Úgy hallottam, hogy mindegyik C80-as automata... Legalábbis amik Érden voltak, vannak azok mind automaták...
Rábát gyakorlatilag már több mint 2 éve nem gyártanak. 2001. augusztusában bejelentették, hogy leállítják a gyártást, utána még készült pár darab. Itt az utolsó.
Én is elkezdtem ezeket megtapasztalni, bár egyenlőre elég szűk körben. A Volánosokat nagyjából én is tudom, éppen ezért nem értem, miért hagytam ki a DZA-t.
Hülyerallyhülyerally...
Jaja, fejlődgetünk :o)
Naggggyon szép az E94G. Bár nekem sárgában jobban tetszik. Az ajtók kifelé nyílásával nem vagyok egyedül megelégedve... :o)
Te, ilyen messziről megmondod, mi a rendszáma annak a busznak, ami előttem megy el. Csak tippelgetek. Az országot járva akaratlanul is észrevehetők az egyes cégekre, típusokra, stb-re jellemző rendszámcsoportok. Mivel a Volánbusznál DZA-s, FCK-s és FCL-s 435-ösök vannak, így nem volt túl nehéz :-)
Az E94G protonak GOB a rendszáma? Igen, GOB. Fejlődünk, fejlődünk? ;-)))
Ááááá igen, ez bizony 17-05 lesz. :o)))
Mintha én is hallottam volna, itt Erzsébeten :o)
Rohadt hangos gépezet. Akárcsak az egyik Szigetszentmiklósra rendszeresen közlekedő 435-ös. xxx-039. DUD, vagy ELK vagy nemtudom. Elfelejtettem. De ennek legalább jó hangja van. Csak nem megy :o)
Az az illető nem kerülhet szinte azonnal csuklósra, aki az előző munkahelye által igazoltan több éven át pótos vagy nyerges szerelvényt vezetett?
Hát drága jó BKV műveknél bizony nagyon nem.
Egy barát is 3 év 280 troli (BKV(!)) után velem nyomta a BKV tanfolyamot (a 3 heteset) és nem engedték, illetve nem engedik azóta sem csukizni. Vp-nek és nekem ezzel szemben beígérték, mert becsókoltunk, persze hiszem ha látom. Elvileg a köv. tanfolyam (2-3 nap egy ilyen)a miénk.
-48-ason BPI-993
-151-esen pedig BPI-843!!! (Ezüst!)
Tök jól nézett ki a 151-es táblával.
Ő mezőtúri újítású (18-43)? Csak azért mert a dagadt számok voltak rajta az oldalán, de táblával volt kint a 151-esen. Mezőtúr nem csak Fok-Gyemeseket csinált?
Csepelen van ám sok jó busz :o)
Az AKD-s kocsikat ezért (is) szeretem. De a 20 fok azért egy kicsit sok,nem?
Kipuff vég: Ez általába a régi motorral, és prága váltóval, valamint elöl a gyári táblácskán a 260.00-ás írással szokott párosulni. Melyik kocsi volt? Gondolom a 152-esen volt.