Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2014.03.23 0 0 8298

Forgalmi számokból jósolást szerintem még a BPTV munkatársai sem vállalták.

 

Most nézem például, hogy az "új" 58-as (Balatoni út–Kelenföld, vasútállomás) esetén van F1, F2 és F31...33. Itt az a tippem, hogy lesz BKV-s területfoglalás, de a 114-es vonalcsoporton ismert számozás miatt a 11-13/21-22 számok nem biztos hogy ilyesmit takarnak. Persze egyelőre még nem tudni, de majd kiderül, hogy hova milyen kocsit küldenek. Én örülnék, ha megmaradnánk nagyjából tiszta VT-s kerületként, de ez nem így működik.

Előzmény: FJX-220 (8290)
Dante001 Creative Commons License 2014.03.23 0 0 8297

Szerintem már csak azért is mercit választanának, a további flottakedvezmények reményében.

Előzmény: flugosmotoros90 (8296)
flugosmotoros90 Creative Commons License 2014.03.23 0 0 8296

Nem hinném, de én nem üzemeltetek autóbusz flottát.
Bár, ha megint nagy darabszám jönne esetleg (100 felett), akkor biztos elgondolkoznak.

Előzmény: Lucky76 (8295)
Lucky76 Creative Commons License 2014.03.23 0 0 8295

Az Arrivának érdekében állna egyébként mással indulni? Nyerne vele valamit?

Előzmény: flugosmotoros90 (8294)
flugosmotoros90 Creative Commons License 2014.03.23 0 0 8294

Szerintem megint oda fogják súgni, hogy melyik busszal kellene indulni.
És nem lennék meglepődve, ha az megint a Merci lenne.
Szerintem egyelőre nem lesz kiszervezés, mert a Főváros a BKV-nak sem engedett semmit. Ergo az van most, hogy ott van 159 új busz és egy ideig kuss.

Előzmény: Dante001 (8292)
Dante001 Creative Commons License 2014.03.23 0 0 8293

Nah ezt jól megaszondtam, de értsétek jól :D

Előzmény: Dante001 (8292)
Dante001 Creative Commons License 2014.03.23 0 0 8292

Jah amúgy elég gyanús hogy tudnak valamit, nem hiszem hogy ok nélkül tesztelik az E6-os kocsikat ész nélkül.. :)

Előzmény: Törölt nick (8282)
flugosmotoros90 Creative Commons License 2014.03.23 0 0 8291

Ha más vonalon van, akkor máshol zavarja őket.

Előzmény: FJX-220 (8290)
FJX-220 Creative Commons License 2014.03.23 0 0 8290

Jövő szombattól a jelenlegi 31-33, 41-42 forgalmik helyett a 11-13, 21-22 forgalmik lesznek a 141-esen. Csak a forgalmiszám-kiadás változik, vagy a VT búcsúzik a 141-es vonaltól?

 

Továbbá úgy tűnik, a MAN-ok a 158-ason, az Aabenraa-k az 58-ason járnak majd. Nem fogja zavarni az idősebb bevásárlóközönséget a sok magaspadlós?

Törölt nick Creative Commons License 2014.03.23 0 0 8289

Vasárnapi kikapcsolódás a Solaris Urbino 12 tesztjárművel :-)

 

https://www.facebook.com/media/set/?set=a.497655530341166.1073741830.451580908281962&type=1

htibor Creative Commons License 2014.03.22 0 0 8288

Biztos.

Előzmény: BPO-105 (8283)
Törölt nick Creative Commons License 2014.03.22 0 0 8287

Csak mire eléri azt a 80-t...

Előzmény: 1318 (8276)
Snake-Mojzi Creative Commons License 2014.03.22 0 0 8286

OFF

Nagyon peltykaszinten hallottam olyan változatot is, hogy a Waberer a Szállító utcai telephelyről állna ki, mert onnan a belvárosi vonalak is könnyen elérhetőek.

ON

Előzmény: Törölt nick (8285)
Törölt nick Creative Commons License 2014.03.22 0 0 8285

Ők Dél-Pestet akarják, viszont az a kiszervezés egyre gyanúsabb, hogy meghiusúl (az OFF hárombetűs legutóbbi használtbeszerzéseiből 2 is Dél-Pestre irányul(t), ráadásul az egyikhez külön infrastruktúra (gázkút) is szükséges, amit terveznek is kiépíteni a későbbiekben).

Előzmény: Dante001 (8284)
Dante001 Creative Commons License 2014.03.22 0 0 8284

Amúgy nem arról volt szó hogy a Waberer's (ala. LIV-Intertrans Kft) is nagyon szeretne magának egy szeletet?

Előzmény: Törölt nick (8282)
BPO-105 Creative Commons License 2014.03.22 0 0 8283

Fél-OFF:

GAU-543 biztos 280.03 volt? A kép helyén az van, de a festése alapján lehetne 280.10 is. Az ablakoknak már úgyis mindegy.

Törölt nick Creative Commons License 2014.03.22 0 0 8282

OFF hárombetűsnél is úgy volt, hogy egyelőre nem nagyon lesz további használtbeszerzés, mivel a gázbuszok elég sok ráfordítást, figyelmet igényelnek és nem nagyon lesz pénz sem további beszerzésekre. Erre mit ád az ég, kinéztek egy felszabaduló holland Van Hool-flottát és kiírták rájuk a tendert.

Lehet, hogy a VT már tud valamit és már megnyertek egy még ki sem írt kiszervezéses tendert.

Előzmény: Dante001 (8281)
Dante001 Creative Commons License 2014.03.22 0 0 8281

Én sem tudok ilyenről hogy lenne tender kiírva 250 kocsira.

Előzmény: bpi-211 (8280)
bpi-211 Creative Commons License 2014.03.22 0 0 8280

Na ez az első mondat enyhén szólva végállomási pletyka szagú. A MAN-okra májusig van szerződés, azt szerintem még senki nem tudja, hogy a BKK hosszabbít e rájuk, és ha igen, akkor mennyi időre. De eléggé azt lehetett hallani, hogy nem szándékoznak.

 

250 kocsit mire föl venne a VT, amikor még nincs újabb kiszervezés meghirdetve (de ha lenne is, attól még messze vagyunk, hogy a VT meg is nyerte)? A Localo-kra meg még van 1, vagy 2 év. Így max a MAN+Aabenraa kiváltás jöhetne szóba, ami ~50 db.

Előzmény: 1318 (8276)
Törölt nick Creative Commons License 2014.03.22 0 0 8279

"Év végéig 100%, hogy maradnak (majd 250 új kocsi fog jönni, a tendereztetés folyik, eredmény majd lesz...)."

 

Azigen! Akkor nem csak a MAN-ok, hanem a C2-eseket kivéve minden (Aabenraa-k, Localok, de talán a 4 frankfurti Citaro is) repülni fog előbb-utóbb. Így már érthető a sok tesztgép.

Előzmény: 1318 (8276)
Aron_son Creative Commons License 2014.03.22 0 0 8278
1318 Creative Commons License 2014.03.22 0 0 8277

Tekertem a piktogram felé, kattant is egyet, elfordult kb. az 1/4-ig se, ki nyílni kinyílt, de nem maradt nyitva, akárhogy akartam, vagy 3 percig szenvedtem vele...

A C2-nek vannak ablakai, de vannak rajta nyávogós öregasszonyok, akiknek rosszul esik, ha kinyitom, és becsukják, meg kárognak, de ezt te is tudod...

Ezért inkább kinyittattam a tetőszellőzőt (több kevesebb sikerrel), mert azt a vének tanácsa nem tudja becsukni (amúgy mondta nekem más is, hogy jó ötlet volt meg kérni a jvez-t rá, mert tényleg nagyon meleg van).

Előzmény: Peti817172M (8272)
1318 Creative Commons License 2014.03.22 0 0 8276

Év végéig 100%, hogy maradnak (majd 250 új kocsi fog jönni, a tendereztetés folyik, eredmény majd lesz...).

Az ülések elég változatosak, nem túl gyakori amibe már eredeti van.

Például a 464-ben a troliknál használatos Imag van, a 467 valami nagytámlás, ami kényelmes, de nagyon csúszik, van amelyikben 0405 féle ülés van, ebben Imag Halas (pont 2-3 hete utaztam vele, jó kocsi, de az Imag Halas látványa elsőre elég furcsa volt, de illik bele, 141-esen dolgozik a kocsi, mindennap), a 462-ben és a 454-ben még eredeti.

Amúgy én ezektől csak nagyon nehezen tudnék megválni, őszintén.

A lomhaságos panaszokra meg csak annyit mondok, ami 80-al megy városi kocsi létére, az nem lehet annyira nagyon lomha.

Előzmény: siófoki35 (8274)
nemeza Creative Commons License 2014.03.22 0 0 8275

Volt pár selejtezett kocsi, és mivel a gyári üléseknél csak jobb lehetett, ezért átszerelték, átkendácsolták.

Utóbbi nem tudom megvan-e még. Valami kényelmesebb plüss ülés, de túl magas, és nem a támla felé lejt.

Ráadásul változó mértékű a megdöntésük, mert úgy sikerült a hegesztés.

Előzmény: siófoki35 (8274)
siófoki35 Creative Commons License 2014.03.21 0 0 8274

 

Végül akkor meddig maradnak? 
Amúgy miért ven belőlük Ikarus (Halas) meg valami ismeretlen szürke üléses is? Próbálták lecserélni a zöld üléseket, de aztán nem folytatták?

Peti817172M Creative Commons License 2014.03.21 0 0 8273

Amúgy a fűtéshasználatra lett végül kiadva valami utasítás? Mert ha nem, akkor ugye nyugodtan be lehet nyomva a hőfokszabályzás főkapcsolója, mondván nem jött utasítás, hogy már nem kell "fűteni".

Peti817172M Creative Commons License 2014.03.21 0 0 8272

Azért annyira meleg még nincs, hogy rögtön a tetőt kelljen nyitni. Azért az MHU-kon vannak szép nagy ablakok.

 

A MAN-on már több értelme lehet. Szerintem ott csak rosszul próbáltad. Nem nyomni kell, hanem tekerni a fogantyút, és közben a piktogramnak megfelelő oldalát felnyomni.

Előzmény: 1318 (8270)
KTK-393 Creative Commons License 2014.03.21 0 0 8271

MHU-813-nak állandó vezére lehet a szóban forgó úriember, többször is volt már hozzá szerencsém a délutáni/esti órákban, és eddig minden alkalommal az általad leírt módon vezetett, legalább 2 perces sietéssel...

Előzmény: 1318 (8270)
1318 Creative Commons License 2014.03.21 0 0 8270

Mai nap tanulságai:

 

105-ös vonal: MHU-815 és vezére, délelőtt 10 körül: - Odamegyek hozzá az Oktogonnál, és megkérem szépen, hogy legyen oly kedves és nyissa ki a tetőszellőzőt, mert nagyon meleg van, mindezt teljesen higgadtan és kulturáltan.

                                                         - Persze, egy pillanat.

Mire visszaérek a kocsi hátuljába, már jön is be az üde szellő föntről. :)

                        MHU-813 és vezére, délután 1/2 3 körül: - Odamegyek szintén nagyon kedvesen megkérem ugyanarra                                                                                                a dologra, ugyanúgy, ugyanazon szavakat használva.

                                                                                         - Jó, jó, jó...

Hátramegyek, de derogál neki kinyitni, nem mellesleg a Clark-ig egy-két embert oda is csukott, agresszíven használta a 80% gáz és 80 % fék kombinációját...

 

87-es vonal (Ez már csak is jó lehet... ;):  HSJ-454 és vezére 1/2 4 körül: - Azt szeretném megkérdezni, hogy esetleg ki      

                                                                                                                      szabad-e nyitni a tetőszellőzőt?

                                                                                                                   -  Nyugodtan, ha ki tudod (ne értsétek félre)

Próbálom, próbálom, de sajnos nem megy... (Hát a 13 év nem használat nem tett jót neki)

Megköszöntem azért a sofőrnek, a lehetőséget, ő pedig egy "szívesen"-nel reagált.

Avirat Creative Commons License 2014.03.21 0 0 8269

Utas rosszullét 11.52 728

Előzmény: Törölt nick (8267)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!