van megoldása.
Nicknevére kattintva van elérhetősége, biztosan tud segíteni a cd- tár problémán.
Szia! Publikus 1020-ért ment el. És csak akkor kezdtek el hívogatni, amikor újra feltettem hd képekkel meg nem a ház előtt volt fényképezve. Nem értem az összefüggést, de ez van! De FE.Z evtárs ajánlására vitték el. Én tudom, hogy jó autó és próbáltam mindent elmondani, amit csak tudtam az autóról. De a nepperekkel nehéz felvenni a versenyt. Az emberek meg csak a következő pillanatra gondolnak!
Szia. 2005.10 havi. Állítólag csak be kell tanítani az alvázszám szerint de nem tudom neki állják e. Vagy a règihez szerezek egy cd tárat mert csak aza baj a nem veszi be a cd t.
Gondolom emailt gondoltál. szabop81kukicka és a google féle .com os cucc😃 Remélem nem bonyeszan írtam csak már többször javasolták, hogy ne írjuk ki egyértelműen a címünket!