Ehhez mit szóltok? Gyári kombi (sztem gyönyörű!) tudomásom szerint nem került szériagyártásba, nem merték akkoriban piacra dobni. Ezt a hátsórészt építették meg a 123-as T sorozatnál...
Legegyszerűbb, ha a kardánbox mögött megnézed, hogy van-e szabadon vezeték :). Ha van, akkor van esélye annak, hogy talán az ablakfűtésé. Megnézem a kapcsolási rajzot...
Valahogyan a hátsó ablaknál is meg lehet nézni a kárpit alatt, de azt még nem szedtem szét, arra így fejből nincs ötletem.
Mondjuk lehet hogy van olyan megoldás is, hogy ne kelljen szétszedni semmit sem, de olyat én nem tudok :)))
Ja nekem is kéne a könyv, csak hát 6-7ezer HUF. Nem mondom, hogy drága, mert láttam már drágább könyvet is, csakhát ennyi pénzért inkább vennék valami alkatrészt a kocsihoz. Mondjuk felső lengőkarszilentet vagy valamit. De egyszer úgyis megszerzem ezt a könyvet. Bár lehet, hogy inkább előbb kéne mint utóbb, mert aztán majd már nem lehet kapni... :(
Hogy magas az eleje szerintem csak optikai csalódás. Az első képet nézve nem tűnik úgy, a másodikat nézve viszont tényleg. Talán azért lehet, mert "alulról" fotózták?...
A sárvédő/díszrács: 1 széria esetén a díszrács nem olyan széles, mint 2. széria esetén. Ennek következtében egy kicsit más a sárvédő is.
Az alsó spoiler egyébkénet a sárvédő része egészen a díszrács széléig. A két sárvédőt a "spoiler" 'szinten' egy úgynevezett köténylemez köti össze. (Ez a díszrács alatti spoiler.)
Képet most nem tudok beszúrni, mivel az egyetemről netezek és nincs nálam :), de van egy a 219-es hozzászólásomnál. Nm túl jól látható, de azért kivehető.
Nem mintha nagyon nagy tapasztalatom volna, de szerintem nem ül a kocsi segge, bár ez függ a gumi méretétől is, de lehet a kép is csalóka. Mondom, szerintem!.
Az első légbeömlők normálisak, ez így néz ki. Különbség van az első és másodgenerációs modellek között e tekintetben. Más a diszrács, a sárhányó és a 2 sárhányót összekötö köténylemez is. Ebből adódik a beömlők mássága.
A ködlámpát nem tudom, hogy miért írta oda a leírásba, szerintem az mindegyiken alapból van, ha jól tudom.
A műszaki vizsga meg jövő hónapban lejár :( Arra is kíváncsi lennék mi az az enyhén sérült ?? Vagy csak vak vagyok és nem látom a képeken :)
Nem olyan rossz objekt, 1,5-es szérának tűnik, az alu nem stimmel, különben ok. Gyanús a hátsó ív, valamint a sok hullám balodalt. Kicsit magasnak látszik (rúgók?) Már sajnos nepperkézben van...
Fekete 230.6, a képek alapján eléggé leharcolt. Mi a véleménye a tapasztaltabbaknak a képek és a szöveg alapján? Nem ül nagyon a segge? A nagy első légbeömlő(?) alul is eléggé fura. (?)
Ha tudsz németül (ha nem, keríts valakit...) csak ezt olvasd, főleg az utolsó oldalakat (apróbetűs 20-30 oldalt)... Amúgy A Maróti Könyvesboltban, a Nagykörősi úton kapható... (utoljára 7 pénz volt)
Hartbergből, soxeretettel! :) Ez az album harmadik oldala, itt van pár állólámpás fotója. Most ez a három gép volt bent, de a többit is érdemes megnézni. Nincs messze a határtól, érdemes átmenni!
Nagy állólámpakönyv (piros kupéval az elején...), német állólámpaoldalak, vmint pár lefutott állólámpás kilométer...
Igen valóban létezett H1-es fényszoró a H4 előtt, láttam már, közelebbit egyelőre most nem tudok.
Lui-G által fotózott kicsike egész aranyos: 6 hengeres lökös, cserélt első sárvédőn rajta a régi jobbos tükör (ugyan sztem kicsit hátul) már fejtámlás (!) fém maszkos (ha jól látom) gyári dísztárcsák, lapos búra... 1-es széria lehet ('71-'72 körüli) Ha minden gömbölyű rajta (látni kéne a belsejét...) a H4-et kicsit újnak érzem...
Ezeket az adatokat honnan tudod? Hol van leírva? Könyvben, vagy tapasztalati úton szerezted ezt a tudást :))
Melyik szériában volt H1-es? (abból szögeletes búra tuti hogy létezik, íveset meg meg kell néznem a garázsban hogy milyen :)) )
----
Egyébként beszarás. Találtam egy német honlapon egy faszit, aki korhű matricákat gyárt W116 és korábbi kocsikba. Motorra való matrica, guminyomásmatrica, fékszervomatrica, hűtő, dieselszűrő matrica stb.
Egy autóra a teljes kollekció úgy 20-30 euró között van.