Sziasztok. Egy kérdés. 1.5 dci indításkor egy sipolás és elsötétülő műszerfal akksi probléma lesz vagy más?Indítómotor meg sem mozdul csak kattog egy sort.
220 ezret futott, eddig hibamentes 1,5 dci (2005). Műszerfalról léket közben minden eltűniK, R2D2-ként csLipót, pittyeg. Index visszajelző hang rendszertelenül kattog, de maguk az indexek ütemesen villognak. Tempomat működik, de a rádió távirányítója nem ( a rádió maga rendben). Az indításgátló piros lámpája világít/villog/elalszik. Maga az aütő pöccse indul. Leállítva, kártyát kihúzva a kattogás/pittyegés marad. Mi ez?
Sziasztok. Az autórádióm vételképessége elég gyenge, a távolabbi adók nem jönnek be, vagy állandóan elveszik a jel. Gondolkodom hogy másik antenna pálcikát kéne vennem, vagy nem tudom mi lehet a megoldás a gondra. Valakinek van tapasztalata ez ügyben ?
2006-os Renault Scenic 1.5 DCI -hez szeretnék beépíteni nappali menetfényt.
A beépítés megtörtént előírásszerűen mechanikusan, a helyzetjelzőre rákötöttem stb.
Egy szálat (relétől jön és olyan pozitívra kell kötni, amelyen indítást követően van feszültség, leálláskor nincs) nem tudtam bekötni. Nem tudom hova kell. Jó, elvileg az indítókulcsra (ez kártyás nyomógombos) kellene, de úgy le van búrkolva, hogy nagyon. Ezt a szálat hova tudom bekötni legkönnyebben?
A második kérdésem, hogy a gyári autórádiót ha lecserélem, akkor a kormányról a másik típus is vezérelhető? Mennyire szabványosak az autórádiók ilyen szempontból?
eszembe sem jutott hogy csak úgy rádugjak bármit is, ráadásul nem elég cserélni a motorvezérlőt, kell a bsi meg a kulcs is.. állítólag kormányzár elektronika is... ???